Reply To: Diablo 3

#447974
NorthlanderNorthlander
  • Admin
Offline
Replies: 13157
Been thanked: 190 times

Δεν είναι τόσο η μηχανή γραφικών όσο αφορά την απεικόνιση όσο στα animation και στο πόσο ανεπίδευτη φαντάζει η ροή τους. Ενώ στο Van Helsing για παράδειγμα φαίνεται ότι ο χαρακτήρας έχει αργά αντανακλαστικά (δεν έχει), στο Diablo βλέπεις να καστάρει το frozen spike με ταχύτητα.

Προσωπικά δεν θεωρώ ότι η development team έχει μεγάλο πρόβλημα καθώς έχει κάνει τρομερά πράγματα στο expansion, για να τονώσει το ενδιαφέρον του κοινού. Το πρόβλημα έγκειται σε ένα μοναδικό στοιχείο: το παιχνίδι είναι τόσο πολύ hard-coded που δεν γίνεται να αλλάξει ποτέ. Το UI πρακτικά έχει μείνει το ίδιο (εξακολουθεί να μου σπάει τα νεύρα μετά από 1000+ ώρες το minimap πάνω δεξιά με το drop down quest menu αλά WoW), και οποιαδήποτε άλλη αλλαγή για να γίνει απαιτεί ολοκληρωτικό ξήλωμα του παιχνιδιού.

Οπότε όποιες ελπίδες για ένα συνδυασμό της γοτθικής μαυρίλας του Path of Exile, των μηχανισμών του Grim Dawn/Victor Vran και του εξαιρετικού production του Diablo 3 πέφτουν στο επόμενο παιχνίδι της σειράς που έχει ημιεπιβεβαιωθεί (προσωπικά περιμένω prequel Horadrim Wars).

Close
Close