Reply To: Ανίτα Σαρκίζιαν

#407289
Kara
  • Οργανωμένος Νεολαίος
  • Posts: 5080
Offline
Replies: 5080
Been thanked: 129 times

http://www.theesa.com/facts/pdfs/ESA_EF_2014.pdf

Μια έρευνα σχετικά με το τωρινό κοινό των gamers. Αφορά τις Η.Π.Α. μιας και είναι η μεγαλύτερη βιομηχανία (100 δις $). Ο μέσος παίκτης είναι 31 ετών. O έφηβος σπηριάρης δεν είναι πλέον αντιπροσωπευτικός.

Women age 18 or older represent a significantly greater portion of the game-playing population (36%) than boys age 18 or younger (17%)

Το άσχημο είναι πως ενώ οι γυναίκες παίκτριες αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο δεν συμβαίνει το ίδιο και για τις γυναίκες στη βιομηχανία. Ελάχιστες εργάζονται σε εταιρίες παραγωγής εμπλεκόμενες με τη δημιουργία παιχνιδιών. Τα παιχνίδια ως καταναλωτικό προιόν πάντα θα απευθύνονται και στις γυναίκες γιατί είμαστε μακράν πιο καταναλωτικές. Μια τσάντα να αγοράσει η μητέρα μου ισοφάρισε την αξία της steam library μου.

Τα παιχνίδια υποβιβάζουν τις γυναίκες με τον ίδιο τρόπο που μας μετατρέπουν σε αιμοδιψείς δολοφόνους. Μην αναλύουμε τα αυτονόητα. Σιγά μην περιμέναμε τα παιχνίδια να αποκτήσουμε αυτοεκτίμηση.

Follow on Feedly

Close
Close