Τorment: Tides of Numenera

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 129 total)
  • Author
    Posts
  • #250597
    Maverick StrangeMaverick Strange
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1457
    Offline
    Replies: 1457
    Been thanked: 15 times

    http://arstechnica.com/gaming/2012/12/planescape-torment-sequel-finally-in-the-works/

    Όπως περιμέναμε και από τη στήλη news, σήκουελ σήκουελ (στο περίπου)! Δεν πειράζει θα πάρω ό,τι μου δώσει. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να βάλω μπρος να το παίξω κάποια στιγμή το planescape… Εσείς που το έχετε παίξει για πείτε τι περιμένετε να γίνει?

    #302119
    HellionHellion
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 7475
    Offline
    Replies: 7475
    Been thanked: 196 times

    Όπως γράφουμε και στο newspost, δεν γίνεται να είναι απευθείας sequel (με την έννοια του “Torment 2”, ίδιοι χαρακτήρες, ίδιος κόσμος, παρόμοια θέματα) γιατί δεν κατέχουν το license του Planescape ούτε κάνανε επαφές για εξασφάληση δικαιώματος χρήσης των νέων κανόνων DnD (εκεί εμπίπτει πλέον οτιδήποτε νέο έχει προκύψει στο Planescape, αν δεν απατώμαι).

    Και πέραν τούτου, οι ίδιοι οι δημιουργοί του έχουν δηλώσει πως η ιστορία του Torment έχει κλείσει οριστικά και οποιαδήποτε έξτρα επέμβαση απλά θα μείωνε την αρχική εμπειρία.

    Εξακολουθώ να πιστεύω πως απλά θα φτιάξουν game σε άλλο setting, αλλά θα διατηρήσουν τα χαρακτηριστικά και τους στόχους του PST: πυκνή αφήγηση, προσωπική ιστορία με φιλοσοφικές προεκτάσεις, και σεναριακή εξέλιξη που θα προσπαθίσει να θέσει το νέο standard των RPG.

    Άντε το πολύ-πολύ να χώσουν και την λέξη Torment μέσα στον τίτλο. Κάτι σαν “NEW RPG LICENSE: TORMENT”.

    #302120
    Raz
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1369
    Offline
    Replies: 1369
    Been thanked: 4 times

    Περιμένουμε να δούμε,δεν ξέρουμε τίποτα ακόμη..Μακάρι να δούμε αντάξιο ‘πνευματικό διάδοχο’.

    #302121
    AdhanAdhan
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8012
    Offline
    Replies: 8012
    Been thanked: 180 times

    Κουοτάροντας με από το αντίστοιχο νέο…
    “McComb said he then asked for and received Avellone’s explicit blessing to work on the Torment sequel he has been envisioning, while Avellone continues to focus on the highly anticipated Project Eternity ” (είναι μέσα στο link που έδωσε ο Maverick).
    Αν δεν παρανόησα ο Avellone απλά τις ευλογίες του έδωσε και δεν θα συμμετάσχει.
    Discuss…

    EDIT: Κώστα σχετικά με τους κανόνες DnD θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν Pathfinder της Paizo, όπως καναν και οι δημιουργοί του Chaos Chronicles, αν δεν απατώμαι.

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #302122
    JonIrenicusJonIrenicus
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 6929
    Offline
    Replies: 6929
    Been thanked: 0 times

    Τα άτομα και μόνο που βρίσκονται από πίσω, σε προιδεάζουν για κάτι -τουλάχιστον- καλό.

    Είναι ιδέα μου ή σιγά σιγά αρχίζει να αχνοφαίνεται πάλι η λογική της ισομετρικής κάμερας στα rpg?

    #302123
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 10028
    Offline
    Replies: 10028
    Been thanked: 316 times

    Irenicus, καθόλου ιδέα σου δεν είναι και ξερογλειφόμαστε άπαντες λάγνα στην ιδέα και μόνο.

    Η επιτυχία των Wasteland 2 και Eternity ενδέχεται να ξαναφέρει μπίγκ-τάιμ στο προσκήνιο τη λατρεμένη και πολύ καλαίσθητη αυτή αισθητική.

    #302124
    HellionHellion
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 7475
    Offline
    Replies: 7475
    Been thanked: 196 times

    Η επάνοδος του isometric συνδέεται 100% με το Kickstarter.

    Πριν παρουσιαστεί αυτή η διέξοδος για τους developers, αν κάποιος CEO εταιρίας έβλεπε ένα game σαν το Project Eternity και του ζητούνταν να εγκρίνει χρηματοδότηση προς αυτό, θα ζητούσε 3 πράματα: 1) να γίνει First-Person, 2) να γίνει αμειγώς Action με ελάχιστα RPG στοιχεία, 3) να έχει πρόστυχες γκόμενες (νταξ πες αυτό τρώγεται).

    Mέσω kickstarters οι developers μπόρεσαν να λάβουν χρηματοδότηση για isometric RPGs ΑΚΡΙΒΩΣ όπως τα θέλουν, χωρίς συμβιβασμούς στα καπρίτσια του εκάστοτε εταιριάρχη. Και όχι μόνο αυτό, αλλά απ’ότι φαίνεται υπάρχει και περισσότερο κοινό για αυτά τα games απ’ότι υπέθεταν όλοι. Εμπνεώμενοι από αυτό το κοινό, αναπόφευκτα όλο και πιο πολύ developers “τολμούν” να επιστρέψουν στο isometric.

    #302125
    Maverick StrangeMaverick Strange
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1457
    Offline
    Replies: 1457
    Been thanked: 15 times

    :drool: :drool:

    Δεν είναι τόσο η ίδια η προοπτική αλλά αυτό που τη συνοδεύει. Μερικά από τα καλύτερα παιχνίδια είναι με αυτήν την κάμερα (το NWN 2 θεωρείται ψευδο-isometric? Γιατί την ελέγχεις αρκετά. Άσχετα αν τις περισσότερες φορές την αφήνεις στην ησυχία της…)

    #302126
    fever24
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 37
    Offline
    Replies: 37
    Been thanked: 0 times

    Θα ήθελα να ρωτήσω όσους έχουν παίξει το πρώτο torment. Ποια περίοδο το παίξατε; Εννοώ τα τελευταία δύο -τρία χρόνια ή την περίοδο κοντά στην κυκλοφορία του παιχνιδιού; Με αυτό τον τρόπο προσπαθώ να καταλάβω αν “αντέχονται” τα παρωχημένα -πλέον- γραφικά. Μπορεί να μιλάμε για ένα μοναδικό σενάριο, ωστόσο αν τα γραφικά στις νέες widescreen οθόνες σε κουράζουν, τότε δύσκολα μπορείς να ασχοληθείς με έναν τόσο σπουδαίο τίτλο…

    #302127
    rasko
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 292
    Offline
    Replies: 292
    Been thanked: 0 times

    hellion

    να σου θυμισω πως τετοια παιχνιδια που περιγραφεις ειναι τα witcher 2, deus ex human revolution , fallout3/newvegas, mass effect. εγω τα συγκεκριμενα οπως εχουμε πει κι αλλου δεν τα θεωρω “καθαρα” rpg (οχι οτι με χαλει τα παραδοσιακα rpg μου πεφτουν πια βαρια) αλλα αν θυμαμαι καλα εσυ ελεγες το αντιθετο, θες να με τρελανεις ?!?!

    #302128
    HellionHellion
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 7475
    Offline
    Replies: 7475
    Been thanked: 196 times
    rasko wrote:
    hellion

    να σου θυμισω πως τετοια παιχνιδια που περιγραφεις ειναι τα witcher 2, deus ex human revolution , fallout3/newvegas, mass effect. εγω τα συγκεκριμενα οπως εχουμε πει κι αλλου δεν τα θεωρω “καθαρα” rpg (οχι οτι με χαλει τα παραδοσιακα rpg μου πεφτουν πια βαρια) αλλα αν θυμαμαι καλα εσυ ελεγες το αντιθετο, θες να με τρελανεις ?!?!

    Η κουβέντα γίνεται για τα isometric games και για το πώς κάνουν επάνοδο στις μέρες μας παράλληλα με την επιτυχία του kickstarter. Τα games που αναφέρεις δεν είναι isometric. Δεν προσπαθώ να σε τρελάνω :Ρ

    #302129
    AdhanAdhan
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8012
    Offline
    Replies: 8012
    Been thanked: 180 times

    Joneleth, πέρα από αυτά που είπε ο Μποράτσος και το chaos chronicles έρχονται και The Banner Saga, Shadowrun Returns, Divinity Original Sin, Grim Dawn, Dead State και Sui Generis (και ίσως μερικά ακόμα που δεν θυμάμαι), οπότε όπως καταλαβαίνεις θα ακολουθήσει ένας πανικός…:)

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #302130
    Raz
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1369
    Offline
    Replies: 1369
    Been thanked: 4 times

    Fever,αυτό που ρωτάς είναι καθαρά υποκειμενικό.Προσωπικά δε με ενοχλούν τα γραφικά (πρόσφατα έπαιζα το Zak Mckraken στο SCUMMVM).Αν έχεις προσπαθήσει να παίξεις άλλα παιχνίδια της Infinity Engine και σε χάλασαν,θα σε χαλάσει και αυτό.Και για να απαντήσω ευθέως στο ερώτημα που θέτεις,το Torment το έπαιξα το 2010 πρώτη φορά.

    #302131
    Admiral
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3250
    Offline
    Replies: 3250
    Been thanked: 15 times

    Έρχεται πολύ (και καλό) πράγμα από old-school RPG. Ζούμε πραγματικά μεγάλες στιγμές :)

    #302132
    AdhanAdhan
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8012
    Offline
    Replies: 8012
    Been thanked: 180 times

    Fever το Torment το έπαιξα 2008. Τα γραφικά τα βρήκα γαμάτα (δεν είχα περάσει κανένα μοντ)! Παραμένει μέχρι σήμερα το καλύτερο rpg που έχω παίξει. Αν θες να το ενισχύσεις τσέκαρε εδώ: http://thunderpeel2001.blogspot.gr/2009/01/planescape-torment-fully-modded.html

    Wind and stone, I search my heart and find...

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 129 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Follow on Feedly

Close
Close