LATEST NEWS

Το Hitman 6 κλείνει πονηρά το μάτι στο Hitman 1!

Ξεκινώντας να παρέχει τις πρώτες πληροφορίες για το έκτο παιχιδι της σειράς Hitman, η IO Interactive έκανε λόγο για επιστροφή στις ρίζες της σειράς, με τεράστιες, άνευ checkpoint, αποστολές, ανοικτό κόσμο και μη γραμμικά levels.

Σκοπός της εταιρείας, σύμφωνα με την ανακοίνωσή της, είναι να δημιουργήσει ζωντανά και αληθοφανή περιβάλλοντα, όπου θα επιτρέπουν στον παίκτη να παίξει με την AI των αντιπάλων και να δημιουργήσει τις σκηνές εκείνες που αγαπήσαμε στα πρώτα μέρη της σειράς.

Τέλος, σπεύσανε από τώρα να μας πληροφορήσουν ότι οι “μαγικές τσέπες” του Agent 47, που μας συστήθηκαν στο Absolution, θα αποτελέσουν παρελθόν από το νέο κεφάλαιο. Και ασφαλώς οι δημιουργοί δεσμεύτηκαν για παροχή πολύ περισσοτέρων πληροφοριών για τον τίτλο, όσο θα προχωρά η ανάπτυξή του…

Μάνος Καρκαλέμης

Ο Μάνος δε μπορεί παρά να νιώθει ευτυχής που ασχολήθηκε ενεργά με την gaming αρθρογραφία στα χρόνια 2009-2017, οπότε και του δόθηκε η ευκαιρία να γράψει reviews για κάποια adventure games-διαμάντια, όπως "The Whispered World", "Monkey Island 2-LeChuck's Revenge" (Remastered Edition), "The Book of Unwritten Tales 1&2", "Grim Fandango" (Remastered Edition), "Gabriel Knight-Sins of the Fathers" (25th Anniversary Edition), "Night of the Rabbit", "Memento Mori 2", "Day of the Tentacle" (Remastered Edition).

4 Comments

  1. Οταν διαβασα το letter που εβγαλε η IO, χαραχθηκε ενα χαμογελο στο προσωπο μου. Ειναι απο τις λιγες σειρες που πραγματικα ανυπομονω ποτε θα βγει sequel και κανω σαν κοριτσακι γυμνασιου που παλαβωνει οποτε αντικριζει τον Bieber στη TV.

    Agent 47, we salute you.

    Υ.Γ. Εμενα το Absolution με τρελανε. Κατ’εμε, ηταν Game of the Year 2012 (και 2013 μιας και βγηκε τελη 12′ και δεν υπηρχε τιποτα αξιολογο σε ΑΑΑ τιτλους το 2013)

  2. “Τίποτε αξιόλογο σε ΑΑΑ τίτλους το 2013”. Κάποιος Ζόμπι Κάου πρέπει να ριχθεί στην πυρά των αιρετικών. Στην Μεγάλη Πυρά της Κολούμπια 🙂

    Πάντως και ‘γω αναρρίγησα ευτυχισμένα μ’αυτή την είδηση, κυρίως ίσως, επειδή γούσταρα τη ζωή μου με το Absolution. Σίγουρα πάντως θα έχουν ενσωματώσει και ένα “νορμάλ” μόουντ με checkpoints και saves μέσα στο επίπεδο, θα ήταν μάρκετινγκ καταστροφή αν έβγαζαν ένα καθαρά και μόνο hardcore παιχνίδι.

    Η επιλογή ανάμεσα στα δυο modes θα έχει τους πάντες χαρούμενους!

  3. Οne more vote για το πόσο παιχνιδάρα ήταν το Absolution. Είχε καναδυό μλκς, ναι, αλλά ήταν τρελογκότι σε γενικές γραμμές. Χαίρομαι που ήδη διαβάζω για δύο πολύ γαμάτες αλλαγές. Ότι κουβαλάς, να έχεις χώρο να το βάλεις, αλλιώς τον μπέο. Και τεράστιες “sandbox” πίστες με το gameplay του Absolution, ανατριχιάζω και μόνο στην ιδέα.

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Back to top button
elEL