LATEST NEWS
Trending

[UPDATED] Έκλεισε η Telltale Games, ακυρώνονται όλα τα εν εξελίξει projects της.

Λουκέτο για το παλαι-ποτέ κραταιό studio

Η Telltale ανακοίνωσε και επίσημα πως τερματίζει την πορεία της στον χώρο.Παρά την μεγάλη επιτυχία της πρώτης σαιζόν του The Walking Dead και του The Wolf Among Us, το στούντιο δεν μπόρεσε να παραμείνει κερδοφόρο. Όλοι οι ανακοινωμένοι τίτλοι της εταιρείας ακυρώνονται (The Wolf Among Us Season 2, Stranger Things) και κατά τραγική ειρωνία, το The Walking Dead : Final Season θα κυκλοφορήσει το δεύτερο επεισόδιό του μέσα στην επόμενη εβδόμαδα όπως είχε προγραμματιστεί και κατόπιν η σειρά θα ακυρωθεί.

Team Ragequit

Semi Hardcore Gestalt Consciousness

13 Comments

  1. Τελειως αναπαντεχο. Εβγαζαν παιχνιδια συνεχεια οποτε ειχα την εντυπωση πως εβγαζαν και χρημα. Δεν ημουν και μεγαλος φαν αυτον τον modern “αντβεντουρς” (ακα δεν την ειχα και σε μεγαλη εκτιμηση) αλλα κριμα γιατι ειχα παιξει καλα παιχνιδια απο αυτην 🙁

  2. Ίσως μετά την υπερπροσφορά παρόμοιων παιχνιδιών να επήλθε κορεσμός, με συνέπεια οι πωλήσεις να είναι αρκετά χαμηλές για να παραμείνει ζωντανή η εταιρία. Κρίμα πραγματικά, γιατί ξεκίνησε δυνατά σε παραδοσιακά μονοπάτια (Bone, Sam ‘n’ Max, Tales of Monkey Island) και στη συνέχεια έστησε σχεδόν από μόνη της μια νέα κατηγορία παιχνιδιών. Ως πιο κλασικός adventurάς, σταμάτησα να την παρακολουθώ εδώ και χρόνια, αλλά μπορώ να πω ότι το Wolf Among Us μου άρεσε πολύ και θα είναι λυπηρό να μη δούμε ποτέ κάποιο sequel του…

      1. Ναι, ούτε καν ακούστηκαν. Εδώ ακόμη και το Game of Thrones που υποκειμενικά ήταν φοβερό για τους fans, εμπορικά πέρασε και δεν ακούμπησε. Ουσιαστικά μετά το πρώτο Walking Dead έμεναν στα λεφτά τους ή έμπαιναν μέσα.

        Γι’αυτό ευθύνεται και το γεγονός πως δεν φρόντισαν να καινοτομήσουν εγκαίρως και τους έφαγαν στο νήμα πιο τολμηρά στούντιο που μπήκαν στο παιχνίδι.

  3. Επιφυλάσσομαι για άρθρο/χρονικό της εταιρείας, από τις απαρχές με το ταπεινό Bone, ως τις διθυραμβικές ανακοινώσεις της περί συμφωνιών για DC/AMC franchises. Πολύ κρίμα, είναι δυστυχώς ακόμη σύνηθες φαινόμενο. Μικρό στούντιο γνωρίζει αναπάντεχη επιτυχία, υπερ-επενδύει (=υπερ-χρεώνεται) αλλά τα μετέπειτα προϊόντα αποτυγχάνουν να την πάνε στο άλλο επίπεδο. Μένει λοιπόν να παλεύει με τα χρέη.

    Κλασσικό παράδειγμα κακού μάνατζμεντ εδώ.

  4. Κρίμα για το studio, ελπίζω αυτοί που απολύθηκαν να βρούν κάπου άλλου. Είχα την εντύπωση πως τα παιχνίδια της Telltale πήγαιναν καλά, απ΄ότι φαίνεται από κάποιο σημείο και μετά, η επανάληψη στις ίδιες φόρμες κι ο κορεσμός του είδους, αφού μπήκαν κι άλλοι developers στο παιχνίδι, είχε αντίκτυπο στις πωλήσεις…

  5. Μα καλέ αφού είναι το μέλλον του gaming, η εξέλιξη των adventures καλέ. Αφού τα p&c πέθαναν καλέ-καλέ.

    Για να μη παρεξηγηθώ, πάντα λυπάμαι όταν χάνουν άνθρωποι τη δουλειά τους, αλλά η φούσκα των narrative experiences, visual novels κάποτε θα έσκαγε και έπρεπε να σκάσει. Δυστυχώς μπορώ να φανταστώ πια εταιρία θα πάρει σειρά…

    Games χωρίς gameplay..

    https://www.youtube.com/watch?v=RsVRG3UFe1c

  6. Άκυρο και για όλες τις ανακοινωμένες/εν εξελίξει σειρές της. Ακόμη και το Final Season του Walking Dead, για το οποίο θεωρητικά το 75% της δουλειάς έχει ολοκληρωθεί, θα λήξει άδοξα μετά το δεύτερο και τελευταίο επεισόδιό του που κυκλοφορεί την ερχόμενη εβδομάδα.

    Η Daedalic, αν έχει λίγο καλύτερο management, ίσως την παλαίψει. Θεωρώ πως μεγάλο φταίξιμο για αυτή την άσχημη κατάληξη, έχει το management της εταιρείας. Η Telltale ουσιαστικά κυκλοφόρησε ό,τι προλάβαινε μεταξύ 14-17, με τρόπο εντελώς μανιερίστικο. Αντί να εξελίξει την τεχνοτροπία της και να επεκτείνει τις τεχνικές της, απλώς πέταγε αριστερά-δεξιά διασκευές αγαπημένων franchises. Ο κορεσμός ήταν κάτι περισσότερο από αναμενόμενος.

  7. Κρίμα, πολύ στενάχωρη είδηση, τα συναισθήματα που βίωσα στα παιχνίδια της ήταν από τα πιο έντονα στην Gaming καριέρα μου.

    Μακάρι να μην χαθούν οι ταλαντούχοι αυτοί developers και να μας ταξιδέψουν πάλι σε νέες περιπέτειες υπό νέα σκέπη.

    Κρίμα..

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Back to top button
elEL