REVIEWS

THE WOLF AMONG US, EPISODE 2 : SMOKE & MIRRORS

Δεν ξέρω καν αν έχει ιδιαίτερο νόημα πλέον να γράφω ξεχωριστά reviews για κάθε νέο επεισόδιο των παιχνιδιών της Telltale, πέραν του πρώτου. Από τη στιγμή που η συγγραφική ομάδα της εταιρείας βρει τον τόνο, τον σφυγμό της ιστορίας που θέλει να διηγηθεί (κάτι στο οποίο έχουν 100% επιτυχία μέχρι στιγμής), το παραδίδουν τόσο άρτια που πραγματικά αδυνατείς να σηκωθείς από τον υπολογιστή πριν φτάσεις στο τέλος του εκάστοτε επεισοδίου.

WolfEp25Μαμζέλ, πώς το κόβετε; Θα τελειώνουμε σήμερα ή να με πιάσουν τα διαόλια μου;

Επειδή είναι και πρωϊ όμως και διαισθάνομαι πως κάτι μερακλίδικα Ρεητζκουητένιο™ έχεις ανάγκη να διαβάσεις στο γραφείο για ν’ανοίξει το μάτι, πάμε. The Wolf Among Us, επεισόδιον δεύτερο, όπου το εξαιρετικό μεταφυσικό νουάρ των Μύθων περιπλέκεται κολασμένα, οι ανατροπές διαδέχονται η μια την άλλη με καταιγιστικούς ρυθμούς και ο Υπεράντρας Wolf™ διαπιστώνει πως είναι μπλεγμένος σε κάτι από το οποίο δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να τον γλιτώσουν μονάχα οι δυνάμεις του.

Από τη στιγμή που το ύφος της σειράς έχει οριστεί με μεγάλη σαφήνεια στο πρώτο επεισόδιο, η Telltale επενδύει πολύ έξυπνα στην περαιτέρω ανάπτυξη των χαρακτήρων της, εισάγοντας μάλιστα και αρκετούς νέους, με τον γλοιώδη Georgie Porgie και τον επικίνδυνα χαρισματικό Bluebeard να κλέβουν την παράσταση. Θα συναντήσετε πολύ λιγότερα quicktime events σε σχέση με το πρώτο επεισόδιο και θα διαπιστώσετε πως έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στους διαλόγους και την διεξοδική έρευνα σκηνών εγκλημάτων.

WolfEp23Ελπίζω να βλέπατε Μικρή Γοργόνα στο δημοτικό…

Χωρίς αυτό να σημαίνει πως εμφανίζονται «αληθινοί» γρίφοι σε οποιοδήποτε σημείο της περιπέτειας, το “Smoke & Mirrors” καταφέρνει να είναι πολύ πιο εγκεφαλικό από το «Faith», κλιμακώνοντας εξαιρετικά την αφηγηματική τροχιά των Μύθων και προ-οικονομόντας ένα δυνάμει καταιγιστικό φινάλε.

Το γράψιμο παραμένει το μεγαλύτερο ατού της σειράς, με το εκπληκτικό artwork να ακολουθεί κατά πόδας. Οι νέες τοποθεσίες που εισάγονται στο δεύτερο επεισόδιο ταιριάζουν άψογα στο ρημαγμένα 80’ς vibe της Fabletown ενώ λάμπει δια της απουσίας της η «κομβική» επιλογή του προηγούμενου επεισοδίου, να προτιμήσουμε δηλαδή ένα μονοπάτι δράσης που θα μας αποκλείσει από κάποιες πληροφορίες ή στοιχεία που θα ανακαλύπταμε αν είχαμε επιλέξει κάτι διαφορετικό.

WolfEp24Sins Of Father Wolf, Pt. 2

Δεν γνωρίζω εάν η Telltale έλαβε υπ’όψιν της τα αρνητικά σχόλια κάποιων παικτών, οι οποίοι ένιωσαν να απειλούνται από τα διαφορετικά μονοπάτια δράσης –οι ψυχαναγκαστικοί ουσιαστικά έπαιζαν το παιχνίδι δυο και τρεις φορές ώστε να δουν όλες τις πιθανές διαφορετικές εκβάσεις- ή αν επίτηδες ήθελε τα γεγονότα να ακολουθήσουν μια συγκεκριμένη πορεία στο δεύτερο επεισόδιο ώστε να διαφοροποιηθούν περισσότερο στα μεταγενέστερα.

WolfEp21Ο Βουπάκος Τζάκ το πάει φιρί φιρί να τις αρπάξει…

Το αποτέλεσμα παραμένει βαθιά σαγηνευτικό και η ψευδαίσθηση της επιλογής παραμένει ακέραιη, αν ακολουθήσετε την Οδό Της Άλλης Ζωής™ (αναφέρεται από τους κακεντρεχείς ως η Οδός Της Καθόλου Ζωής™ αλλά τί ξέρουν αυτοί;), όπου κάθε επιλογή συμβαίνει στ’αλήθεια και είναι οριστική. Φυσικά αν αυτού του είδους του gameplay σας αφήνει παγερά αδιάφορους, ήδη παίζετε Rust σε κάποιο ψυχωτικό DIY server και δεν πρόκειται να αλλάξετε τώρα γνώμη.

WolfEp22Dream me oh dreamer, down to the floor, open my heart and let it bleed unto yours…

Αν όμως αναζητάτε ποιοτικό γράψιμο, βαθιές συγκινήσεις και μια ασυμβίβαστη ματιά σε πράγματα που πάντα θεωρούσατε οικεία και ασφαλή, θα δυσκολευτείτε πολύ να βρείτε κάτι καλύτερο από το Λύκο.

Και φυσικά, το τραγουδάκι μας για να δέσει το γλυκό :

{youtube}pZq-8Tiiey4{/youtube}

Pros

  • Εκπληκτικό γράψιμο, σενάριο και ατμόσφαιρα
  • Πιο εγκεφαλικό και πυκνογραμμένο σε σχέση με το πρώτο επεισόδιο
  • Ανελέητος τσαμπουκάς ως ένας από τους καλύτερους άντρες πρωταγωνιστές που έχουν εμφανιστεί ποτέ σε παιχνίδι

Cons

  • Το μοναδικό ψεγάδι που μπορεί να βρει κανείς στο The Wolf Among Us, είναι το ίδιο το είδος στο οποίο ανήκει. Τουτέστιν, αν δεν σκοντάψετε στα περί κολοκυθόπιτας, έχετε να κάνετε με ένα από τα αρτιότερα interactive movies της γενιάς που διανύουμε.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ - 93%

93%

Στέφανος Κουτσούκος

Ο Στέφανος Κουτσούκος ή αλλιώς "The Artist Formerly Known As Borracho", διέπραξε ποικίλα εγκλήματα τα οποία τον οδήγησαν σε μια ριζική επανεκτίμηση των προτεραιοτήτων και αξιών του. Υπηρέτησε περήφανα στην πειρατική αρμάδα του Ragequit.gr από την ίδρυση του ιστοτόπου το 2012 ως το Μάη του '19.

10 Comments

  1. Πλέον έχω αναπτύξει φοβερό on/off switch σ’αυτό το θέμα. Είναι και οι τύψεις του backlog τεράστιες, οπότε μόλις υπάρχει επεισόδιο, κατεβάζω τηλέφωνα, βάνω ουισκάρα και το ζω.

    Πέφτουν οι τίτλοι τέλους, συλλογάμαι λίγο τα καμώματα/χαμπέρια μου, βάνω δεύτερη ουισκάρα και δεν ξανασκέφτομαι το παιχνίδι μέχρι το επόμενο επεισόδιο. Είναι καλό μοντέλο, βολικό 🙂

  2. Είμαι διχασμένος.

    Από τη μια, θεωρώ πως η γκρίνια σχετικά με τη διάρκεια των επεισοδίων των σειρών της Telltale έχει καταντήσει γραφική, και έχω αποφασίσει να μη λέω κουβέντα αν αυτή φτάνει έστω τις δύο ώρες.

    Αλλά η ρημάδα δε με αφήνει ν’ αγιάσω. Εδώ μιλάμε για τρεις μήνες καθυστέρηση για το πιο σύντομο επεισόδιο που έχει κυκλοφορήσει σε οποιαδήποτε σειρά της Telltale μέχρι στιγμής. Kάποιος που δε ψάχνει ψυχαναγκαστικά κάθε γωνία δύο φορές για clues που [SPOILER ALERT]δεν υπάρχουν[/SPOILER ALERT] αλλά απλά ακολουθεί στρωτά την ιστορία και τις συζητήσεις με τους χαρακτήρες, καθαρίζει σε μία ώρα χωρίς να έχει χάσει τίποτα από όσα έχει να προσφέρει το παιχνίδι.

    Αρχίζω να είμαι βαθιά προβληματισμένος σχετικά με την ικανότητα της εταιρείας να τρέχει παραπάνω από μία σειρά ταυτόχρονα, αν και προλαβαίνει ακόμα να το σώσει…

  3. Εγώ δε θεωρώ ότι η γκρίνια έχει καταντήσει γραφική.Τρίωρα επεισόδια δεν μπορούν να βγάλουν;Επί 5=15 ώρες.Μια χαρά.Αυτό όμως,sorry,όσο παιχνιδάρα και να είναι (που είναι,και αυτό και το Walking Dead) το Wolf είναι κοροϊδία και δεν το ευχαριστιέσαι κιόλας.Σκάρτη 1 1/2 ώρα ψάχνοντας τα πάντα (άντε να έχασα κανά δυο επειδή έκανα τις ενέργειες με λάθος σειρά) για clues που όπως λες κι εσύ δεν υπήρχαν.Αφού έβλεπα τα achievements που σχετίζονταν με τα κεφάλαια και δεν το πίστευα.Κάτι τέτοια με κάνουν και ανησυχώ ότι η Telltale έχει επαναπαυθεί.

  4. Είναι θεμιτό το επιχείρημα και δεν μπορώ να διαφωνήσω με αυτό.

    Από την άλλη, όταν μιλάμε για τέτοιο immersion και κόσμο, το θεωρώ σαν μια πραγματικά interactive κινηματογραφική ταινία συνολικής διάρκειας 8-10 ωρών. Όσο με ταξιδεύει μ’αυτό τον τρόπο η Telltale, την ακολουθώ μέχρι τις άκρες του γαλαξία.

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button
elEL