Elite: Dangerous

Viewing 8 posts - 271 through 278 (of 278 total)
  • Author
    Posts
  • #507147
    J.LynxJ.Lynx
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2477
    Offline
    Replies: 2477
    Been thanked: 104 times

    Γελάτε εσείς αλλά δεν ξέρετε πόσο κοντά είμαι να του χώσω ένα spoiler πίσω. Το μόνο που με φρενάρει είναι ότι πάει μαζί με άλλα εξαρτήματα και πάει κάνα 7ρι ευρώ.

    Από bodypaint πάντως το έχω έτοιμο. 😛

    Και τώρα οι πιο πρακτικές δυσκολίες.

    Αυτή τη στιγμή το έχω έτσι :    https://coriolis.edcd.io/outfit/anaconda?code=A2putpFklodzsyf57o0v0v1e28282e2e04040404040200044k0405fm03–5i–2h24.Iw18ZVA%3D.Aw18ZVA%3D.H4sIAAAAAAAAA2P%2BJ8XAwPCXFUjwB%2Fz%2B%2F1%2FoAjsDg0iHMAODxAtmBob%2F%2FxkAvq9RqCIAAAA%3D.EweloBhBmUFYoFMCGBzANokICMF9A%3D%3D%3D&bn=Regina

    Οπου είναι full combat build.

    Πρόβλημα πρώτο. Το Frameshift Drive τι είναι καλύτερο; Long Range ή Faster Boot sequence; Εγώ είμαι υπέρ του Long Range , αλλά κάποιοι προτείνουν το δεύτερο και με μπερδεύουν.

    Πρόβλημα δεύτερο. Σίγουρα δεν χρειάζεται τόσο καλά Thrusters για εκεί που πάμε. Αλλά έχω διαβάσει περιπτώσεις που όταν είναι πολύ χαμηλά , σε πλανήτη με μεγάλη βαρύτητα το σκάφος έσκασε σαν καρπούζι κάτω. Οπότε ψάχνω να βρω τι Thrusters είναι safe να πάρω.

    Μετά στα σίγουρα θα μπει και hangar για αυτοκινητάκια και σίγουρα μπορώ με πολύ μικρότερο power plant μιας και δεν θα έχει πάνω όλα αυτά τα κανόνια. Αλλά δεν έχω ιδέα πως μπορώ να το ελαφρύνω ακόμα περισσότερο ώστε να πιάσω το μέγιστο Jump αλλά χωρίς να φτάσω σε σημείο να κινδυνεύει.

    Έχω μείνει πίσω στα exploration builds και από ότι ξέρω έχουν βγει και κάποιοι καινούριοι μηχανικοί.

     

     

     

    1 user thanked author for this post.
    #507162
    HavanezosHavanezos
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2000
    Offline
    Replies: 2000
    Been thanked: 36 times

    α)To Faster Boot είναι για το πόσο γρήγορα μπορείς να το ξαναχρησιμοποιήσεις οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι η βιασύνη όταν πας για exploration που γενικά θέλει τον χρόνο του?! Long Range ψηφίζω και γω!

    β)Όσο αφορά thrusters το D ήταν ο οδηγός μου! Όπως και σε κάποια άλλα!

    Γενικά όπλα, ασπίδες, cargo είναι αχρείαστα εκεί που θα βρεθείς! Ξεφορτώσου τα! Α και περίμενε να δεις και τι θα σου πει ο Polistas που είναι χρόνια καπετάνιος!  😆

    Να και το built του Asp μου:

    http://www.edshipyard.com/#/L=B0g2,,Cjw0mpTDhA2,9p31A8c1AOi0AdsGf40u006phX8phXGxA4AsO0B600BNC0Bcg1,,52C20Nm0BZY17Q401IM12jwHO20wPcC_MR2UI1

    Δυστυχώς εγώ μάλλον θα προσπαθήσω να ρθω να σας βρω κάπου στην πορεία! Είμαι 45,734.74ly μακριά από Sol και λέω να συνεχίσω τον μοναχικό μου δρόμο!

    2 users thanked author for this post.
    #507239
    J.LynxJ.Lynx
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2477
    Offline
    Replies: 2477
    Been thanked: 104 times

    Θα δοκιμάσω να πάρω Guardian FSD Booster που ανεβάζει το Jump Rannge κατά 10 Ly. Το tutorial είναι το παρακάτω. Θα δοκιμάσω να δω αν ισχύει ακόμα και θα σας πω αποτελέσματα, γιατί αυτό το +10 είναι πολύτιμο εκεί που πάμε!!!

     

     

    #507246
    polistaspolistas
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 448
    Offline
    Replies: 448
    Been thanked: 36 times

    Μονο με engineers θα έχεις μαξιμουμ αποτελέσματα.

    Lightweight armor – sensors -ρόδες- τουαλέτες -όπλα κ.λ.π. να ρίξεις το Mass.

    Επίσης σε όσα δε  μπορείς, ρίχνεις το energy consumption  για να μπορείς να πειράξεις και το power plant.

    Για  μενα τα 40-50 jump ειναι ιδανικά, τόσο έχω στην ορκα.

    1 user thanked author for this post.
    #507424
    J.LynxJ.Lynx
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2477
    Offline
    Replies: 2477
    Been thanked: 104 times

    Το Guardian FSD Booster είναι must για exploration. Χώρεσε άνετα σε 5αρι θέση στο Conda και έδωσε +10LY jump. Ίσως να χωράει και σε Asp σε 5αρι ή σε μικρότερη θέση με μικρότερο Boost. Το χωράει και η Orca , αλλά θέλει να θυσιαστεί μία 5αρα καμπίνα για το +10 , οπότε το σκέφτομαι αν συμφέρει να το βάλω για passengers. 

    Το μόνο που θέλει προσοχή είναι ότι στο Guardian site έχει κάποια drones τα οποία κάνουν αρκετό damage, οπότε χρειάζεται προετοιμασία για repair του SRV καθώς και Reload του turret. Επίσης παίζει με αυτά που δείχνει το Video να μην ξεκλειδώσει το FSD booster όταν δίνεις το artifact , και έτσι να ξαναχρειαστεί να γίνει η διαδικασία άλλη μια φορά.

     

    1 user thanked author for this post.
    #507742
    HavanezosHavanezos
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2000
    Offline
    Replies: 2000
    Been thanked: 36 times

    11/12 έρχεται τo Chapter Four!

    3 users thanked author for this post.
    #507767
    JonIrenicusJonIrenicus
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 6958
    Offline
    Replies: 6958
    Been thanked: 55 times

    2 users thanked author for this post.
    #507771
    J.LynxJ.Lynx
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2477
    Offline
    Replies: 2477
    Been thanked: 104 times

    squad θα φτιάξουμε είπαμε; 😛

Viewing 8 posts - 271 through 278 (of 278 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Follow on Feedly

Close
Close