Reply To: Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)

#434144
Brother BruceBrother Bruce
  • Οργανωμένος Νεολαίος
  • Posts: 5290
Offline
Replies: 5290
Been thanked: 35 times

δεν το εχουν ξεκαθαρισει ακομα. για οκτωβρη λενε. τελος οκτωβριου απαντησε καποιος απ την εταιρεια σε μια ερωτηση καποιου στο κικσταρτερ για το DOS2. για χριστουγεννα το βλεπω.

σε αλλα νεα, εχω φορτωσει μ αυτο που συμβαινει με το σινγκλ κομματι του DOS2. απ την αρχη εβλεπα οτι θεωρουν αυτο το competitive κομματι του μουλτι τρομερη ανακαλυψη και ριχνουν ολο το βαρος εκει. ειτε παει ο ιδιος ο σβεν σε ρηβιουερς και φορτωνει το παιχνιδι, ειτε σε εκθεση ειναι, (οπως στην ΡΑΧ), ειτε στις απαντησεις στα σχολια του κικσταρτερ, ειναι το μοναδικο κομματι που τονιζουν και λενε ποσο καταπληκτικο και θαυμασιο ειναι. οκ, θελουν να διευρυνουν το κοινο στο οποιο απευθυνονται τωρα που ειναι μεγαλη εταιρεια, το καταλαβαινω αυτο.
αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι δεν ξεκαθαριζουν το θεμα. εχουν πει, γιατι ο κοσμος λυσαει, οτι θα κανουν ενα απντειτ μονο για το σινγκλ κομματι. εχουν γυρισει 4-5 μερες απ το αμερικα κι ακομα τιποτα.

και βλεπω πολυ ανησυχητικα δειγματα, οπως αυτο. τους γραφει καποιος στο κικσταρτερ πριν 10 ωρες:

I hope that the other secret RPG that Larian is working on is single-player only without any multiplayer whatsoever.

κι απανταει καποιος απ την εταιρεια (μαλλον ο σβεν, αυτος μιλαγε τελευταιος) κι ενω εχουν γινει αλλα 30 σχολια γι ασχετα θεματα, μετα απο 7 ωρες, με μαλλον ενοχλημενο υφος:

@Stabbey: If it’s up to me, multiplayer is going to be a part of all our future games. I personally think our games get better because of it, not worse. The options we’re putting in that you’ll be able to exploit in single player wouldn’t be there if we wouldn’t have multiplayer.

ωπα ρε ψηλε, ωπα. κανε οτι γουσταρεις, δικαιωμα σου. θες μονο μουλτι? τελεια. βγες και πεστο. οχι υφακι οτι μας κανεις και χαρη που θα εχει σινγκλ πλειερ mode. ειναι φανερο οτι σχεδιαζουν το παιχνιδι ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ απ τη λογικη και τη δομη που εχει το μουλτι η εστω το κοοπ. τα οποια ειναι τελειως διαφορετικη εμπειρια με το σινγκλ και κατοπιν μεταφερουν λορ, ιστορια, npcs, μηχανισμους στο σινγκλ. μεχρι τωρα (μαλλον μεχρι το dos1) εκαναν το αντιθετο. μεγαλη αλλαγη φιλοσοφιας κατα τη γνωμη μου.

προσπαθω να ειμαι θετικος και αισιοδοξος και περιμενω το γαμοαπντειτ. εκει, δεν μπορει, θα φανει τι παιζει.
σβεν, κανονισε. μ απογοητευσε ο αλεξης, μ απογοητευσε ο Προεδρος, μην το κανεις κι εσυ, ρε ψηλε. ποσα χτυπηματα πια ν αντεξω ο αθρωπος??

Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close