REVIEWS

HEXTECH MAYHEM: A LEAGUE OF LEGENDS STORY

Περίοδος ανάπτυξης για το lore του πολυδιαφημισμένου League of Legends μιας που σε σύντομο διάστημα είχαμε την κυκλοφορία της εξαιρετικής animated σειράς Arcane, του επίσης πολύ ενδιαφέροντος RPG Ruined King αλλά και του αξιοπερίεργου Hextech. Και λέω αξιοπερίεργο διότι το συγκεκριμένο παιχνίδι αφήνει μία πολύ παράξενη γεύση για να αποτελεί μία stand alone κυκλοφορία και δη ως PC game, άντε και στο Switch.

Heimerdinger speaking to Ziggs
Όταν η διπλωματία αποτυγχάνει, τότε μιλάει ο δυναμίτης

Αναλαμβάνουμε τον ρόλο του Ziggs, γνωστού από τον MOBA τίτλο League of Legends. Για όσους δεν γνωρίζουν, ο συγκεκριμένος χαρακτήρας ειδικεύεται στις εκρήξεις, κάτι που θα μας φανεί χρήσιμο στην… εκρηκτική πλοκή του τίτλου. Στο υποτυπώδες σενάριό του, ο σκοπός μας είναι να μπλεχτούμε στα πόδια του επιστήμονα Heimerdinger σε μία άτυπη κόντρα μεταξύ των δύο για την ορθή χρήση της τεχνολογίας Hex. Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι και η κινητήριος δύναμη πίσω από την μαγεία του σύμπαντος του League of Legends και κατά πως φαίνεται, θα μας απασχολήσει αρκετά σε ότι αφορά το γενικότερο σύμπαν του LoL.

Boomshack operations map
Ο χάρτης των επιχειρήσεων μας

Κλασικό rhythm game το Hextech Mayhem, δεν ζητάει πολλά από εμάς. Μόνο να χτυπάμε τα σωστά κουμπιά στον σωστό χρόνο. Κάθε κίνησή μας συνοδεύεται και από την αντίστοιχη μουσική νότα. Όσο πιο σωστός ο χρόνος αντίδρασής μας, τόσο πιο «εύηχη» η νότα και τόσο περισσότεροι και οι σχετικοί πόντοι που θα αποκομίσουμε. Κι αν τα καταφέρουμε να συνθέσουμε την απαιτούμενη μελωδία, θα ακούσουμε από τα ηχεία μας μία μουσική η οποία φέρνει αρκετά προς την μελωδική metal με αρκετά στοιχεία από AOR. Τα διάφορα επίπεδα στα οποία θα τρέξουμε, θα χοροπηδήξουμε και γενικά θα ξετυλίξουμε τα πολλά ταλέντα του Ziggs δεν έχουν και πολλές διαφορές μεταξύ τους. Εκεί μόνο όπου σπάει λίγο η επανάληψη είναι στα Bossfights ενάντια στον Heimerdinger, τα οποία βέβαια ακολουθούν κι αυτά την ίδια λογική των συντονισμένων ενεργειών.

Hextexh typical level
‘Ενα κλασσικό δείγμα επιπέδου στο HexTech

Όλα αυτά μας παρουσιάζονται με άκρως ταιριαστά γραφικά, τόσο στο κλίμα του γενικότερου σύμπαντος, όσο και γενικότερα όσον αφορά το πως θα περιμέναμε έναν αντίστοιχο τίτλο. Τα εφέ των εκρήξεων και γενικότερα το χάος που επικρατεί στην οθόνη, χαρακτηρίζονται από μία ισορροπία, η οποία βοηθάει στο να βλέπουμε έναν γενικότερο χαμό μεν αλλά όχι στο σημείο του πανικού και να χάνεται το μάτι από τις πολλαπλές κινήσεις. Βέβαια στα πλαίσια της κριτικής έπαιξα το παιχνίδι και με κλειστά τα μάτια, στηριζόμενος μόνο στην μουσική και τηρώντας τον ρυθμό και τις μελωδίες με τις οποίες είχα αρκετή τριβή ώστε να μπορώ να μαντέψω τι έπεται. Κι ενώ περίμενα μία παταγώδη αποτυχία, διαπίστωσα ότι τα πήγε σχετικώς καλά.

Bossfight against Heimerdinger
Και μία από τις τρείς μάχες που θα δώσουμε ενάντια στον Heimerdinger

Όταν όμως έχεις φτάσει στο σημείο να πειραματίζεσαι κατά τέτοιο τρόπο, με έναν τίτλο, πριν καν ακόμη πλησιάσεις διψήφιο αριθμό ωρών κάτι δεν πάει καλά. Εν προκειμένω, ολόκληρο το πακέτο του τίτλου, επίπεδα, μουσική και μοτίβα, επαναλαμβάνονται σε τέτοιο βαθμό που μετά βίας άντεξα να το ολοκληρώσω. Κάθε επίπεδο που ξεκινάς και νιώθεις ότι περνά από δίπλα σου ο Bill Murray στην Ημέρα της Μαρμότας. Για σωθεί κάπως η κατάσταση έχουν προστεθεί φυσικά διάφορα collectibles καθώς και τα αντίστοιχα achievements, αλλά απαιτείται αρκετή υπομονή για να τα συλλέξει κάποιος και φυσικά αρκετές επαναλήψεις όλων των επιπέδων, εξαιτίας και του τρόπου με τον οποίο αυτά ξεκλειδώνονται.

In our garage constructing a Whammer
Whammer ή αλλιώς το μυστικό μας όπλο ενάντια στην Hex Tech

Κλείνοντας, το Hextech σαν rhythm game, αν και λειψό, δεν είναι κακό. Αυτό που σκόπευε το πέτυχε, αν και μάλλον ο ακριβής στόχος της Riot ήταν να κατακλύσει την αγορά με διαφόρων ειδών τίτλους, τονόντας το ενδιαφέρον του κοινού γύρω από το League of Legends και αυξάνοντας το net worth της. Με τέτοιες κυκλοφορίες όμως, δεν ξέρω κατά πόσο πετυχαίνει τον σκοπό της ή απλώς δυσφημείται. Ο συγκεκριμένος τίτλος τόσο λόγω της απλότητάς του όσο και λόγω της διάρκειας του δεν θυμίζει σε τίποτα επαγγελματική δουλειά. Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα μπορούσε να είναι μία καλογυαλισμένη προσπάθεια μίας indie κυκλοφορίας ή ακόμη και το bedroom project μιας νέας ομάδας. Και πόσο μάλλον στην τιμή στην οποία πωλείται. Αν θέλετε την γνώμη μου, το μόνο σημείο στο οποίο θα ταίριαζε, θα ήταν ως minigame σε κάποια εκτενέστερη κυκλοφορία ή στην χειρότερη ως μία κυκλοφορία για κινητά. Αν τώρα σας αρέσουν τόσο πολύ αυτού του είδους τα παιχνίδια, καλό θα ήταν να περιμένετε κάποια γερή έκπτωση ή ακόμη καλύτερα, την στιγμή στην οποία θα διατεθεί δωρεάν.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ - 63%

63%

Kaboom!

Καλογυαλισμένο αλλά σύντομο. Δυστυχώς παρόλες τις περγαμηνές τις Riot, το Hextech δεν στέκεται ούτε κατά διάνοια ως αυτόνομη οντότητα.

Ηλίας Ιακωβόπουλος

Μεγαλωμένος στην ελληνική επαρχία, μαγεύτηκε γρήγορα από τα φώτα της πρώτης CRT οθόνης του. Σαν περίεργος και παράξενος μπήκε στα βαθιά από νωρίς, όχι πάντοτε με επιτυχία. Επιστρέφοντας στα πάτρια εδάφη αποφάσισε να ασχοληθεί με την συγγραφή, οπότε και μπλέχτηκε με τις κριτικές σατανικών βιντεοπαιχνιδιών. Δηλωμένος μεσαιωλάγνος, κρίνει τα πάντα με κριτήριο το πόσα σπαθιά θα βρει στο διάβα του, ενώ στο προσκεφάλι του έχει μια Voodoo 2 να τον φυλάγει.

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button
elEL