EDITORIALSEverything Online

World of Warcraft Patch 5.2

Εδώ και λίγο καιρό το World of Warcraft βρίσκεται στο patch 5.2. Ωραία θα πείτε, και τι μ’ αυτό. Έγινε κάτι συνταρακτικό; Όχι φυσικά. Απλά το 5.2 θα παίξει το ρόλο του «κορμού» για το Mists of Pandaria expansion και στο παρελθόν αυτά τα κεντρικά patch είχαν πολύ ψωμί. Το ίδιο συμβαίνει και τώρα. Έτσι λοιπόν στο χάρτη του παιχνιδιού προστέθηκαν δύο νέες περιοχές. Το Isle of Thunder και το Isle of Giants. Το πρώτο είναι ένα κατά βάση ένα quest hub στα πρότυπα των Isle of Quel’Danas και Molten Front το οποίο εξελίσσεται δυναμικά με βάση τη συμμετοχή των παικτών. Νέες περιοχές με νέα dailies ξεκλειδώνονται καθώς περνάει ο καιρός, ενώ το νησί βρίθει rare monsters καθώς και εβδομαδιαίων σύνθετων quests. Μια από αυτές μάλιστα περιλαμβάνει και jumping puzzles στα πρότυπα του Guild Wars 2– η Blizzard δεν φοβάται να ενσωματώσει στοιχεία του ανταγωνισμού στους τίτλους της (και μάλλον η διαχρονικότητά τους τη δικαιώνει).  Το άλλο νησί είναι μια μικρή έκπληξη-είναι το σπίτι δεκάδων δεινοσαύρων και λημέρι του νέου World Boss με το όνομα Oondasta (διάδοχος του Galleon), η δυσκολία του οποίου οδήγησε σε nerf λίγες βδομάδες μετά την εισαγωγή του (ό,τι υπολογιστή και να έχετε, ετοιμαστείτε να δείτε το framerate σας να καταρρέει υπό το βάρος του πλήθους). Α και φυσικά στις νέες περιοχές δεν υπάρχει η δυνατότητα πτήσης οπότε ξεσκονίστε τα υποζύγια ξηράς (land mounts ντε).

003WoW52 

Άξια σχολιασμού είναι μια σαφής αλλαγή πλεύσης στο θέμα του grinding. Ενώ το 5.2 έρχεται με δύο νέα factions ,η συλλογή reputation είναι σίγουρα ευκολότερη από ότι ίσχυε στην αρχή του Mists of Pandaria. Υπάρχει η δυνατότητα για επιλογή reputation boost συγκεκριμένων παρατάξεων ενώ υπάρχουν άφθονα reputation items και ανταμοιβές . Αν σε αυτό προσθέσουμε το δυναμικό χαρακτήρα του νέου Hub καθώς και τα προαναφερθέντα νέα gameplay στοιχεία, το αποτέλεσμα που παίρνουμε είναι μια gaming εμπειρία λιγότερο βασισμένη στο grinding απ’ ότι ίσχυε στο πρόσφατο παρελθόν. Όχι ότι ξαφνικά εξαφανίστηκε η εξαντλητική ρουτίνα των dailies, αλλά τουλάχιστον πλέον υπάρχουν περισσότερες επιλογές προς τον στόχο του εξοπλισμού του χαρακτήρα για τα raids.

002wow52

Το κύριο χαρακτηριστικό όμως του 5.2 είναι φυσικά το raid που έρχεται πακέτο με αυτό (φυσικά). Το WoW παραμένει πάντα ένα ΜΜΟ πρωτίστως σχεδιασμένο γύρω από το raiding, να μην το ξεχνάμε. Με την κυκλοφορία του Cataclysm η Βlizzard είχε απομακρυνθεί από το υπόδειγμα των μεγάλων raids των 10+ bosses (που απαιτούσαν τον ανάλογο χρόνο για να τα ρίξεις όλα) για χάρη μιας πιο χαλαρής προσέγγισης: instances των 4-7 το πολύ bosses. Το νέο raid όμως με το όνομα Throne of Thunder σηματοδοτεί την επιστροφή στα παλιά πρότυπα. Διαθέτει 12 bosses , άφθονα trash mobs και γενικά αποπνέει μια παλιομοδίτικη ατμόσφαιρα στο στυλ του Black Temple. H δυσκολία των αναμετρήσεων ανεβαίνει προοδευτικά, ενώ και η raid finder έκδοσή του παραμένει πιστή, από πλευράς τακτικής στην κανονική.

Κατά τα άλλα τα πράγματα παραμένουν όπως τα ξέραμε. Το WoW ως παιχνίδι εξακολουθεί να είναι σχετικά αφιλόξενο για το νέο παίκτη ,ειδικά αν συγκριθεί με τα νεότερα ΜΜΟ. Προτεραιότητα της Blizzard παραμένει η παροχή άφθονου endgame υλικού με σχεδόν καταιγιστικούς ρυθμούς κάτι το οποίο πάντως  (για να μην ξεχνιόμαστε) είναι το ελάχιστο αναμενόμενο για έναν τίτλο που απαιτεί μηνιαία συνδρομή.

Βασίλης Ξερικός

Γεννημένος στην Αθήνα το 1979. Gamer εξ απαλών ονύχων, η πρώτη μου επαφή με το σπορ έγινε με έναν κλώνο του Pong σε προσχολική ηλικία.  Αν και πιστός χρήστης PC από to 1989 και την εποχή των XT έχουν περάσει από την κατοχή μου και διάφορες κονσόλες (Atari 2600, διάφορες Sega, σειρά των Playstation κλπ) ενώ η εισαγωγή μου στην gaming δημοσιογραφία έγινε μόλις το Γενάρη του 2012 και το PC Master. Παλαίμαχος των adventures, πλέον μοιράζω τον gaming χρόνο μου μεταξύ MMO, RPG (κάθε είδους) και Shooters. Email:  [email protected] Follow me: Facebook | Twitter | SteamID: Kuivamaa

11 Comments

  1. Δεν είναι 1 raid το εξάμηνο. Από τέλη Σεπτέμβρη μέχρι σήμερα έχει βγει το Mogu’shan vaults, το Heart of Fear, το Terrace of the Endless Spring ,τώρα το Throne of Thunder. Και αυτά είναι τα raids μόνο, χώρια τα νέα hubs,τα world raid bosses κλπ. Το να στήσεις ενα raid με πραγματικά mechanics που να μην είναι tank ‘n spank θέλει δουλειά, πόρους, ιδέες κλπ, δεν είναι εύκολο. Το Secret World πόσα raids έχει; Για να δούμε αν υπάρχει σύγκριση μήλα με μήλα δλδ.

  2. Είναι άλλες φιλοσοφίες παιχνιδιών εντελώς, στο Secret World (που είναι το μόνο MMO που μπορώ να παίξω χωρίς να βγάλω σπυριά, ακριβώς επειδή είναι βασικά single player) ένα raid υπάρχει όλο κι όλο κι αυτό για να κατευνάσουν ένα μέρος των πιο “παραδοσιακών” παικτών. Το WoW βγάζει μεροκάματο σ’αυτό που ξέρει καλύτερα.

    Πάντως έπεσε και ο ρυθμός updates στο TSW τώρα με το ριστράξουριν’ της Funcom γαμώτο, άσε που όλα τα μελλοντικά content updates θα είναι επί πληρωμή, θεωρούνται πλέον DLC. Μόνο κάποια tweaks και skills θα είναι διαθέσιμα προς όλους. Το τελευταίο Issue με την Αίγυπτο πάντως, ήταν αρκετά διασκεδαστικό 🙂

  3. Αναλόγως των γούστων του καθενός. Προσωπικά αν δεν ήταν θα το είχα παρατήσει γύρω στο μήνα αν δεν ήταν F2P. Φοβερές ιδέες όσον αφορά το lvling αλλά μετριότατο endgame content όσον αφορά το PvE. Έχω να παίξω κανά δυο μήνες αλλά δε μου κάνει καρδία να το σκοτώσω από το σκληρό μου το άτιμο.

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button
elEL