Reply To: S.T.A.L.K.E.R. series (LTTP & more)

#389566
Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
  • Υφυπουργός Πολιτισμού
  • Posts: 8615
Offline
Replies: 8615
Been thanked: 687 times

https://www.youtube.com/watch?v=SD_nRQf6wls

” One of the biggest mistakes that we made was focusing too much on S.T.A.L.K.E.R. and not showing footage of Areal itself. This raised a lot of negativity in the community, and many accused us of being a fraud”.

YOU_DONT_SAY.png

Τελείωσα το Lost Alpha πριν 2 ημέρες. Μετά από δυνατό μπόντικάουντ (20000+ νεκροί stalkers, 80000+ νεκροί μεταλλαγμένοι, 200+ quest επιτυχημένα) και 120+ ώρες περιπλάνησης, ο σωτήρας της wasteland και του vault (gate)13 μπορεί να κοιμάται (αν)ήσυχος :trollface:
Συνοπτικά:

-Σεναριακά μου φάνηκε ένα κλικ πιο κάτω από το SoC. To ζουμί της ιστορίας είναι ίδιο (εκτός από μερικές παρεμβάσεις που θυμίζουν ένα συγκεκριμένο συγγραφέα που η δημοτικότητα του εκτινάχτηκε όταν κάποια από τα βιβλία του έγιναν ταινίες), απλά πιστεύω ότι σε παιχνίδια σαν κι αυτό η αφαιρετική αφήγηση μέσω audiologs και journals ταιριάζει περισσότερο από cutscenes που δείχνουν γεγονότα του παρελθόντος. Σε όλα αυτά δε βοήθαγε και το μετριότατο, στην καλύτερη περίπτωση, voice acting πολλών δευτερευόντων χαρακτήρων.

-Ευτυχώς πείραξα από τις ρυθμίσεις των οχημάτων σχετικά με την κατανάλωση καυσίμου και πλέον μπορούσαν να διανύσουν 3-4 χάρτες πριν τα κλατάρουν. Βρήκα και ένα οχηματάκι, ταπεινό μεν αλλά γρήγορο και του φόρτωσα τα πράγματά μου (και εννοείται 2-3 μπιτόνια βενζίνη και άλλα τόσα repair kits, ναι για κάποιο απροσδιόριστο λόγο το παιχνίδι κράσαρε όταν πήγαινα να επισκευάσω εξοπλισμό αλλά τα οχήματα τα επισκεύαζε κανονικά :dry: ). Το καλό ήταν ότι στο τελευταίο 1/4 του παιχνιδιού γλύτωσα τις άσκοπες διαδρομές. Γενικά συνάντησα και δοκίμασα 5 από τα 12 διαφορετικά οχήματα του παιχνιδιού, και εννοείται όλα παρατημένα έξω, δεν έσκασα δεκάρα για όχημα στους traders…

-Δε μου άρεσε ότι για να επισκευάσω κάτι έπρεπε να πέσει ελεεινό backtracking (μιλάμε για 3-4 χάρτες μακριά, με το αμάξι έπρεπε να κάνω μεγαλύτερη διαδρομή, τρέχοντας πήγαινα γρηγορότερα 😆 ). Κάποια στιγμή ο τυπάς που μου επισκεύαζε τα πράγματα (περιφερόταν btw στο χάρτη, δεν έμενε στάσιμος) είπε να μπεί στην υπόγεια περιοχή που υπήρχε στο χάρτη με αποτέλεσμα να τον βρω πεθαμένο (του την είχαν πέσει mutants που spawnάρουν εκεί). Η πιο κοντινή civilized περιοχή προς το τέλος του παιχνιδιού είναι η pripyat outskirts όπου υποτίθεται έπρεπε να έχει mechanic/techinician αλλά δεν…

-Βροχή πέρα από την αρχή του παιχνιδιού (και μια μετά από emission διαρκειας λίγων δευτερολέπτων) δε συνάντησα ούτε στιγμή, ποιος ξέρει bug ίσως…; Γενικά μου έτυχαν διαφοροι συνδυασμοί καιρικών συνθηκών αλλά βροχή γιοκ (υποτίθεται λένε, ότι ο καιρός είναι τυχαίος αλλά και πάλι μετά από τόσες ώρες)…

-Emissions συνάντησα αρκετά, ειδικά όσο προχωράει η ιστορία τόσο πιο συχνές είναι (δεν είναι τυχαίες τελικά, απλά συμβαίνουν σε συγκεκριμένους χάρτες και αναλόγως που βρίσκεσαι σεναριακά, δίνουν την ψευδαίσθηση του τυχαίου).

-Παρατήρησα το εξής περιέργο στη μάχη (κυρίως σε mutants), όταν αιφνιδίαζες τους αντιπάλους με κάποιο headshot τους ξεπάστρευες άμεσα, αν για κάποιο λόγο όμως δεν ήταν “τέλειο” headshot μετά γινόντουσαν bullet sponges (και αφού χάθηκε η ευκαιρία για “sneak attack” ακόμα και στο κεφάλι άντεχαν περισσότερες από 2-3 ριπές). Πάντως συνολικά η δυσκολία μου φάνηκε λίγο πιο κάτω από το SoC, υπήρχαν δύσκολες στιγμές αλλά δεν ήταν πολλές, ειδικά μετά τα μισά με μια συγκεκριμένη πανοπλία και κάποια κυριολεκτικά απίστευτα artifacts τα στατιστικά προστασίας είχαν φτάσει στο θεό, μόνο κάτι τυπάδες με Gauss rifle με έκαναν να ανησυχώ (κάπως). Πάντως σίγουρα έπαιξε ρόλο και το γεγονός ότι χρησιμοποιούσα πάρα πολύ τα κυάλια (ενώ στα άλλα stalker με τα prompts που έχει για το αν είσαι ορατός από εχθρό, ελάχιστα :silly: ) και έτσι μπορούσα να εντοπίσω την συντριπτική πλειοψηφία των εχθρών από μακριά).

-Πάρα πολύ περιεχόμενο γενικά, αν και συνάντησα μερικά αντικείμενα ή npcs που ήταν σίγουρα μέρος κάποιου quest που δεν είχε ενσωματωθεί. Ανατριχίλα μεγάλη στις αναφορές-easter eggs στις γνωστές επιρροές του παιχνιδιού, ειδικά σε μια μεγάλης διάρκεια σεκάνς απευθείας από την ομώνυμη ταινία, μάι ιμόσιονς λέμε…. Αγαπημένες περιοχές: πολλές, αλλά αν έπρεπε να διαλέξω 2-3 θα έλεγα Dead City, Pripyat Undergound και [strike]μάλλον[/strike] Dark Valley από τις (ανασχεδιασμένες) παλιές περιοχές. Υπέροχος σχεδιασμός, δυνατή ατμόσφαιρα και… πολλές εκπλήξεις :spiteful:

-Bugs πέρα από αυτά που ανέφερα εδώ και σε προηγούμενα posts δε συνάντησα, στις 2 από τις 3 τελευταίες περιοχές (η μία υπόγεια) έπρεπε να τα βάλω και με επαναλαμβανόνα, συχνά (από ένα έως 5 λεπτά αργότερα συνήθως) CTD (λόγω particles μου έγραφε το error log), οπότε ήμουν με το quicksave κάθε 1 λεπτό.

-Last but not least, δυστυχώς κατάφερα να δω μόνο μία από τις 2 νέες παρατάξεις (ο ρόλος της τελειώνει νωρίς σχετικά στο στόρι αν και ένα μέλος τους διαδραματίζει σημαντικό ρόλο καθ’ όλη την ιστορία αλλά πιο πολύ με μπέρδεψε παρά με βοήθησε να καταλάβω τι παίζει με την πάρτη του). Από την άλλη παράταξη συνάντησα μεν ένα μέλο τους (καλά κρυμμένος) και μου έδωσε ένα quest που προωθούσε το δικό τους storyline αλλά είχα βρει ήδη το αντικείμενο που ζητούσε και το είχα πουλήσει… :facepalm: Τεσπά, until next time.

Στην ερώτηση “αν αξίζει να παίξω αυτό ή το SoC” εγώ θα έλεγα ξεκάθαρα ΚΑΙ ΤΑ 2. Διαφορετικές σε μεγάλο ποσοστό εμπειρίες που αξίζουν. Το 2ο μεγάλο patch βγήκε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ (μετά από σχεδόν 1 μήνα καθυστέρηση), βελτιώνει την απόδοση του παιχνιδιού, διορθώνει άπειρα πράγματα (για αρχή, ΟΛΑ αυτά που ανέφερα πιο πάνω) και προσθέτει άλλα τόσα, οπότε ίσως και να άξιζε η αναμονή για όσους το είχαν ξεκινήσει ή περίμεναν. Με συγχωρείτε τώρα, πάω να χαζέψω την αυγή του ήλιου με το “Dirge for the planet” να παίζει στο background…

Wind and stone, I search my heart and find...

Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close