LATEST NEWS

Πρώτες πληροφορίες για το Dreamfall Chapters!

Χαράς ευαγγέλια για τους πολυάριθμους και ψυχωτικούς φανς των The Longest Journey και Dreamfall.

Η πολυαναμενόμενη συνέχεια του Dreamfall με τίτλο Dreamfall Chapters, αναμένεται να βγει στο “σφυρί” του Kickstarter μέσα στο Γενάρη του ’13 (αν και εφόσων οι υπολογισμοί μας πέσουν έξω και ο κόσμος συνεχίσει να υφίσταται μετά τις 21-12) και ήδη βρίσκεται στο στάδιο της προ-παραγωγής, με τον Ragnar και μια ομάδα 7 ατόμων να δουλεύει νυχθημερόν στο project.

Θα ελέγχουμε και πάλι τρεις χαρακτήρες (April, Zoe και Apostle) και ο Tornquist υπόσχεται πολύ καλύτερο χειρισμό και πλήρη επανασχεδιασμό του συστήματος μάχης, καθώς δηλώνει απογοητευμένος από την υλοποίηση αυτών στο Dreamfall. Το μέγεθος κάθε “κεφαλαίου” θα είναι αρκετά μεγαλύτερο από το μέσο episodic adventure, παρομοιαζόμενο με επεισόδιο τηλεταινίας σε αντίθεση με “απλό” επεισόδιο σειράς.

Τέλος, δεν μπορούμε παρά να λατρέψουμε τον Tornquist για την ακόλουθη δήλωσή του :

“Μας ενδιαφέρει να πούμε μια ιστορία με τον καλύτερο και πιο συναισθηματικά έντονο τρόπο στο κοινό των PC Gamers. Κανείς εκδότης δεν ενδιαφέρεται γι’αυτό και έτσι στρεφόμαστε στο Kickstarter.”

Shut up and take our money Ragnar!

Στέφανος Κουτσούκος

Ο Στέφανος Κουτσούκος ή αλλιώς "The Artist Formerly Known As Borracho", διέπραξε ποικίλα εγκλήματα τα οποία τον οδήγησαν σε μια ριζική επανεκτίμηση των προτεραιοτήτων και αξιών του. Υπηρέτησε περήφανα στην πειρατική αρμάδα του Ragequit.gr από την ίδρυση του ιστοτόπου το 2012 ως το Μάη του '19.

6 Comments

  1. Ορίστε developer που αξίζει τα λεφτά μας! Όλοι οι τύποι με τα κεφάλαια έχουν πνιγεί στα CoD και στα άλλα μέτρια fps και δεν ξέρουν τι είναι αληθινό παιχνίδι. Ένα πράγμα φοβάμαι μόνο, η μάχη να μην είναι σοβαρό μέρος του παιχνιδιού γιατί είναι adventure αυτό που θέλουμε να παίξουμε.

  2. Τα adventures έχουν την εξής εμπορική ιδιοτροπία : και *αριστουργήματα* να είναι (όπως τα TLJ και Dreamfall) πουλάνε το ΠΟΛΥ 200-300 χιλιάδες κόπιες. Αυτό θεωρείται θρίαμβος για ένα adventure. Ένας εκδότης ζητάει τα εκατομμύρια των CoD και η λέξη “ποιότητα” δεν του λέει απολύτως τίποτε, δεν ποντάρει δηλαδή ποτέ σε 200Κ κομμάτια.

    Μέσω KS όμως, η επαφή είναι άμεση και ο developer πουλάει απευθείας στο κοινό που ξέρει πως ήδη θα πούλαγε χωρίς να περνάει από τη μαρτυρική διαδικασία του να παρουσιάσει το παιχνίδι σαν social media friendly MMO-FPS σε άκυρους κουστουμάτους.

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Back to top button
elEL