REVIEWS
Trending

RESIDENT EVIL 3

Corona Virus vs T-Virus, σημειώσατε 2...

Το τέλος μιας νοσταλγικής εποχής

To Resident Evil 3 του 1999 βγήκε σε μια περίοδο όπου ο ενθουσιασμός των παικτών είχε φτάσει στα ύψη μετά την τεράστια επιτυχία που είχε το δεύτερο μέρος της σειράς. Ο εικονικός διώκτης Nemesis που έδινε το όνομα του στον τίτλο, η μεγάλη ποικιλία σε περιβάλλοντα καθώς και η αυξημένη δράση με μεγαλύτερο αριθμό εχθρών στην οθόνη έκαναν αρκετό κόσμο να το λατρέψει. Στοιχεία όμως όπως τα δύο τελευταία συντέλεσαν στο να είναι το λιγότερο αγαπημένο εκ της αρχικής τριλογίας στην μεγαλύτερη μερίδα των φίλων της σειράς (συμπεριλαμβανόμενου του γράφοντος). Μπορεί το παιχνίδι να είχε ποικιλία σε set pieces, αλλά οι πολλές εξωτερικές περιοχές και ο σχετικά γραμμικός σχεδιασμός αρκετών από αυτές αποδυνάμωναν την ατμόσφαιρα και την εξερεύνηση/backtracking για αντικείμενα. Ο Nemesis έδινε τις απαραίτητες στιγμές έντασης και εξισορροπούσε κάπως τα πράγματα αλλά η εντονότερη action φύση του 3 σε σχέση με τα προηγούμενα ήταν αισθητή.

Αρκετοί δεν γνωρίζουν ότι το Resident Evil 3 αρχικά προοριζόταν για spin-οff τίτλος. Το πραγματικό τρίτο μέρος επρόκειτο να ήταν το Code: Veronica. Επειδή εκείνο βρισκόταν σε αρχικό στάδιο ανάπτυξης και η Capcom ήθελε ένα τελευταίο τίτλο στο τέλος της ζωής του PlayStation, έδωσε το πράσινο φως σε ένα από τα side projects που ετοίμαζε, το Nemesis. Κάποιος που θα δοκιμάσει και τα 2 παιχνίδια, εύκολα θα διαπιστώσει ότι το Code: Veronica ήταν πιο μεγαλεπήβολη παραγωγή, με μια πλουσιότερη campaign. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ανάπτυξη του RE 3, μπορείτε να δείτε αυτό το βίντεο. Πριν προχωρήσω στην ανάλυση του παιχνιδιού θα ήθελα να διευκρινίσω ότι έπαιξα ξανά πρόσφατα το αρχικό παιχνίδι και όποιες συγκρίσεις γίνουν μεταξύ αυτού και remake, δεν επηρεάζονται από θολές αναμνήσεις και προκατάληψη στηριζόμενη στη νοσταλγία. Επιπλέον το παρόν άρθρο, θα καλύψει μόνο το single-player μέρος του παιχνιδιού. Θα ακολουθήσει ξεχωριστή παρουσίαση για το Resident Evil: Resistance.

Από τη live action(!) εισαγωγή

Η εξάπλωση των ζωντανών νεκρών

Το Resident Evil 3 διαδραματίζεται στις 28 Σεπτεμβρίου 1998, μία ημέρα πριν τα γεγονότα του Resident Evil 2, κατά το πρώτο μισό μέρος περίπου και 2 ημέρες μετά στο δεύτερο μισό. O T-virus έχει διαρρεύσει από τα εργαστήρια της Umbrella Corporation (φήμες ότι αντίστοιχη εταιρία εδράζεται στην Κίνα του δικού μας κόσμου ελέγχονται ως ανακριβείς) και έχει μολύνει μεγάλο ποσοστό των ανυποψίαστων κατοίκων που έχουν μετατραπεί σε zombie. Το γεγονός λαμβάνει διαστάσεις επιδημίας και οι γιατροί προσπαθούν απεγνωσμένα να βρουν κάποιο εμβόλιο. Η αστυνομία και ο στρατός αδυνατεί να καταστείλει τις εξεγέρσεις και τα ξεσπάσματα βίας, ενώ μέχρι να υπάρξει η απαραίτητη οργάνωση γι’ αυτή την πρωτοφανή απειλή, η κατάσταση έχει αρχίσει να βγαίνει εκτός ελέγχου.

Η Jill Valentine, επιζήσασα του εφιάλτη στη έπαυλη Spencer στο πρώτο Resident Evil, είχε παραμείνει στη Raccoon City για να βρει περισσότερα στοιχεία που επιβάρυναν την υπαιτιότητα της Umbrella, ενώ ο Chris ταξίδευε στην Ευρώπη για να διερευνήσει τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας εκεί. Μετά από μια σύντομη αλλά εντυπωσιακή εισαγωγή βρισκόμαστε στο διαμέρισμα της Jill, όπου ένα εφιαλτικό όραμα δείχνει πως υποφέρει από μετατραυματικό στρες και δεν έχει ξεπεράσει τον τρόμο που βίωσε. Σύντομα θα μάθει ότι η Umbrella έχει αμολήσει το Nemesis, έναν ασταμάτητο, μεταλλαγμένο οργανισμό με σκοπό να σιωπήσει τους αστυνομικούς της ομάδα S.T.A.R.S (Special Tactics and Rescue Service), που είχαν αρχίσει να σκαλίζουν τις εγκληματικές της δραστηριότητες. Το remake ξεκινάει με ένα διαφορετικό τρόπο από το original και αυτό είναι μόνο η αρχή (περισσότερα παρακάτω)… Σε συγκεκριμένες στιγμές στο campaign ελέγχουμε τον Carlos Oliveira, έναν από τους μισθοφόρους της Umbrella που έχουν σταλεί στη Raccoon City για να προσφέρουν στον κόσμο ασφαλή διαφυγή (κίνηση με στόχο να μειωθούν οι υποψίες για την εμπλοκή της στην τραγωδία).

Ο θάνατος ξεχύνεται από οποιοδήποτε πιθανό κι απίθανο σημείο.

September 28th, daylight. The monsters have overtaken the city. Somehow, I’m still alive…

Δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα από το προηγούμενο παιχνίδι όσον αφορά κάποια βασικά στοιχεία του gameplay. Η οπτική παραμένει φυσικά over the shoulder με δυνατότητα παραμετροποίησης του Field of View, ενώ ο έλεγχος των χαρακτήρων μου φάνηκε ακόμα πιο ρευστός και ομαλός, ειδικά της Jill, κάτι που πλέον μπορεί να πείσει και τον πλέον αρτηριοσκληρωτικό για την ορθότητα της επιλογής να πεταχτεί στον κάδο το tank controls μοτίβο. Η εστίαση στο στόχαστρο προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια σε κάποια όπλα, ενώ ωραία λεπτομέρεια είναι πως οι Jill και Carlos σε αντίθεση με τους αρχάριους Leon και Claire, μπορούν να επικεντρώνονται ελαφρώς γρηγορότερα στο στόχο λόγω πρότερης αστυνομικής και στρατιωτικής εκπαίδευσης αντίστοιχα. Το User Interface παραμένει καθαρό και τακτοποιημένο και ο συνδυασμός των αντικειμένων στο inventory μια απλή υπόθεση drag ‘n drop. Καλή πινελιά που ωφελεί το ρυθμό του παιχνιδιού είναι πως πλέον κάθε νέο αντικείμενο που μαζεύουμε εκτός από το πρώτο (κάθε είδους), τοποθετείται αυτόματα στο inventory μας χωρίς να ανοίγει το σχετικό παράθυρο κάθε φορά.

Στιγμιότυπο με τον χειρότερο φίλο του ανθρώπου. Αν η ανταπόκριση του χαρακτήρα δεν ήταν άψογη δε θα προλάβαινα να αποφύγω την επίθεση 1 δευτερόλεπτο μετά τη λήψη της εικόνας. Αλήθεια!

Σημαντικότατη προσθήκη σε σχέση με το RE 2 είναι η κίνηση αποφυγής (dodge). Για την ακρίβεια, ως αποφυγή λειτουργεί για τη Jill. Ο Carlos εκτελεί ένα βίαιο σπρώξιμο με τον ώμο που ρίχνει κάτω τους επιτιθέμενους. Εκτελείται με το πλήκτρο Space συν την κατεύθυνση που επιλέγουμε, οποιαδήποτε στιγμή. Για τη Jill υπάρχουν 2 εκβάσεις: αν το κάνουμε νωρίτερα απ’ ό,τι πρέπει, κινούμαστε με ένα sidestep (θυμίζει το Revelations 2) που αναλόγως απόστασης από τον εχθρό και ελεύθερου χώρου μπορεί να μας γλυτώσει από τα νύχια του ή όχι. Αν όμως το κάνουμε ακριβώς τη σωστή χρονική στιγμή, πραγματοποιούμε roll (perfect dodge) που αποφεύγει οποιαδήποτε επίθεση και επιβραδύνει για ελάχιστα δευτερόλεπτα το χρόνο, δίνοντας μας ευκαιρία για αντεπίθεση (με αυξημένη ζημιά) ή διαφυγή. Αυτό που πρέπει να προσέξουμε είναι, πρώτον, να μην κάνουμε dodge πάνω στο μονοπάτι επίθεσης του εχθρού και, δεύτερο, να πατήσουμε το πλήκτρο ελάχιστα πριν χτυπηθούμε. Τα ίδια ισχύουν και για τον Carlos με τη μόνη διαφορά ότι η δική του μανούβρα είναι αποτελεσματική μόνο αν εκτελεστεί άψογα χρονικά. Γίνεται κατανοητό πιστεύω πως είναι ένας μηχανισμός που απαιτεί αρκετή εξάσκηση. Να σημειωθεί ότι και το αρχικό παιχνίδι είχε κάτι αντίστοιχο αλλά ο τρόπος εκτέλεσης το καθιστούσε αναξιόπιστο και περισσότερο θέμα τύχης.

Λιγότερο REmake, περισσότερο REimagining

Το Resident Evil 3 του 2020 κάνει κάποιες αρκετά τολμηρές παρεμβάσεις στην ιστορία. Δε θα ήταν υπερβολή να λέγαμε ότι πρόκειται για reimagined εκδοχή της αρχικής ιστορίας. Κάποια συμβάντα παραμένουν αναλλοίωτα και μπορεί η κατάληξη του ταξιδιού να είναι η ίδια, αλλά η αλληλουχία κάποιων γεγονότων έχει πειραχτεί, ενώ υπάρχουν ουκ ολίγες σκηνές που δε συνέβαιναν στο πρωτότυπο. Από εκεί και πέρα αρκετοί χαρακτήρες μένουν περισσότερο χρόνο στην οθόνη μας. Σίγουρα, δε μοιράζεται ισάξια η ευκαιρία της ανάπτυξης των προσωπικοτήτων τους, αλλά μόνο ως θετικό κρίνεται το ότι μαθαίνουμε παραπάνω πράγματα γι’ αυτούς, από εκεί που αρχικά ήταν μια αναφορά σε ένα χαρτί ή έλεγαν μία-δυο ατάκες καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Σε γενικές γραμμές, βρήκα τόσο την παρουσίαση όσο και την πλοκή ανώτερες από εκείνες του original τίτλου. Θετικές εντυπώσεις μου άφησαν επίσης το υποστηρικτικό cast χαρακτήρων και οι πρωταγωνιστές. Έμοιαζαν περισσότερο ανθρώπινοι και ευάλωτοι και δεν διέπονται από εκείνη τη 90’s αφέλεια των παλαιότερων εκδοχών τους.

Αρκετά πιο ενδιαφέρουσα η πλοκή από του αρχικού παιχνιδιού και με καλύτερη ηθοποιία

Οι αλλαγές στην εξέλιξη της ιστορίας υποβοηθούνται και από τις διαφορές που υπάρχουν στις περιοχές πλέον. Δε θέλω να μπω σε spoilers οπότε θα αναφερθώ σε πράγματα που είναι ήδη γνωστά:
– Οι δρόμοι της Raccoon City με τα μαγαζιά έχουν μικρότερη έκταση από πριν.
– Έχουν αφαιρεθεί τρεις περιοχές, μία από τις οποίες είναι το ατμοσφαιρικό Clock Tower. Για να είμαι ακριβής δεν έχουν κοπεί εντελώς καθώς κάποια μικρά τμήματα τους παραμένουν στο παιχνίδι.
– Έχουν προστεθεί 2 νέες περιοχές, μία μικρή και μία μεγάλη. Το νοσοκομείο επίσης έχει διευρυνθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και με τη σειρά του έχει γίνει αγνώριστο. Ήταν μακράν από τα καλύτερα σημεία του παιχνιδιού.
Πέρα από τα παραπάνω, υπάρχουν αρκετά νέα (μικρά συνήθως) τμήματα, όπως σοκάκια, σκαλωσιές, εσωτερικά κτιρίων κ.α. που βοηθούν κι αυτά να καλυφθεί το κενό από τα μέρη που αφαιρέθηκαν.

Συνολικά το παιχνίδι μου πήρε λίγο πάνω από 7 ώρες στη standard δυσκολία, βρίσκοντας σχεδόν τα πάντα από μυστικά, collectibles, αντικείμενα κλπ., διάρκεια περίπου αντίστοιχη ή ελαφρώς μεγαλύτερης εκείνης του original (σε πρώτο playthrough πάντα). Η εξερεύνηση και η αίσθηση ανακάλυψης εξασθενεί από την γραμμικότητα που χαρακτηρίζει τις περισσότερες περιοχές, σε σύγκριση με το remake του Resident Evil 2, αλλά δε μπορώ να του το καταλογίσω ως αρνητικό, μιας και στο RE 3 του ’99 ίσχυε το ίδιο. Η περιβαλλοντική εξιστόρηση στο παιχνίδι είναι εξαιρετική, με τις εικόνες καταστροφής, τα διάφορα ημερολόγια όπου καταγράφονται οι τελευταίες στιγμές των θυμάτων κ.α. Αυτό όμως που αφήνει πικρή γεύση, όσο κι αν δικαιολογείται από την φορτικότητα και την κατεπείγουσα προσπάθεια απόδρασης από την καταδικασμένη πόλη, είναι το τσεκούρι που έπεσε στα puzzles. Σε αντίθεση με τα 8 του αρχικού παιχνιδιού, στο remake έχουν απομείνει 3. Πιστεύω ότι παλιά ή και νέα puzzles, σε κάποια σημεία που να μη φαίνονται παράταιρα θα μπορούσαν να ενσωματωθούν.

Ένα από τα λίγα puzzle που θα συναντήσουμε. Μπορούσες καλύτερα ρε Capcom…

Για όσους είχαν θέμα με την αντοχή των zombies και πόσο επίμονα ήταν στο να μην μένουν κάτω, ευχάριστα νέα, η ισορροπία αποκαταστάθηκε. Πλέον θέλουν λιγότερες σφαίρες για να σκοτωθούν, αλλά αυτό δεν τα κάνει λιγότερο επικίνδυνα καθώς τα συναντάμε σε μεγαλύτερο αριθμό. Τα πυρομαχικά είναι λιγότερα από το αρχικό παιχνίδι (αλλά όχι από το REmake 2) και σε συνδυασμό με τη χρήση του dodge, εξισορροπούν την αφαίρεση χρήσης του μαχαιριού και των χειροβομβίδων ως escape items. Στον αντίποδα, κάποιοι άλλοι εχθροί όπως οι Hunters β είναι ανθεκτικοί και πιο θανάσιμοι από ποτέ, με την ταχύτητα και τις απότομες κινήσεις τους να τους καθιστούν δύσκολους στόχους. Η ποικιλία τεράτων στο παιχνίδι είναι άκρως ικανοποιητική, με 2 επιπλέον να επιστρέφουν από το Resident Evil 2 και ένα του 3 να έχει ξεχωριστή μορφή και επιθέσεις από μία απλά διαφορετική παραλλαγή που ήταν πριν. Θετικότατο πρόσημο μένει και από το σχεδιασμό των αναμετρήσεων με τα bosses. Άκρως εντυπωσιακές, με ευδιάκριτα patterns κινήσεων σε κάθε περίπτωση και εμφανώς ανώτερες από του αρχικού παιχνιδιού.

Nope

Τέλος, θα ήταν φύσει αδύνατο να μην αναφέρω το Nemesis. Όσοι περίμεναν μια πιο δυναμική A.I. και συμπεριφορά, αντίστοιχη του Mr. X από το προηγούμενο remake, μάλλον θα απογοητευθούν. Οι εμφανίσεις του Nemesis, όπως και στο αρχικό RE 3 είναι προδιαγεγραμμένες (scripted), στη συντριπτική πλειοψηφία τους. Εξαιρέσεις που εμφανίζεται τυχαία και εντελώς απροειδοποίητα υπάρχουν και συνήθως συμβαίνουν αν κατά τη διάρκεια κάποια καταδίωξης έχει χάσει τα ίχνη μας. Επειδή όμως τις περισσότερες φορές έχουμε ήδη εξερευνήσει την περιοχή που εμφανίζεται και δε θα χρονοτριβούμε δεξιά κι αριστερά, περισσότερο μοιάζει με απειλή που μας αναγκάζει να τρέξουμε προς το επόμενο objective, παρά σαν κάποιος που μας ψάχνει και μπορεί να μας κάνει τη ζωή δύσκολη ανά πάσα στιγμή. Επαναλαμβάνω για όσους δε θυμούνται, πως έτσι γινόταν και στο original παιχνίδι. Το dodge αποδεικνύεται υπερπολύτιμο όταν γίνεται στενός κορσές, κάτι που είναι σύνηθες δεδομένου ότι είναι ταχύτερος από το Mr. X και διαθέτει μεγαλύτερο ρεπερτόριο κινήσεων. Μπορούμε επίσης να τον πυροβολήσουμε ή εναλλακτικά κάποιο από τα διάσπαρτα εύφλεκτα βαρέλια και γεννήτριες (χρήσιμα και για crowd control σε εξημμένες καταστάσεις) για τον εξουδετερώσουμε προσωρινά.

Αν και δεν είναι τόσο απρόβλεπτος όσο θα θέλαμε, παραμένει απειλητικός όταν τον βρίσκουμε στο δρόμο μας.

Η ομορφιά της παρακμής

Αναμενόμενα στον τεχνικό τομέα το παιχνίδι παραδίδει για άλλη μια φορά μαθήματα. Η RE Engine βρίσκεται στα καλύτερα της, αν και μια ανησυχία για αυξημένες απαιτήσεις την είχα λόγω ανοιχτών χώρων και περισσότερων εχθρών, αλλά ευτυχώς διαψεύστηκα. Το Resident Evil 3 όχι μόνο δείχνει φανταστικό αλλά η απόδοση στο PC μου ήταν άψογη, με μερικές παραχωρήσεις φυσικά. Μάλιστα έλειπαν τα περιστασιακά stuttering που είχα συναντήσει στο RE 2 και δεν παρατήρησα σχεδόν πουθενά πτώσεις στο framerate. Εδώ να πω ότι η απόδοση του παιχνιδιού είναι καλύτερη από εκείνη του Demo, οπότε όσοι το έχετε δοκιμάσει μπορείτε να πάρετε μια γενική ιδέα για το πως τρέχει το τελικό προϊόν. Για ακόμη μία φορά, ακόμα περισσότερο και από την άριστη λεπτομέρεια στις υφές (δεν υπάρχει περίπτωση να δείτε επιφάνειες ή αντικείμενα στο περιβάλλον χαμηλής ανάλυσης ή θολά), την παράσταση κλέβουν οι απίστευτες φωτοσκιάσεις, που εντείνουν την ατμόσφαιρα. Μια ατμόσφαιρα που χωρίς να έχει απολέσει εντελώς το συναίσθημα κλειστοφοβίας του προκατόχου του, έχει ως πρώτο μέλημα αυτή τη φορά την αποτύπωση της ερήμωσης και την καταστροφής, επακόλουθο της επιδημίας του ιού. Και αν για το Resident Evil 2 ήταν πιο πρόσφορο το έδαφος για μία πιο βαριά εκδοχή του το 2019, στο RE 3 είναι ξεκάθαρη νίκη για τους δημιουργούς, το πως διατηρεί τα στοιχεία δράσης του πρωτότυπου και συνάμα καταφέρνει να είναι συνολικά περισσότερο υποβλητικό και horror από εκείνο.

Μερικές ταμπέλες νέον δίνουν λίγο χρώμα στο κουφάρι της Raccoon City

Αρκετές συζητήσεις έγιναν από τη στιγμή που κυκλοφόρησε το Demo περί υποβάθμισης του gore. Αυτό που είχαν παρατηρήσει οι παίκτες λοιπόν, ήταν πως πλέον κατά τους διαμελισμούς, αντί τα άκρα να κρέμονται από τους μύες και να αποκόπτονται μετά από λίγο, διαλύονταν επιτόπου όταν δέχονταν αρκετή ζημιά. Επιπλέον, οι εχθροί αν και άφηναν πτώμα στο έδαφος, αυτό δεν είχε ragdoll physics και έτσι δεν έβλεπες πια κάποια ομολογουμένως διασκεδαστικά σκηνικά όπου τα zombies σκόνταφταν πάνω σε πτώματα ή όταν κάποιο που ήταν ζωντανό και θαμμένο κάτω από αυτά, τα έσπρωχνε σαν τσουβάλια για να σηκωθεί. Στην τελική έκδοση δεν έχει αλλάξει κάτι. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω το λόγο, αν έπρεπε να μαντέψω θα έλεγα για να ελαφρύνει το παιχνίδι, από τη στιγμή που οι εχθροί είναι περισσότεροι τώρα. Το gore και η βία συνεχίζουν να είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό καθώς τα κεφαλιά συνεχίζουν να γίνονται πολτός σε critical hits, ενώ κάποια νέα όπλα όπως το αυτόματο τουφέκι δίνουν άλλη διάσταση στη κατακρεούργηση των μολυσμένων τερατουργημάτων.

Προσέξτε τις πληγές πάνω στο δέρμα του πλάσματος!

Ομοίως και στον ήχο έχει δοθεί ξανά η δέουσα προσοχή. Τα ακουστικά παραμένουν ο ενδεδειγμένος τρόπος για να παίξει κάποιος το παιχνίδι. Τα βογκητά των zombies που χτυπάνε ένα μεταλλικό φράκτη, το κροτάλισμα των Hunters από ένα κοντινό δωμάτιο, το μακρινό ουρλιαχτό των σειρήνων, το τρίξιμο ενός φλεγόμενο αμαξώματος κ.α. δείχνουν πόσο σημαντική είναι η συνεισφορά των περιβαλλοντικών ήχων σε ένα παιχνίδι τρόμου. Κατά πόδας ακολουθούν και τα ταιριαστά voice actings. Όσον αφορά στη μουσική, αποτελείται από νέες αλλά και μερικές επανεκτελεσμένες παλιές συνθέσεις. Το soundtrack στοχεύει περισσότερο στην ένταση της κάθε στιγμής και την παραγωγή αδρεναλίνης και λιγότερο στην κατήφεια και τη φρίκη.

A different kind of beast

Το Resident Evil 3 το ευχαριστήθηκα πολύ. Με το που έπαιξαν τα credits σκεφτόμουν να το ξεκινήσω πάλι. Ήταν μια καλοφτιαγμένη περιπέτεια τρόμου και όσο προχωρούσε γινόταν ολοένα και πιο καθηλωτικό. Θα ήθελα να είναι μεγαλύτερο σε διάρκεια, κάτι που δυσχεραίνεται και από το replay value του τίτλου που δεν είναι τόσο μεγάλο όσο του Resident Evil 2. Αφού το τελειώσετε την πρώτη φορά, γίνεται διαθέσιμο ένα μαγαζί όπου μπορείτε να ξεκλειδώσετε διάφορα πράγματα (κάνοντας τις διαδοχικές προσπάθειες σας ευκολότερες) με πόντους που κερδίζετε από το παιχνίδι ολοκληρώνοντας προκλήσεις, κάποιες από τις οποίες συμπίπτουν και με τα Steam achievements. Επιπροσθέτως, ξεκλειδώνουν 2 extra δυσκολίες, που μεταθέτουν τυχαία εχθρούς κι αντικείμενα και αλλάζουν τις επιθέσεις ορισμένων εξ αυτών.

Εκτός από το Resistance, δεν υπάρχει campaign με άλλο χαρακτήρα όπως στο RE 2, ούτε το Mercenaries Mode του αρχικού (θα ήταν ιδανικό να προστεθεί αργότερα ως δωρεάν DLC, όπως είχε γίνει με το Ghost Survivors του 2). Οι νέοι παίκτες κι όσοι λάτρεψαν το προηγούμενο remake, θα το λατρέψουν και αυτό. Τους παλιότερους φίλους της σειράς και κυρίως του 3, πιθανότατα θα τους διχάσει, με το παράπονο ότι χάθηκε μια ευκαιρία να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο το αρχικό παιχνίδι και να βγει από τη σκιά των προκατόχων του, να εκφράζεται από τη μία πλευρά. Παρόλα αυτά, στο “moment to moment” gameplay το Resident Evil 3 διαπρέπει και η ποιότητα του είναι αδιαμφισβήτητη. Ελπίζω πως ένα remake για το Code: Veronica δεν απέχει πολύ…

Το Resident Evil 3 κυκλοφορεί στην αγορά από την εταιρία CD Media την οποία ευχαριστούμε για την παροχή του review code.

COVID-19 pastime quality - 86%

86%

Alpha Team, now and forever!

Η ιστορία επαναλαμβάνεται, κι όπως 20 χρόνια πριν έτσι και τώρα το Resident Evil 3 δεν καταφέρνει να ξεπεράσει τα 2 προηγούμενα παιχνίδια. Ας είμαστε ειλικρινείς, μιλάμε για 2 από τα σημαντικότερα παιχνίδια όλων των εποχών στην κατηγορία, οπότε θεμελιωδώς το έργο των δημιουργών ήταν δύσκολο. Ακόμα κι έτσι, όσοι πέρασαν καλά με το περσινό remake, εγγυημένα θα ευχαριστηθούν και αυτή την προσπάθεια της Capcom.

Παναγιώτης Μητράκης

Τέκνο των 80's, ξεκίνησε τη gaming πορεία του με coin-ops και το κλασικό Game Boy. Ξαπόστασε στο αγαπημένο του SNES και ήρθε σε επαφή με το PC gaming το 1998, με παιχνίδια-σταθμούς όπως Half-Life και Baldur's Gate. Δε λέει όχι σε (σχεδόν) κανένα είδος αλλά έχει μια προτίμηση σε RPG και survival horror και προσπαθεί να μυήσει κι άλλους στα Silent Hill, τα S.T.A.L.K.E.R. και τις δημιουργίες της Looking Glass και της Obsidian.

36 Comments

  1. Εδώ να πω ότι δεν έχω παίξει κανένα Resident Evil πλην του 4 στην κάκιστη (πρώτη) έκδοσή του, που δεν επέτρεπε mouse look.

    Θα επανορθώσω μάλλον ξεκινώντας από την αρχή, ευκαιρίας δοθείσας από τα REmakes. Μου κάνει, όμως, εντύπωση ότι το RE3 θεωρείται αδύναμο. Θυμάμαι το 1999, παραμιλούσαν όλοι για το BigBaddie Nemesis, κάνοντας ενίοτε και συγκρίσεις με το Silent Hill για τον τρόμο που προκαλεί.

  2. [QUOTE=”Northlander, post: 532450, member: 102592″]
    Μου κάνει, όμως, εντύπωση ότι το RE3 θεωρείται αδύναμο. Θυμάμαι το 1999, παραμιλούσαν όλοι για το BigBaddie Nemesis, κάνοντας ενίοτε και συγκρίσεις με το Silent Hill για τον τρόμο που προκαλεί.
    [/QUOTE]

    Ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ διαβάζοντας reviews και σχόλια δεξιά κι αριστερά!

    Πάντως κι εγώ μόνο το RE2 Remake έχω παίξει από ολόκληρη τη σειρά και το βρήκα συμπαθέστατο, οπότε το Resi3 θα παιχτεί οπωσδήποτε… όταν νιώσουν και το ρίξουν στα 15-20 ευρώ. Πράγμα που υποψιάζομαι πως δεν θα αργήσει πολύ να συμβεί, κρίνοντας από τα σχόλια αρκετών απογοητευμένων χρηστών.
    Από την άλλη, οι περισσότερες μεγάλες κυκλοφορίες της χρονιάς πήγαν πίσω, οπότε στην AAA ανομβρία ίσως αποκτήσει μεγαλύτερο (virtual) shelf life το RE3.

  3. [QUOTE=”Northlander, post: 532450, member: 102592″]
    Μου κάνει, όμως, εντύπωση ότι το RE3 θεωρείται αδύναμο. Θυμάμαι το 1999, παραμιλούσαν όλοι για το BigBaddie Nemesis, κάνοντας ενίοτε και συγκρίσεις με το Silent Hill για τον τρόμο που προκαλεί.
    [/QUOTE]

    O Nemesis, αν και είναι από τις πιο υποβλητικές φιγούρες του gaming για μένα, βασίζεται περισσότερο στα jumb scares. Θα πεταχτεί από κάποιο παράθυρο ενώ δεν τον περιμένεις για να τρομάξεις. Τα Silent Hill αντιθέτως βασίζονται στην ατμόσφαιρα για να πετύχουν τον τρόμο.

    Πολύ καλό το review. Σκέφτομαι να το πάρω αρκετά σύντομα, μιας και στο πακέτο δίνουν παράλληλα το Resistance. Μοιάζει αρκετά με το dead by daylight, όσο το έχω δει και φοβάμαι ότι δεν θα κρατήσει τον κόσμο του, μιας και δεν ενθουσίασε το κοινό στην beta του. Οπότε ότι προλάβω.

  4. Κρίνοντας από την κωλοπιλάλα τους να βγάλουν όπως όπως το 3 όσο γίνεται πιο κοντά στο 2 και τις φήμες ότι ήδη καταπιάστηκαν με το Resi VIII, απίθανο μου φαίνεται να αφιερώσουν χρόνο και resources σε επιπλέον υλικό.
    Ίσως να προσθέσουν τίποτα στο Resistance, αν βρει το κοινό του, πράγμα που φαντάζει λίγο απίθανο με τις ως τώρα εντυπώσεις και τον ανταγωνισμό.

  5. [QUOTE=”Sephir, post: 532446, member: 102595″]
    Αλλά όπως και το Resi 2, θα αγοραστεί όταν πέσει η τιμή του γύρω στο 20άρικο.
    [/QUOTE]
    Παρεμπιπτόντως το 2 περίπου 8-9 μήνες μετά έπεσε αθόρυβα από τα 60 στα 40 οπότε με εκπτώσεις 50% ή περισσότερο, εύκολα το πετυχαίνει κανείς σε τέτοια τιμή.

    [QUOTE=”Northlander, post: 532450, member: 102592″]
    Μου κάνει, όμως, εντύπωση ότι το RE3 θεωρείται αδύναμο. Θυμάμαι το 1999, παραμιλούσαν όλοι για το BigBaddie Nemesis, κάνοντας ενίοτε και συγκρίσεις με το Silent Hill για τον τρόμο που προκαλεί.
    [/QUOTE]
    Ε εντάξει όσο “αδύναμο” μπορεί να θεωρηθεί ένα παιχνίδι που σκόραρε σε reviews 4-5 μονάδες λιγότερο από τα αδέρφια του, που έπαιζαν μπάλα στο εύρος 92-96% συνήθως :p
    Μιλάμε για την αρχική τριλογία πάντα. Πέρα από τη δική μου γνώμη και τις προτιμήσεις των φανς (σε τοπ λίστες θα δεις συχνά κάποιο από τα 2 πρώτα ή και τα δύο αλλά το 3 πολύ σπάνια) εννοείται ότι το 3 έχει τους οπαδούς του, για τους λόγους που ανέφερα, συν ότι για κάποιους ήταν η πρώτη επαφή με τη σειρά. Το ότι είχε Stalker ήταν κάτι πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της εποχής, ειδικά σε γνωστή σειρά (τυπικά πρώτο ήταν το Clock Tower αλλά δεν είχε διατεθεί εκτός Ιαπωνίας). Ο Nemesis ήταν το βασικό selling point και το “Evil” στον τίτλο είχε αποκτήσει avatar. Όσο για τις συγκρίσεις με Silent Hill, τις ψιλοθυμάμαι στα ελληνικά περιοδικά. Όπως σωστά είπε κι ο Ηλίας, είναι διαφορετικό στυλ προσέγγισης τρόμου, το SH ήταν ψυχολογικό, μεταφυσικό horror.

    [QUOTE=”maladroid, post: 532457, member: 102613″]
    Ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ διαβάζοντας reviews και σχόλια δεξιά κι αριστερά!
    [/QUOTE]
    Reviews της τότε εποχής λες; Αν ναι, λίγο-πολύ απάντησα πιο πάνω.

    [QUOTE=”gaius germanicus, post: 532465, member: 102708″]
    παιζει το ενδεχομενο να βγαλουν πατσ/dlc με τα κομμενα?
    [/QUOTE]
    Δύσκολο το βλέπω. Το πιθανότερο είναι, αν βγάλουν τίποτα δωρεάν dlc να είναι σαν του RE2 ή να ρίξουν μέσα το The Mercenaries το οποίο ζητάνε αρκετοί, ειδικά εκείνοι που δεν ψήνονται για το Resistance. Τώρα αν βγάλουν κάνα μεγάλο story dlc (επί πληρωμή) με κομμένες ή νέες περιοχές, δεν ξέρω, Δεν έχει ακουστεί κάτι προς το παρόν.

    [QUOTE=”maladroid, post: 532468, member: 102613″]
    Κρίνοντας από την κωλοπιλάλα τους να βγάλουν όπως όπως το 3 όσο γίνεται πιο κοντά στο 2
    [/QUOTE]
    Ισχύει εν μέρει, για να εκμεταλλευτούν την επιτυχία του 2, αλλά έχε υπόψη πως αναπτυσσόταν σχεδόν παράλληλα με το 2, από μια δεύτερη (μικρότερη) ομάδα της Capcom.

  6. [QUOTE=”Northlander, post: 532450, member: 102592″]
    Εδώ να πω ότι δεν έχω παίξει κανένα Resident Evil πλην του 4 στην κάκιστη (πρώτη) έκδοσή του, που δεν επέτρεπε mouse look.

    Θα επανορθώσω μάλλον ξεκινώντας από την αρχή, ευκαιρίας δοθείσας από τα REmakes. Μου κάνει, όμως, εντύπωση ότι το RE3 θεωρείται αδύναμο. Θυμάμαι το 1999, παραμιλούσαν όλοι για το BigBaddie Nemesis, κάνοντας ενίοτε και συγκρίσεις με το Silent Hill για τον τρόμο που προκαλεί.
    [/QUOTE]

    Μόλις φτάσεις στο 6 σταμάτα, είναι το απόγειο της σειράς!

  7. [QUOTE=”Adhan, post: 532478, member: 102612″]
    Reviews της τότε εποχής λες; Αν ναι, λίγο-πολύ απάντησα πιο πάνω.
    [/QUOTE]

    Όχι όχι, reviews για το remake εννοώ που ξεκινάνε με “ανέκαθεν το 3 θεωρούνταν ένα σκαλί πιο κάτω από το Resi 2 και το remake συνεχίζει αυτή την παράδοση….”.

    Το είχα διαβάσει ότι το remake του 3 αναπτυσσόταν παράλληλα με του 2 αλλά παίζουν ρόλο επίσης το μέγεθος και τα resources κάθε ομάδας.

    Πάντως γενικά δεν με χαλάει καθόλου να συνεχίσουν με τα remakes, αρκεί να τα τιμολογούν λίγο πιο συγκρατημένα. Δεν γίνεται ρε παιδί μου το RE 3 των 5-6 ωρών gameplay και των δανεικών assets από το RE 2 να κοστίζει ακριβώς όσο το RDR 2, όσο μεγάλο brand και αν είναι.. :rolleyes:

  8. Ok, τώρα έπιασα την απάντηση σου στο quote του Παύλου. Ναι το είδα κι εγώ σε διάφορα reviews. Παίζει αυτοί να το ξαναεπισκέφτηκαν και να είδαν πως δεν ήταν τόσο φοβερό όσο θυμόντουσαν.
    Το original 2 το είχα ξαναβάλει πριν το remake του, έχει κάποια θεματάκια αλλά το 3 είχε περισσότερα, πέρα από άλλα στοιχεία όπως το level design που στο 2 είχε μεγαλύτερα μέρη που ένιωθες να υπάρχει κάποια ωραία σύνδεση και συνοχή, ενώ στο 3 είχε κυρίως μικρές τοποθεσίες (μικρότερες από ότι τις θυμόμουν) με λίγη εξερεύνηση, που κάποιες φορές μοιάζουν λίγο αποκομμένες. Από εκεί και πέρα και οι [URL=’https://vgsales.fandom.com/wiki/Resident_Evil’]πωλήσεις τους[/URL] είναι ενδεικτικές.

    Btw για μένα ένας από τους λόγους που υπολείπεται και ξέχασα να αναφέρω είναι η διάρκεια και το replayability (στα αρχικά παιχνίδια, αλλά ισχύει σε γενικές γραμμές και για τα νέα);
    RE ->2 χαρακτήρες, μικρές διαφορές στα playthrough, χορταστική campaign
    RE2 -> επίσης 2 χαρακτήρες με 2 διαφορετικά σενάρια ο καθένας, μεγαλύτερες διαφορές στα playthrough, μικρότερη campaign, αρκετά unlockables και modes
    RE 3 -> ένας χαρακτήρας, μικρές διαφορές σε διαδοχικά playthrough (κυρίως στο hard με την τυχαιοποίηση στο τι εχθροί θα spawnάρουν), περίπου ίδιας διάρκειας campaign με το 2. λιγότερα unlockables από εκείνο. Κάτι σημαντικό που κάνει το 3 πάντως, παλιό και νέο, είναι ότι δίνει closure.

    Επανάληψη assets έχει μόνο στο RPD, το οποίο – μάντεψε -υπήρχε και στο πρωτότυπο!
    Όσο για την τιμή, ανοίγεις μεγάλη κουβέντα. Κι εγώ θέλω vfm στα παιχνίδια που παίζω αλλά να θυμηθούμε το διάρκεια/τιμή του Dear Esther; Η Bethesda πόσο θα έπρεπε να χρεώνει τα Elder Scrolls; Θα έπρεπε να σταματήσουν να βγαίνουν παιχνίδια μετά το Hollow Knight;
    Πως αξιολογούμε τελικά μια εμπειρία, βάση ποιότητας ή «κιλών»; Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.

    Στο RE3 εν προκειμένω… αν κάποιος θέλει να το πάρει να παίξει μία φορά και τέλος, χωρίς να τον ενδιαφέρει το Resistance, θα δυσκολευόμουν πολύ να του το προτείνω σε full price. Αν το πάρει και θέλει να κυνηγήσει ranks, speedruns, να παίξει σε μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας (αλλάζει το σκηνικό, με το randomization στα πάντα, την διαφορετική AI στους εχθρούς και τη μεγαλύτερη ποσότητα σε μερικές περιπτώσεις, πολύ ανώτερο design από την εύκολη λύση εχθροί-σφουγγάρια) κλπ. τότε βγάζει τα λεφτά του.

    Edit
    κάτι που πρέπει να διευκρινίσω, ο πραγματικός (ή έστω πιο αντιπροσωπευτικός) χρόνος που διαρκεί το παιχνίδι είναι παραπάνω από όσο αναφέρουν τα reviews. Είμαι βέβαιος ότι το 5-6 ώρες που λένε είναι το clear time, που μετράει μόνο όσο παίζεις, να είσαι μέσα στο παιχνίδι χωρίς παύση. Το play time όμως το οποίο λαμβάνει υπόψη cutscenes, reload του παίκτη, αποτυχημένες απόπειρες – load μετά από θάνατο, χρόνο στο inventory κλπ. είναι αρκετά μεγαλύτερο, στη δική μου περίπτωση π.χ. ήταν κάπου 9.5 ώρες.

  9. Αυτό με την διάρκεια και την τιμή ενός game δεν θα το καταλάβω ποτέ, ένα μικρό game κάποιες φορές μπορεί να σου δώσει πολύ μεγαλύτερη αξία στον χρόνο του από ότι ένα μεγάλο που μπορεί να σε διασκεδάσει πολλές ώρες αλλά να του λείπει το καλλιτεχνικό κομμάτι

  10. Συμφωνώ απόλυτα και προσωπικά είμαι πάντα υπέρ των μικρότερων παιχνιδιών που σου μένουν παρά των αχανών που απλά γεμίζουν τον χρόνο σου (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων)..
    Το να βρούμε κάποια φόρμουλα που θα βγάζει μια δίκαιη αναλογία περιεχομένου/τιμής είναι αδύνατο, οπότε δεν μπαίνω καν σε αυτή τη συζήτηση (για την ιστορία, πάντως, να πω ότι το Dear Esther το θεωρώ από τις μεγαλύτερες gaming μπαρούφες ever αλλά όχι λόγω διάρκειας).

    Εδώ όμως μιλάμε συγκεκριμένα για το RE3 Remake το οποίο: 1) βασίζεται στον σκελετό και το design του αρχικού παιχνιδιού, 2) αντικειμενικά είναι αρκετά πιο σύντομο από το RE 2 Remake και 3) κρίνοντας από το demo και τα όσα είδα/διάβασα είχε πολλά από τα assets έτοιμα από το remake του 2 (μοντέλα των zombies, χώροι, textures, A.I. και ούτω καθεξής), καθώς και έτοιμη engine. Ε για μένα είναι κάπως προκλητικό να κυκλοφορεί σε ΑΑΑ ultra full price, τη στιγμή που αρκετοί συμφωνούν ότι περισσότερο μοιάζει με επέκταση του RE2 παρά με αυτόνομο παιχνίδι. Ας το βάζανε 40ευρώ αντί για 60 ρε αδερφέ, για το ηθικό και ψυχολογικό κομμάτι περισσότερο.

    Τέλος πάντων, είναι περισσότερο ακαδημαϊκή η συζήτηση. Στο κάτω-κάτω η αγορά των games έχει την τάση να αυτορυθμίζεται πολλές φορές και εν μέρει την τιμή μπορεί να την αποφασίσει ο καταναλωτής με βάση το πότε θα επιλέξει να αγοράσει.

  11. Καλά το να βρεις dlc/expansion αντίστοιχο του RE 3 στη σύγχρονη εποχή των season pass των 2 ώρων, πολύ δύσκολο. Από εκεί και πέρα επειδή έχω δει να λέγονται διάφορα για το παιχνίδι, σε κάποια συμφωνώ και τα ανέφερα και στο κείμενο. Τα υπόλοιπα είναι φουσκωμένα λόγω νοσταλγίας στην καλύτερη ή στοιχεία που δε στέκουν και εκθέτουν εκείνους που τα λένε, κάνοντας με να αμφιβάλλω κατά πόσο είχαν παίξει το παλιό παιχνίδι.

    Για την ιστορία πάντως και το original που είχε παρόμοια σχεδιαστική φιλοσοφία και από σπόντα «προβιβάστηκε» σε επίσημο sequel, με φουλ τιμή κυκλοφόρησε (όπως και τα προηγούμενα) κάπου στις 18000-20000 δρχ στο playstation. Δεν άλλαξε κάτι δηλαδή στην νοοτροπία τιμολόγησης που έχουν οι περισσότεροι στη βιομηχανία για AAA τίτλους. :p

    [USER=103332]@j_lynx[/USER] ναι νομίζω είναι το ευκολότερο που μπορούν να κάνουν για να περιορίσουν τη γκρίνια.

  12. Σε πραγματικές τιμές πάντως από το pre-order το έβρισκες στα νόμιμα key sellers γύρω στα 43 ευρώ και τώρα το ίδιο. Επίσης χρησιμοποιήθηκε από την amd στην προωθητική καμπάνια για τις 5000 κάρτες που έβγαλε αφού το έδινε δωρεάν σε κάθε αγορά κάρτας πριν καν κυκλοφορήσει.

  13. [QUOTE=”maladroid, post: 532501, member: 102613″]

    Πάντως γενικά δεν με χαλάει καθόλου να συνεχίσουν με τα remakes, αρκεί να τα τιμολογούν λίγο πιο συγκρατημένα. Δεν γίνεται ρε παιδί μου το RE 3 των 5-6 ωρών gameplay και των δανεικών assets από το RE 2 να κοστίζει ακριβώς όσο το RDR 2, όσο μεγάλο brand και αν είναι.. :rolleyes:
    [/QUOTE]
    Ζήτηση… ή μάλλον απαίτηση, υπάρχει
    To hype από το προηγούμενο rmk είναι στο θεό
    Κλεισμένοι στα σπίτια είστε
    Γτ να μην αρμεξουν την αγελάδα;

  14. ναι μικρο το original μικρο και το remake. μπορεί να θυμάμαι και λάθος αλλά ούτε τοτε άρεσε στον κόσμο που ήταν μικρο. ίσως να μπορούσαν να βάλουν έξτρα στο στορυ αλλά νταξ πάνω κάτω όλοι ήξεραν τι παιχνίδι θα βλέπαμε.

  15. [QUOTE=”steel_havoc, post: 532676, member: 102729″]
    Τελικά το καλύτερο REmake είναι το 1;
    [/QUOTE]
    Σχετικό. Από άποψη ποσότητας περιεχόμενου και πιστότητας [B]gameplay[/B] σε σχέση με το παιχνίδι που βασίστηκε, σίγουρα. Χάνει πάντως σε replay value και αν παίξεις τα επόμενα remakes γίνεται λίγο πιο δύσκολη η επιστροφή σε εκείνο (έχουν μεγαλύτερο εθισμό στην αίσθηση που αφήνει ο έλεγχος και το σχεδιασμό που κάνεις κάθε φορά για να περάσεις αλώβητος)… Για μένα είναι 1 = 2 > 3.

  16. Αυτό που λες πάντως για τον χρόνο που θέλει να το τερματίσεις ισχύει, προσωπικά το REmake 2 (όπως και σχεδόν ολα τα resident evil) μου πήρε 10+ ώρες να το τερματίσω την πρώτη φορά, χρόνος που μου ακούγεται λογικός αν σκεφτείς το ψάξιμο για αντικείμενα, εξερεύνηση από περιέργεια, οι γρίφοι που αν και σχετικά απλοϊκοί σου τρώνε λίγο χρόνο, οι φάπες που τρως στην αρχή… Δεν έχω παίξει το 3 ακόμα αλλά 5-6 ώρες είναι νομίζω για κάποιον που θα το παίξει για 2-3 φορά, χρόνος που θα μειώνεται όσο μαθαίνεις το παιχνίδι μέχρι που φτάνεις να το τερματίζεις σε 1+ ώρα. Θα τιμηθεί πάντως.
    Επίσης ακούγεται οτι το RE 4 θα είναι το επόμενο remake, δεν θυμάμαι τι μου είχες πει το έχασες το στοίχημα; Τα DLC θέλω να με κεράσεις που στο 2 στοιχίζουν όσο το κανονικό παιχνίδι o_O

  17. Το έπιασα και εγώ σιγά σιγά (είμαι στις 3 ώρες ) και είναι απολαυστικότατο. Το κακό είναι ότι έχω παίξει πριν χρόνια το 3 και δεν το θυμάμαι καλά, αλλά ακόμα και έτσι βλέπω διαφορές. [SPOILER]Τι ήταν αυτό; Με το καλημέρα έσκασε ο Nemesis σπίτι. [/SPOILER]. Περισσότερα όταν με το καλό το τελειώσω.

  18. [IMG width=”559px”]https://i.imgur.com/S7cpZj1.jpg[/IMG]

    Τέλος από μένα και την αμαρτία μου θα την πω. Παρ όλες τις αλλαγές και το πετσόκομμα των γρίφων, το καταφχαριστήθηκα το παιχνίδι. Ας μην ξεχνάμε ότι το 3 ήταν πιο action από τα προηγούμενα. Επίσης, για κάποιο λόγο η έκδοση που είχα σε ξεκίναγε με το αυτόματο με άπειρες σφαίρες…. Ούτε που ξέρω που το είχα βρει και [S]αντιγράψει [/S]αγοράσει αυτό.

    Ο Νέμεσης πάντως για άλλη μια φορά έδινε ρέστα. Πολύ πιο ωραία τα συναπαντήματα (και νομίζω πιο συχνά; ) από παλιά. Δεν θυμάμαι να τον πολεμούσες τόσες πολλές φορές στο original.

    Αυτό που λάμπει δια της απουσίας του είναι το Merceneries. Πολύ καλύτερα να υπήρχε αυτό το Mode και να κυκλοφορούσε το resistance σαν ξεχωριστό παιχνίδι. Θα γλιτώναμε πολύ γκρίνια και στα δύο παιχνίδια.

    Κάποια στιγμή στο σύντομο μέλλον θα επιστρέψω στο παιχνίδι για περισσότερα achievements.

  19. [ATTACH type=”full” alt=”20201210011418_1.jpg”]1370[/ATTACH]
    Τέλος και γω. Σουλατσάρισα περισσότερο μου φαίνεται χαχαχα. Θα συμφωνήσω απόλυτα με αυτά που λες Ηλία. Αν και ήταν υπέροχο το παιχνίδι το original παραμένει για μένα αξεπέραστο πάντως και το καλύτερο resident evil ever. Η αφαίρεση γρίφων που είπες και ακόμα περισσότερο που δεν χρησιμοποιήθηκε το υπέροχο sountrack που είχε το αυθεντικό το εμπόδισαν να το ξεπεράσει. Κάποια πράγματα έγιναν καλύτερα πάντως σαφώς και όπως και το original το replay value με τόσα unlockables και τέτοιο εξαιρετικό gameplay είναι σίγουρα πολύ μεγάλο. Θα ξαναπαίζω και το original που έχω κάτι χρόνια να το κάνω.

  20. [USER=103617]@Chosen Undead[/USER] Οι αλλαγές που έκαναν στην ιστορία πως σου φάνηκαν;
    Π.χ. ο Carlos [ISPOILER]να ερευνά το αστυνομικό τμήμα[/ISPOILER] ή ότι πλέον μαθαίνεις για το γιατρό [ISPOILER]που ανέπτυσσε το εμβόλιο[/ISPOILER];
    Α και δεν ξέρω αν το πήρες είδηση αλλά αφήνει υπόνοιες ότι το παράσιτο στον [ISPOILER]Nemesis είναι αυτό που έβαζαν στους χωρικούς στο 4.[/ISPOILER]

  21. Ήταν πολύ καλύτερη η ιστορία θεωρώ και εδεσε καλύτερα με το τι έκαναν όλοι οι χαρακτήρες στα επόμενα παιχνίδια. Μακάρι να ξαναδούμε τον Carlos. Πάντα τον πήγαινα σαν χαρακτήρα πόσο μάλλον τώρα με αυτά που έκανε
    [SPOILER]
    Ήταν λάθος να αφαιρεθεί η περιοχή του Clock Tower αυτό με πείραξε περισσότερο. Και να μην πάει η Jill στο τμήμα ήταν κάπως επίσης[/SPOILER]
    Μπορούσε να ήταν πολύ μεγαλύτερο σε διάρκεια το παιχνίδι. Είναι να απορεις γιατί τέτοια βιασύνη. Θα ήταν κορυφή ένα Dlc ή mod με όσα έμειναν απεξω

  22. Τώρα που το έλιωσα μπορώ να πω οτι μου άρεσε και σαν παιχνίδι αλλα και σαν remake του οριτζιναλ.
    Παράπονο πάντως όπως και όλοι έχω απο το μέγεθος των περιοχών, η πόλη είναι αρκετά μεγάλη και με καλή λεπτομέρεια αλλά όλες οι υπόλοιπες περιοχές δίνουν μια αίσθηση ξεπέτας, με εξαίρεση το νοσοκομείο που και αυτό ουσιαστικά μόνο με τον Κάρλος έχει εξερεύνηση, θα ήθελα να μπορείς να πας και με την Τζιλ σε έναν νεο όροφο π.χ. Φαντάζομαι στην capcom ήθελαν να δώσουν περισσότερο βάρος στο village και το 4 που αναμένονται.

  23. [USER=104448]@Chris2756[/USER] Μέχρι πριν κάνα-δυο χρόνια το πακέτο 0+1 το έβρισκες σχεδόν παντού στα [URL=’https://www.public.gr/product/gaming/games/pc-games/resident-evil-origins-collection-pc-game/prod7861448pp/’]15-20 ευρώ[/URL]. Ίσως κάποια στιγμή γίνει ξανά διαθέσιμο.
    Για το 2, [URL=’https://ragequit.gr/forum/threads/1-eyr-1-eyr-s-mera-la-tz-mpa.250592/page-186#post-560500′]δεν ήσουν αρκετά γρήγορος[/URL]. Το 3 έχω την εντύπωση ότι δε βγήκε ποτέ σε retail…

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Back to top button
elEL