Fallout 4

  • This topic has 945 replies, 81 voices, and was last updated 2 years ago by Avatar ccwr.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #423976
    AvatarKuivamaa
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3057
    Offline
    Replies: 3057
    Been thanked: 1 time
    rikimaru wrote:
    kuiv δεν ξέρω πως ακριβώς λειτουργούν οι σύγχρονες μηχανές γραφικών αλλά αυτό που λες real time νομίζω είναι σχετικό, δηλαδή απλά υπάρχει κάποιο ρολόι σαν παράμετρος, δεν γίνονται δηλαδή ασύγχρονα οι υπολογισμοί και το “ζωγράφισμα”.

    Frostbite το 2009.
    http://www.slideshare.net/repii/parallel-graphics-in-frostbite-current-future-siggraph-2009-1860503
    http://www.gamasutra.com/view/feature/130247/multithreaded_game_engine_.php?print=1

    Στις υπερσύγχρονες μηχανές κάπως έτσι γίνεται το rendering, τα φορτία χωρίζονται σε δουλειές που ειναι decoupled η μια από την άλλη και υπάρχουν κάποιοι ελεγχοι σε περίπτωση που κάτι ξεφύγει από τα επιτρεπτά όρια γιατί εκει αναμεσα μπαινοβγαινουν τα υπολοιπα (ΑΙ,φυσική κλπ). Αυτό συμβαίνει στο main thread απ΄όσο ξερω αλλά εδώ μπαινουμε σε multithreaded χωράφια και δεν τα ξερω καθόλου :D

    A ναι η μπεθ έβαλε πεντε post process εφε φωτός και νομιζει ότι κατι εκανε…

    http://www.frostbite.com/2014/11/moving-frostbite-to-pbr/

    Καποιοι πανε με φρεσκοβαμμένα κάρα του ’77 άλλοι τρέχουν με Πόρσε.

    #423977
    Great0ldOneGreat0ldOne
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 4007
    Offline
    Replies: 4007
    Been thanked: 353 times
    elessar wrote:
    όλοι προδίκαζαν παιχνιδάρα.

    Όλοι; Όχι! Ένας μικρός Έλληνας αρχαιολόγος αντιστέκεται ακόμα και θα αντιστέκεται για πάντα στον κατακτητή.

    #423978
    StamatimenosStamatimenos
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2284
    Offline
    Replies: 2284
    Been thanked: 85 times

    >Duke Nukem 3D
    >1996
    >είδωλο απεικονίζεται στο καθρέπτη
    >Fallout 4
    >2015
    >. . .

    #423979
    Avatarnvk1980
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 81
    Offline
    Replies: 81
    Been thanked: 0 times
    Borracho wrote:
    Έπαιξα. Πήγα στην πρώτη πόλη. Κάτι με ένα μουσείο και κάτι άκυρους raiders. Πιο ασύνδετο/άνιωθο RPG και γενικά παιχνίδι πρέπει να έχω ΧΡΟΝΙΑ να παίξω. Πραγματικά είναι σαν demo/sandbox για modders, ενωμένο με λίγο υποτυπώδες single player σάλιο. Τί να πω…θα συνεχίσω να το σκαλίζω, αλλά οι πρώτες εντυπώσεις είναι….έεεεεχ.

    This. Συμφωνώ απόλυτα με τον Στέφανο, ειδικά με τον όρο “ασύνδετο”. Δεν εκπλήσσομαι βέβαια, μιας και ξεκίνησα το παιχνίδι με ΠΟΛΥ χαμηλές προσδοκίες. Δεν περίμενα -ούτως ή άλλως- κάτι το ιδιαίτερο, κι ας υπήρχε τεράααααστιο hype. Ωστόσο έχω σοκαριστεί με το πόσο outdated μοιάζει το παιχνίδι, λες και είχε φτιαχτεί πριν καμιά 5ετία και βάλε. Ξέχωρα από προσδοκίες, hype κτλ, δεν μπορώ να θυμηθώ ΑΑΑ τίτλο τα τελευταία χρόνια που να φαντάζει τόσο προχειροφτιαγμένο και βιαστικό.

    Και μερικά true stories:
    – Εδώ που ζω (Αυστραλία), περιττό να πω ότι ο δημόσιος και ιδιωτικός τομέας τις τελευταίες μέρες έχει νεκρώσει… Πολύς κόσμος έχει πάρει off από την δουλειά (ή πολύ απλά έχει δηλώσει ασθένεια), προκειμένου να κάτσουν να παίξουν το παιχνίδι, είτε το πιστεύετε, είτε όχι. Προσωπικά, ξέρω τρία άτομα από την δουλειά (από τους 10) που έχουν κάνει αυτό ακριβώς το πράγμα.

    – Σχεδόν όλα τα καταστήματα που πουλάνε games εδώ (κυρίως της αλυσίδας EB Games) είχαν midnight launch τα μεσάνυχτα της Δευτέρας για την κυκλοφορία του game. Επίσης, την επόμενη μέρα άνοιξαν στις 8 το πρωί (αντί για 9.30) προκειμένου να προμηθευτεί ο κόσμος το παιχνίδι νωρίς νωρίς.

    – Αποφάσισα να πάω το πρωί της Τρίτης να πάρω την προπαραγγελία μου, γύρω στις 8.15, καθοδόν για την δουλειά, προκειμένου να αποφύγω το rush hour αργότερα. Έλεγα ότι θα έμπαινα και θα έβγαινα τσακ μπαμ, μιας και το EB Games της περιοχής μου είναι μια σταλιά, το πιο μικρό της πολιτείας, και δεν έχει ποτέ πάρα πολλή δουλειά. Αμ δε… Φτάνω και βλέπω μια ουρά περίπου 30 ατόμων να περιμένουν, άτομα κάθε ηλικίας, φύλου κι εθνικότητας. Περίπου μισή ώρα αργότερα, φτάνω στο ταμείο και ο υπάλληλος έσκασε στα γέλια όταν ζήτησα ΚΑΙ το Starcraft Legacy of the Void που επίσης είχα προπαραγγείλλει. “I thought it’s all about Fallout today!” είπε περιχαρής. Επίσης, και οι δύο υπαλλήλοι σοκαρίστηκαν, όταν διαπίστωσαν ότι είχα προπαραγγείλει την PC έκδοση. Ναι, καλά καταλάβατε. Από τις μάλλον αναρίθμητες προπαραγγελίες που είχε μόνο το συγκεκριμένο κατάστημα, ήμουν ο μόνος που είχε πάρει την έκδοση για PC.

    – Πραγματικά, ήθελα να είχα πάρει μια φωτογραφία από την ουρά. Όχι για το μέγεθος, αλλά για το τι άτομα την αποτελούσαν. Είδα έναν εξηντάρη, γραβατωμένο, κουστουμαρισμένο, με το briefcase του (και, όχι, δεν ήταν εκεί για κάποιο από τα παιδιά του, το είπε στον υπάλληλο). Είδα γυναικοπαρέα γύρω στα 25, λες και μόλις είχαν γυρίσει από τα μπάρια. Είδα χίπστερζ και κυριλέ τυπάκια που τυπικά δεν συναντάς σε τέτοια μαγαζιά – ειδικά τέτοια ώρα. \

    -Αργότερα, στην δουλειά, με βλέπει μία πελάτισσα, γύρω στα 65, κυριλέ γυναίκα και μου λέει “Α, σε είδα στο EB το πρωί! Πήγες να πάρεις το Fallout, ε;”. DAFUQ? Και την ρωτάω -όπως θα έκανε κάθε νορμάλ άνθρωπος: “Και τι δουλειά είχες εσύ εκεί;”. “Πήγα να το πάρω για τον γιο μου” μου λέει. 40 χρονών, και δεν μπορούσε να πάει γιατί πρόσεχε τα μωρά. Και το τραγικό; Η γυναίκα ήξερε τι είναι το Fallout. Παίζει να ήξερε πιο πολλά από ό,τι ξέρω γω για το παιχνίδι, γιατί μου έπιασε την κουβέντα. “Θέλω να δω πολύ πως είναι η post apoc Βοστώνη” και κάτι τέτοια κουλά. Και μάλιστα απαίτησε να την ενημερώσω όταν παίξω το παιχνίδι για τις εντυπώσεις μου. 😥

    Όπως θα έχετε καταλάβει, το Fallout είναι ΤΟ gaming γεγονός εδώ. Cultural phenomenon θα έλεγα. Δεν ξέρω αν η Bethesda σε μερικά χρόνια από τώρα, όταν θα έχει καταλαγιάσει ο όλος χαμός, θα μπορεί να είναι περήφανη για την δημιουργία της, αλλά σίγουρα, μέχρι τότε, she’s gonna be laughing all the way to the bank ;)

    #423980
    Great0ldOneGreat0ldOne
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 4007
    Offline
    Replies: 4007
    Been thanked: 353 times

    Άντε ρε Obsidian στρώσου να φτιάξεις το Fallout: Adelaide να αγοράσουν οι Αυστραλοί από 10 αντίτυπα ο καθένας, να χεστείς στο τάλιρο, να αγοράσεις την Bethesda να αποκατασταθεί η συμπαντική ισορροπία, ναούμ.

    #423981
    Ηλίας ΙακωβόπουλοςΗλίας Ιακωβόπουλος
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 7135
    Offline
    Replies: 7135
    Been thanked: 92 times

    Περιμένω να δω αν το ρώτησε ο Κώστας στο ερωτηματολόγιο σκιαγραφήστε τον χαρακτήρα σας 2016 εντίσιο.

    Εγώ ελπίζω να ξεκαύλωσε ο Todd και στο επόμενο TES να δούμε νέα μηχανή και καλύτερα mechanics, ειδικά στην ΑΙ.

    Πάντως έχω την εντύπωση ότι οπτικά το Skyrim ήτο καλύτερο. και πιο όμορφο και πιο ρεαλιστικό

    #423982
    rikimarurikimaru
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 907
    Offline
    Replies: 907
    Been thanked: 32 times
    Kuivamaa wrote:
    rikimaru wrote:
    kuiv δεν ξέρω πως ακριβώς λειτουργούν οι σύγχρονες μηχανές γραφικών αλλά αυτό που λες real time νομίζω είναι σχετικό, δηλαδή απλά υπάρχει κάποιο ρολόι σαν παράμετρος, δεν γίνονται δηλαδή ασύγχρονα οι υπολογισμοί και το “ζωγράφισμα”.

    Frostbite το 2009.
    http://www.slideshare.net/repii/parallel-graphics-in-frostbite-current-future-siggraph-2009-1860503
    http://www.gamasutra.com/view/feature/130247/multithreaded_game_engine_.php?print=1

    Στις υπερσύγχρονες μηχανές κάπως έτσι γίνεται το rendering, τα φορτία χωρίζονται σε δουλειές που ειναι decoupled η μια από την άλλη και υπάρχουν κάποιοι ελεγχοι σε περίπτωση που κάτι ξεφύγει από τα επιτρεπτά όρια γιατί εκει αναμεσα μπαινοβγαινουν τα υπολοιπα (ΑΙ,φυσική κλπ). Αυτό συμβαίνει στο main thread απ΄όσο ξερω αλλά εδώ μπαινουμε σε multithreaded χωράφια και δεν τα ξερω καθόλου :D

    A ναι η μπεθ έβαλε πεντε post process εφε φωτός και νομιζει ότι κατι εκανε…

    http://www.frostbite.com/2014/11/moving-frostbite-to-pbr/

    Καποιοι πανε με φρεσκοβαμμένα κάρα του ’77 άλλοι τρέχουν με Πόρσε.

    Καταρχήν με εντυπωσιάζει το πόσο όρεξη και διάθεση έχεις να το ψάξεις B)
    Για αυτό που λες πάντως νομίζω έχει νόημα μόνο σε multithreading χωράφια γιατί για τέτοιες αρχιτεκτονικές από το link πληρώνεις ένα overhead το οποίο αν δεν έχεις παραλληλισμό μάλλον δεν αξίζει (ειδικά όταν το render γίνεται σύγχρονα).
    Από εκεί και πέρα μιας και ανοίξαμε την κουβέντα, απλά να συμπληρώσω κάτι. Σε αυτό που ρωτήθηκε αρχικά δεν παίζουν ρόλο απαραίτητα οι decoupled δουλειές αλλά το αν το render γίνεται σύγχρονα ή ασύγχρονα. Σύγχρονα είναι αυτό που δείχνει το πρώτο σχήμα στο gamasutra. Η δουλειά σπάει στα 2 αλλά για να ολοκληρωθεί το render θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί και και οι 2 επιμέρους δουλειές. Αυτό σε επίδοση ιδανικά μπορεί να δώσει μέχρι και χ2 αλλά μεταφέρει και τα προβλήματα που περιέγραψα στο προηγούμενο ποστ.
    Ασύγχρονα είναι το δεύτερο σχήμα. Εκεί το render δεν περιμένει απολύτως τίποτα για να εκτελεστεί, απλά του έρχονται κλήσεις και εκτελείται.

    #423983
    AvatarKuivamaa
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3057
    Offline
    Replies: 3057
    Been thanked: 1 time
    rikimaru wrote:
    Kuivamaa wrote:
    rikimaru wrote:
    kuiv δεν ξέρω πως ακριβώς λειτουργούν οι σύγχρονες μηχανές γραφικών αλλά αυτό που λες real time νομίζω είναι σχετικό, δηλαδή απλά υπάρχει κάποιο ρολόι σαν παράμετρος, δεν γίνονται δηλαδή ασύγχρονα οι υπολογισμοί και το “ζωγράφισμα”.

    Frostbite το 2009.
    http://www.slideshare.net/repii/parallel-graphics-in-frostbite-current-future-siggraph-2009-1860503
    http://www.gamasutra.com/view/feature/130247/multithreaded_game_engine_.php?print=1

    Στις υπερσύγχρονες μηχανές κάπως έτσι γίνεται το rendering, τα φορτία χωρίζονται σε δουλειές που ειναι decoupled η μια από την άλλη και υπάρχουν κάποιοι ελεγχοι σε περίπτωση που κάτι ξεφύγει από τα επιτρεπτά όρια γιατί εκει αναμεσα μπαινοβγαινουν τα υπολοιπα (ΑΙ,φυσική κλπ). Αυτό συμβαίνει στο main thread απ΄όσο ξερω αλλά εδώ μπαινουμε σε multithreaded χωράφια και δεν τα ξερω καθόλου :D

    A ναι η μπεθ έβαλε πεντε post process εφε φωτός και νομιζει ότι κατι εκανε…

    http://www.frostbite.com/2014/11/moving-frostbite-to-pbr/

    Καποιοι πανε με φρεσκοβαμμένα κάρα του ’77 άλλοι τρέχουν με Πόρσε.

    Καταρχήν με εντυπωσιάζει το πόσο όρεξη και διάθεση έχεις να το ψάξεις B)
    Για αυτό που λες πάντως νομίζω έχει νόημα μόνο σε multithreading χωράφια γιατί για τέτοιες αρχιτεκτονικές από το link πληρώνεις ένα overhead το οποίο αν δεν έχεις παραλληλισμό μάλλον δεν αξίζει (ειδικά όταν το render γίνεται σύγχρονα).
    Από εκεί και πέρα μιας και ανοίξαμε την κουβέντα, απλά να συμπληρώσω κάτι. Σε αυτό που ρωτήθηκε αρχικά δεν παίζουν ρόλο απαραίτητα οι decoupled δουλειές αλλά το αν το render γίνεται σύγχρονα ή ασύγχρονα. Σύγχρονα είναι αυτό που δείχνει το πρώτο σχήμα στο gamasutra. Η δουλειά σπάει στα 2 αλλά για να ολοκληρωθεί το render θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί και και οι 2 επιμέρους δουλειές. Αυτό σε επίδοση ιδανικά μπορεί να δώσει μέχρι και χ2 αλλά μεταφέρει και τα προβλήματα που περιέγραψα στο προηγούμενο ποστ.
    Ασύγχρονα είναι το δεύτερο σχήμα. Εκεί το render δεν περιμένει απολύτως τίποτα για να εκτελεστεί, απλά του έρχονται κλήσεις και εκτελείται.

    Bασικά είναι η δουλειά μου, κάθε μέρα αντιμέτωπος με αυτά βρίσκομαι. Όχι με το τι είναι multithreaded αλλά με μπόλικο white box testing, κοίταγμα στον κώδικα, δοκιμές επι δοκιμών (πχ. τι να κάνουμε για να μην πηγαίνει το ρημάδι το iphone 4 με 100% CPU φορτίο σε OGL ES κλπ). Ναι, εννοείται πως το ΜΤ τρώει κύκλους και φέρνει οverhead αλλά έχουν γνώση οι φύλακες (το ξεμπουκωμα του main thread να γινει και βλέπουμε :D) .

    Για το δεύτερο διάγραμμα το πόσταρα το κείμενο (τον τυπά που το έγραψε τον είχα πετύχει σε ενα πάρτι εταιρειών games στο Ελσίνκι πριν καιρό). To κειμενάκι της frostbite το πόσταρα γιατί σύμφωνα με όσα μου έχει εξηγήσει ο τεχνικός διευθυντής μας και όσα μπορώ να καταλάβω (γιατί είπαμε, ΜΤ μονος δεν αγγίζω,δεν έχει και νόημα δλδ :P ) τόσο οι σύντροφοί οι Σουηδοί της DICE οσο και τα παιδιά της Crytek εχουν χωρίσει πλήρως rendering και λογική ,το ένα ειναι εντελώς ανεξάρτητο του άλλου και λογικά και τα physics γινονται με βάση τον δέλτα. Επίσης δεν έχω ιδέα για το πως ακριβώς δουλεύει το Physical Based Rendering που το υιοθέτησαν και οι δύο ταχύτατα (βρίσκεται και στο Battlefront που χρησιμοποιεί την Frostbite όσο και στο Star Citizen που είναι στην CryEngine) . Aν έχει σχέση αλληλεπίδρασης με τη βασική φυσική κλπ. Είπαμε, θεωρία :D

    #423984
    rikimarurikimaru
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 907
    Offline
    Replies: 907
    Been thanked: 32 times

    Α έλα ρε ωραίος, είχα την εντύπωση ότι ήσουν σε testing αλλά σε επίπεδο game design. B)
    Βασικά το έθεσα λάθος κι εγώ, αυτό που ήθελα να πω είναι ότι σε αρχιτεκτονικές με τόσο αυστηρό sync όπως στο πρώτο και το τρίτο σχήμα δεν έχει νόημα να μιλάμε για εκτέλεση σε single thread γιατί δεν κερδίζεις απολύτως τίποτα.
    Τ’εσπα, ελπίζω να μην κουράσαμε υπερβολικά τους υπόλοιπους B)

    #423985
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    Έριξα άλλη μια ώρα απόψε. Έχουμε ένα καθαρό FPS, με art assets από την ευρύτερη μυθολογία του Fallout. Οι διάλογοι αστείοι και υποτυπώδεις, οι χαρακτήρες ανύπαρκτοι, τα skills έχουν καταργηθεί πλήρως, μονάχα επιλέγουμε ένα perk σε κάθε level up μας. Power Armor + Minigun παίρνουμε από την πρώτη ώρα παιχνιδιού και καθαρίζουμε άμα λάχει κι ένα Deathclaw γιατί BOOM, FALLOUT, AWESOME.

    Όχι απλώς τερατώδης απογοήτευση (το τραγελαφικό UI δεν θα το σχολιάσω καν, ίσως το χειρότερο που έχω δει σε παιχνίδι εδώ και πολλά χρόνια, κυριολεκτικά δίνεις μάχη μαζί του) αλλά κάνει το Fallout 3 (ναι, ναι, το Τρία) να φαντάζει hardcore RPG διαμάντι.

    Ο κόσμος είναι πολύ όμορφα σχεδιασμένος και σίγουρα γεμάτος πράγματα προς ανακάλυψη. Η αίσθηση των όπλων και το customization αυτών, εξαιρετικό. Η δυνατότητα χτισίματος βάσης, γουστόζικη. Είναι ένα ενδιαφέρον post apocalyptic Far Cry το παιχνίδι. Αν το δεις δηλαδή πολύ χαλαρά, φτιάξεις ένα γελοίο χαρακτήρα και τρολοπαίζεις, μια χαρά θα περάσεις. Όχι σπουδαία, αλλά μια χαρά. Αν θυμηθείς πως Fallout κάποτε σήμαινε μεταπυρηνικό επικό γουέστερν, που έβλεπες Deathclaw μετά από 40 ώρες παιχνίδι, ακολουθώντας το Θρύλο και πραγματικά χεσμένος επάνω σου, δεν θα ξέρεις από ποιά μεριά να του βάλεις φωτιά.

    Ο δε πρωταγωνιστής, άθλιος, άχρωμος, άοσμος και αυστηρά προκαθορισμένος ως “καλός μπαμπάκας που προφανώς ψάχνει το γιο του αλλά ‘νταξ βρε αδερφέ και να μην τον βρει, θα προτείνει βοήθεια άνοστα και άνευρα σε κάθε κακοσχεδιασμένο καλλιεργητή πατάτας του Commonwealth.” Στο Fallout 1 κύριοι, μπορούσες να φτιάξεις χαρακτήρα με Intelligence 1 και να ολοκληρώσεις το παιχνίδι με ΟΛΕΣ τις επιλογές διαλόγων να είναι “Uuuuur….ackkk” και “Grrraaaaaaa….ur?”. Μπορούσες να κάνεις το Μεγάλο Κακό να αυτοκτονήσει αποδεικνύοντάς του πως το σχέδιό του είναι μάταιο και εξελικτικά ουτοπικό.

    Εδώ επιλέγεις Yes, No, Sarcastic, [Random Yellow Skill Check That Triggers Anyhow].

    Και πήρα και PIP Boy Edition ο ηλίθιος…πλάκα πλάκα, το integration της εφαρμογής είναι ίσως από τα καλύτερα πράγματα του Fallout 4. Κρίμα που δεν υπάρχει τίποτε αξιόλογο να παρατηρείς στο PIP Boy.

    #423986
    AvatarHannibal_Lecter_1984
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 752
    Offline
    Replies: 752
    Been thanked: 0 times

    Παλι καλα που πηρα την Fallout Anthology edition και οχι το Fallout 4 .

    PB100088.jpg

    PB100087.jpg

    PB100086.jpg

    PB100085.jpg

    #423987
    AvatarKuivamaa
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3057
    Offline
    Replies: 3057
    Been thanked: 1 time
    Borracho wrote:
    Έριξα άλλη μια ώρα απόψε. Έχουμε ένα καθαρό FPS, με art assets από την ευρύτερη μυθολογία του Fallout. Οι διάλογοι αστείοι και υποτυπώδεις, οι χαρακτήρες ανύπαρκτοι, τα skills έχουν καταργηθεί πλήρως, μονάχα επιλέγουμε ένα perk σε κάθε level up μας. Power Armor + Minigun παίρνουμε από την πρώτη ώρα παιχνιδιού και καθαρίζουμε άμα λάχει κι ένα Deathclaw γιατί BOOM, FALLOUT, AWESOME.

    Όχι απλώς τερατώδης απογοήτευση (το τραγελαφικό UI δεν θα το σχολιάσω καν, ίσως το χειρότερο που έχω δει σε παιχνίδι εδώ και πολλά χρόνια, κυριολεκτικά δίνεις μάχη μαζί του) αλλά κάνει το Fallout 3 (ναι, ναι, το Τρία) να φαντάζει hardcore RPG διαμάντι.

    Ο κόσμος είναι πολύ όμορφα σχεδιασμένος και σίγουρα γεμάτος πράγματα προς ανακάλυψη. Η αίσθηση των όπλων και το customization αυτών, εξαιρετικό. Η δυνατότητα χτισίματος βάσης, γουστόζικη. Είναι ένα ενδιαφέρον post apocalyptic Far Cry το παιχνίδι. Αν το δεις δηλαδή πολύ χαλαρά, φτιάξεις ένα γελοίο χαρακτήρα και τρολοπαίζεις, μια χαρά θα περάσεις. Όχι σπουδαία, αλλά μια χαρά. Αν θυμηθείς πως Fallout κάποτε σήμαινε μεταπυρηνικό επικό γουέστερν, που έβλεπες Deathclaw μετά από 40 ώρες παιχνίδι, ακολουθώντας το Θρύλο και πραγματικά χεσμένος επάνω σου, δεν θα ξέρεις από ποιά μεριά να του βάλεις φωτιά.

    Ο δε πρωταγωνιστής, άθλιος, άχρωμος, άοσμος και αυστηρά προκαθορισμένος ως “καλός μπαμπάκας που προφανώς ψάχνει το γιο του αλλά ‘νταξ βρε αδερφέ και να μην τον βρει, θα προτείνει βοήθεια άνοστα και άνευρα σε κάθε κακοσχεδιασμένο καλλιεργητή πατάτας του Commonwealth.” Στο Fallout 1 κύριοι, μπορούσες να φτιάξεις χαρακτήρα με Intelligence 1 και να ολοκληρώσεις το παιχνίδι με ΟΛΕΣ τις επιλογές διαλόγων να είναι “Uuuuur….ackkk” και “Grrraaaaaaa….ur?”. Μπορούσες να κάνεις το Μεγάλο Κακό να αυτοκτονήσει αποδεικνύοντάς του πως το σχέδιό του είναι μάταιο και εξελικτικά ουτοπικό.

    Εδώ επιλέγεις Yes, No, Sarcastic, [Random Yellow Skill Check That Triggers Anyhow].

    Και πήρα και PIP Boy Edition ο ηλίθιος…πλάκα πλάκα, το integration της εφαρμογής είναι ίσως από τα καλύτερα πράγματα του Fallout 4. Κρίμα που δεν υπάρχει τίποτε αξιόλογο να παρατηρείς στο PIP Boy.

    Ουτε καν shooter δεν θα το έλεγα, το Rage πχ. ειναι πολύ πιο γεμάτο ως τετοιο, το FO4 δεν έχει αρκετό μπιστολίδι για να το πεις FPS. Free roaming πρώτου προσώπου με ολίγη από shooter και αποβουτυρωμενα στοιχεία RPG. Δεν θα είχα κανενα πρόβλημα να χαθω στον κόσμο του (γιατί μου αρέσουν τέτοια sandbox) αλλά τα γραφικά είναι εντελώς αηδία. To skyrim που ήταν το τελευταίο μπεθοπαίχνιδο που έλιωσα για παράδειγμα, αναλογικά έδειχνε πολύ καλύτερο για την εποχή του και το κολάκευαν και τα γήινα χρώματα. Η παλέτα του FO4 το κάνει να δείχνει χειρότερο και η ρημάδα η σκουριά θέλει λεπτομέρεια για να φανεί καλά. Σκέφτομαι σοβαρά να περιμένω τα mods για να το παίξω.

    #423988
    Avatarccwr
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1418
    Offline
    Replies: 1418
    Been thanked: 66 times

    Κανένα άλλο συνολικό συμπέρασμα μετά απο 3, 4 ώρες gameplay, έχουμε; :spiteful: :silly:

    #423989
    Απέθαντος ΓελαδάρηςΑπέθαντος Γελαδάρης
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1348
    Offline
    Replies: 1348
    Been thanked: 0 times
    Borracho wrote:
    Και πήρα και PIP Boy Edition ο ηλίθιος…πλάκα πλάκα, το integration της εφαρμογής είναι ίσως από τα καλύτερα πράγματα του Fallout 4. Κρίμα που δεν υπάρχει τίποτε αξιόλογο να παρατηρείς στο PIP Boy.

    Για δοκιμασε αυτο Μπορατσο

    Epic PIP Boy Mod

    #423990
    OmenOmen
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 254
    Offline
    Replies: 254
    Been thanked: 22 times

    Καταπέλτης ο Στεφ…

    Not by strength, by guile.

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 946 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close