SPECIALS

Preview: Gamedec

Μπορεί η κυκλοφορία του Cyberpunk 2077 να υφίσταται διαρκείς αναβολές, όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι το cyberpunk ως genre βιώνει και με το παραπάνω την τιμητική του στο χώρο του gaming. Ανάμεσα στο πλήθος από τίτλους παρόμοιας θεματολογίας και setting που προέκυψαν τα τελευταία χρόνια είναι και το Gamedec, ένα “isometric cyberpunk RPG” σύμφωνα με τη σελίδα του επιτυχημένου kickstarter του την άνοιξη που μας πέρασε. Μόλις λίγους μήνες μετά την επιτυχή εξασφάλιση της χρηματοδότησής του, οι δημιουργοί του Gamedec κυκλοφόρησαν ήδη μια Preview έκδοση του τίτλου για τους backers του αλλά και για εκπροσώπους του Τύπου. Η έκδοση αυτή έφτασε αίσως και σε εμάς πριν λίγες ημέρες, επιτρέποντάς μου να γευθώ ένα μικρό σφηνάκι από την cyberpunk αισθητική του Gamedec.

Ο τίτλος του game αποτελεί μια σύντμηση/αργκό της ιδιότητας του πρωταγωνιστή του ως Game Detective – ενός ερευνητή που αναλαμβάνει να εξιχνιάσει υποθέσεις μέσα στα διάφορα ψηφιακά περιβάλλοντα των παιχνιδιών που μπορεί κάποιος να παίξει στον Κυβερνοχώρο του 22ου αιώνα. Στα πλαίσια του preview demo μπορούμε να εξιχνιάσουμε μία εξ αυτών των υποθέσεων, απόλυτα ενδεικτική της ατμόσφαιρας του τίτλου: ο γιος ενός ζάμπλουτου επιχειρηματία έχει λογκάρει στον Κυβερνοχώρο και φαίνεται να έχει “παγιδευτεί” εκεί μέσα, υπερβαίνοντας κατά πολύ την προτεινόμενη ώρα χρήσης του όλου συστήματος, μην μπορώντας να κάνει log out, και ανησυχώντας τον πατέρα του αρκετά ώστε να μας καλέσει στο γραφείο του για να ερευνήσουμε την υπόθεση.

Gamedec Apartment
Ήδη από την αρχή του demo προσφέρονται πολλών ειδών δευτερεύουσες επιλογές, προϊδεάζοντάς μας για το τι θα ακολουθήσει.

Κατά την εκκίνηση του Demo, και μετά την in-game επίσκεψη από… έναν εκ των δημιουργών του game (!) ο οποίος μας υπενθυμίζει πως το demo είναι work-in-progress, μπορούμε να επιλέξουμε το υπόβαθρο του χαρακτήρα μας. Και συγκεκριμένα, τις καταβολές του είτε από τις “καλές” ή τις “κακές” γειτονιές της πόλης της Βαρσοβίας (Βαρσοβία-Πολωνία-CD Projekt RED, Cyberpunk 2077… ο συνειρμός πάει από μόνος του), και 1 από τις 4 διαθέσιμες επαγγελματικές εξειδικεύσεις που μπορεί να ακολουθήσει: Infotainer (χαρισματική φιγούρα των κοινωνικών δικτύων, που ξέρει να χρησιμοποιεί το πηγαίο charisma του για να πείσει ή να εξαπατήσει τους άλλους), Scalpel (ένας γιατρός/νοσηλευτής, με απλά λόγια), Sleeves (ένας νταής, τόσο στην πραγματική ζωή όσο και στα games που επιλέγει να παίξει) ή Glazier (ένας γκατζετάκιας, άριστος γνώστης του τρόπου λειτουργίας των real-life μηχανισμών αλλά και των λειτουργιών του κυβερνοχώρου). Οι παραπάνω επιλογές καθορίζουν εν πολλοίς τις επιλογές που μας παρουσιάζονται στους διαλόγους και στην ευρύτερη αλληλεπίδρασή μας με τα σημεία ενδιαφέροντος του κόσμου, επηρεάζοντας συνεπώς και την πορεία που μπορούμε να ακολουθήσουμε προς την εξιχνίαση της υπόθεσης και προσδίδοντας κατακόρυφα στο replayability του demo (άρα, λογικά, και του τελικού game).

Gamedec Demo Professions Tree
Δείγμα του Professions Tree. Στο Demo μπορούμε να ξεκλειδώσουμε ελάχιστα μόνο από τα συνολικά Skills.

Η περιήγηση στο Gamedec γίνεται σε “παραδοσιακή” isometric απεικόνιση, με την ποιότητα των Unreal Engine 4 γραφικών να κρίνεται αρκετά καλή και 100% ταιριαστή με το ύφος και την ατμόσφαιρα του κόσμου. Σε γενικές γραμμές μου θύμισε αρκετά τα αντίστοιχα περιβάλλοντα των πρόσφατων Shadowrun RPGs, τόσο ως προς την ατμόσφαιρα που αποπνέει όσο και ως προς τον τρόπο που γίνεται η αλληλεπίδραση με τα hotspots του κόσμου. Παράλληλα, το σύστημα ανάπτυξης χαρακτήρα, η εξειδίκευση προς 1 εκ των 4 επαγγελμάτων και η πλήρης απουσία “παραδοσιακών” μαχών από το game, δεν μπορούσαν παρά να μου θυμίσουν λίγο το Disco Elysium. Γενικά η πιο σύντομη περιγραφή που θα μπορούσα να δώσω σε αυτό που είδα στο demo είναι “Shadowrun + Disco Elysium”, με έντονα vibes να έρχονται επίσης από το Ripper, το θρυλικό FMV adventure game του 1996, κυρίως λόγω της ατμόσφαιρας του κυβερνοχώρου αλλά και της ίδιας της φύσης της υπόθεσης που καλούμαστε να εξιχνιάσουμε στο demo.

Gamedec Theater Lynch Vibes
Η συγκεκριμένη περιοχή, με τις αποχρώσεις του κόκκινου και το αρκετά “σουρεαλιστικό” περιεχόμενο, μου έβγαλε πολλά Lynchιακά vibes.

Η εξιχνίαση της υπόθεσης γίνεται με την ανίχνευση στοιχείων, μέσω της απλής αλληλεπίδρασης με σημεία ενδιαφέροντος που εντοπίζουμε στο εκάστοτε περιβάλλον αλλά και μέσω των διαλόγων με τους NPCs. Η διαδικασία αυτή εμπλουτίζει το Codex του game (ουσιαστικά ένας κατάλογος όπου συγκεντρώνονται οι επεξηγήσεις για in-game όρους που αφορούν τον κυβερνοχώρο, την “πραγματική ζωή”, εταιρείες και παρατάξεις του κόσμου κτλ) αλλά και προσφέρει τα απαραίτητα Clues ώστε να προχωρήσουμε σε Deductions, παρόμοιας λογικής με την αντίστοιχη λειτουργία στα Sherlock Holmes games ή το The Sinking City της Frogwares. Ο προοδευτικός σχηματισμός των Deductions οδηγεί σταθερά προς την τελική επίλυση του “μυστηρίου”… είτε για καλό, είτε για κακό.

Δώστε βάση σε αυτό το τελευταίο: είναι απολύτως δυνατόν να αποτύχουμε στις προσπάθειές μας, ή έστω να μην στεφθούν αυτές από 100% επιτυχία, λόγω των ελλειπών πράξεων ή ατυχών χειρισμών μας κατά την εξιχνίαση της υπόθεσης. Γενικά ο τρόπος που είναι δομημένοι οι μηχανισμοί του Gamedec, το σύστημα ανάπτυξης χαρακτήρα αλλά και η μη-γραμμική φύση της διερεύνησης των υποθέσεων, συνεπάγονται μεγάλου εύρους και βάθους επιλογές στην αλληλεπίδραση με τον κόσμο, αλληλεπίδραση που πάντα έχει ξεχωριστές και ίσως απρόσμενες επιπτώσεις. Ολοκληρώνοντας το demo για πρώτη φορά με έναν Infotainer χαρακτήρα έφτασα σε μια έκβαση που προσωπικά θεωρούσα σχεδόν 100% επιτυχημένη, αλλά εν τέλει έλαβα μια ειδοποίηση πως ο Gamedec μου “βαθμολογήθηκε με 3μιση στα 5 αστέρια και είχε μια αίσθηση πως δεν ξεκοκκάλισε την υπόθεση όσο θα έπρεπε ή όσο θα μπορούσε”.

Το γεγονός αυτό με συνεπήρε, μπορώ να πω – είναι αρκετά ενδιαφέρον το ότι “τα φαινόμενα απατούν” και πως ένα φαινομενικά απόλυτα επιτυχημένο run μπορεί εν τέλει να αποδειχθεί λειψό. Και προφανώς με ώθησε στο να ξαναξεκινήσω το demo με άλλου προσανατολισμού χαρακτήρα και ακολουθώντας διαφορετικές επιλογές. Με συνεπήρε επίσης το γεγονός ότι σχεδόν τα πάντα στο παιχνίδι, ακόμα και αν πρόκειται για την πλέον ασήμαντη πράξη ή παρατήρησή μας, προσφέρουν κάποιου είδους επιλογή που έχει μικρές ή μεγάλες επιπτώσεις. Για παράδειγμα, εντοπίζουμε σε κάποια φάση ένα γκράφιτι, και μπορούμε να επιλέξουμε το πώς θα το κρίνει ο χαρακτήρας μας – ως έργο τέχνης, ως βανδαλισμό, ως κοινωνικό μήνυμα, και αρκετά άλλα. Κάθε μία από τις επιλογές αυτές προσφέρει και έναν πόντο σε κάποιο από τα Aspects του χαρακτήρα μας: οι όψεις της ιδιοσυγκρασίας του, θα λέγαμε, οι οποίες χωρίζονται σε 4 ομάδες/κατηγορίες, τις οποίες με τη σειράς τους θα μπορούσα να περιγράψω πρόχειρα ως “λογική” (κατηγορία με aspects όπως Rules, Facts, Discretion αλλά και Loneliness) , “ενσυναίσθηση” (Trust, Pacifism, Education, κτλ), “έκφραση” (Atmosphere, Intuition, Verbosity, Optimism, κτλ) και “σθένος” (Impatience, Indiference, Determination, Authority, και άλλα). Οι πόντοι αυτοί είναι απαραίτητοι προκειμένου να ξεκλειδώσουμε νέες πτυχές στο skill tree του εκάστοτε profession. Αν το παραπάνω σας θυμίζει ως σύλληψη έστω και λίγο το Disco Elysium… έρχεστε πλήρως στα λόγια μου.

Gamedec demo deduction
Δείγμα της διαδικασίας επίλυσης ενός Deduction, με τα διαθέσιμα Clues στα αριστερά και τις πιθανές επιλύσεις στα δεξιά.

Γενικά ο τρόπος που καταφέρνουν οι δημιουργοί του να υλοποιήσουν το χιλιοτραγουδισμένο μοτίβο “Επιλογές και Επιπτώσεις” που αναφέρουμε σε κάθε RPGοειδές review, είναι τόσο βαθύς και εκτενής που ξεπερνάει ακόμα και ΑΑΑ απόπειρες στο είδος. Θεωρούσα τελείως αναπάντεχο το να φτάσω σε αυτό το συμπέρασμα παίζοντας απλά ένα σύντομο demo (η ολοκλήρωση της υπόθεσης θα πάρει 1μιση με 2 ώρες, συν 3-4 ώρες ακόμα για την εξερεύνηση των υπόλοιπων μονοπατιών με νέα playthroughs), όμως οι δημιουργοί της Anshar Studios κατάφεραν να με κερδίσουν 100%. Είναι αλήθεια πως το Gamedec είχε περάσει μόνο φευγαλέα από το πεδίο προσοχής μου, και ως εκ τούτου δεν το είχα στηρίξει στο Kickstarter campaign του, αλλά αυτά που είδα στο demo με γέμισαν με ελπίδα και αισιοδοξία για τις προοπτικές που μπορεί να προσφέρει το τελικό game. Με αναγραφόμενη ημερομηνία κυκλοφορίας “2020” έτσι απλά και γενικά, το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να wishlistάρω το game στο Steam και να παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον την περαιτέρω ανάπτυξή του μέχρι την τελική του κυκλοφορία.

Κώστας Καλλιανιώτης

Αρχαιολόγος/Ιστορικός, RPG Player, Οπαδός των Motörhead, Καταναλωτής Προβατίνας.

28 Comments

  1. Είχα δει σε βίντεο-παρουσίαση όλη αυτή την πρώτη αποστολή που είναι διαθέσιμη στην alpha έκδοση κι όταν ξεκίνησα να παίζω λέω θα βαρεθώ γιατί γνωρίζω πάνω κάτω την κατάληξη. Οκ όταν κόλλησα κανά δυο ώρες στο πρώτο δωμάτιο να διαβάζω όλες τις πληροφορίες που γίνονται διαθέσιμες στο codex του παιχνιδιού κατάλαβα ότι το παιχνίδι έχει τεράστιο βάθος. Ήδη πριν προχωρήσω στην αποστολή είχα “μπει” ήδη στον κόσμο του παιχνιδιού. Περιττό να πω ότι όλες μου οι επιλογές με οδήγησαν σε τελείως διαφορετικές καταστάσεις από αυτά που είχα δει στην παρουσίαση. Κι αν σκεφτεί κανείς ότι σύμφωνα με το kickstarter τους θα έχεις πέντε τέτοιους κόσμους να επισκεφτείς μιλάμε για πολύ υλικό.

  2. Μια σειρά από updates που εμβαθύνουν στον κόσμο του gamedec για όποιον ενδιαφέρεται.
    [URL unfurl=”true”]https://www.kickstarter.com/projects/anshar/gamedec-isometric-cyberpunk-rpg-set-in-xxii-century/posts/2993448[/URL]
    [URL unfurl=”true”]https://www.kickstarter.com/projects/anshar/gamedec-isometric-cyberpunk-rpg-set-in-xxii-century/posts/3011881[/URL]
    [URL unfurl=”true”]https://www.kickstarter.com/projects/anshar/gamedec-isometric-cyberpunk-rpg-set-in-xxii-century/posts/3038969[/URL]
    [URL unfurl=”true”]https://www.kickstarter.com/projects/anshar/gamedec-isometric-cyberpunk-rpg-set-in-xxii-century/posts/3074152[/URL]
    [URL unfurl=”true”]https://www.kickstarter.com/projects/anshar/gamedec-isometric-cyberpunk-rpg-set-in-xxii-century/posts/3110783[/URL]

  3. Το παραπάνω τήζερ στο τουήτερ:

    [MEDIA=twitter]1373997961106100228[/MEDIA]

    Στο νέο preview έχουμε αποκλειστικά pre-made χαρακτήρα με pre-allocated skill points (προς ειδικότητα Scalpel), οπότε το πλέηθρου της αποστολής είναι σχετικά πιο σύντομο μιας και ουσιαστικά οι class-specific επιλογές που αντιστοιχούν στις υπόλοιπες κλάσεις είναι κλειδωμένες. Αλλά ακόμα και έτσι έχεις τόσες πολλές επιλογές ρε γαμώτο, τόσο ως προς τα επιμέρους στοιχεία της κάθε έρευνας όσο και ως προς τα deductions για την εξέλιξη της υπόθεσης.

    Σίγουρα ο περισσότερο αναμενόμενος τίτλος για το 2021 ως τώρα για εμένα, νομίζω.

  4. [QUOTE=”Hank Chinnaski, post: 566682, member: 104381″]
    Δυστυχώς δεν έχω παίξει κανένα preview, αφού δεν είμαι backer
    [/QUOTE]
    Πριν κάμποσο καιρό υπήρχε demo τόσο στο steam όσο και στο gog διαθέσιμο για όλους. Το έχουν αποσύρει, όμως παρακολούθησε το παιχνίδι μήπως και κυκλοφορήσουν ξανά demo.

  5. ΕΧΟΜΕΝ RELEASE DATE.

    [QUOTE=”Hellion, post: 566117, member: 102589″]
    Δεν θα ήταν απίθανη μια κυκλοφορία προς φθινόπωρο, δεδομένου ότι ήδη έχει καθυστερήσει κατά ένα έτος.
    [/QUOTE]

    Καλά τα λέει ο φίλος με το ωραίο άβαταρ.

    [MEDIA=youtube]xmTlZIOECPo[/MEDIA]

    16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ

  6. 7 ταπόγευμα ώρα Ελλάδος κυκλοφορεί το νέο demo, το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέχρι την ημερομηνία κυκλοφορίας του γκεημ.

    [URL unfurl=”true”]https://store.steampowered.com/news/app/917720/view/3001060096218851686[/URL]

    [IMG]https://cdn.akamai.steamstatic.com/steamcommunity/public/images/clans/35590813/fd1a03a73d2cfef48d9f7362dcf2a48a451fb36e.png[/IMG]

  7. Άλλο ένα update που αφορά το lore του παιχνιδιού.
    [URL unfurl=”true”]https://www.kickstarter.com/projects/anshar/gamedec-isometric-cyberpunk-rpg-set-in-xxii-century/posts/3166434[/URL]
    Επίσης έπαιξα και το demo που είναι διαθέσιμο. Το σίγουρο είναι ότι όταν παίξω το ολοκληρωμένο παιχνίδι θα έχω σημειωματάριο δίπλα μου σαν κανονικός ντετέκτιβ. Είναι τόσες οι πληροφορίες που παίρνεις που είναι κρίμα να κριθεί μια έκβαση σ ένα διάλογο απλά γιατί δεν θυμάσαι κάτι.

  8. Χθες, μέσω μιας αναφοράς του GOG, το πήρα χαμπάρι το παιχνίδι, αλλά το preview του Ηellion ,τώρα που το διάβασα, με έκανε να βάλω το παιχνίδι #1 στην wishlist. Shadowrun + Disco Elysium + Ripper; Say no more! Shut up and take my money!!

    16 Σεπτεμβρίου το release. Καλός λόγος για να μην στεναχωρηθούμε στην επιστροφή των διακοπών!

  9. [QUOTE=”Bathory, post: 574676, member: 102742″]
    Της πουτάνας θα γίνεται εκείνες τις μέρες του Σεπτέμβρη, 2 Σεπτεμβρίου Wrath of the Righteous, 9 ξεκινάει το NFL, 16 Gamedec, 17 3η σεζόν Sex Education, πόσα να αντέξουμε ταυτόχρονα ρε πούστημ.
    [/QUOTE]

    23 Σεπτέμβρη Diablo II

  10. Κρίνοντας με βάση αυτά που είδαμε στα preview demos ως τώρα… ω ναι.

    Επίσης με βάση το τρέηλερ απ’ότι φαίνεται θα μπορούμε να λογκάρουμε σε κάποια φάση και σε αυτά τα γκεημς που φαίνεται να παίζουν όλοι στον Κυβερνοχώρο. Έπος!

  11. [QUOTE=”Hellion, post: 574689, member: 102589″]
    Επίσης με βάση το τρέηλερ απ’ότι φαίνεται θα μπορούμε να λογκάρουμε σε κάποια φάση και σε αυτά τα γκεημς που φαίνεται να παίζουν όλοι στον Κυβερνοχώρο. Έπος!
    [/QUOTE]
    Low City, Harvest Time, Twisted & Perverted, virtualium based on Seven: The Days Long Gone, Cthulhu Virtualium.
    Τα παραπάνω θα είναι τα virtual worlds που θα χρειαζεται να “μπεις” για να λύσεις τις υποθέσεις.

  12. Θα συμμετάσχω στις 2 του Σεπτέμβρη σε ένα “online review event” με τους δημιουργούς του γκεημ, και στο τέλος θα έχουν και QA Session. Αν έχετε καμιά απορία για το Gamedec, ρίχτε την και ίσως να απαντηθεί από τον πλέον επίσημο δίαυλο.

  13. Κάποια ενδιαφέροντα bits and pieces για το game που μου έμειναν από την PR παρουσίαση:

    1) Το κάθε virtualium του Gamedec (οι εικονικοί κόσμοι δλδ) διαθέτει ξεχωριστό ιδιαίτερο metagame, αλλά και ξεχωριστό UI. Για παράδειγμα, σε ένα γκεημ όπου “οι παίκτες μπαίνουν για να αλληλοσκοτώνονται”, το UI διαμορφώνεται έτσι…

    [ATTACH type=”full”]2427[/ATTACH]

    …με πρόσβαση σε Inventory, αναγραφή Level, πόντων αλλά και Killcount και Deathcount, ενώ σε ένα άλλο που είναι προσομείωση ενός MMO είναι έτσι…

    [ATTACH type=”full”]2428[/ATTACH]

    …με αντιστοιχία στην ώρα της ημέρας και στο Reputation Status του χαρακτήρα μας ως προς το Game Clan με το οποίο αλληλεπιδρούμε.

    2) Σε συνάρτηση με το παραπάνω: έχουμε επιλογή να “παίξουμε” στο metagame του κάθε virtualium, και αυτό ανοίγει ιδιαίτερες επιλογές προόδου σε κάθε υπόθεσή μας, αλλά υπάρχει πάντα και η επιλογή να επιχειρήσουμε να το παρακάμψουμε τελείως και να πορευτούμε περισσότερο πλαγίως, ανάλογα με τα skills του χαρακτήρα μας. Κάθε μονοπάτι οδηγεί σε ξεχωριστούς τρόπους επίλυσης της εκάστοτε υπόθεσης.

    3) Δεν υπάρχει “σωστό” ή “λάθος” μονοπάτι κατά τη διερεύνηση των υποθέσεων, όλα κάπου καταλήγουν. Όπως χαρακτηριστικά είπαν οι devs, υπάρχει επιλογή να παίξεις “the stupidest gamedeck in the world” ο οποίος δεν συλλέγει κανένα στοιχείο κατά τις έρευνες και φτάνει αποκλειστικά στα πιο άκυρα deductions και δεν λύνει με τον σωστό τρόπο καμία υπόθεση. Ακόμα και αυτός ο χαρακτήρας λοιπόν, θα φτάσει σε ξεχωριστά φινάλε στο τέλος του παιχνιδιού.

    4) Τα φινάλε του παιχνιδιού δεν είναι “good or bad”, απλά διαφορετικά. Οι devs είπαν πως δεν επιθυμούσαν να ακολουθήσουν την πεπατημένη και “να ανταμείψουν τους ενδελεχείς gamedecs με καλά φινάλε και τους speedrunners με άσχημα φινάλε”, οπότε σχεδίασαν το γκεημ με τέτοιο τρόπο ώστε κάθε είδους playthrough να ξεκλειδώνει πρόσβαση σε φινάλε που είναι απλά διαφορετικά, όχι απαραίτητα “άσχημα” ή “όμορφα”.

    5) Η μέση διάρκεια του παιχνιδιού αναμένεται να είναι γύρω στις 12 ώρες, λίγες περισσότερες για τους υπερενδελεχείς detectives, λίγο λιγότερες για όσους προσπερνάνε κάποια πράγματα. Και προφανώς μπορεί να ξαναπαιχθεί αρκετές φορές με ριζικά διαφορετικούς τρόπους.

    6) Το τρέχον speedrun record είναι στα 59 λεπτά.

    7) Υπάρχουν ήδη σχέδια για κάτι σαν DLC που θα προσθέτουν έξτρα Virtualia στο game.

    8) Θεωρητικά είναι δυνατόν να ξεκλειδωθούν όλα τα πιθανά deductions μιας υπόθεσης σε ένα μόνο playthrough, αλλά κάτι τέτοιο χαρακτηρίζεται “ιδιαίτερα δύσκολο” από τους ντεβς και είπαν πως λογικά ο μέσος παίκτης θα ανοίγει μόνο συγκεκριμένα από αυτά ανάλογα με τον χαρακτήρα του. Επίσης, ανάλογα με τα στατς/σκιλλς του χαρακτήρα μας, θα μπορούμε να ξεκλειδώσουμε ένα deduction ακολουθώντας διαφορετικό μονοπάτι.

    9) Οι επιλογές μας σε μια υπόθεση ενδέχεται να επηρεάζουν μονοπάτια που ανοίγουν ή κλείνουν σε μια επόμενη. Για παράδειγμα, αν στη διάρκεια μιας υπόθεσης επιλέξουμε να μπούμε σε μια Game Clan, σε επόμενη υπόθεση η κλαν αυτή θα μας γνωρίζει και θα μας προσφέρει ευκολότερα πρόσβαση στο HQ της, αλλά παράλληλα επειδή ακριβώς μας γνωρίζει θα είναι δυσκολότερο να ακολουθήσουμε περισσότερο Incognito μονοπάτια κατά τις εξερευνήσεις μας εκεί.

    Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα συμπληρώσω.

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button
elEL