Divinity: Original Sin 2, Rise of the Multiplayer(?)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 170 total)
  • Author
    Posts
  • #434145
    JonIrenicusJonIrenicus
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 7040
    Offline
    Replies: 7040
    Been thanked: 181 times

    Αρα θα περιμενω να αγορασω την enhanced μια και καλη.

    #434146
    Brother BruceBrother Bruce
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5290
    Offline
    Replies: 5290
    Been thanked: 35 times

    ναι, εννοειται. θα βλτιωσουν πολυ το οριτζιναλ: θα εχει μαλλον full voice acting, καλυτερα γραφικα, και θα εμπλουτισουν το τελευταιο κομματι του παιχνιδιου που οπως λενε οι κακες γλωσες βιαζοντουσαν για να προλαβουν τις προθεσμιες ή ειχαν τελειωσει τα λεφτα και ηταν καπως αποτομο και ρηχο.

    #434147
    tyrion395tyrion395
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1357
    Offline
    Replies: 1357
    Been thanked: 110 times
    Brother Bruce wrote:
    ναι, εννοειται. θα βλτιωσουν πολυ το οριτζιναλ: θα εχει μαλλον full voice acting, καλυτερα γραφικα, και θα εμπλουτισουν το τελευταιο κομματι του παιχνιδιου που οπως λενε οι κακες γλωσες βιαζοντουσαν για να προλαβουν τις προθεσμιες ή ειχαν τελειωσει τα λεφτα και ηταν καπως αποτομο και ρηχο.

    Πάντως το τελικό boss ήταν άψογο. Και η ήττα απ’αυτό απλά επική.

    #434148
    Brother BruceBrother Bruce
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5290
    Offline
    Replies: 5290
    Been thanked: 35 times

    απαντηση του σβεν στο κικσταρτερ:

    ..Regarding the single-player – we probably did some miscommunication by focussing so heavily on the competitive (but obviously we’re proud of it as it’s something new), given the amount of worry out there & here. We’re a bit surprised by that because we’re very well aware that the majority of our players play our games in single player, and we though it’d be evident that we’d be stupid to ignore that. On the contrary – a lot of our effort is aimed at improving the single-player, definitely on the inter-party front. I hope that we’ll be able to show you an update in the coming weeks that shows this.

    το πιασες το νοημα, ψηλε. το φοκους που κανετε ειναι βαρυ κι ασηκωτο. οκ, θα περιμενωμε το απντειτ.

    #434149
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8587
    Offline
    Replies: 8587
    Been thanked: 673 times

    Τα λέει όλα εδώ Brother, μπορείς να κοιμηθείς ήρεμος τώρα… :silly:

    Divinity: Original Sin 2 – Kickstarter FAQ

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #434150
    Brother BruceBrother Bruce
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5290
    Offline
    Replies: 5290
    Been thanked: 35 times

    τιποτα δε λεει, απ αυτα που μ ενδιαφερουν. το φακ ειναι, που ηδη υπηρχε στην σελιδα του campaign. :(
    σε αλλα νεα: ωου, άλλο ενα ενδιαφερον απντειτ. οπου μαθαμε οτι η πρωτη περιοχη του παιχνιδιου μοιαζει πολυ με το χωριο του σβεν!! κλαπ κλαπ, τι ωραια!!

    αν συνεχισουν να σφυριζουν αδιαφορα, το κικσταρτερ θα συνεχισει να σερνεται, οπως τις τελευταιες 5-6 μερες. τοσο απλο.

    #434151
    AvatarKara
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5301
    Offline
    Replies: 5301
    Been thanked: 511 times

    Ανακοινώθηκαν νέα stretch goals.

    $1,650,000 – Dedicated mod tool support!

    We’ll hire a team that will be dedicated to making the editor as intuitive as possible, and who will help the community build all kinds of new awesomeness.

    $1,750,000 – Love/Hate!

    We’ll dedicate more scripters and writers to expand on the dynamic relationship system we’re building. Intense rivalry! Friendship and enmity! And… as so many of you have been asking for it… romance!

    $1,850,000 – Metamorphosis… Mask of the Shapeshifter!

    Imagine you get a mask that lets you change your shape. One moment you’re a lizard, the next an ordinary human, with completely different dialog options (and visuals of course). By expanding on our tag system, we’ll let you assume different roles in the game with the same character. This will open completely different play styles. Don’t want any competition? Don’t want companions? Become a lone wolf with a very special mask…

    $2,000,000 – Dungeon Master Mode!

    Building on the work of the mod team, we’ll make an in-game version of the editor that allows dungeon-masters to unleash their fantasies on budding adventurers, adjusting and controlling the dungeon while the other players are playing!

    19 days to go

    #434152
    CercaphusCercaphus
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1793
    Offline
    Replies: 1793
    Been thanked: 8 times

    Ωραίοι στόχοι, προσθέτουν νέες δυνατότητες για ένα ακόμα καλύτερο παιχνίδι. Δεν ξέρω αν θα προλάβουν όμως…

    #434153
    Oolated SquiggOolated Squigg
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1692
    Offline
    Replies: 1692
    Been thanked: 75 times

    Οι devs με τον Jesse Cox στριμάρουν το παιχνίδι στο twitch για όποιον ενδιαφέρεται. Είμαι από κινητό τώρα και δεν μπορώ να βάλω λινκ, shaboozey είναι το όνομα του καναλιού, ψάξτε λίγο στα featured games θα το βρείτε.

    #434154
    NorthlanderNorthlander
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 13532
    Offline
    Replies: 13532
    Been thanked: 640 times

    Brother Bruce, οι devs θα κάνουν Ask me Anything (AmA) στο reddit /r/IAmA.

    22 CET, που σημαίνει στις 11 το βράδυ ώρα Ελλάδος. Ημερομηνία: 22 Σεπτέμβρη, ημέρα Τρίτη. Λογικά κάποιος θα ρωτήσει και για το single-player.

    #434155
    Brother BruceBrother Bruce
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5290
    Offline
    Replies: 5290
    Been thanked: 35 times

    http://www.twitch.tv/shaboozey

    δε με νοιαζει πια βορειε.
    τους ειρωνευονται πια ανοιχτα στα κομεντς. σημερα ρωτησε παλι ενας τυπος για το απντειτ για το sp, που μας λενε οτι θα βγει απ την δευτερη μερα. και παλι του απαντησαν δεν εχουμε κατι συγκεκριμενο. ΤΒΑ. και λεει το ατομο: εχμμμ, θα ειναι πριν το τελος του κικσταρτερ, ετσι?

    δεν τους καταλαβαινω παντως. οκ, θα το δειξουν 3 μερες πριν το τελος και θα φτασουν τα 2 μυρια. γιατι δεν το κανουν ομως απο σημερα? μαλλον εχουν συνειδητοποιησει οτι ΗΔΗ εχουν υποσχεθει πολλα και πολυ δυσκολα features. νεα στρετς γκολς πιθανον να μπλεξουν κι αλλο τα πραγματα.

    #434156
    AvatarKara
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5301
    Offline
    Replies: 5301
    Been thanked: 511 times

    Meanwhile
    GOG.com has joined the Divinity: Original Sin 2 Kickstarter backers as a Divine Noble – backing us with 10,000$ – which means they get to design a character that’ll go in the game. What’ll they be called, I wonder? Good Ol’ Greg? Greta of Garmond? The Guardian of Game?

    #434157
    Brother BruceBrother Bruce
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5290
    Offline
    Replies: 5290
    Been thanked: 35 times

    ωραια κινηση. και πολυ εξυπνη επισης..
    θα φαινεται το γκογκ στα κρεντιτς και βεβαια στο ιντρο…
    γραφουν πολλοι οτι παιζει να κανει και το στημ το ιδιο, αν και ειναι πιο βραδυκινητο και αυστηρο σε τετοια πραγματα…
    φαντασου διαφημισουλες γκογκ και στημ διπλα διπλα. wtf κι ετσι.
    ναουμε.

    τι προσφερουνε αυτα τα τουιτς να πουμε? καθεται ο σβεν, προφανως εχοντας βαρεθει τη ζωη του, και παιζει μ εναν τυπο πολυ πιο ενθουσιασμενο απ οτι αντεχει οποιοσδηποτε. και απανταει σε κανα δυο μηνυματα καθε μιση ωρα. κι εμεις κοιταμε.
    οξω.

    #434158
    AvatarAgapitos
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 340
    Offline
    Replies: 340
    Been thanked: 0 times

    Ένα είδος publishing είναι και αυτό και μάλιστα πιο φιλικό προς τους δημιουργούς.
    Συν ότι δείχνει θετικό πρόσωπο για το Gog και την CD Project στους gamers :thumbsup:

    #434159
    Brother BruceBrother Bruce
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5290
    Offline
    Replies: 5290
    Been thanked: 35 times

    κρατα με αδαν, θα παθω εγκεφαλικο.
    το απντειτ που θα ητανε ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ στο σινγκλ κομματι ειναι τελικα μια παραγραφος. η εξης:

    Flying Solo

    Since we’ve launched the campaign, one of the biggest questions that we’ve been getting is “will the single-player experience will be as in-depth and interesting as multiplayer?”. The answer is – of course :)
    We know it can be hard to get four friends together to regularly play through something as long and in-depth as a Divinity game. So, while we’ve been spending a lot of time talking about the multiplayer experience, we haven’t forgotten that it’s important that the single player game is just as engaging and fun.
    The secret we discovered with Divinity: Original Sin 1 is that allowing for cooperative multiplayer in the manner we do it enriches the single player experience tremendously.
    Every time we try to wrap our heads around the different possibilities of a quest designed for multiplayer, we’re able to go and feed all of that extra content back into the world, which means it’s all right there for you when you walk up with a single player party.
    It also adds a huge amount of roleplaying to the world. Thanks to the multiplayer effort, each of your companions can interact with the world as if they were your main character with dialog options that correspond with their origin story. So if you have an elf in your party, it might be more interesting to interact with an elven ancestor tree using your elf rather than your dwarven warrior. But if you interact with your dwarven warrior, you will get different reactions.

    While this is all very cool, we did make sure that your main character still remains special. If the advanced relationship system gets in, then you’ll be able to roleplay the relationship options from the viewpoint of your main character, but not from the viewpoint of your companions. That ensures your relationship decisions feel weighty and that you can’t manipulate your companions.

    The same goes for persuasion. Persuasion dialogs pop up whenever members of the party have different opinions. We obviously have a large range of persuasion options available in multiplayer and each party member will have its say. In single player however these options will not appear. Instead, the companions will state what they they think is the right course of action depending on their own beliefs and perhaps also the relationship with the main character.
    With regards to competitive questing, it’s not so that your companions will go off on their own. There’s a number of PVP things that will be limited to multiplayer and that won’t pop up in single player. However, the fact that we have competitive questing ensures that there’s a broad spectrum of options available to your party in single player, more so than would ordinarily be the case.

    το κυριο μερος του απντειτ ειναι ενα βιντεο που μας γνωριζει τα παιδια της λαριαν στον καναδα. 12 λεπτα. :dry: :S :whistle:
    πραγματικα. ενδιαφερον.

    εχει μεσα και 4 λεπτα που ο σβεν συζηταει μ ενα παληκαρι, ουσιαστικα λενε στο προφορικο αυτα που γραφει το κομματι που ποσταρα πιο πανω. μ ενα προχειρο παραδειγμα στο μιλητο, οχι στις οθονες μπροστα τους. καμμια σχεση με την σημασια που δινουν στο γαμοκομπετιτιβ γαμομουλτιπλειερ.

    δεν ξερω. υποθετω θα δουμε σε κανα διχρονο που θα βγει το παιγνιδι. ωστοσο δε θα κρυψω την ελαφρια σαν πουπουλο απογοητευση μου….

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 170 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close