Ποιο είναι το καλύτερο Resident Evil;

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 238 total)
  • Author
    Posts
  • #507847
    Γιώργος ΔεμπεγιώτηςΓιώργος Δεμπεγιώτης
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 4286
    Online
    Replies: 4286
    Been thanked: 175 times

    Ναι, η κίνηση των χαρακτήρων είναι είναι λες και έχουν βαρίδια στα πόδια. Πχ στο παραπάνω βίντεο, στη καταδίωξη με τον Mr. X, με αγχώνει περισσότερο για το αν θα προλαβαίνω να στρίψω εγκαίρως και να προσανατολιστώ παρά η παρουσία του.

    #507869
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8370
    Offline
    Replies: 8370
    Been thanked: 505 times

    Tank controls;; Παιδιά για τι πράγμα μιλάτε; Αυτού του είδους ο χειρισμός έχει σταματήσει να υφίσταται από το 4 και έπειτα. Μάλιστα από το Revelations (που είχε βγει μετά το 5), επιτέλους μπορούσαμε και να οπισθοχωρούμε ενώ ρίχνουμε 😛

    Στο πρώτο Evil Within, περισσότερο με ανησυχούσε η μικρή stamina, μόλις την αναβάθμισα λίγο κομπλέ. Ναι καταλαβαίνω ότι τα controls δεν είναι πιο “ελαφριά” με νευρωτικές, ακαριαίες περιστροφές τύπου 3d Zelda, Darksiders, DMC κτλ. πάντως σε όλα που θυμάμαι με OTS shooter λογική (Dead Space, Mass Effect, Gears κτλ.) ο χαρακτήρας πάντα είχε ένα βάρος στις κινήσεις. Προσωπικά, το θεωρώ μέρος της γοητείας ενός survival horror, αν φυσικά το παιχνίδι είναι balanced και σχεδιασμένο γύρω από αυτό το χειρισμό.

    EDIT Βέβαια υπάρχουν κι αυτά στο στυλ του American McGee’s Alice, The Thing, The Suffering & Ties That Bind, Manhunt, Max Payne 1-2 κ.α. (δεν είναι ακριβώς ots μιας και η κάμερα είναι μακριά κι ο χαρακτήρας στο κέντρο της οθόνης) που έχουν περισσότερο floaty controls με strafing (μπορούσες να κάνεις και στο RE 5 αλλά όχι όσο σημάδευες, περισσότερο υπήρχε για adjustment της θέσης του χαρακτήρα) κτλ. που αφήνουν την αίσθηση που θα είχες σε ένα FPS όμως…

    Wind and stone, I search my heart and find...

    1 user thanked author for this post.
    #507899
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8370
    Offline
    Replies: 8370
    Been thanked: 505 times

    Resident Evil 3: Nemesis Reportedly Getting A Remake That’s ‘Already In Development’

    Δε νομίζω ότι προκαλεί σε κανένα καμία τεράστια έκπληξη (άντε, ίσως το γεγονός ότι είναι ΗΔΗ υπό ανάπτυξη), αφού για το 2 ήταν πολύ θερμή η υποδοχή. Λογικά την ίδια “μεταχείριση” με το remake του 2 του ετοιμάζουν στην Capcom, δηλ. 3rd person/free aiming. Δεν αποκλείεται κιόλας να το έχει αναλάβει η ίδια ομάδα.

    Φήμη βέβαια είναι προς το παρόν, αν και ο moderator του Reset Era που το αποκάλυψε, υποτίθεται έχει αξιόπιστες πηγές (είχε leakάρει παλιότερα το Not a Hero του 7, πριν την επίσημη ανακοίνωση).

    Wind and stone, I search my heart and find...

    2 users thanked author for this post.
    #508204
    AvatarAdmiral
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3384
    Offline
    Replies: 3384
    Been thanked: 161 times

    Tank controls;; Παιδιά για τι πράγμα μιλάτε; Αυτού του είδους ο χειρισμός έχει σταματήσει να υφίσταται από το 4 και έπειτα. Μάλιστα από το Revelations (που είχε βγει μετά το 5), επιτέλους μπορούσαμε και να οπισθοχωρούμε ενώ ρίχνουμε 😛

    Ίσως χρησιμοποίησα λάθος ορολογία, εννοώ βασικά οτι δεν μπορούσες να κουνιέσαι όταν πυροβολείς. Νομίζω το RE6 ήταν αυτό που εισήγαγε για πρώτη φορά ελεύθερη κίνηση αλλά είναι πιθανό να κάνω λάθος.

    #508209
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8370
    Offline
    Replies: 8370
    Been thanked: 505 times

    Ναι στο Revelations  έγινε πρώτα, απλά το 6 την ανέβασε στο 11, με όλες αυτές τις βουτιές και κωλοτούμπες…  😆

    Το Digital Foundry. μιας και πλησιάζει η κυκλοφορία του remake, έκανε ένα ωραίο βίντεο για τις προδιαγραφές των προηγούμενων εκδόσεων, με αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία για το ποια version είναι καλύτερη σήμερα.

    Wind and stone, I search my heart and find...

    1 user thanked author for this post.
    #509401
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8370
    Offline
    Replies: 8370
    Been thanked: 505 times

    Οι φήμες έλεγαν για αυστηρά μισής ώρας demo. Όχι μόνο βγήκαν αληθινές αλλά είναι και μια κι έξω δηλ. έχουμε άπειρες απόπειρες μέσα στα 30 λεπτά αν σκοτωθούμε, απλά μετά το χρόνο αυτό, πάπαλα το demo. Συν τοις άλλοις, θα είναι διαθέσιμο για περιορισμένο διάστημα από τις 11 μέχρι τις 31 αυτού του μήνα. Λίγο μαλακία βέβαια ότι όσοι είναι υπεργαμάτοι speedrunners θα δουν περισσότερο από άλλους, εκτός κι αν η αρχή είναι φορτωμένη με unskippable cutscenes lol. Όσοι πιστοί προσέλθετε.

    Eίμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα είναι ημίσκληρο γκοτυ αλλά θα το κατεβάσω περισσότερο για να δω απόδοση και πως είναι η αίσθηση με τα νέα controls και camera, ελπίζω μην κάνουν καμιά βλακεία και είναι διψήφιος αριθμός gb για μισή ώρα υπόθεση…

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #509574
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8370
    Offline
    Replies: 8370
    Been thanked: 505 times

    Λοιπόν έπαιξα το demo, προφανώς μέχρι τέλους (EZ 100% κιόλας για όσους τσιβοκυνηγούς ενδιαφέρονται). Δεν πρόλαβα να πάω καθόλου στους πάνω ορόφους, αλλά τσέκαρα το μεγαλύτερο μέρος του ισογείου. Ατμόσφαιρα φανταστική, είναι ακριβώς σαν να παίζεις RE2, κάτι που δείχνει πως η αλλαγή σε over the shoulder δεν πλήγωσε σε τίποτα το παιχνίδι. Καλά με κάτι λίγους γραφικούς που λένε ότι είναι πιο action από το παλιό απλά γελάω. Στο τέλος του demo είχα κάπου 57 σφαίρες (σύνολο από τα 2 όπλα που είχα) και είχα σκοτώσει 4 ζόμπι από τα καμιά 10αριά που συνάντησα (δυστυχώς δεν είδα άλλους εχθρούς αλλά υποψιάζομαι ότι δεν ήμουν και πολύ μακριά από το πρώτο τετ α τετ με licker, καλά τα cerberus λογικά είναι πιο μετά, αν δεν το έχουν αλλάξει τόσο από το αρχικό game).

    Βρήκα και τέσταρα τη χραπαχρούπα (σε έναν χοντρό αστυνομικό, βγήκαν τα σρεντεροένστικτα στην επιφάνεια), του φύγε η μισή πλευρά με μέρος  του χεριού (κρίμα που δεν το περίμενα για να βγάλω snapshot), έπεσε ξερός μονομιάς. Από την άλλη με το πιστόλι διαπίστωσα ότι ήθελαν 3 καλά headshot (όσο πιο κοντά στο μέτωπο γίνεται), με chance για “critical” να πέσουν μονόχιτοι όπως έγινε σε μια φάση. Νομίζω οι διαμελισμοί και το gore θέτουν νέα στάνταρ, ποιο Dead Space και Doom…Γενικά το παιχνίδι σε ωθεί να διαφυλάξεις πυρομαχικά καθώς δεν έχει νόημα να σκοτώσεις ένα γκρουπ 3 εχθρών, ειδικά αν μπορείς να τους φέρεις σε σημείο να τους αποφύγεις. Έχουν αλλάξει και τη διαρρύθμιση του χωρου όπως τη θυμομουν, με κάποια νέα δωμάτια, μπλοκαρισμένους με φοριαμούς  και μπάζα κάποιους διαδρόμους κτλ. και είδα κι ένα νέο puzzle, inventory based.

    Κατά τ’ άλλα γραφικάρες (ΠΟΛΛΕΣ ρυθμίσεις), όμορφοι φωτισμοί, λεπτομέρεια στα περιβάλλοντα κτλ. και ένα δάκρυ κύλησε όταν μπήκα στο “save room” (τυπικά πουθενά δεν είσαι ασφαλής καθώς δεν υπάρχουν loading πόρτες πλέον) που εμφανίζεις τα film κάτω από τις σκάλες (για όποιον θυμάται στο αρχικό) και ξεκίνησε να παίζει το save room theme του παλιού, πιο αργό και χαμηλό σε ένταση. Καλή απόδοση γενικά, έχει κάποια μικρά σκαμπανεβάσματα στο frame pacing στο πρώτο 10 λεπτο περίπου, μετά έστρωσε, στην πρώτη cutscene με τον Marvin όμως κόλλησε για λίγο η εικόνα με αποτέλεσμα ο ήχος να προηγείται μέχρι το τέλος της.

    Μου άρεσε ο έλεγχος, και κυρίως 2 πράγματα, αν δεν κινείσαι το στόχαστρο μικραίνει ακόμα περισσότερο για ευστοχία, και υπάρχει επιλογή που το επιβραδύνει όταν βρίσκεται πάνω σε κάποιο εχθρό για να μην τον προσπεράσει από κάποια βιαστική κίνηση μας (ξεχωριστή επιλογή από το aim assist που υπάρχει κι αυτό). Επίσης για όσους ανησυχούσαν, τα prompts αλλάζουν αυτόματα σε kb/mouse ή gamepad αναλόγως τι πατάς. Θα ήθελα στο τέλος να σε ανταμείβει με καμιά στολή ή κάτι τέτοιο για το full παιχνίδι αλλά τεσπα. Έχει όμως ένα ωραίο βιντεάκι στο τέλος που διέρρευσε στο YT και μπορείτε να δείτε στο Βιντεοδρόμιο. Όσο καλό ήλπιζα, pre-ordered σε καλή τιμή απ΄έξω.

     

    -“Μ…μα διαφημίσεις στο SF V…”

    -Σσσσσσ… Όχι δάκρυα, μόνο όνειρα τώρα.

     

    Wind and stone, I search my heart and find...

    4 users thanked author for this post.
    #509614
    soad667soad667
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 4472
    Offline
    Replies: 4472
    Been thanked: 673 times

    Είπα να το προσπεράσω επειδή σκεφτόμουν τι διάολο θα προλάβω να κάνω σε μισή ώρα, αλλά δεν κρατήθηκα. Και ομιτζιουάου, τόσο γαμάτο δεν το περίμενα. Στο ρημέικ του πρώτου αυτή η παραμονή στη κλασσική κάμερα μου έβγαλε κάτι παρωχημένο, δε την χώνεψα. Αλλά οκ ρημέικ ήταν είπα, και μόνο με την βελτίωση στα βίζουαλς έπρεπε να κάνουμε πάρτυ. Το ρημέικ του 2 έδειξε από νωρίς ότι θα είναι κάτι παραπάνω, αλλά το περιμένα σχετικά χλιαρά. Καλή φάση, αλλά οκ στη τελική άλλο ένα ρημέικ έλεγα.

    Τι να πρωτοσχολιάσεις; Την απίστευτη ατμόσφαιρα, τα γραφικά που είναι δέκα πατώματα πάνω από το ρημέικ του πρώτου, το γκορ που ξεφεύγει τελείως, τους τέλειους χάρτες που καταγράφουν κυριολεκτικά οτιδήποτε μπορεί να σου χρειαστεί ως πληροφορία..

    • This reply was modified 3 months ago by soad667 soad667.
    2 users thanked author for this post.
    #509643
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8370
    Offline
    Replies: 8370
    Been thanked: 505 times

    Σωστός για το χάρτη, το ξέχασα… και το είχα βγάλει και screenshot στο steam χεχ. Ωραίο QoL, δεν χρειάζεται πλέον να θυμάσαι που είδες το τάδε, τουλάχιστον όχι στο βαθμό που ήταν στο παλιό, που μέχρι να το μάθεις έκανες άσκοπες βόλτες για να δεις αν εκείνη η κλειστή πόρτα που θυμόσουν άνοιγε με το club key που μόλις βρήκες και… ουπς τελικά θέλει το diamond key.

    Καλά, σχετικά με γραφικά, λογικό κιόλας, η έκδοση του RE που έχουμε στο steam είναι remaster του παιχνιδιού του Gamecube, του 2002 δηλ. με μεγαλύτερη ανάλυση, ίσως και μερικά particle effects ή σκιές παραπάνω. Κατά τη γνώμη μου ο κυριότερος λόγος που φαίνεται ακόμα ωραίο τουλάχιστον στα περιβάλλοντα είναι ότι είναι prerendered, σε συνδυασμό με λίγα 3d που ζωντανεύουν το χώρο, πυρσοί, βλάστηση που κινείται από τον αέρα κλπ. Το original (1996) προφανώς έχει γεράσει αρκετά άσχημα πλέον. Αλλά ναι, η RE engine κάνει παπάδες, δίνοντας εντυπωσιακό αποτέλεσμα, νομίζω περισσότερο κι από το 7, και κάτι βίντεο που είδα κι από το DMC 5, και εκεί χαζεύεις λίγο, γενικά η Capcom έχει χρυσωρυχείο στα χέρια της για τα επόμενα games της.

    Και μια ανάλυση του demo από DF, εντάξει λίγο να ‘χαμε να λέγαμε είναι αφού οι φήμες λένε ότι το demo βασίζεται σε build μέχρι και 6 μηνών πίσω (καλές ενδείξεις πάντως αφού αυτό που θα έχουμε στα χέρια μας σε λίγες μέρες θα είναι ακόμα περισσότερο γυαλισμένο).

    Wind and stone, I search my heart and find...

    1 user thanked author for this post.
    #510018
    BathoryBathory
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 4455
    Offline
    Replies: 4455
    Been thanked: 245 times

    Πήρε το μάτι μου άτομο που τελείωσε το RE2MAKE σε 6:30 ώρες στο hard.

    Ελπίζω να έκανε speedrun και να μην διαρκεί τόσο λίγο το παιχνίδι.

    #510027
    AvatarMogrey665
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2433
    Offline
    Replies: 2433
    Been thanked: 125 times

    15 ώρες περίπου λένε ότι είναι.

    Look behind the mirror, i'm lost in the twilight hall

    pc specs: regular potato (amd ryzen 2600 - rx 570 - 16gb ram)

    • This reply was modified 2 months, 3 weeks ago by Avatar Mogrey665.
    #510029
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8370
    Offline
    Replies: 8370
    Been thanked: 505 times

    Καλημέρα. Γύρω στις 9 με 10 ώρες είναι παιδιά (με τον ένα χαρακτήρα), άντε μισή με μία ώρα λιγότερο αν δεν κολλήσετε κάπου. Το 6.30 ώρες αν είναι πρώτο του play, είναι όντως speedrun.

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #510035
    PornostarsPornostars
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 43
    Offline
    Replies: 43
    Been thanked: 8 times

    Έχει τον ίδιο βαθμό δυσκολίας με το 0 και το 1; Σε επίπεδο γρίφων και save κορδέλας;

    Nothing keeps its promise

    #510039
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8370
    Offline
    Replies: 8370
    Been thanked: 505 times

    1)περίπου
    2)ομοίως, υπάρχει mode συγκεκριμένο που εισάγει τα μελάνια (αλλά υποθέτω το έχει δει ήδη μιας και έχεις το παιχνίδι)

    Αναλυτικά, αύριο (λογικά)…  😉

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #510040
    PornostarsPornostars
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 43
    Offline
    Replies: 43
    Been thanked: 8 times

    Πριν από λίγο το είδα που το ξεκίνησα.

    Πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές.

    Σημαντικό: πριν ξεκινήσετε το παιχνίδι, ρυθμίστε τα visuals σε DX12 αντί για το default DX11, διαφορετικά θα έχετε πρόβλημα να δείτε τα βίντεο στην οθόνη του αστυνομικού τμήματος, χώρια που δεν θα μπορείτε να βγείτε από αυτή και θα αναγκαστείτε να παίξετε από την αρχή.

     

    Nothing keeps its promise

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 238 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close