Εντυπώσεις απο το Hitman Absolution

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #251589
    Nortrom
    • Member
    Offline
    Replies: 1516
    Been thanked: 0 times

    Πρίν λίγες μέρες τελείωσα το Hitman Absolution, το πιό πρόσφατο παιχνίδι της σειράς. Περίμενα πολύ καλά πράγματα απο αυτό το παιχνίδι. Τα reviews είχαν πολλές διαφορετικές βαθμολογίες, απο το 65/100 του PCgamer, μέχρι το ύποπτο 9/10 της IGN. μετά απο αρκετή σκέψη αποφάσισα να το δοκιμάσω, κυρίως γιατί είχα παίξει το BM και μου άρεσε το playstyle. Το τελείωσα μέσα σε μιαμιση εβδομάδα στο hard και με όλες τις instinct ικανότητες απενεργοποιημένες. Απογοητέυτηκα πολύ.

    Κατ’αρχάς, το παιχνίδι βελτιώνει το BM σε αρκετά πράγματα. Οι στόχοι είναι δεμένοι με την ιστορία και δεν είναι πλέον ξεκάρφωτοι. οι ενστολοι μπορούν να καταλάβουν ότι φοράς μεταμφίεση και γενικότερα δείχνουν δείγματα ευφυίας. Το ηλίθιο νόμισμα στο Bm έχει αντικατασταθεί με πολλά άλλα αντικείμενα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για απόσπαση προσοχής ή stealth kills. O αριθμός των όπλων έχει αυξηθεί κατακόρυφα, απο silenced snipers μέχρι βαριά shotguns. Τα αστεία ατυχήματα συνεχίζουν να υπάρχουν σαν επιλογή.

    Και ενώ το Absolution είναι καλύτερο σε όλα αυτά τα μικρά πραγματάκια, τα βασικότερα πράγματα όπως level design και η ελευθερία επιλογών έχουν κατακρεουργηθεί. Το χειρότερο για εμένα ήταν η απουσία στόχων στα περισσότερα κεφάλαια. Οι Devs, στην προσπάθειά τους να φτιάξουν ένα Hitman με υπόθεση, δημιούργησαν άπειρες περιοχές, όπου ο στόχος είναι να φτάσεις στην Χ πόρτα και όχι να σκοτώσεις τον Χ άνθρωπο. Σε assassin game.

    Ένα άλλο πρόβλημα με το Absolution είναι τα linear επίπεδα. Ανάμεσα στα μεγάλα επίπεδα υπάρχουν σαν σφήνα 1-2 μικρότερα κάθε φορά που είναι πολύ μικρα, εντελώς linear και θα μπορούσαν άνετα να είναι cutscenes. Τα μεγάλα επίπεδα συνεχίζουν να παρέχουν πολλές επιλογές και προσεγγίσεις για το κάθε πρόβλημα, αλλά και πάλι φαίνονται μικρά και λιτά σε σχέση με αυτά του BM. Το level design σε αυτά είναι καλό, αλλά όχι τόσο όσο στο BM.

    Επίσης, το Absolution έχει ένα τόνο απο άχρηστα πράγματα. Το παιχνίδι σε τιμωρεί όταν δεν χρησιμοποιείς stealth και παρόλα αυτά έχει έναν πακτωλό απο θορυβώδη όπλα. Το σύστημα πόντων αρκετές φορές δεν βγάζει νόημα και επιβάλλει στον παίκτη ένα συγκεκριμένο playstyle. Τα in-game “achievements” δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικά. Το instincts mode έχει φτιαχτεί για καζουαλς και κάνει το παιχνίδι λιγότερο διασκεδαστικό.

    Η μόνη πραγματική καινοτομία στο Absolution ήταν το contracts mode, που εισήγαγε με έναν πολύ ωραίο τρόπο “multiplayer” σε ένα αποκλειστηκά SP franchise.

    Πόσοι απο εσάς έχετε παίξει το Absolution? Σας άρεσε? Πιστεύετε ότι το franchise σκοτώθηκε για να το αγοράσουν οι casuals? Προσωπικά απογοητεύτηκα. Δεν έχει καταστραφεί όπως άλλες σειρές (πχ SC:conviction), αλλά δεν παυει να είναι ένας αντάξιος συνεχιστής της σειράς.

    (ουφ!)

    #359360
    RivereyesRivereyes
    • Admin
    Offline
    Replies: 9721
    Been thanked: 118 times

    Αφού σπαμάρω εδώ το φούλ ρηβιούδι μας : https://ragequit.gr/reviews/item/hitman-absolution

    Θα πω ότι καταλαβαίνω ακριβώς τί λες. Μη έχοντας παίξει κανένα προηγούμενο Χίτμαν, ευχαριστήθηκα αρκετά το Absolution, παίζοντας χωρίς κάποιο μέτρο σύγκρισης και απολαμβάνοντας εξαιρετικά τα “τυχαία” kills και το μαύρο χιούμορ που ήταν διάσπαρτο στον κόσμο του. Είχε τα θέματά του, αλλά σαν μια Ταραντική style-over-substance άσκηση ύφους με κάποιες ενδιαφέρουσες επιλογές, παρουσιάζει ενδιαφέρον :)

    #359361
    Nortrom
    • Member
    Offline
    Replies: 1516
    Been thanked: 0 times

    Ε όχι και 89% ρε Μποράτσο. Δεν αξίζει παραπάνω απο 7,5.

    Απο το review

    H shooter προσέγγιση, αν και απόλυτα βιώσιμη, κλέβει τη μισή χαρά από τον τίτλο

    Καθόλου βιώσιμη. Αν πας σε στύλ Cod θα πρέπει να αντιμετωπίσεις 20+ φρουρούς συν τα backup waves. Ακόμα και ο νέος χιτμαν που είναι bullet sponge του κερατά δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα στα περισσότερα επίπεδα.

    Από την άλλη, οι μηχανισμοί του stealth gameplay είναι ίσως οι καλύτεροι που είδα φέτος μετά το πανέμορφο Mark of the Ninja. Πατώντας το πλήκτρο Ctrl ενεργοποιείται το “Ένστικτο” του Hitman, κάτι εφάμιλλο της detective vision από τα πρόσφατα Batman. Απεικονίζονται οι θέσεις των εχθρών σας ακόμη και πίσω από τοίχους, καθώς και η πορεία που ακολουθούν στο χώρο, όπως και σημαντικά αντικείμενα με τα οποία μπορείτε να αλληλεπιδράσετε. Η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη αν θέλετε να έχετε μια “στρωτή” εμπειρία, αλλά υπάρχει πρόβλεψη απενεργοποίησής της για τους δυνατούς μαζοχιστές ανάμεσά σας.

    To instinct δεν θα το έλεγα καλό μηχανισμό stealth. Πιο πολύ μου φάνηκε σαν διευκόλυνση για τους νέους/casual παίκτες που δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα χωρίς να χρησιμοποιήσουν όπλα. Αφαιρεί κάθε λόγο για να χρησιμοποιείςσεις τις ικανότητές σου και σου τα δίνει όλα στο πιάτο. Το έβγαλα απο το πρώτο κιολας επίπεδο.

    Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί αποφεύγεις να αναφερθείς στο βασικότερο ελλάτωμα του παιχνιδιού που είναι το “πήγαινε στην πόρτα Χ”. Τα χιτμαν ανέκαθεν είχαν 1 στόχο/αποστολή με λίγες εξαιρέσεις, κάτι που δυστυχώς λείπει στο Absolution.

    #359362
    Raz
    • Member
    Offline
    Replies: 1368
    Been thanked: 4 times

    Νομίζω ότι υπήρχε ήδη thread,αλλά τέσπα.Ο Borracho δεν είχε ξαναπαίξει Hitman όπως έγραψε,οπότε δικαιολογείται εν μέρει.Από εκεί και πέρα συμφωνώ με όλα όσα έγραψε ο Shadowdancer και πιστεύω κι εγώ ότι αξίζει 7-7,5 το παιχνίδι.Όμως διαφωνώ κάπως εκεί που λέει για τις μεταμφιέσεις.Ναι μεν είναι πιο ρεαλιστικό να μην ξεγελιούνται τόσο εύκολα οι εχθροί,αλλά είναι άλλο να είσαι μέλος μιας μικρής ομάδας security κι άλλο αστυνομικός στο Σικάγο.Στη δεύτερη περίπτωση δε θα έπρεπε να είναι τόσο εύκολο να σε αναγνωρίσουν.Άσε που οι μεταμφιέσεις για μένα ήταν το ζουμί του παιχνιδιού.Επίσης,και στα προηγούμενα Hitman συνδέονταν προς το τέλος οι στόχοι με κάποιον αδέξιο τρόπο,αλλά σε καμία περίπτωση δεν υπήρχε σενάριο με τη συνοχή αυτού του Absolution.Πάντως για μένα λειτουργούσε καλύτερα το είδος σεναρίου των προηγούμενων τίτλων.

    EDIT:Το instinct το θεωρώ κι εγώ πολύ λάθος κίνηση και δεν το χρησιμοποίησα καθόλου (κάτι πάντως που σε συνδυασμό με το conviction-style gameplay και το purist επίπεδο δυσκολίας μου έβγαλε την πίστη).

    #359363
    RivereyesRivereyes
    • Admin
    Offline
    Replies: 9721
    Been thanked: 118 times

    Ακριβώς, δεν είχα ξαναπαίξει Χίτμαν, οπότε δε με χάλασε τόσο ούτε το Instinct ούτε οι διαφορές με προηγούμενους τίτλους που δεν είχα παίξει ποτέ. Ευχαριστήθηκα πολύ όμως τις μεταμφιέσεις και τους ευρηματικούς τρόπους για environmental kills και τελοσπάντων, στο τέλος της μέρας, μου άφησε το παιχνίδι μια πολύ ωραία εντύπωση, διασκέδασα μαζί του, χωρίς όμως να έχει το “κάτι έξτρα” που θα το κάνει all time classic.

    Καταλαβαίνω πάντως τί λέτε παιδιά και είναι πολύ πιθανό αν είχα παίξει και ‘γω τη σειρά από την αρχή, να τσινούσα άγρια με τις αλλαγές στο franchise.

    ΥΓ To shooter μέρος, σε normal δυσκολία με μπόλικα headshots ήταν απολύτως βιώσιμο. Ένα καλά οχυρωμένο σημείο έβρισκες και θέριζες!

    #359364
    soad667soad667
    • Member
    Offline
    Replies: 4102
    Been thanked: 77 times

    Εγώ πάλι μάτωσα κάθε level και μόνο linear δεν τα βρήκα. Υπάρχουν τόσα μικροπράγματα που επηρεάζουν τις εξελίξεις και το οποίο συνηδειτοποίησα όταν άρχιζα να ξαναπαίζω κάθε πίστα για να κάνω τα υπόλοιπα challenges. Τα οποία βρήκα ιδανικά για να σε κάνουν να δεις ό,τι έχει να δώσει η κάθε πίστα. Η ζωντάνια του κόσμου ήταν μοναδική, απολάμβανα απλά να κάθομαι και ν’ακούω τους διαλόγους, αυτό δεν είχε προηγούμενο και μου άρεσε πολύ. Εδώ παρακολούθησα όλη τη δίκη στο δικαστήριο.

    Το instincts επιβάλεται τουλάχιστον την πρώτη φορά, γιατί υπάρχουν μύρια πράγματα που σε άλλη περίπτωση θα περνούσαν απαρατήρητα. Μετά μπαίνεις στο τρυπάκι πως λειτουργεί το game, οπότε μπορείς να δοκιμάσεις χωρίς αυτό.

    Τα όπλα ανέκαθεν άχρηστα τα θεωρούσα στα Hitman, κι ανέκαθεν υπήρχε ένας σκασμός από αυτά. Ευτυχώς κι εδώ δεν ήταν καθόλου απαραίτητα. Οι πιθανοί τρόποι ατυχήματος για να φας τους στόχους όλα τα λεφτά.

    Το σενάριο γραφικό κι over the top. Με χάλασε κάπως, κι ας έκανα φιλότιμες προσπάθειες να το απολαύσω ως καμένη ταραντίνικη μπιμουβιά που είπε κι ο Μπορατσός.

    Τα levels σφηνάκια χωρίς στόχους, ok θα μπορούσαν να λείπουν και να είχαμε μόνο τα βασικά μεγάλα επίπεδα. Αλλά από την άλλη, τα παίζεις μια φορά και δεν ξανασχολείσαι. Eπίσης, more options για το contracts mode.

    Tις μεταμφιέσεις τις προτιμώ έτσι. Απείρως πιο ρεαλιστικό να σε καταλαβαίνουν και σχετικά γρήγορα. Ίσως ήθελε λίγο tweak να μη σε πιάνουν τόσο γρήγορα όπου είχε τρελό κόσμο, αλλά σαν μηχανισμός ήταν κομπλέ.

    Όπως καταλάβατε, ανήκω σε αυτούς που γούσταραν αρκετά με το game. Σε κάποιο σίκουελ θα ήθελα…
    – οι μηχανισμοί να μείνουν ίδιοι σε stealth, μεταμφιέσεις, shooting
    – το instinct επίσης, σε κάθε επίπεδο δυσκολίας να δείχνει λιγότερα, μέχρι να μην υπάρχει καθόλου
    – να λειτουργούμε και πάλι ως εκτελεστές κι όχι ως φυγάδες
    – να μην έχει ξεκάρφωτα levels όπου δεν υπάρχει στόχος, ότι υπάρχει να αποτελεί μέρος του κεντρικού level με τους στόχους κτλ
    – λιγότερο καμένο σενάριο, λες και ξεπήδησε από κόμικ

    Btw, έχω κάνει καναδυό contracts με σοβαρό σενάριο μόνο για δυνατά στομάχια. Όποιος θέλει, ας τα τιμήσει.
    :cheers:

    #359365
    Kingslayer
    • Member
    Offline
    Replies: 527
    Been thanked: 0 times

    Εμενα μου την εσπασε που τα λεβελ ηταν κομμενα και ενωμενα σαν ψιφιδωτο ενω στο blood money ηταν ενα μεγαλο level οπου εμπαινες στην αρχη και μεχρι να καταλαβεις τι επρεπε να κανεις και που ειναι οι στοχοι σου εκανες κανα 20λεπτο απλα βολτες. Κοιτουσες που πανε οι φρουροι, σκεφτοσουν το τελειο σχεδιο και μετα το εκτελουσες βημα-βημα με χειρουργικη ακριβεια. Και σε καθε replay το σχεδιο ηταν διαφορετικο

    Οκ και το absolution σου δινει επιλογες αλλα αυτο το μικρο tweak στις μεταμφιεσεις κανει τοσο διαφορετικο το gameplay και δεν υπαρχει τοσο αμεριμνο περπατημα αλλα περισσοτερο cover στις σκιες και ησυχες stealth κινησης. Η φαση στο blood money ηταν περισσοτερο hidding in plane sight

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Close
Close