Reply To: isometric action rpgs (aka κλικικλικι) (aka ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΝΤΙΚΙΑ)

#454364
Brother BruceBrother Bruce
  • Οργανωμένος Νεολαίος
  • Posts: 5290
Offline
Replies: 5290
Been thanked: 32 times

άλαλοθ, λεει. έ, άλαλοθ εμεινα κι εγω ο καψερόθ μ αυτα που διαβαζω…. (χαχα, χα, ωραιο το λογοπαιγνιο θου μπραδερ… :whatever: :facepalm:)
ενα περιεργο πραμα. αν καταλαβα καλα, τερν μπειζντ κινηση στον world map και οταν βρεις μαχη γινεται ισομετρικo κλικι κλικι με μαμάτο (λεει) συστημα μαχης, προχώ και πιο συνθετο απ το κλασικο κλικι κλικι.
το δευτερο που με ξένισε ειναι η ατακα που βλεπω: “There is not a real ‘main quest’,” του CEO της Gamera, της εταιρειας που φτιαχνει το παιχνιδι.
:hmm: :hmm: :hmm:, αλλά ας μην προτρεχω, να δουμε πως θα λειτουργησει στην πραξη.
το γκειμ βγαινει το 2018 και βοηθαει κι ο αβελόνε λεει, στη δημιουργια του. τι διάλο, μισθοφορος εχει γινει αυτός? φρη ειτζεντ? εννοω, δεν ανηκει στο δυναμικο καποιας εταιριας??
για οποιον ενδιαφερεται για περισοτερα: 
http://www.ign.com/articles/2017/02/23/alaloth-champions-of-the-four-kingdoms-announced-for-pc-and-consoles
http://www.alaloth.com/

μερικες σκρηνς:

edherest_ingame_map.jpg

edherest_ingame_the_pit_dodge_execution.jpg

edherest_tavern.jpg

(απ το rpgwatch)

Follow on Feedly

Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker