Θα θέλατε περισσότερα γιαπωνέζικα games σε PC;

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 44 total)
  • Author
    Posts
  • #346425
    headless
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 335
    Offline
    Replies: 335
    Been thanked: 0 times

    Θα συμφωνήσω με τον Steel Havoc. Aυτά που δεν αντέχω είναι οι turn-based μάχες και τα ατελείωτα random encounters.

    #346426
    InfamousJohn
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2401
    Offline
    Replies: 2401
    Been thanked: 0 times

    Earthbound στο snes!
    ΤΩΡΑ! Για να δειτε οτι jrpg δεν ειναι μονο πλατινε μαλλια

    #346427
    f2bnpf2bnp
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1689
    Offline
    Replies: 1689
    Been thanked: 38 times

    Πραγματικά εξαρτάται από το παιχνίδι, αλλά αυτοί οι ιάπωνες ειδικά στα σενάρια τα πηδάνε τα παιχνίδια.
    Ένα από τα καλύτερα JRPG αλλά και παιχνίδια γενικότερα που έχω παίξει είναι για μένα το Grandia (το πρώτο ντε). Χωρίς να θέλω να spoilerάρω, αυτό που στην αρχή ξεκινάει ως ένα ταξίδι αναζήτησης περιπέτειας, καταλήγει σε
    τυπικό σενάριο όπου ο κεντρικός χαρακτήρας πρέπει να έρθει αντιμέτωπος με το πεπρωμένο του και να σώσει τον κόσμο από το μεγάλο κακό που τον απειλεί.

    Βέβαια μην κολλάμε στα JRPG, είναι μία σημαντική μερίδα παιχνιδιών από την Ιαπωνία αλλά όχι και τα μόνα. Στο DS είχα την ευκαιρία να παίξω μερικά τρομερά japanέζικα παιχνίδια, Phoenix Wright, Professor Layton, Hotel Dusk (ειδικά το τελευταίο μαζί με το sequel του με είχαν αφήσει άφωνο),
    ενώ πολλοί είναι οι λάτρεις σειρών όπως τα Resident Evil και Silent Hill.
    Νομίζω ειδικά στο θέμα του Horror βλέπει κανείς τις μεγαλύτερες πατάτες αλλά και επιτυχίες των Ιαπώνων, ειδικά τα Silent Hill είχαν τελείως διεστραμμένα και ψυχεδελικά σενάρια.

    #346428
    Maverick StrangeMaverick Strange
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1469
    Offline
    Replies: 1469
    Been thanked: 18 times
    Adhan wrote:
    MaverickStrange wrote:
    Πέντε εξαιρέσεις μόνο μπορώ να σκεφτώ αυτήν τη στιγμή και οι τέσσερις είναι στο κικστάρτερ!

    Δηλ. εντοπίζεις μόνο μία περίπτωση καλού σεναρίου εκτός των Kickstarter…? :S
    Εγώ μπορώ να σκεφτώ καμιά 10αριά (για rpg πάντα), αν μιλάμε για αυτή τη γενιά…
    Deus Ex Human Revolution
    Fallout New Vegas
    Divinity II Dragon Knight Saga
    Avadon the Black Fortress
    Neverwinter Nights 2 + Mask of the Betrayer (αφήνω απ΄έξω το Storm of Zehir το οποίο είχε μέτριο story αλλά γαμάτο gameplay)
    The Witcher
    The Witcher 2
    Dragon Age: Origins
    Mass Effect Trilogy (ακόμα και αν συμπεριλάβουμε τα σημεία που δίχασαν)
    EDIT: Πως είσαι τόσο σίγουρος ότι τα παιχνίδια που περιμένουμε από το kickstarter θα έχουν κορυφαίο story? Wishful thinking είναι απλά (που βάση περγαμηνών των δημιουργών έχει πιθανότητες να βγει αληθινό)…
    [email protected] μια φορά κι ένα καιρό είχαν βγει τα 7 και 8 στον υπολογιστή.

    Ο αριθμός ήταν ενδεικτικός και αναφέρομαι σε παιχνίδια των τελευταίων χρόνων (δύο ενδεικτικά) οπότε δεν λαμβάνω υπόψιν παιχνιδάρες όπως το NWN2.

    Δεν είπα ποτέ ότι είμαι σίγουρος ότι τα παιχνίδια του κικστάρτερ θα έχουν σίγουρα κορυφαίο στόρυ. Στα χαρτιά όμως το σενάριο φαίνεται πολύ καλό και διατηρώ ελπίδες. Τώρα αν το χαλάσουν κακό του κεφαλιού τους. Το σενάριο και πάλι είναι έξυπνο ως ιδέα.

    #346429
    Difunto
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 200
    Offline
    Replies: 200
    Been thanked: 0 times

    Ναι φυσικά.Όσο μεγαλύτερη ποικιλία παιχνιδιών τόσο το καλύτερο.Δεν είναι όλα τα γιαπωνέζικα έτσι όπως τα παρουσιάζετε κάποιοι στα αποπάνω σχόλια.

    Είμαι σίγουρος πως αν είχαμε τέτοια games στα pc αρκετοί θα αλάζατε άποψη.

    #346430
    AdhanAdhan
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8069
    Offline
    Replies: 8069
    Been thanked: 226 times
    Difunto wrote:
    Ναι φυσικά.Όσο μεγαλύτερη ποικιλία παιχνιδιών τόσο το καλύτερο.Δεν είναι όλα τα γιαπωνέζικα έτσι όπως τα παρουσιάζετε κάποιοι στα αποπάνω σχόλια
    Ισχύει. Απλά αυτή τη γενιά οι Iάπωνες devs έδωσαν βάρος περισσότερο στο περιτύλιγμα (τουμπανιασμένα γραφικά, πολλές cutscenes κτλ.) και λιγότερο στην ουσία (awkward διάλογοι, μη πιστευτοί χαρακτήρες κτλ.), σε συνδυασμό με ενοχλητικούς μηχανισμούς του παρελθόντος όπως τα άπειρα random encounters που ανέφερε πιο πάνω ο Headless. Καλό είναι να αρχίσουν να βγαίνουν σιγά-σιγά από το καβούκι τους και να μελετήσουν τίτλους όπως τα Bioshock ή τα Witcher, μόνο όφελος θα έχουν (δομή, ρυθμό, γράψιμο κτλ.). Εδώ και καιρό κάποιοι όπως ο Inafune και ο Kojima το έχουν καταλάβει και κρούουν των κώδωνα του κινδύνου στους υπόλοιπους (π.χ. http://www.gamespot.com/news/pride-clouds-vision-for-japanese-devs-says-inafune-6406367)
    Τίτλοι όπως τα Binary Domain, Vanquish, Dark Souls κ.α. είναι ένας επτυχημένος τρόπος να “επικοινωνήσεις” με τους gamers εκτός Ιαπωνίας.

    Και παιχνίδια όπως τα RE revelations, Castlevania Lords of Shadow (1&2) και Dark Souls 2 τα περιμένω πως και πως :mosh:
    Άσχετο, αλλά πολύ θα ήθελα να δω ένα Silent Hill από τη Frictional. :cheers:

    Maverick είπες ότι έκαναν βουτιά σεναριακά στον Άδη, έχεις κάποια παραδείγματα? Εγω π.χ. θα έλεγα τα DA2, Oblivion και Two Worlds, Κάτι Risen και Drakensang είχαν μεν απλοϊκό στόρι, αλλά τουλάχιστον αξιοπρεπές. Δεν ξέρω αν αρκούν μια χούφτα τίτλοι για την πτώση που λες, σίγουρα στο παρελθόν ήταν περισσότερες οι καλοφτιαγμένες ιστορίες αφού υπήρχαν και περισσότερα rpg.

    EDIT: Νίκο είχα παίξει κάποιο Layton σε emulator, θετική εντύπωση μου έκανα τα puzzles και το σχέδιο (θύμιζε ευρωπαϊκό καρτούν).

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #346431
    OxidE
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 315
    Offline
    Replies: 315
    Been thanked: 0 times

    Γιατί να μη θέλουμε περισσότερα γιαπωνέζικα παιχνίδια στα pc?Εγώ θα ήθελα να έβγαιναν όλα και σε pc.Δε μου αρέσουν σχεδόν καθόλου και μάλλον θα αγόραζα κανα resident evil το πολύ αλλά τι με χαλάει να υπάρχει ποικιλία?Στο ράφι μου θα εμφανιστούν στο κάτω κάτω?Καλό είναι να υπάρχουν επιλογές ρε παιδιά και όποιος γουστάρει να αγοράζει αυτό που θέλει χωρίς να χρειάζεται να αγοράσει επιπλέον πλατφόρμα.

    #346432
    irenicus777
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 131
    Offline
    Replies: 131
    Been thanked: 0 times

    -Resident Evil, Silent Hill, Metal Gear Solid, Pro Evolution Soccer, Dark Souls, Street Fighter και ο κατάλογος συνεχίζεται…

    γιατί έχω την εντύπωση ότι πολλοί εδώ μέσα πιστεύουν ότι γιαπωνεζικο game = Final Fantasy και οι αντιγραφείς του…

    edit: “πολύ” αντί για “πολλοί”… θέλω σκότωμα!

    #346433
    Alucard
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2977
    Offline
    Replies: 2977
    Been thanked: 0 times

    Αυτό το λάθος το έκανα και γω. Δεν ξέρω γιατί αλλά νόμιζα το thread αναφέρεται σε JRPG. Και πάλι όμως το ίδιο θα απαντούσα, ειδικότερα τώρα που μπαίνουν στο χορό και τα Metal Gear Solid, Silent Hill, Resident Evil, Dark Souls κλπ κλπ κλπ

    #346434
    Oolated SquiggOolated Squigg
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1676
    Offline
    Replies: 1676
    Been thanked: 38 times

    Πέρα από την πλάκα να αναφερθώ και λίγο και στην αλαζονεία των Ιαπώνων (κάτι έγραψε και πιο πάνω o Adhan) . Τόσο οι devs όσο και οι φανς νομίζουν ότι τα ιαπωνικά παιχνίδια είναι η επιτομή του gameplay και δε συμμαζεύεται.

    Ειδικότερα η Nintendo η οποία νομίζει ότι είναι και καλά η γενέτειρα του gaming γενικότερα( έχει παίξει κάποιο ρόλο δεν θα το αρνηθώ) και ότι τα παιχνίδια της είναι κοσμογονικά που στην πραγματικότητα είναι το ίδιο παιχνίδι σε νέα έκδοση( βλ. Mario, Pokemon).

    Αλλά και άλλες εταιρίες το κάνουν αυτό, παρουσιάζουν τα παιχνίδια τους σαν το νέο αριστούργημα ενώ είναι copy paste παλαιότερων τίτλων (πχ Final Fantasy XVIVCX-3) κάτι αναφέρθηκε παραπάνω για το σενάριο και τα random encounters.
    Πρέπει πλέον να συνειδητοποιήσουν ότι δεν είμαστε στο 90 ακόμα και ότι δεν κατέχουν πλέον το μεγαλύτερο μέρος της πίτας στην αγορά των games.

    Έπεσε το μάτι μου τις προάλλες σε ένα παλιό μανουαλ από ένα παιχνίδι Pokemon (ναι έχω αμαρτήσει από την αγνή πισι ζωή μου και έχω αγοράσει και τέτοια, ήμουν νιάνιαρο δικαιολογουμαι)

    Το σύστημα κινήσεων των Pokemon είναι από τα πληρέστερα και λεπτομερέστερα στο χώρο των videogames

    /\ actual quote

    Μετά να περάσω σε ένα άλλο μεγάλο κομμάτι τους φανς. Κάτι είχα αναφέρει στο “άλλο φόρουμ” για τους τύπους που βλέπουν κρυφά νοήματα σε παιχνίδια για 3+
    “Το Legend of Zelda ήταν το καλύτερο παιχνίδι εβερ μου έμαθε πολλές αξίες για τη ζωή όπως το πως να κόβω χόρτα και να περνάω τις γιαγιάδες απέναντι στο δρόμο, εσύ δεν καταλαβαινεις από τέτοια πάνε παίξε Cod “
    Μένοντας σε αναμνήσεις από την παιδική ηλικία και ωραιοποιώντας καταστάσεις δεν καταφέρνει κανείς τίποτα.
    Με τέτοια στάση καλύτερα να μην έρθουν κατά τη μεριά μας καθόλου
    captainhindsight.jpg

    Πολύ αντικονσολιστας βγήκα τρομάζω και τον εαυτό μου

    #346435
    Sandwraith_Sandwraith_
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 492
    Offline
    Replies: 492
    Been thanked: 2 times

    Mια χαρά ειναι τα περισσότερα γιαπωνέζικα games. Και δεν μιλάμε μόνο για jrpgs αλλα γενικά για όλλα τα genres. Μεσιέ μποράτσο δεν μπορώ να καταλάβω την προκατάληψη για τα anime και γενικότερα για την ιαπωνική σχολή, τόσο των games όσο και του animation. Συμφωνώ οτι ειναι θέμα γούστου, αλλα δεν μπορεί κανένας να πει πως δεν εχουν προσφέρει τίποτα είτε στο gaming, είτε στο να προχωρήσουν μπροστά το είδος του animation. Ίσως ιδιαίτερα στο θέμα του animation είναι έτη μπροστά απο τα αμερικάνικα studio ( εκτός της Pixar ) τόσο σε σενάριο όσο και σε θέαμα. Συμβουλή μου πάντως είναι να αρχίσεις να βλέπεις κάποια σειρά anime ( αξιόλογη όμως για να μην γκρινιάζεις μετά) ή να διαβάσεις κάποιο manga αν σε ενδιαφέρει περισσότερο το comic στυλ , έστω για την εμπειρία. Πιστεύω θα αναθεωρήσεις πολλά πράγματα.

    Εδιτ: Επίσης αυτό με τα όπλα που κοπανάτε οτι είναι 3 φορές το μπόι του ήρωα δεν το δέχομαι. Αμα θέλετε ρεαλισμό τότε γιατι παίζετε games; Ίσα ίσα που είναι badass και βοηθάει στο immersion να ξεκοιλιάζεις με τέτοια όπλα. Δεν ξέρω κανέναν να κράζει το Dmc εξαιτίας των αντιρεαλιστικών – υπερcool σπαθιών, το αντίθετο μάλιστα.

    #346436
    vtheofilisvtheofilis
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3689
    Offline
    Replies: 3689
    Been thanked: 26 times

    Οι Ιάπωνες έχουν ένα πολύ μεγάλο κακό, έχουν μείνει στην δεκαετία του ’90, στο gameplay και την αφήγηση. Να μην αναφέρω ότι μάλλουν νομίζουν ότι απευθύνονται μόνο σε otakus, είτε με την δυτική είτε με την ιαπωνική έννοια. Όσοι τολμούν να δοκιμάσουν κάτι πέρα από αυτά που τους έβγαζαν λεφτά την δεκαετία του 1990, θα επιζήσουν.

    #346437
    ArwindanArwindan
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1826
    Offline
    Replies: 1826
    Been thanked: 47 times

    Εγώ παρόλο που δεν βλέπω ούτε anime ούτε διαβάζω manga νομίζω ότι παραβλέπουμε ότι υπάρχει ένα τεράστιο κοινό για αυτά και εκτός Ιαπωνίας. Προσωπικά έχω παίξει κάποια jrpgs όπως τα Final Fantasy και μου άρεσαν αρκετά γιατί είναι κάτι τελείως διαφορετικό από αυτά που έχουμε συνηθίσει. Δεν θα με χάλαγε να βγαίνουν και άλλα παιχνίδια τέτοιου στυλ που και που.

    #346438
    ultimusultimus
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 705
    Offline
    Replies: 705
    Been thanked: 22 times

    Όχι.-

    #346439
    Maverick StrangeMaverick Strange
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1469
    Offline
    Replies: 1469
    Been thanked: 18 times
    Adhan wrote:
    Difunto wrote:
    Ναι φυσικά.Όσο μεγαλύτερη ποικιλία παιχνιδιών τόσο το καλύτερο.Δεν είναι όλα τα γιαπωνέζικα έτσι όπως τα παρουσιάζετε κάποιοι στα αποπάνω σχόλια
    Ισχύει. Απλά αυτή τη γενιά οι Iάπωνες devs έδωσαν βάρος περισσότερο στο περιτύλιγμα (τουμπανιασμένα γραφικά, πολλές cutscenes κτλ.) και λιγότερο στην ουσία (awkward διάλογοι, μη πιστευτοί χαρακτήρες κτλ.), σε συνδυασμό με ενοχλητικούς μηχανισμούς του παρελθόντος όπως τα άπειρα random encounters που ανέφερε πιο πάνω ο Headless. Καλό είναι να αρχίσουν να βγαίνουν σιγά-σιγά από το καβούκι τους και να μελετήσουν τίτλους όπως τα Bioshock ή τα Witcher, μόνο όφελος θα έχουν (δομή, ρυθμό, γράψιμο κτλ.). Εδώ και καιρό κάποιοι όπως ο Inafune και ο Kojima το έχουν καταλάβει και κρούουν των κώδωνα του κινδύνου στους υπόλοιπους (π.χ. http://www.gamespot.com/news/pride-clouds-vision-for-japanese-devs-says-inafune-6406367)
    Τίτλοι όπως τα Binary Domain, Vanquish, Dark Souls κ.α. είναι ένας επτυχημένος τρόπος να “επικοινωνήσεις” με τους gamers εκτός Ιαπωνίας.

    Και παιχνίδια όπως τα RE revelations, Castlevania Lords of Shadow (1&2) και Dark Souls 2 τα περιμένω πως και πως :mosh:
    Άσχετο, αλλά πολύ θα ήθελα να δω ένα Silent Hill από τη Frictional. :cheers:

    Maverick είπες ότι έκαναν βουτιά σεναριακά στον Άδη, έχεις κάποια παραδείγματα? Εγω π.χ. θα έλεγα τα DA2, Oblivion και Two Worlds, Κάτι Risen και Drakensang είχαν μεν απλοϊκό στόρι, αλλά τουλάχιστον αξιοπρεπές. Δεν ξέρω αν αρκούν μια χούφτα τίτλοι για την πτώση που λες, σίγουρα στο παρελθόν ήταν περισσότερες οι καλοφτιαγμένες ιστορίες αφού υπήρχαν και περισσότερα rpg.

    EDIT: Νίκο είχα παίξει κάποιο Layton σε emulator, θετική εντύπωση μου έκανα τα puzzles και το σχέδιο (θύμιζε ευρωπαϊκό καρτούν).

    Δεν αναφερόμουν όμως σε RPG αλλά στα παιχνίδια γενικά (επαναλαμβάνω την τελευταία περίοδο) όπως είχα την εντύπωση ότι ρωτούσε ο Αντμίραλ.

    Αν είναι να αναφερθώ συγκεκριμένα πρέπει να πω ότι τα RPG κρατούν μια αξιοπρεπή στάση με τους τίτλους που ανέφερες. Στον αντίποδα βέβαια έχουμε να δούμε νέο RPG πάνω από χρόνο με τελευταίο το Μας Εφφέκτ (το BG είναι ριμέικ και δεν πιάνεται) με την αναβολή του South Park.

    Οι τίτλοι τύπου Dark Souls έχουν έντονες επιρροές από δυτικά πρότυπα. Αν δεις έναν καθαρά ιαπωνικό παιχνίδι έχει ριζικά διαφορετικό gameplay από έναν δυτικό.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 44 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Follow on Feedly

Close
Close