Reply To: Απαράδεκτη αντιμετώπιση από την Forthnet

#378152
Chronomancy
  • Οργανωμένος Νεολαίος
  • Posts: 6965
Offline
Replies: 6965
Been thanked: 7 times

Η λύση για εμένα είναι μια. Είχα μπλέξει σε παρόμοια κατάσταση και ξέμπλεξα. Πας σε κεντρικό κατάστημα, μια στον ένα και μια στον άλλο. Στην αρχή μιλάς ευγενικά, μόλις αρχίσουν τα σούξου μούξου γαμωσταυρίζεις, ζητάς ανωτέρους απειλείς. 90% δεν πιάνει, συνεχίζεις μέχρι να φτάσεις σε όσο το δυνατόν υψηλόβαθμο στέλεχος και βγαίνει.

Συγκεκριμένα είχα κάνει αίτηση στη forthnet, ήρθαν να ελέγξουν τη γραμμή μου και μου είπαν πως με το ζόρι έπιανα 3Μ. Τους στέλνω ακύρωση και στο ενδιάμεσο κινώ διαδικασίες στον πΟΤΕ. Οι μέρες περνάνε και γραμμή πουθενά. Σκάνε μύτη λογαριασμοί και από τους 2 αλλά όπως και στον φίλο σου δεν με έβρισκαν αλλά δεν έκανα και κάτι γι αυτό. Πήγα σε κεντρικό του πΟΤΕ και με την παραπάνω διαδικασία το άλλο πρωί είχα γραμμή και δεν πλήρωσα κανέναν λογαριασμό. Και άκουσον άκουσον, τηλεφώνησαν αυτοί στην forthnet. Από τότε είχανε κάτσει κι άλλα θέματα αλλά με θυμούνται φατσικά και όποτε πάω ως δια μαγείας όλα λύνονται.

Α επίσης οι έξυπνοι οτεδες στην αρχή με σύνδεσαν σε άλλο νούμερο της οδού που μένω επειδή λέει είδαν άλλο πάροχο στο δικό μου και η καθυστέρηση ήταν λόγω μεταφοράς της γραμμής :P

Follow on Feedly

Close
Close