Πρόβλημα με κάρτα γραφικών

Viewing 12 posts - 61 through 72 (of 72 total)
  • Author
    Posts
  • #422799
    Ηλίας ΙακωβόπουλοςΗλίας Ιακωβόπουλος
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 7126
    Offline
    Replies: 7126
    Been thanked: 90 times

    Το οποίο δεν υποστηρίζει ο Γουίτσορας ο Τρίτος

    #422800
    AvatarKuivamaa
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3057
    Offline
    Replies: 3057
    Been thanked: 1 time
    Chronomancy wrote:
    Το οποίο δεν υποστηρίζει ο Γουίτσορας ο Τρίτος

    Oχι ο γουίτσορας ειναι πράσινος, έχει το hairworks που είναι η nvidia εκδοση του tressFX (τα μαλλιά της Lara στο Τomb Raider προπερσι). Συν το HBAO+ σε σχέση με το απλό νομίζω. Εμπίστεύομαι την CDPR να έχει επιτρέψει βελτιστοποιήσεις στον κώδικα και από τις δύο πλευρές γιατί αλλιώς θα γίνει πάλι της κακομοίρας στα φόρα.

    #422801
    vtheofilisvtheofilis
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3704
    Offline
    Replies: 3704
    Been thanked: 56 times

    2 στόχους έχω θέσει για την CDPR: Να έχει γίνει σωστή χρήση των πόρων των PC, και να είναι ο πρώτος τίτλος που το Bloatworks θα δουλέψει σώστα, χωρίς να τραβά χειρόφρενο αν έχεις κάρτα AMD. Και το 2 είχε χορηγία από την Nvidia, αλλά έτρεχε σωστά και στις 2 εταιρίες αν δεν απατώμαι.

    #422802
    Avatarccwr
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1418
    Offline
    Replies: 1418
    Been thanked: 66 times

    Το σήμα της nvidia στα παιχνίδια δεν δείχνει μόνο ότι παίζει χορηγία. Μπαίνουν τεχνικοί μέσα κατα την παραγωγή και βοηθάνε στο optimιzation και στην ενσωμάτωση του gameworks awesomeness(πηγή κάποιο linustechtips :P ). Πράγμα που φαίνεται στις επιδώσεις μεταξύ των δυο εταιριών στα συγκεκριμένα games κι ας “μην μπορούν” οι κόκκινες να έχουν τα πράσινα εφέ.

    Kuiv wrote:
    άλλωστε και το gameworks ενα αστείο είναι που όμως πλήττει όσους έχουν κοκκινες κάρτες

    εξπλέιν πλις

    #422803
    vtheofilisvtheofilis
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3704
    Offline
    Replies: 3704
    Been thanked: 56 times

    Είναι χορηγία, αλλά είναι σε είδος, όχι σε χρήμα. Η Τεχνική βοήθεια μπορεί να είναι από κάρτες Quadro και Τέσλα, μέχρι τεχνικοί σύμβουλοι.
    Το πρόβλημα με το Bloatworks, εκτός από το ότι σέρνεται παντού, (απλά στις Nvidia λιγότερο), είναι ότι παρέχεται σαν precompiled κώδικας, στον οποίο απαγορεύεται ρητά το σκάλισμα. Δεν ξέρει κανείς τι κάνει. Μπορείς να μου αποκλείσεις ότι μπορεί να τραβά χειρόφρενο στις AMD, όχι γιατί δεν μπορούν να το τρέξουν, αλλά γιατί απλά είναι προϊόν άλλης εταιρείας. Να πω ότι ήταν API σαν το GLide ή το Mantle, πάει και έρχεται. Αλλά εγώ προσωπικά θεωρώ ότι πρόκειται για ένα ύπουλο κόλπο της Nvidia. Πολλές φορές οι developers θέλουν να φτιάξουν όσο πιο εύκολα γίνεται PC έκδοση είτε γιατί δεν αποβλέπουν μεγάλα κέρδη στο PC, όπως η Ubisoft, είτε γιατί απλά δεν έχουν τους πόρους, όπως η CDPR. Οπότε αν η Nvidia τους μειώνει τα έξοδα, δέχονται να χρησιμοποιήσουν το Gameworks.

    #422804
    Avatarccwr
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1418
    Offline
    Replies: 1418
    Been thanked: 66 times

    Το δέχονται με βαριά καρδιά και τρέχουμε όλοι εμείς με ακόμα πιο βαριά και το αγοράζουμε με λύσσα για να σέρνεται στα pcia μας…

    [strike]Μέχρι προσφάτως τουλάχιστον, κάποιες από τις επιλογές του gmaeworks απλά δεν υπήρχαν se amd κάρτες. Δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι.[/strike]

    Μπορείς να μου αποκλείσεις ότι μπορεί να τραβά χειρόφρενο στις AMD, όχι γιατί δεν μπορούν να το τρέξουν, αλλά γιατί απλά είναι προϊόν άλλης εταιρείας.

    Και να μην είχε απαντήσει από κάτω ο kuiv νομίζω ότι αυτό ήταν αυτονόητο. Προσωπικά πολύ που με νοιάζει αν είναι θεμιτός ή όχι ο ανταγωνισμός. Το αποτέλεσμα μετράει

    edit:οκ δεν το έθεσα σωστά. Με νοιάζει όταν τέτοιες τακτικές ανεβάζουν τις τιμές των high end καρτών. Δεν με νοιάζει το ηθικό σκέλος. Αν αύριο η AMD στείλει assasinous στην nvidia σφάξει τους πάντες και καταφέρει να παράξει παρόμοια αποτελέσματα με τις τιμές που έχει τώρα θα την προτιμήσω…

    #422805
    AvatarKuivamaa
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3057
    Offline
    Replies: 3057
    Been thanked: 1 time
    ccwr wrote:
    Kuiv wrote:
    άλλωστε και το gameworks ενα αστείο είναι που όμως πλήττει όσους έχουν κοκκινες κάρτες

    εξπλέιν πλις

    https://developer.nvidia.com/gameworks-sdk-eula

    3. Redistribution; NVIIDA GameWorks Applications. Any redistribution of the NVIDIA GameWorks SDK (in accordance with Section 2 above) or portions thereof must be subject to an end user license agreement including language that

    a) prohibits the end user from modifying, reproducing, de-compiling, reverse engineering or translating the NVIDIA GameWorks SDK;
    b) prohibits the end user from distributing or transferring the NVIDIA GameWorks SDK other than as part of the NVIDIA GameWorks Application;
    c) disclaims any and all warranties on behalf of NVIDIA and its affiliated companies and licensors;
    d) disclaims, to the maximum extent permitted by law, NVIDIA’s, its affiliated companies and its licensors’ liability for all damages, direct or indirect, incidental or consequential, that may arise from any use of the NVIDIA GameWorks SDK and/or NVIDIA GameWorks Application;
    e) requires the end user to agree not to export the NVIDIA GameWorks SDK and/or NVIDIA GameWorks Application, directly or indirectly, in violation of any U.S. laws; and

    You are required to notify NVIDIA prior to use of the NVIDIA GameWorks SDK in the development of any commercial Application. Please send notification by email to: [email protected] and provide the following information in the email:

    Company Name
    Publisher and Developer Name
    Game Title or Application Name
    Platforms (i.e. PC, Xbox, PS3, Wii)
    Scheduled Ship Date
    WebLink to product/video

    Any Application integrating the NVIDIA GameWorks SDK is subject to a license to NVIDIA for use and public display of such Application for advertising and marketing purposes.

    Failure to notify NVIDIA pursuant to this Section AND FAILURE to provide attribution pursuant to section 6 shall be considered a material breach of this agreement.

    To software development kit (το GW engine δηλαδή) ειναι δεμένο απ΄ολες τις πλευρες και η AMD δεν μπορεί να το δει παρα μονο αν το θελήσει η nvidia.

    http://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2014/05/26/why-watch-dogs-is-bad-news-for-amd-users-and-potentially-the-entire-pc-gaming-ecosystem
    http://www.extremetech.com/extreme/173511-nvidias-gameworks-program-usurps-power-from-developers-end-users-and-amd/2

    Αυτό το άρθρο (το δεύτερο) ήταν που έφερε το θέμα στον δημόσιο διάλογο , ανάγκασε και την nvidia σε απάντηση και τελικά αποδείχτηκε προφητικό. Το gameworks πρόγραμμα είναι ουσιαστικά πακέτα κώδικα τα οποία δημιουργεί η nvidia , μπαίνουν αυτούσια στον κώδικα του παιχνιδιού , ενεργοποιούν κάποια χαρακτηριστικά για τις κάρτες της αλλά παράλληλα εμποδίζουν την AMD από το να προσφέρει βελτιστοποιήσεις σε επίπεδο drivers για τα παιχνίδια αυτά. Κάτι πολύ σημαντικό αφού όλα τα σημαντικά παιχνίδια δέχονται πριν την κυκλοφορία τους φροντίδα και από τους πράσινους και από τους κόκκινους. Ουσιαστικά πέφτει κοψιμο και ράψιμο ωστε να βγάζουν οι κάρτες καλά framerates από τους τεχνικούς των drivers, γι’αυτό βλέπουμε drivers να κυκλοφορούν μια ή δύο μέρες πριν κάποιο AAA παιχνίδι.

    Ενα παράδειγμα των αθέμιτων εμποδίων που βάζει το GW στους κόκκινους – πρωτοφανής δήλωση-απάντηση της AMD, μήνες μετά την κυκλοφορία του Far Cry 4, πάνω στο ζήτημα της μη υποστήριξης crossfire στο παιχνίδι αυτό.

    “We have currently disabled CrossFire support for Far Cry 4, as the developer must make additional client-side updates before mGPU will provide a smooth experience.”

    Client side εννοεί το πρόγραμμα που μπαίνει στους σκληρούς των παικτών.Watchdogs, AC unity, Dying Light, Far Cry 4 και πριν λιγες μέρες το Project Cards, ολα παιχνίδια GW και όλα παιχνίδια που η AMD εμποδίζεται από το να βγάλει οδηγούς.

    “You’ve probably seen some fuss about GameWorks recently and we’re going after that and we’re attacking it as being just the opposite of open. They close everything down. There’s DLLs which are delivered to games developers with code in there that they can’t see. It’s the opposite of what any games developer would want and it is not the way AMD approaches it. We could have [done it] our own. ‘We’ll do AMD GameWorks, that’s the answer. We’ll lock everyone into our code.’ To be honest, it’s a dumb way to drive the industry forwards.”
    http://techreport.com/news/26515/amd-lashes-out-at-nvidia-gameworks-program

    http://gamingbolt.com/amd-nvidia-gameworks-is-a-disservice-to-the-ingenuity-of-the-developers-gamers-who-run-amd-cards

    “The code obfuscation makes it difficult to perform our own after-the-fact driver optimizations, as the characteristics of the game are hidden behind many layers of circuitous and non-obvious routines. This change coincides with NVIDIA’s decision to remove all public Direct3D code samples from their site in favor of a ‘contact us for licensing’ page. AMD does not engage in, support, or condone such activities.”

    http://www.maximumpc.com/amd_says_nvidia%E2%80%99s_gameworks_clear_and_present_threat_gamers_2014

    @theo. Oι developers εχουν καθε δικαίωμα να λαμβάνουν χορηγία από όπου θέλουν, αλλά στο τέλος -τέλος ,ο πελάτης τους είναι ο χρήστης, τα λεφτά του οποίου γυρεύουν. Οταν μπαίνουν τα corporate συμφέροντα και οι dev relations πάνω από το τελικό προϊόν και την εξυπηρέτηση του πελάτη, τότε αξίζουν το κάθε γραμμάριο σκατού που δέχονται εκατέρωθεν :D

    #422806
    devilridedevilride
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1300
    Offline
    Replies: 1300
    Been thanked: 58 times

    με ποιο προγραμματακι μπορεις να δεις σε real time τη χρηση της vram?
    fraps?

    #422807
    Απέθαντος ΓελαδάρηςΑπέθαντος Γελαδάρης
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1348
    Offline
    Replies: 1348
    Been thanked: 0 times

    Εγω το Afterburner χρησιμοποιω. Μαζι με το Rivatuner overlay για να βλεπω τα info και in-game.

    #422808
    AvatarKuivamaa
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3057
    Offline
    Replies: 3057
    Been thanked: 1 time
    devilride wrote:
    με ποιο προγραμματακι μπορεις να δεις σε real time τη χρηση της vram?
    fraps?

    Το Αfterburner ναι. Εχω δέσει πάνω στο HUD του τόσο το Riva οσο και το ΗWinfo και μπορώ να παρακολουθώ θερμοκρασίες CPU,GPU, fps,frametime, φορτιο GPU, φορτίο ανα πυρήνα CPU κοκ

    #422809
    Avatarccwr
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1418
    Offline
    Replies: 1418
    Been thanked: 66 times

    Όποτε ανοίγω και το HWinfo παρατηρώ ένα περιοδικό μικρο-κόλλημα στα games, αν και παίζει να κάνει conflict με κανα aisuite και να μην φταίει αυτό

    #422810
    AvatarKuivamaa
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3057
    Offline
    Replies: 3057
    Been thanked: 1 time
    ccwr wrote:
    Όποτε ανοίγω και το HWinfo παρατηρώ ένα περιοδικό μικρο-κόλλημα στα games, αν και παίζει να κάνει conflict με κανα aisuite και να μην φταίει αυτό

    Γενικά όλα αυτά τα προγράμματα (και το fraps) πάνε και αγκιστρώνονται σε κάποιο αρχικό σημείο του rendering pipeline, δεν ειναι οπως οι πληροφορίες που παίρνεις από τα developer’s consoles. Πολλές φορές προκαλούν προβλήματα ή οπως λες δημιουργούνται conflicts.

Viewing 12 posts - 61 through 72 (of 72 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close