Dead Cells (η αυτοψία ενός ρογκ λάιτ κουφαριού)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #503827
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8372
    Offline
    Replies: 8372
    Been thanked: 510 times

    Συνάρτηση χρόνου-διασκέδασης: y η διασκέδαση, χ ο χρόνος

    http://systems-sciences.uni-graz.at/etextbook/assets/img/img_sw2/decline.JPG

    Ό,τι έγραψα στο κείμενο ισχύουν και με το παραπάνω σε περισσότερες gameplay ώρες. Οπότε για τους completionists, ίσως είναι παρακάτω από όσο του έβαλα.

    Ρίξτε μια ματιά και σε αυτό πριν αγοράσετε, θα σας γλυτώσει από λίγο grief και κόπο…

    8 things I wish I’d known about Dead Cells before I played Dead Cells for dozens of hours

    Από τη μία είναι η obscureίλα της φάσης, και το πως (δεν) επικοινωνεί κάποια πράγματα το παιχνίδι π.χ. το 1ο που όπως ανέφερα το είδαν κι άλλοι παίκτες και κατέληξαν στο “μαγικό” συνδυασμό 7-8-13 για brutality/tactics/vitality (κάποιοι άλλοι λένε ότι γενικά αν το scroll φτάσει στο σημείο να δίνει κάτω από 8% hp σταματάμε) και βλέπω ότι αρκετοί, ευτυχώς imo, τσινάνε με το scaling που προκαλεί η συλλογή των scrolls. Από την άλλη κάποια όπως το 6ο, σε τρολάρει με ηλίθιο τρόπο, για να τα χαλάσεις σε μουφίτσες πλούπριντς για να ανοίξει η πόρτα,ενώ μπορείς να τα κρατήσεις (με το ρίσκο φυσικά αν πεθάνεις να τα χάσεις) για να τα δώσεις στον blacksmith για πιο ουσιώδη upgrades.

    Wind and stone, I search my heart and find...

    1 user thanked author for this post.
    #505698
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8372
    Offline
    Replies: 8372
    Been thanked: 510 times

    Σκεφτόμουν για stream αλλά επειδή η upload ταχύτητα μου δεν με ‘παιρνε για κάτι ποιοτικό, έγραψα ένα γρήγορο playthrough μέχρι τα 2/3 περίπου. Enjoy  🙂

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #506932
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8372
    Offline
    Replies: 8372
    Been thanked: 510 times

    Κααιιι… το πρώτο update για το παιχνίδι καταφτάνει με πολλές μικρές αλλαγές στο balance του παιχνιδιού, στα mutations κ.α. και αρκετές μεγάλες και σημαντικές αλλαγές όπως το διώξιμο του scaling που μετέτρεπε τα περισσότερα builds σε γυάλινα κανόνια (κάτι που ζήταγαν ΠΟΛΛΟΙ παίκτες), εξισορρόπηση όλων των melee/rangerd όπλων για να είναι όλα το ίδιο fun και να μην επικρατούν τα freeze και crit κλπ. Ίσως άργησε λίγο αλλά χαλάλι αφού ετοίμαζαν κάτι τόσο μαζικό…

    https://dead-cells.com/patchnotes

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #513965
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8372
    Offline
    Replies: 8372
    Been thanked: 510 times

    Βγήκε το πρώτο DLC για το παιχνίδι και είναι δωρεάν. Προσθέτει 2 νέες περιοχές και τα αντίστοιχα 2 bosses τους. Η μία (Astrolab) δυστυχώς είναι διαθέσιμη μετά το τελικό boss αλλά μόνο αν παίζεις σε 5 stem cells δηλ. την τέρμα δυσκολία, ενώ η άλλη (Cavern) είναι προσβάσιμη σε όλους και βρίσκεται στο Graveyard . Πέρα από αυτά συνάντησα νέα είδη εχθρών, νέα blueprints, skills και όπλα, ενώ overhaul έπεσε και στα αντίστοιχα παλιά και κάποια εκεί που είχαν περιστασιακή χρήση έγιναν πολύ καλά. Επίσης πείραγμα έγινε και στα προηγούμενα biomes με σκοπό να γίνουν πιο μοναδικά, για παράδειγμα στο Ancient Sewers οι εχθροί ρίχνουν τυχαία κάτι κλειδιά και προς το τέλος του επιπέδου έχει κατακόρυφα κάτι κλειδωμένα δωμάτια που έχουν μέσα θησαυρούς.

    Wind and stone, I search my heart and find...

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close