Ποιο είναι το καλύτερο Resident Evil;

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 243 total)
  • Author
    Posts
  • #510501
    Chosen UndeadChosen Undead
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2420
    Offline
    Replies: 2420
    Been thanked: 207 times






    • This reply was modified 6 months, 3 weeks ago by Chosen Undead Chosen Undead.
    • This reply was modified 6 months, 3 weeks ago by Chosen Undead Chosen Undead.
    1 user thanked author for this post.
    #510515
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8550
    Offline
    Replies: 8550
    Been thanked: 635 times

    Διέρρευσαν εικόνες από την έκδοση του RE 2 για Switch:

     

    Retro (original) character skins που δόθηκαν ως δωρεάν dlc είναι

    Wind and stone, I search my heart and find...

    1 user thanked author for this post.
    #510734
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8550
    Offline
    Replies: 8550
    Been thanked: 635 times

    Νομίζω τις περισσότερες αν όχι όλες τις ξέραμε όσοι είχαμε παρακολουθήσει το παιχνίδι ή παίξει το demo. Προσωπικά τις ήξερα όλες, εκτός από την τελευταία που με έστειλε…

    Κι άλλη μία που βρήκα πρόσφατα, αν πλησιάσεις κοντά σε τοίχους, κάθετες επιφάνειες κτλ. με προτεταμένο το όπλο, ο χαρακτήρας το σηκώνει πάνω, μικρή λεπτομέρεια μεν αλλά δείχνει πόση προσοχή έχει δοθεί στο παιχνίδι.

    (και τα 2 βίντεο – το 2ο είναι άσχετο με τα παραπάνω – προφανώς έχουν spoilers, δείτε τα αφού έχετε τελειώσει έστω ένα campaign)

    Wind and stone, I search my heart and find...

    1 user thanked author for this post.
    #511224
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8550
    Offline
    Replies: 8550
    Been thanked: 635 times

    Μόλις άνοιξα το Steam και κατεβάζει 952 mb aaaand… it’s here   😀

    Wind and stone, I search my heart and find...

    1 user thanked author for this post.
    #511479
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8550
    Offline
    Replies: 8550
    Been thanked: 635 times

    Λοιπόν το έπαιξα το Ghost Survivors. Δε θα παραπονεθώ μιας και είναι τσάμπα υλικό, αλλά ήμουν λίγο απογοητευμένος που δεν επρόκειτο για μικρές ιστορίες με το δικό τους lore κτλ. αλλά ουσιαστικά Hunk-like modes. Γι’ αυτό που είναι, αποτελούν καλό σκότωμα επιπλέον χρόνου. Μάλιστα εισάγουν και 2 νέα είδη εχθρών και η δυσκολία τους αναλόγως εχθρών, αντικειμένων που έχουμε και χώρου που κινούμαστε είναι κλιμακούμενη (Runaway 2 αστέρια, No Time to Mourn 3 αστέρια, Forgotten Soldier 4 αστέρια). Σε αντίθεση με το 4th Survivor, υπάρχουν αντικείμενα για να μαζέψουμε, που τα βρίσκουμε είτε σε σακίδια που έχουν στην πλάτη τους κάποια ζόμπι, ή vending machines που επιλέγουμε ένα από τα 3 διαθέσιμα αντικείμενα. Καλό επίσης το ότι μπορούμε να τα παίξουμε και σε trial δυσκολία για να τα μάθουμε, όπου εκεί οι εχθροί είναι ελαφρώς λιγότεροι και λιγότερο ανθεκτικοί και έχουμε μεγαλύτερο inventory και μερικά επιπλέον αντικείμενα ξεκινώντας. Ελπίζω να δούμε και κάνα καλό mini campaign/story dlc στο μέλλον κι ας είναι επί πληρωμή.

    Είδα επίσης στο reddit, αυτό το survey που έβγαλε η Capcom για feedback στο RE 2 (ίσως το λάβει υπόψη εδώ, ίσως στο επόμενο remake, δεν ξέρω), τι μας άρεσε, τι όχι, πόσο παίξαμε κτλ. οπότε όσοι το ολοκληρώσατε ρίξτε μια ματιά:

    http://ark.re2-pl.sgizmo.eu/s3

    Wind and stone, I search my heart and find...

    2 users thanked author for this post.
    #512049
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    Θα είμαι λίγο εκτός θέματος, αλλά χθες αφιέρωσα επιτέλους 3-4 ώρες σερί στο Remaster του πρώτου Resident Evil που το είχα και καθόταν χρόνια.

    Για την ιστορία της υπόθεσης, να πω ότι και εγώ το είχα πρωτοδεί σε Playstation συμμαθητή μου στο Λύκειο και δεν μπορούσα να μαζέψω το σαγόνι μου από το πάτωμα. Η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού ήταν απίστευτη και το μυστήριό του σαγηνευτικό. Είχα καταφέρει το Μήτσο να μου δανείσει μάλιστα το PS για ένα Σαββατοκύριακο προκειμένου να ασχοληθώ με την ησυχία μου. Δεν είχα σημειώσει καμία ιδαίτερη πρόοδο στο παιχνίδι, καθώς οι περισσότεροι μηχανισμοί του μου φαίνονταν εντελώς εξωγήινοι τότε. Είχα, παρ’ ολ’ αυτά, καραγουστάρει την ατμόσφαιρα και το βάιμπ τρόμου και σήψης που εξέπεμπε κάθε τοποθεσία του.

    Παίζοντας λοιπόν το ρημάστερ και προχωρώντας αρκετά στο παιχνίδι, μου έκανε εντύπωση τί απαράδεκτους σχεδιασμούς θεωρούσαμε απολύτως νορμάλ το ’98:

    -Inventory έξι αντικειμένων. Σοβαρά τώρα; Έτσι, τρέχεις ετοιμοθάνατος, βρίσκεις γιατρικά και καραμπίνα και ΜΑΝΤΕΨΕ ΤΙ, πρέπει να πας τριάντα δωμάτια πίσω για να παίξεις ινβέντορι-Τέτρις με το μαγικό κουτί σου. Τριάντα δωμάτια γεμάτα ζόμπι από τα οποία μόλις το έσκασες με το πουλί στο χέρι. Ταυτόχρονα, για να σε δουλέψει χειρότερα, ο Κρίσαρος φοράει ένα γελέκο ΤΙΓΚΑ στις τελαμώνες και τις φυσιγγιοθήκες. Την μισή παραγωγή του Στεργίου κουβαλάει εκεί μέσα, όχι καραμπίνα και πέντε ψωροκλειδιά.

    – Ζόμπι που θέλουν 15 σφαίρες για να πέσουν και κανένας ουσιώδης τρόπος να σημαδέψουμε κεφάλι. Όχι, απλά όχι.

    -Σέηβ μια στο τόσο και ΑΦΟΥ πάμε στο ειδικό δωμάτιο. Δηλαδή βλέπεις ας πούμε την παγίδα θανάτου να έρχεται και λες…τώρα να πειραματιστώ ναι, αλλά το τελευταίο μου σέηβ είναι 20 λεπτά πριν. Δηλαδή ξεχειλώνει απαράδεκτα η διάρκεια του παιχνιδιού χωρίς λόγο.

    Στο τέλος το άφησα. Η ατμόσφαιρά του ήταν υπέροχη. Άντεξα μέχρι και τις πόρτες/φορτώματα. Αλλά οι μηχανισμοί δεν είναι για άνθρωπο που έχει το πολύ μια ώρα κάθε βράδυ για να παίξει. Ειδικά αυτές οι νεκρές επαναλήψεις μεταξύ σέηβς, το σκοτώνουν το παιχνίδι.

    Οπότε μέχρι να πιάσω το RE2: Remastered, που λογικά φέρνει πολύ περισσότερο σε Evil Within, το έβδομο Resident Evil παραμένει το μόνο που έχω ολοκληρώσει και φυσικά το αγαπημένο μου 🙂

    1 user thanked author for this post.
    #512050
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8550
    Offline
    Replies: 8550
    Been thanked: 635 times

    Inventory έξι αντικειμένων

    Ουσιαστικά ο Chris είναι το hard mode, η Jill έχει 8 άρα λιγότερα πήγαινε-έλα. Σίγουρα την πρώτη φορά δεν είναι εύκολα τα πράγματα και η απομνημόνευση βοηθάει αρκετά στα μετέπειτα playthrough (ακόμα και στο πρώτο play βέβαια αν εξοικειωθείς με τις τοποθεσίες, σου είναι εύκολο να φτιάξεις ασφαλείς διαδρομές. π.χ. διάδρομοι που θα περνάς αρκετές φορές) αλλά γενικά o κανόνας όταν εξερευνάς για πρώτη φορά την έπαυλη (με τον Chris) είναι 1 slot για handgun, 1 για τις σφαίρες του, και 1 για γεμάτη shotgun. Herbs βρίσκεις (μπορείς να γλυτώνεις χώρο συνδυάζοντας τα) κι ειδικά αν έχεις κάποιο defense item μπορείς να τη σκαπουλάρεις μ΄αυτό.

    Ζόμπι που θέλουν 15 σφαίρες για να πέσουν και κανένας ουσιώδης τρόπος να σημαδέψουμε κεφάλι.

    Δε θυμάμαι να ήθελαν τόσες, τουλάχιστον στο normal. Μήπως συνάντησες τα crimson heads; Κάθε απλό zombie ανασταίνεται ως crimson head-πιο δυνατή και γρήγορη βέρσιον ουσιαστικά, αν δεν του διαλύσεις το κεφάλι ή δεν το κάψεις (να από που το πήρε το Evil Within, λογικό ίδιος δημιουργός). Κεφάλι μπορείς να σημαδέψεις ουσιαστικά με shotgun, περιμένεις να σε πλησιάσει, σηκώνεις ψηλά-μόνο με αυτό το όπλο το τρικ αλλιώς ο διαμελισμός είναι τυχαίος- και πάει το κεφάλι (εγγυημένο, και με γενναιόδωρο hitbox). Αν είναι φυσικά πάνω από 1 καλύτερα να σημαδέψεις απλά ευθεία στέρνο, με την κωνική διασπορά που έχει τουλάχιστον κάποιο θα πεθάνει και τα υπόλοιπα θα τα ξαπλώσει ετοιμοθάνατα. Στην περίπτωση του πιστολιού είναι απλά πιθανότητα γύρω στο 5-8% αν θυμάμαι (δηλ. RNG δεν υπάρχει τρικ), ενώ π.χ. στο magnum σχεδόν 100%.

    Σέηβ μια στο τόσο και ΑΦΟΥ πάμε στο ειδικό δωμάτιο

    Δεν έχεις άδικο αλλά έτσι ήταν και στις άλλες κλασικές σειρές (Silent Hill, Alone in the Dark) και λίγο πολύ στα περισσότερα horror. Ακόμα και το Amnesia TDD και τα Dead Space το είχαν. Δεν είναι μόνο ένα πάντως, όσο προχωράς βρίσκεις διάσπαρτα στο παιχνίδι. Βασικά και τα metroidvania έτσι λειτουργουν τώρα που το σκέφτομαι, ουσιαστικά ένα save ανά 10-20 λεπτά κάνεις.

    Εγώ αυτό που έκανα όταν είχα πιάσει για πρώτη φορά το παιχνίδι είναι πως στο πρώτο 20 λεπτο πήγα λίγο-πολύ γιόλο ανοίγοντας δωμάτια για να δω ποια είναι η ιδανική διαδρομή. Μόλις εντόπισα που δεν μπορώ ακόμα να πάω και που έχει εύκολα προσβάσιμες προμήθειες και μπορώ να προχωρήσω, το φόρτωσα για να το πάω κανονικά. Μετά δεν είχα τόσο θέμα.

    Δεν είχα σημειώσει καμία ιδαίτερη πρόοδο στο παιχνίδι

    Ίσως είναι κι αυτό, σίγουρα αν είχες περάσει περισσότερο χρόνο με οποιοδήποτε από τα παλιά δε θα σου φαινόταν δύστροπο τώρα. Εγώ για παράδειγμα τα είχα βρει μπαστούνια τις πρώτες 2 ώρες με τα tank controls μέχρι να αρχίζω κάπως να τα συνηθίζω. Πάντως δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο σε διάρκεια, γύρω στις 7-8 ώρες πρέπει να μου είχε πάρει τότε.

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #512062
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    Πάνο μ’ αρέσεις γιατί είσαι επιστήμονας με τα Resident Evil.

    Πώς διάολο καις τα πτώματα των ζομπιών; Δοκίμαζα να κάνω USE τον αναπτήρα του Κρις πάνω τους, αλλά τίποτε. Φαντάζομαι έπρεπε να βρω το λάδι στο ισόγειο και να τα περιχύνω πρώτα με δαύτο;

    Γενικά δεν πιστεύω να επιστρέψω, ακριβώς γιατί αυτή η ‘παιχνιδένια’ νοοτροπία του στύλ ‘Παίζω γιόλο για να δω τί έχει, κάνω ρηλόουντ και ξαναπάω’ με παραπέμπει σε rogue-like παιχνίδια, τα οποία ουδέποτε συμπάθησα. Μου άρεσε πολύ ο εμβαπτισμός στον εφιάλτη που προσέφεραν τα Evil Within, γιατί είχα την αίσθηση πως διαρκώς προχωρούσα μπροστά, πως από τύχη ή κάποιο θαύμα, επιβίωνα μισότρελος από κάθε συνάντηση με τα εκτρώματά τους. Αυτό βέβαια αναγνωρίζω πως είναι καθαρά προσωπική μου παραξενιά. Δεν με ενδιαφέρει δηλαδή να ‘κυριαρχήσω’ μηχανικά σε ένα παιχνίδι τρόμου, να το παίζω στα δάχτυλα και να γελάω σε κάθε μπόση.

    Με νοιάζει να με υποβάλλει τόσο, που να συμπεριφέρομαι σαν να είχα μεταφερθεί ο ίδιος στον κόσμο του. Έντρομος, με ελάχιστες σφαίρες και μισότρελος να φτάσω σαν μέσα σε μισο-θυμημένο εφιάλτη στο φινάλε του.

    1 user thanked author for this post.
    #512071
    Steel_HavocSteel_Havoc
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3876
    Offline
    Replies: 3876
    Been thanked: 136 times

    Πρέπει να τα λούσεις με βενζίνη πρώτα αφού βρεις και το απαραίτητο ζιπέλαιο να γεμίσεις τον αναπτήρα φυσικά. Θέλει αφοσίωση το παιχνίδι είναι η αλήθεια και είναι δύσκολο να σε κερδίσει, αν θέλεις να παίξεις λίγο το βράδυ δηλαδή δεν ενδεικνύεται. Από την άλλη βέβαια αναρωτιέμαι πως διάολο σε κέρδισε το Darkest Dungeon και οχι το RE αλλά γούστα είναι αυτά, εδώ υπάρχει κόσμος που δηλώνει οτι ακούει μεταλ και στα κρυφά το ρίχνει στην ντουα πιπα με εσένα θα τα βάλουμε;

    #512094
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8550
    Offline
    Replies: 8550
    Been thanked: 635 times

    Γενικά δεν πιστεύω να επιστρέψω, ακριβώς γιατί αυτή η ‘παιχνιδένια’ νοοτροπία του στύλ ‘Παίζω γιόλο για να δω τί έχει, κάνω ρηλόουντ και ξαναπάω’ με παραπέμπει σε rogue-like παιχνίδια, τα οποία ουδέποτε συμπάθησα.

    Είπε κάποιος που αφιέρωσε τριφήψιο αριθμό ωρών στο DD :mrgreen:
    Σοβαρά όμως rogue-like δε μου θύμισε, άντε να πήγα yolo μία φορά στην αρχή και μία κάπου στα μισά του παιχνιδιού (σε φάση έχω σώσει, θα το κλείσω να πάω για ύπνο αλλά ας δω και 10 λεπτά πιο πέρα). Βέβαια yolo δε σημαίνει ότι παίζω εντελώς απρόσεκτα και ίσα-ίσα αν στο μεταξύ άνοιξα αρκετά δωμάτια χωρίς να χαλάσω υπερβολικά πυρομαχικά ή health, το σώζω και κρατάω την πρόοδο. Ink ribons ίσως στην αρχή σου φανούν λίγα αλλά γενικά θα δεις ότι έχει αρκετά για να κάνεις και παραπανίσια saves.

    Πώς διάολο καις τα πτώματα των ζομπιών; Δοκίμαζα να κάνω USE τον αναπτήρα του Κρις πάνω τους, αλλά τίποτε. Φαντάζομαι έπρεπε να βρω το λάδι στο ισόγειο και να τα περιχύνω πρώτα με δαύτο;

    Ναι αυτό που είπε κι ο Havok, πρέπει πρώτα να ρίξεις λάδι πάνω τους, σε κάποιο store room πρέπει να ήταν. H Jill μπορεί να το κάνει και με τα flame rounds του grenade launcher . Αν δεν έχουν κεφάλι δεν χρειάζεται αυτό, όπως είπα. Από όσο θυμάμαι δεν σηκώνονται άμεσα, αλλά αν περάσει αρκετός χρόνος (σύμφωνα με τη wiki-να κάτι ενδιαφέρον που δεν ήξερα, στο normal μπορούν να σηκωθούν σε 15, 35, 70 και 80 λεπτά, ο κάθε χρόνος με 25% πιθανότητα). Α, και ακόμα κι αν δεν προλάβεις κι έχουν “αλλάξει”, όσο είναι ξαπλωμένα και δεν πλησιάζεις για να τα κάνεις trigger, μένουν κάτω.

    Από εκεί και πέρα η φάση είναι που επιλέγεις να το κάνεις, για παράδειγμα αν είναι σε ένα δωμάτιο που πήρες ό,τι είχε και δε θα ξαναμπείς ποτέ, δεν έχει νόημα να τους βάλεις φωτιά. Αν τώρα είναι σε διάδρομο που θα περνάς αρκετές φορές, φυσικά αξίζει heashot με shotgun-αν θεωρείς ότι έχεις αρκετές shells (λένε ότι πιάνει κι αν τους διαλύσεις τα πόδια, δεν το χω δοκιμάσει αλλά λογικό μου ακούγεται αφού τα αφήνει σακατεμένα να σέρνονται) ή κάψιμο (αν τα πτώματα είναι κοντά μπορείς με μία χρήση από το καύσιμο να κάψεις πάνω από ένα ταυτόχρονα, όπως και στο EW). Τα crimson heads και τα defense items είναι btw μερικές από τις gameplay προσθήκες του remake, δεν υπήρχαν στο αρχικό.

    Πάντως μη νιώθεις άσχημα, το πρώτο RE θεωρείται μάλλον από τους περισσότερους το δυσκολότερο της αρχικής τριλογίας 😛 κι από τη στιγμή που ξεπερνάς τον αρχικό τοίχο, μετά γίνεται ρουτίνα. Όλη η αυτή κουβέντα μου άνοιξε την όρεξη να το ξαναδώ και πάει πολύς καιρός από την τελευταία φορά, σίγουρα 11-12 χρόνια! Θα πρέπει να περιμένει λίγο ακόμα όμως μιας και μου απομένουν RE 6, 7 και Revelations 2 από την κύρια σειρά και λογικά το Rev 2 θα είναι το επόμενο.

    Σε άλλα νέα η Capcom έφτιαξε 2 roundtable videos, όπου οι δημιουργοί του RE2 (2019) μαζεύτηκαν σε φάση meating και σχολίασαν πράγματα για την ανάπτυξη του παιχνιδιού, την αποδοχή από τον κόσμο, τις δυσκολίες που συνάντησαν και τις αλλαγές που έπρεπε να κάνουν σε σχέση με το αρχικό και πολλά ακόμα, γενικά ωραία κι ενδιαφέροντα πράγματα. Στο πρώτο δεν ξέρουν ότι καταγράφεται η κουβέντα ενώ στο 2ο το γνωρίζουν (το συγκεκριμένο περιέχει και 2-3 σκηνές που μπορεί να θεωρηθούν spoilers, το λέω για κάθε περίπτωση). Κι όπως φαίνεται θα ακολουθήσει και 3ο όπου σκάει μύτη στο τραπέζι ο Kamiya, noice.

    Wind and stone, I search my heart and find...

    1 user thanked author for this post.
    #512100
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    Ρε το Darkest Dungeon δεν είναι παιχνίδι. Είναι interface ελέγχου των φίλων μου στη δίπλα διάσταση. Είχα χρέος να τους πάω ως το τέλος. Μόνο χαόα. 4 κιλά λογικής θα αφήσω.

    2 users thanked author for this post.
    #512569
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8550
    Offline
    Replies: 8550
    Been thanked: 635 times

    Πάνο μ’ αρέσεις γιατί είσαι επιστήμονας με τα Resident Evil.

    Μπα υπερβολές… ακολουθεί τύπος που το έχει πραγματικά σπουδάσει (στις μισές περιπτώσεις αν το επιχειρούσα σίγουρα θα έτρωγα σκληρό fail- btw το επιληπτικό τρεμούλιασμα του Chris στα σκαλοπάτια απ΄ότι κατάλαβα είναι κάποιο glitch που χρησιμοποιούν οι speedrunners για να πάνε γρηγορότερα και γίνεται πατώντας μπρος-πίσω μανιασμένα ενώ τρέχουν 😛 )

     

    Το 3ο της roundtable σειράς (Kamiya θεούλης)

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #512593
    AvatarAdmiral
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3448
    Offline
    Replies: 3448
    Been thanked: 219 times

    Ρε το Darkest Dungeon δεν είναι παιχνίδι. Είναι interface ελέγχου των φίλων μου στη δίπλα διάσταση. Είχα χρέος να τους πάω ως το τέλος. Μόνο χαόα. 4 κιλά λογικής θα αφήσω.

    LOL, ωραία περιγραφή 😀

    #515555
    J.LynxJ.Lynx
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2685
    Offline
    Replies: 2685
    Been thanked: 272 times

    Το άρχισα πρόσφατα. Το μόνο που έχω να πω είναι : ρε τι παιχνιδάρα φτιάξαν!!!!

    και τώρα ένας προβληματισμός. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχω χάσει το magnum. Μου έχει δώσει αρκετές σφάιρες και το όπλο είναι άφαντο. Θυμάται κανείς αν το παίρνεις μέχρι να μπεις στο Nest ;

     

    #515556
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8550
    Offline
    Replies: 8550
    Been thanked: 635 times

    Αν παίζεις με Claire, έχει άλλο όπλο.

    Αν είσαι με το Leon, ναι το παίρνεις νωρίτερα. Αν έχεις save πριν το βαγόνι για Nest, μπορείς ακόμη να το πάρεις.

    Hint: είναι στο αστυνομικό τμήμα, τσέκαρε όσα δωμάτια είναι κόκκινα στο χάρτη, σημαίνει ότι έχεις παρατημένο κάποιο αντικείμενο-εκτός από το γρίφο με τις fuses, κακώς παραμένει κόκκινο, δεν τις χρειάζεσαι από τη στιγμή που άνοιξε η πόρτα.

    Hint 2: χρειάζεσαι το S.T.A.R.S badge για να το πάρεις

    Λύση: είναι μέσα στο S.T.A.R.S. office. Examine το badge μέχρι να δεις το dongle, use στο pc

    Wind and stone, I search my heart and find...

    1 user thanked author for this post.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 243 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close