SPECIALS

H σαρωτική αλλαγή του F1 2012!

-H A.I εξακολουθεί να έχει σημαντικότατες αδυναμίες
-Το πιθανό corruption του autosave file
-Μη εμφάνιση safety car
-Κακό penalty system
-To damage system χειροτέρεψε
-Αρκετές λανθασμένες ενδείξεις βοηθητικής γραμμής πορείας
-Αφαίρεση του Grand Prix mode
-Επίπεδα δυσκολίας που δεν είναι σωστά ζυγισμένα μεταξύ τους

Αυτά ακριβώς ήταν τα αρνητικά που είχα προσάψει στο F1 2012 της Codemasters, στο review που είχα πραγματοποιήσει για το παιχνίδι προ 4 ½ περίπου μηνών. Το τελικό πόρισμα που είχα βγάλει όμως αποδείχθηκε λανθασμένο. «Θα χρειαστεί να κάνουμε υπομονή μία ακόμη χρονιά για το επιθυμητό αποτέλεσμα», ανέφερα. Έπρεπε να είχα γράψει «Θα χρειαστεί να περιμένουμε να στρωθούν στη δουλειά οι –θαυματουργοί- modders, ώστε σύντομα να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα» . Μέσω της παραπάνω πρότασης, μόλις αντιληφθήκατε το αντικείμενο του παρόντος άρθρου…

ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ!

Αν είστε κι εσείς λάτρης του κορυφαίου (ίσως;) μηχανοκίνητου σπορ στον πλανήτη, αλλά η 2012 έκδοση του παιχνιδιού, δια χειρός Codemasters, σας άφησε, για μία ακόμη φορά, παραπονεμένους, τότε σημειώστε τι χρειάζεστε για να δείτε, κατόπιν ολίγης (που λέει ο λόγος…) δουλειάς από μέρους σας, το F1 game που εδώ και χρόνια περιμένατε:   

-Εγγραφή σε ένα forum, όπου συχνάζουν ορισμένοι ιδιαίτερα ταλαντούχοι τύποι
-Κατέβασμα ΠΟΛΛΩΝ αρχείων
-Αντικατάσταση ακόμη περισσότερων αρχείων, στον Steam φάκελο όπου βρίσκεται το πρωτότυπο παιχνίδι   
-Αρκετή ώρα στη διάθεσή σας
-Μεγάλη προσοχή να μη κάνετε κάποιο λάθος
-Όρεξη να “πειράξετε” κάποια αρχεία , αλλά στο τέλος να ανταμειφθείτε γι’ αυτό

Δε νομίζω να είναι υψηλές οι απαιτήσεις, προκειμένου να μπορείτε, κατόπιν δύο περίπου ωρών, να παίξετε ουσιαστικά το F1 2013 πολύ πριν αυτό κυκλοφορήσει επισήμως και όντας όπως θα θέλατε να το δείτε. Εσείς τι λέτε, είναι; Οφείλω όμως να σας πω από τώρα ότι όσα θα διαβάσετε παρακάτω πιθανότατα σε λίγες ημέρες από σήμερα ΔΕΝ θα χρειάζεται να τα πράξετε και τον λόγο θα τον εξηγήσουμε παρακάτω.

 

F1 2012 modding Snap1Κουκλί η φετινή Lotus, δε νομίζετε;

Όπως πολλοί από εσάς ίσως γνωρίζετε, οι κοινότητες των modders έχουν πάρα πολλά καλά, αλλά κι ένα κακό χαρακτηριστικό: Αρκετοί αρνούνται, ή δεν ενδιαφέρονται, να συνεργαστούν μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να ξεκινά ο καθένας ένα διαφορετικό mod. Αποτέλεσμα αυτού είναι αφ’ ενός στην πορεία να “χάνεται η μπάλα”, καθώς ο χρήστης βλέπει να σκάνε από παντού διαφορετικά –και ασύμβατα μεταξύ τους- projects, αφ’ ετέρου να σπαταλιέται πολύτιμος χρόνος αλλά και η δυνατότητα να βγει, μέσα από ομαδική δουλειά, κάτι ακόμη καλύτερο.

Η περίπτωση του F1 2012 modding δεν ξεφεύγει πολύ από τον παραπάνω κανόνα, ευτυχώς όμως έχει ένα τεράστιο θετικό: Σχεδόν όλα τα mods που έχουν δημιουργηθεί, ακριβώς επειδή καθένα έχει διαφορετικό αντικείμενο, μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους, προσφέροντας ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα.   

ΥΛΙΚΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ…

Ας πάμε λοιπόν να δούμε ποια από τα χαρακτηριστικά του F1 2012 διορθώνονται μέσα από όσα θα διαβάσετε στη συνέχεια. Με τις εξαιρέσεις του πιθανού corruption του autosave file, του κακού penalty system και της απουσίας του Grand Pix mode, όλα τα υπόλοιπα θα αποτελέσουν παρελθόν! Ναι, καλά καταλάβατε, επιτέλους θα βλέπετε το αυτοκίνητο ασφαλείας να εισέρχεται στην πίστα μετά από σφοδρές συγκρούσεις, τους πιλότους που ελέγχει η CPU να οδηγούν με φοβερή μαεστρία και τόλμη, δίχως να υποχωρούν, το damage system να προσαρμόζεται στα δικά σας γούστα (!), τα επίπεδα δυσκολίας να έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους, τους αντίπαλους πιλότους να κάνουν λάθη και να συγκρούονται, αλλά και να εγκαταλείπουν από μηχανικές βλάβες!

Όλα τα παραπάνω επιτεύχθηκαν μέσα από τη δουλειά που έριξαν -και εξακολουθούν να ρίχνουν- ορισμένοι φανατικοί φίλοι της F1, που διαθέτουν γνώσεις τροποποίησης παραμέτρων αρχείων. Κι αν όλα αυτά δε σας φαίνονται αρκετά, ίσως σας συγκινήσει η πληροφορία ότι θα μπορείτε να τρέξετε στις 19 πίστες που περιλαμβάνει το φετινό καλεντάρι (με το Grand Prix της Ευρώπης, στη Βαλένθια, να απουσιάζει πλέον) με τη σωστή σειρά, με τους πιλότους να ανταποκρίνονται στις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν φέτος στα rosters ορισμένων ομάδων (κοινώς ο Hamilton τρέχει για την Mercedes, o Perez για τη McLaren κτλ) αλλά και στις ικανότητες των πραγματικών προσώπων (με άλλα λόγια, ο Hamilton δεν έχει αντικαταστήσει απλά τον Schumacher σαν όνομα, αλλά τα αποτελέσματά του θα καθορίζονται σύμφωνα με την εμπειρία και τις ικανότητες που φέρει στην πραγματικότητα!). Κι αν και πάλι δεν νιώθετε να ικανοποιήστε, ίσως τα μονοθέσια που θα φέρουν τα αυτοκόλλητα που φοράνε για το 2013, η βελτιωμένη εμφάνιση έκαστου circuit, αλλά και η φθορά στα ελαστικά που διαφέρει από ομάδα σε ομάδα και διαφοροποιεί την στρατηγική που θα ακολουθεί ο κάθε πιλότος (τόσο εσείς, όσο και οι υπόλοιποι 21 που ελέγχει η CPU) σας πείσουν ότι μιλάμε για τεράστιες βελτιώσεις, που χαρίζουν πρωτόγνωρα χαρακτηριστικά στο παιχνίδι!   

F1 2012 modding Snap2Προσέξτε πλασάρισμα που κάνει από αριστερά ο Hulkenberg

Αν κατάφερα επιτέλους να τραβήξω το ενδιαφέρον σας, το πρώτο που θα κάνετε είναι να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο site RaceDepartment. Προφανέστατα ο τομέας που σας ενδιαφέρει, σε πρώτη φάση τουλάχιστον, είναι εκείνος των F1 2012 mods, οπότε θα κατευθυνθείτε αμέσως εκεί. Στο σημείο αυτό κάνετε μία παύση, παίρνετε μία βαθιά ανάσα, ΔΕΝ σαστίζετε με τον ατελείωτο κατάλογο threads και mods που βλέπετε μπροστά σας και ακολουθείτε τα βήματα που θα σας περιγράψω ευθύς αμέσως. Τα mods που μας ενδιαφέρουν και θα κατεβάσετε είναι τα εξής:

-Mr Pibbs 2013 mod v2.0
-Mr Pibbs 2013 Track and Pitstand Pack v1.0
-Competitive Braking v3.1
-Revised Car Performance v1.0
-Safety Car Fix 
-Realistic Damage v3.0
-Realism v3.1
-Mechanical Effects and Problems
-True to Life AI v1.3
-Tον Ryder Database Editor για .bin αρχεία (θα εξηγήσουμε πιο κάτω τη χρησιμότητά του)

Νομίζετε ότι τελειώσαμε κι αυτό ήταν; Όχι βέβαια! Συνεχίζετε στο blog f1fastlap.blogspot.gr και κατεβάζετε τα εξής αρχεία (σ.σ.: τα περισσότερα επίσης αποτελούν δουλειές μελών του RaceDepartment, αλλά είναι καλύτερα συγκεντρωμένα στο εν λόγω blog):

-2013 Car Skins 
-2012 Track HD Updates και 2013 Track Updates
-ΗD Updates για τιμόνια μονοθεσίων (!)
-OSD Display Update 
-Showroom Color
-HD Weather Textures 
-Storm Update v1.1 
-Debugging Options Enabled

Αυτό ήταν, μόλις ολοκληρώσατε το πρώτο από τα τρία σημαντικά βήματα της διαδικασίας.

ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕΤΡΑ

Ναι, γνωρίζω πολύ καλά ότι υπάρχουν πάμπολλα ακόμη διάσπαρτα αρχεία και mods διαθέσιμα στα δύο sites που επισκεφτήκατε. Αφ’ ενός κάποια δεν είναι συμβατά με όσα ήδη κατεβάσαμε, αφ’ ετέρου δεν έχω δοκιμάσει ακόμη κάποια άλλα (π.χ. τα Helmet updates) ή όσα δοκίμασα δεν είδα να κάνουν κάποια σοβαρή – πολύ θετική διαφορά.

F1 2012 modding Snap3Αν το Monaco ήταν ο εφιάλτης σας, πού να δείτε τι σας περιμένει τώρα!

Το mod που ενδεχομένως θα κάνει την τεράστια διαφορά και θα καταστήσει περιττή την περιγραφόμενη και ολίγον χρονοβόρα διαδικασία, όπως προανέφερα και παραπάνω, είναι το F1 2013 Season Mod, από τον γνωστό modder v1tek. Δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη όμως, δε γνωρίζουμε αν το αποτέλεσμά του θα είναι απαραιτήτως καλύτερο, αλλά υπάρχει τρόπος να το δοκιμάσετε όταν έρθει η ώρα του. Αυτό που θα κάνετε είναι να αντιγράψετε πρώτα τον τροποποιημένο φάκελο του F1 2012 -που θα προκύψει από όσα θα πράξετε στη συνέχεια- και κατόπιν να επιλέξετε την “Verify Integrity of Game Cache” επιλογή του Steam, που θα επαναφέρει τα original αρχεία του F1 2012 (αυτή τη backup διαδικασία καλό θα ήταν να τη κάνετε προληπτικά και στη συγκεκριμένη περίπτωση, μήπως και δε θα σας ικανοποιήσει το τελικό αποτέλεσμα, κάτι για το οποίο όμως είμαι απολύτως βέβαιος ότι δε θα συμβεί).

Κατόπιν όλων των downloads που προηγήθηκαν λοιπόν, έχετε πλέον ένα desktop με διάσπαρτα .rar αρχεία, τα οποία και θα αποσυμπιέσετε φυσικά στους αντίστοιχους φακέλους. Αν και αυστηρή σειρά για την ενσωμάτωση των αρχείων δεν υφίσταται, καλό είναι να εφαρμόσετε την ακολουθία που θα διαβάσετε.

Πριν πάμε παρακάτω έχετε υπόψη σας ότι με την ολοκλήρωση των τροποποιήσεων που θα πράξετε ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΤΟ CAREER MODE ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΚΙΝΗΣΕΤΕ ΕΚ ΝΕΟΥ, όπως επίσης ΔΕΝ θα μπορείτε να παίξετε online. Το τονίζω αυτό για να μην έχουμε παρεξηγήσεις και στεναχώριες. Σπεύδω επίσης να σας πω ότι αν ΔΕΝ έχετε αυθεντικό το παιχνίδι κακώς διαβάζετε το παρόν άρθρο, μια και απαραίτητη προϋπόθεση για να εξελιχθούν όλα ομαλά είναι να έχετε περασμένα όλα τα επίσημα updates που έχει κυκλοφορήσει μέσω του Steam η Codemasters για το F1 2012.

ΏΡΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ!

Όλη η λογική της εγκατάστασης των mods βασίζεται στην απλούστατη διαδικασία του overwriting αρχείων, πλην μίας, λίγο πιο απαιτητικής επέμβασης σε ένα από αυτά. Ξεκινάμε με το mod που αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία θα κουμπώσουν  τα υπόλοιπα projects, που είναι το Mr Pibbs 2013 mod v2.0. Αφού το αποσυμπιέσετε, θα δείτε τους φακέλους cars, characters, database, frontend, garages, language. Κατευθύνεστε στον Steam folder του παιχνιδιού και αντικαθιστάτε κάθε αρχείο με το αντίστοιχο τροποποιημένο. Προσοχή: Δε θα αντικαταστήσετε ολόκληρους τους φακέλους, αλλά ξεχωριστά κάθε αρχείο, μια και οι φάκελοι προορισμού περιλαμβάνουν επιπλέον αρχεία, που μένουν ως έχουν και φυσικά δε πρέπει επ’ ουδενί να σβηστούν! Έχετε ήδη οδηγούς, πίστες και μέρος των μονοθεσίων όπως εμφανίζονται στην τρέχουσα χρονιά!

F1 2012 modding Snap4Οι επιδόσεις του Alonso πλέον είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα

Συνεχίζετε με τα δύο μέρη του Mr Pibbs 2013 Track and Pitstand Pack v1.0, το Mechanical Effects and Problems v3.1, το OSD Update, το Competitive Braking Mod V3.1 και το HD Weather Texture Update. Το πρώτο αλλάζει ορισμένα πράγματα στην εμφάνιση των πιστών και –το κυριότερο- διορθώνει τη σειρά των pitstands σύμφωνα με τους βαθμούς που συγκέντρωσε κάθε ομάδα κατά το περασμένο πρωτάθλημα. Το δεύτερο βελτιώνει τις πιθανότητες εγκατάλειψης οδηγών λόγω μηχανικών βλαβών και μάλιστα με τις πιθανότητες που εμφάνισαν το 2012. Με άλλα λόγια, η McLaren θα είναι πιο επιρρεπής σε εγκαταλείψεις σε σχέση με Ferrari, Lotus και Mercedes. To OSD Update αλλάζει την εμφάνιση των DRS και Kers κουμπιών στο κάτω αριστερά μέρος της οθόνης μας. Τίποτα σπουδαίο, αλλά χρήσιμη και όμορφη προσθήκη.

Για τα επόμενα δύο mods δε χρειάζεται να αντιγράψετε τα αρχεία που βρίσκονται στον φάκελο valencia, μια και το συγκεκριμένο circuit δε περιλαμβάνεται στους αγώνες του 2013. Το πρώτο βελτιώνει αφάνταστα τον τρόπο που φρενάρουν τόσο τα αντίπαλα μονοθέσια, όσο και το δικό σας. Το HD Weather Update αλλάζει την εμφάνιση του ουρανού σε κάθε πίστα, ανεβάζοντας το επίπεδο λεπτομέρειες, ειδικά όσον αφορά στα σύννεφα.

Συνεχίζουμε με τα mods που μας προσφέρουν δυνατότητες επιλογών. Αυτά είναι τα Showroom Color, Storm Update v1.1 και Realistic Damage v3.0. To πρώτο απλούστατα αλλάζει το φόντο της κύριας οθόνης του παιχνιδιού (που απεικονίζει το μονοθέσιό σας), ανάλογα με το προσωπικό σας γούστο. Το δεύτερο αυξάνει το σπρέι που εκτοξεύουν τα προπορευόμενα μονοθέσια σε περίπτωσης βροχής, την εμφάνιση σταγόνων πάνω στο αμάξωμα του μονοθεσίου σας, αλλά και τη λεπτομέρεια απεικόνισης της βροχής, ειδικά στο οδόστρωμα κάθε πίστας. Διαλέγετε, από τον “New Textures Pack” φάκελο, μία επιλογή από εκείνες που σχετίζονται με Spray Density και Effects, όπως επίσης μία από όσες φέρουν ονομασία σχετική με Drops και New Effects In Rain Fall. Προσωπικά θα σας πρότεινα τον συνδυασμό “20 Short Spray Density 27 Heavy Effects”, “Drops 6 HD Big” και “New Effects in Rain Fall 45”, νομίζω ότι προσφέρει το καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα. Σπουδαίο mod είναι το Realistic Damage v3.0, το οποίο αλλάζει δραματικά τις επιπτώσεις που θα έχει ενδεχόμενη επαφή ή πρόσκρουση ενός μονοθεσίου με κάποιο άλλο ή με τον περιβάλλοντα χώρο κάθε πίστας.  Εννοείται ότι επιλέγετε να ισχύει τόσο για εσάς όσο και για τους υπόλοιπους 21 πιλότους (Player & AI) και η 4x επιλογή είναι εκείνη που προσεγγίζει περισσότερο την πραγματικότητα. Δοκιμάστε και τις υπόλοιπες όμως, για να δείτε ποια σας αρέσει περισσότερο.

Kάπου εδώ τα πράγματα γίνονται λίγο πιο περίπλοκα και χρειάζεται αυξημένη προσοχή. Από το Safety Car Fix Mod αντιγράφετε μόνο τα περιεχόμενα του φακέλου “tracks” και τίποτα άλλο! Στη συνέχεια περνάτε το True to Life AI v1.3. Με αυτά τα δύο ενεργοποιείτε (επιτέλους!) την είσοδο του Safety Car και ανεβάζετε το επίπεδο της νοημοσύνης των αντιπάλων οδηγών σε ρεαλιστικό επίπεδο. Πλέον όταν είναι στο εσωτερικό μίας στροφής δε φρενάρουν αλλά διεκδικούν το προσπέρασμα, επιτίθενται πολύ περισσότερο για να κερδίσουν θέσεις, προβαίνουν σε μονομαχίες ρόδα με ρόδα και γενικά πράττουν ό,τι κάνουν οι πιλότοι και στους αληθινούς αγώνες.

Επειδή όμως η είσοδος του Safety Car ΔΕΝ μπορεί να πραγματοποιηθεί πριν τον 4ο γύρο έκαστης κούρσας (περιορισμός για τον οποίο και πάλι ευθύνεται ο προγραμματισμός από μεριάς Codemasters), τη λύση δίνει το Debugging Options Enabled. Εκτός των άλλων –λίγο περιττών- επιλογών που προσφέρει, σας καθιστά ικανούς να το “διατάξετε” να εισέλθει στον αγώνα αν υφίσταται μία κατάσταση που θα επέτασσε κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα (π.χ. σύγκρουση 2-3 μονοθεσίων κατά την εκκίνηση). Στο database.bin αρχείο του True to Life AI v1.3 mod θα κάνετε μία αλλαγή, ώστε να ενεργοποιήσετε τη φθορά των ελαστικών, όπως εφαρμόζεται στο Realism 3.1 (το οποίο, μαζί με το πλήρες Safety Car Fix mod “ανήκει”, στην πλήρη μορφή του, σε άλλο, παράλληλο project, το οποίο όμως στερείται των αλλαγών του Mr Pibbs). Ανοίγετε, χρησιμοποιώντας τον Ryder Database Editor, το database.bin αρχείο του πρώτου και στα πεδία “f1teams”και “track_tyre_wear_level” κάνετε τις εξής τροποποιήσεις:

F1 2012 modding Snap5Πείσμα ο ένας, πείσμα ο άλλος, “αγκαλιαστήκαμε” στο τέλος

Στο “f1teams” αλλάζετε τις παραμέτρους στις καταχωρήσεις με τα ονόματα “front_tyre_wear” και “rear_tyre_wear” με τις αντίστοιχες του database.bin αρχείου από το Realism v3.1. Το ίδιο ακριβώς κάνετε και για το “track_tyre_wear_level” πεδίο. Προσέξτε μόνο να αντιστοιχήσετε σωστά τους αριθμούς, μια και η HRT ομάδα απουσιάζει πλέον από το δεύτερο! Κατόπιν τούτου τα ελαστικά θα φθείρονται διαφορετικά σε κάθε πίστα αλλά και ομάδα, οπότε οι στρατηγικές θα διαφέρουν από αγώνα σε αγώνα!

Τέλος και της δεύτερης φάσης τροποποίησης του F1 2012…

ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ

Εκκινήστε το παιχνίδι και δημιουργήστε ένα νέο profile στο Career mode. Ολοκληρώστε το Young Driver Test και κλείστε το παιχνίδι. Τότε και μόνο τότε περάστε το Revised Performance v1.1. Σε διαφορετική περίπτωση (αν δηλαδή το έχετε περάσει κι αυτό και πάτε να ξεκινήσετε μετά την καριέρα σας) θα ιδρώσετε πάρα πολύ να περάσετε το Haiprin test στη Young Driver διαδικασία! Αυτό οφείλεται στο ότι το εν λόγω mod διορθώνει τη συμπεριφορά των μονοθεσίων αναφορικά με το downforce, την τελική ταχύτητά τους αλλά και την υπερβολή της διαφοράς κατά τη χρήση του DRS, οπότε και στο Abu Dhabi οι επιπτώσεις του είναι εμφανείς και δυσκολεύουν πάρα πολύ το έργο σας.

Από ‘δω και πέρα, οτιδήποτε άλλο περάσετε θα έχει καθαρά “διακοσμητικό” χαρακτήρα και θα “βαρύνει” το παιχνίδι ακόμη περισσότερο, καθώς μιλάμε για HD textures, αλλά, πιστέψτε με, αν το σηκώνει το σύστημά σας, αξίζει τον κόπο! Αναφορικά με τα Car Skins, προτείνω την Metallic 4096×4096 ανάλυση για τις Caterham CT03 και Red Bull RB9 (η δεύτερη θα μπει στον φάκελο rb2), ενώ σε όσα άλλα δείτε να υπάρχουν επιπλέον αρχεία πλην του livery_main φακέλου και του materials.xml αρχείου, μπορείτε να τα αγνοήσετε. Όσον αφορά στα Track 2012 HD Updates και 2013 Updates, από το πρώτο πακέτο, που έρχεται σε 3 αρχεία 7-zip μορφής και μετά την αποσυμπίεση έχει μέγεθος 1.66GB, θα κάνετε copy-paste τα αρχεία των φακέλων frontend και tracks (σ.σ.: Tα frontends αλλάζουν την εικόνα που θα έχετε ως background στο monitor του μονοθεσίου σας, όσο θα βλέπετε χρόνους, στατιστικά ή θα κάνετε διάφορες ρυθμίσεις). Tα 2013 Updates, δύο μέχρι στιγμής, προσθέτουν διαφημίσεις σύμφωνα με τους αγώνες που ήδη έγιναν, αλλά και όσους θα δούμε φέτος στη συνέχεια!

Όπως ίσως καταλάβετε από τα -περαιτέρω- τροποποιημένα circuits της Μελβούρνης και της Σεπάνγκ, κάθε φορά που θα έχουμε αγώνα για το φετινό πρωτάθλημα, θα ακολουθεί και update της εμφάνισης έκαστης πίστας! Οπωσδήποτε πρόκειται για updates για τον ψυχάκια οπαδό της F1, αλλά το άρθρο ενός τέτοιου διαβάζετε τόση ώρα, σε περίπτωση που δεν το έχετε καταλάβει! Τέλος, τα HD Updates για τα τιμόνια επτά εκ των έντεκα ομάδων της φετινής F1 είναι η καλύτερη απόδειξη ότι οι modders προσέχουν και την τελευταία λεπτομέρεια και δεν αφήνουν τίποτα απείραχτο. Εννοείται ότι τα πέρασα κι αυτά, αλίμονο…

F1 2012 modding Snap6Κάθε αγώνας έχει πλέον πάμπολλες μονομαχίες για την πρωτιά

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΑΚΡΙΑ (;)

Όπως σας είπα, ενδέχεται το F1 2013 Season Mod, που θα κυκλοφορήσει σε λίγες ημέρες από σήμερα και θα έχει πολλές εκ των παραπάνω αλλαγών ενσωματωμένες σε αυτό, να αποδειχθεί πολύ πιο ξεκούραστο στην εφαρμογή του, αλλά και στις τροποποιήσεις που θα επιφέρει στο –άχαρο- F1 2012, όπως αυτό παρουσιάστηκε από την Codemasters, αλλά και παρέμεινε μετά τα επίσημα updates. Εμένα λίγο η adventurίστικη φύση μου, λίγο η επιθυμία να δω από τώρα το παιχνίδι όπως του αξίζει να είναι και λίγο τα πολύ καλά σχόλια που έχω ήδη διαβάσει για τα παραπάνω mods (ναι, αν ψάξετε λιγάκι στο RaceDepartment θα εντοπίσετε και δικά μου posts, κυρίως με ερωτήσεις περί αυτών), με έκαναν να προβώ στην παραπάνω διαδικασία και να θελήσω να μεταφέρω την εμπειρία μου και σε εσάς. Από την μέχρι τώρα ενασχόλησή μου, τόσο σε Career mode όσο και σε Quick races, δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα-crashάρισμα στο desktop. Κρατήστε υπόψη σας ότι οι βελτιώσεις ορισμένων mods είναι συνεχείς (εξ’ ου και οι versions 1.1, 3.1 κτλ), οπότε καλό θα είναι να τσεκάρετε ανά τακτικά διαστήματα για νέες εκδόσεις (καλά, εννοείται θα σας ενημερώνω κι εγώ για οτιδήποτε εντοπίζω…)

To πλέον σίγουρο είναι ότι αξίζει και με το παραπάνω να διαθέσετε λίγο χρόνο και να ακολουθήσετε βήμα-βήμα όσα διαβάσατε, ώστε να απογειώσετε την εμπειρία που θα έχετε κάθε φορά που θα ασχολείστε με το F1 2012, το οποίο βέβαια κατόπιν όλων των mods που πειράζουν την AI του, είναι ένα σαφώς δυσκολότερο F1 game. Κι επειδή όσο θα ξοδεύετε χρόνο μαζί του, θα επιθυμείτε περισσότερες και πιο εξειδικευμένες ρυθμίσεις, που θα σας κάνουν να βελτιώσετε τους χρόνους σας, μη λησμονήσετε να κατεβάσετε τα προτεινόμενα setups για κάθε πίστα, είτε σε στεγνό, είτε σε βρεγμένο οδόστρωμα. 

Όσο για το πολυαναμενόμενο Season 2013 Mod, δε το ξεχνάμε, αν όντως αποδειχθεί καλύτερο εδώ είμαστε για να το δούμε αναλυτικά, δε χανόμαστε! Α, και πού είστε, αν ακόμη παίζετε το F1 2012 δίχως χρήση τιμονιέρας, κοιτάξτε να διορθώσετε αυτή την κατάσταση όσο το δυνατόν συντομότερα! Πραγματικά είναι τελείως άλλη η αίσθηση που δίνει στο παιχνίδι, νομίζω το καταλαβαίνει ο καθένας σας. Αν μη τι άλλο, πλέον έχετε έναν ακόμη λόγο για να προβείτε σε μία τέτοια αγορά, αν φυσικά τα οικονομικά σας το επιτρέπουν (εννοείται ότι πρέπει να κοιτάτε και στα μεταχειρισμένα, καθώς κάποιοι “σκοτώνουν” ορισμένα πολύ αξιόλογα κομμάτια).

Κι επειδή μία εικόνα ίσον χίλιες λέξεις, πάρτε κι ένα βίντεο με δράση από το πλήρως ανανεωμένο παιχνίδι!

{youtube}CSbInJNucEY{/youtube}

Μάνος Καρκαλέμης

Ο Μάνος δε μπορεί παρά να νιώθει ευτυχής που ασχολήθηκε ενεργά με την gaming αρθρογραφία στα χρόνια 2009-2017, οπότε και του δόθηκε η ευκαιρία να γράψει reviews για κάποια adventure games-διαμάντια, όπως "The Whispered World", "Monkey Island 2-LeChuck's Revenge" (Remastered Edition), "The Book of Unwritten Tales 1&2", "Grim Fandango" (Remastered Edition), "Gabriel Knight-Sins of the Fathers" (25th Anniversary Edition), "Night of the Rabbit", "Memento Mori 2", "Day of the Tentacle" (Remastered Edition).

9 Comments

  1. Έλα ρε Μάνο με το τρελαμένο σου άρθρο,μπράβο σου για το κουράγιο να τα συγκεντρώσεις όλα αυτά,να τα δοκιμάσεις και στο τέλος να θυμάσαι τι έκανες και να γράψεις όλο αυτό το κατεβατό.Τρομερή δουλειά!

  2. Η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή ένιωσα να χάνω τη μπάλα, μια και όταν άρχισα να περνάω τα mods, δεν είχα κάποιον αντίστοιχο οδηγό διαθέσιμο.
    Το αποτέλεσμα όμως με ικανοποίησε πλήρως, με έκανε να αρχίσω να ασχολούμαι εκ νέου και με περισσότερο ενδιαφέρον με το παιχνίδι κι αυτός ήταν ο και λόγος που αποφάσισα να γράψω και το συγκεκριμένο αρθράκι…

  3. Αυτό δεν είναι άρθρο, είναι χειρουργείο.

    Και σύντομα κοντά σας, συλλεκτικά Τε-Σέρτς Μάνος Καρκαλέμης, σε δυο βερζιόν “Ένα Βουνό Που Ευχαρίστως Ανέβηκα” και “Ο Γολγοθάς Μου Στη Φόρμουλα”. Και σε γκέρλι βέρζιονς για το έτερόν σας ήμισυ. Coming soon στο μοναδικό Ragequit webstore 😀

  4. Ειλικρινά δε ξέρω αν τελικά μπήκε κανείς στη διαδικασία να κάνει όσα αναφέρει το άρθρο, αλλά εγώ απόψε έκανα ένα μικρό update.

    Προστέθηκαν link και οδηγίες για τα Track 2012 HD Updates, αφού κατόπιν δοκιμής που έκανα, διαπίστωσα ότι δουλεύουν κανονικά με το Mr Pibb’s 2013 Mod, όπως και link με προτεινόμενα setups για κάθε πίστα…:)

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Back to top button
elEL