Football Manager

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 267 total)
  • Author
    Posts
  • #284571
    TsokTsok
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5696
    Offline
    Replies: 5696
    Been thanked: 70 times

    Επίσης θέλω να μου πείτε τι να αρχίσω…

    6η κατηγορία Αγγλίας;
    ή
    4η κατηγορία Αζερμπαιτζάν;

    #284572
    Ηλίας ΙακωβόπουλοςΗλίας Ιακωβόπουλος
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 7126
    Offline
    Replies: 7126
    Been thanked: 90 times

    Αζερμπαιτζάν?

    εγώ skybet 1 που είμαι έχει αρκετό ανταγωνισμό και πάνε οι 5αρες σύννεφο. Ειδικά με τους wolves με πήρε η μάνα μου και για 3-4 λεπτά που μου μίλησε 5 απανωτά γκολάκια :P

    Θα τσεκα΄ρω αυτά με την άμυνα μήπως δω διαφορά, γιατί έχω έναν τρελό ιρλανδό δεξί χαφ που όποτε ανεβαίνει σε αντεπίθεση με σέντρα ή και σουτ είναι σίγουρο γκολ.

    Για να συνεχίσω το μαπράζ ερωτήσεων, με τη διάρκεια του αγώνα μπορώ να κάνω κάτι? να τρέχει δηλαδή όπως στο φίφα όλος ο αγώνας σε 10 λεπτά? Γιατί αυτό με τα highlights δεν θα έλεγε πως βοηθαέιι και πολύ

    #284573
    AvatarAdmiral
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3450
    Offline
    Replies: 3450
    Been thanked: 219 times

    Αγγλία, εννοείται. Για τη διάρκεια δε νομίζω οτι μπορεί να γίνει κάτι, μόνο να ρυθμίσεις το πλήθος των highlights.

    Tsok wrote:
    Επίσης κάτι που κάνω σε κάθε ομάδα. Βρείτε ένα χαφ που να έχει ψηλό ποσοστό στα κόρνερς και έναν σέντερ μπακ με κεφαλιά-άλμα. Πιάνει σχεδόν πάντα. Τα 3-4 στα 10 γκολ μου είναι από κόρνερς.

    Τι όνομα χρησιμοποιείς στο manager, Fernando Santos; ;)

    #284574
    TsokTsok
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5696
    Offline
    Replies: 5696
    Been thanked: 70 times

    Όχι Στέφενς 😆 😆 πάω για 6η Αγγλίας μάλλον :)

    #284575
    HavanezosHavanezos
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2026
    Offline
    Replies: 2026
    Been thanked: 75 times

    Τσοκ Αγγλία τράβα! Θυμάμαι επικές μάχες που δινα με την αγαπημένη μου Stevenage στην Conference! Λάσπη, ξύλο και πραγματικό μάνατζερ! :salute:

    #284576
    NorthlanderNorthlander
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 13530
    Offline
    Replies: 13530
    Been thanked: 640 times

    Ξέρεις πώς τα έχεις παίξει όταν το Stevenage το διαβάζεις Stonehage. :facepalm:

    #284577
    Ηλίας ΙακωβόπουλοςΗλίας Ιακωβόπουλος
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 7126
    Offline
    Replies: 7126
    Been thanked: 90 times
    #284578
    Ηλίας ΙακωβόπουλοςΗλίας Ιακωβόπουλος
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 7126
    Offline
    Replies: 7126
    Been thanked: 90 times

    Με το trial day τι παίζει? Εμφανίστηκε μια ομαδούλα που τη δικιά μου τη σάρωνε αν παίζανε :P Αλλά είναι στη μέση της χρονιάς μπορώ να τους πάρω και αν διώξω τους παλιούς που με βάζουν και μέσα? :P

    Πρώτο ξενύχτι. Με πέταξε δεύτερη φορά, και τις 2 χωρίς save. Με πετάει μεν αλλά στις διεργασίες τρέχει κανονικά. Και μου αλλάζει και την ανάλυση στην επιφάνει :malakas: :malakas: :malakas:

    #284579
    Brother BruceBrother Bruce
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5290
    Offline
    Replies: 5290
    Been thanked: 35 times

    http://www.rockpapershotgun.com/2013/11/14/football-manager-2013-pirated-10-million-times-says-devs/

    τρομερα ενδιαφερον θεματακι. που μου εξηγει πολλα πραγματα για τα περιεργα που συνεβησαν περσι…
    διαβαστε:

    “…According to the release sent out by Sega, the game was cracked in May of last year, but that crack included a flaw that allowed the game to “phone home” and for Sports Interactive to log the IP address of every person who grabbed it…”

    ακου τωρα. το κρακαρε πειρατης ας πουμε και αφησε μεσα ενα flaw που σε “εδινε” στην SI.. δεν υπαρχει αυτο…
    για μενα, μεγαλο φαουλ της SI. Δεν της εφτασε που δεν σπαστηκε το παιχνιδι της οταν κυκλοφορησε (αυτο το ξερει ολη η πιατσα, δεν το λεω εγω), ηθελε να κανει πειραματακια και τουλαχιστον οπως το βλεπω εγω, διοχετευσε μονη της το κρακ και βεβαια το κατεβασε ολος ο κοσμος. προφανως και φαινομενικα ειναι μια θεωρια συνωμοσιας, αλλα τα γεγονοτα δειχνουν οτι ισως και οχι…
    και βεβαια η SI μετα απο μελετη των αριθμών, ειδε αυτο που υποστηριζει οποιος εχει μια σταλα λογικη, οπως εγω π.χ. ( :mosh: :facepalm: ) ή η CD Projekt (το εχουν πει σε συνεντευξη προσφατα):

    οτι ο αριθμος των πειρατικων downloads δεν ισουται με αριθμο χαμενων πωλησεων για τις εταιρειες παιχνιδιων.

    οσοι ηταν να το αγορασουν δηλαδη, το αγορασαν απο νοεμβριο μεχρι μαιο. άλλος δε θα το αγοραζε, δεδομενου κιολας οτι 5 μηνες μετα ακολουθουσε το fm14…
    γι αυτο γραφουν παρακατω στην ανακοινωση οτι ο ιδιος ο μαιλς: “….Speaking at the London Games Conference as reported by MCV, FM producer Miles Jacobsen said that it’s “ridiculous” to equate these numbers with lost sales….”

    να θυμισω οτι το fm13 υποτιθεται οτι σπαστηκε απο μια εντελως αγνωστη και νεοφερμενη ομαδα, ιταλικη μαλιστα, η οποια απο τοτε δεν εχει εμφανιστει πουθενα, ενω οι παραδοσιακες και γνωστες “δυναμεις” του χωρου ελαμψαν δια της απουσιας τους. αυτο συν το γεγονος οτι το παιχνιδι δεν ειχε κανενα περιεργο DRM η καποιο αλλο καινουριο τροπο κρυπτογραφησης, είχε οδηγησει σε οργιαστικες φημες οτι οι “χακερς” ειχαν ερθει σε καποιου ειδους συμφωνια με την SI. αυτα δεν ειναι δικες μου θεωριες συνωμοσιας μονο. προσεξτε πως το γραφει το RPS, που σαν σαιτ δεν τρωει καθολου κουτοχορτο ουτε και γλυφει (γενικα) τις εταιρειες, στο αρθρακι, πλαγιως αλλά με μια σπόντα ΝΑ, με το συμπαθιο:

    “…If anything, it’s remarkable that it took six months for the game to be cracked in the first place…”

    α, by the way, για οσους λενε οτι οι ελληνάρες πειρατεύουν τα παντα κι ειναι τζαμπατζηδες, δεν βρισκομαστε σαν χωρα πουθενα στην πρωτη δεκαδα οπως βλεπετε απ το πινακακι στο αρθρο, ενω αντιθετα υπαρχουν άλλες “μικρες” χωρες και αγορες, οπως πορτογαλια, πολωνια, σερβια, κροατια. προφανως η ανταμοιβη μας ειναι οτι επιτελους στο fm14 εγινε ελληνικο localization…

    αυτα. τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα, ενταξει, δεν ηταν και η πιο ορθοδοξη μεθοδος αυτη που ακολουθησε η SI, γι αυτο λεω οτι εκανε φαουλ πιο πανω, αλλά αν μη τι αλλο, κατεληξε σε πολυ σημαντικα και χρησιμα συμπερασματα κι εδειξε εναν πιο λογικο δρομο για το μελλον του gaming… τον ιδιο δρομο με την CDP και το GOG: φακ DRM, δηλαδη….

    ντισκάς. (αν θελουν οι μοδαδμίνς να το παω καπου μονο του το ποστ, αλλά νομιζω οτι εχει σχεση με το FM). επισης θα ηταν καλο να μην ξεκινησει η γνωστη μαχη – κουβεντα περι πειρατειας, γιατι το θεμα ειναι η κινηση της ετιαρειας και τ αποτελεσματα που προεκυψαν. Φχαριστώ ιν αντβάνς).

    #284580
    TsokTsok
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5696
    Offline
    Replies: 5696
    Been thanked: 70 times

    Σε λίνουξ παίζεις;

    #284581
    AvatarAdmiral
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3450
    Offline
    Replies: 3450
    Been thanked: 219 times
    Brother Bruce wrote:
    τρομερα ενδιαφερον θεματακι. που μου εξηγει πολλα πραγματα για τα περιεργα που συνεβησαν περσι…

    Καταρχάς θέλω να τονίσω τη χαρά μου για το γεγονός οτι η χώρα μας δε βρίσκεται στη λίστα, παρά το γεγονός οτι μαστιζόμαστε από μια τεράστια κρίση. Το crack δεν είναι απαραίτητο να το κυκλοφόρησε η ίδια η SI, μπορεί απλώς να ενσωμάτωσε τη λειτουργία καταγραφής σε κάποιο μέρος του κώδικα που οι crackers δε μπορούσαν να εντοπίσουν. Σίγουρα δεν ήταν σωστή ως κίνηση αλλά τα στοιχεία που προέκυψαν έχουν μεγάλο ενδιαφέρον γιατί, αν υποθέσουμε οτι είναι ακριβή, δείχνουν οτι:

    – Τα νούμερα της πειρατείας στο PC “φουσκώνουν” λόγω χωρών όπως η Κίνα και η Βραζιλία, περιοχές με μεγάλο πληθυσμό και μεγάλη φτώχεια, άρα εκεί δεν υπήρχε περίπτωση ούτως ή άλλως να πουλήσουν πολλά αντίτυπα.
    – Οι χώρες της Μεσογείου έχουν μεγάλα ποσοστά, προφανώς λόγω κρίσης
    – Το ποσοστό πιθανών χαμένων πωλήσεων είναι μεν σημαντικό (επιπλέον 176.000 αντίτυπα υπολογίζει η εταιρία) αλλά απέχει πάρα πολύ από άλλα αστεία ποσοστά που έχουμε δει κατά καιρούς από άλλες εταιρίες.

    Αυτά όσον αφορά την αντίληψη που κατά καιρούς έχει γίνει προσπάθεια να περάσει στο κοινό, οτι οι PC gamers είναι όλοι πειρατές. Το κοινό αυτού εδώ του site είναι τρανή αποδειξη για το αντίθετο, πλέον έχουμε όλοι μας ευρέως διαθέσιμα στοιχεία μέσω του Steam και οι περισσότεροι χρήστες έχουν ήδη μαζέψει διόλου ευκαταφρόνητες ποσότητες από νομίμως αγορασμένα games. Απλώς χρειάζεται ρεαλιστική τιμολόγηση εκ μέρους των εταιριών και συνειδητή προσπάθεια ώστε η αγορά ενός νόμιμου αντιτύπου να είναι εύκολη και ανώδυνη, κυρίως στο θέμα της πληρωμής.

    Και ένα μικρό σχόλιο για το ζήτημα της πειρατείας γενικά. Η αγοραστική μας συμπεριφορά διαμορφώνει αντίστοιχα τη στρατηγική των εταιριών και επηρεάζει τις αποφάσεις τους. Η τωρινή άνθιση του PC gaming με τη μαζική υποστήριξή του από τους developers, η αναβίωση ιστορικών ειδών τα οποία κινδύνεψαν να εξαφανιστούν, οι καινούριες τάσεις όπως το crowdfunding και η επανάσταση των indies, όλα αυτά βασίστηκαν στην πίστη και την οικονομική υποστήριξη των gamers οι οποίοι έδειξαν εμπράκτως οτι αξίζουν περισσότερα. Η αγορά ενός παιχνιδιού, ειδικά στο PC gaming, δίνει δύναμη στους ανεξάρτητους developers και αναγκάζει τις μεγάλες εταιρίες να βελτιώνουν τη συμπεριφορά τους.

    #284582
    Brother BruceBrother Bruce
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5290
    Offline
    Replies: 5290
    Been thanked: 35 times
    Admiral wrote:
    Το ποσοστό πιθανών χαμένων πωλήσεων είναι μεν σημαντικό (επιπλέον 176.000 αντίτυπα υπολογίζει η εταιρία)

    ναυαρχε, ουτε τοσα ειναι. ειναι πολυ πολυ λιγοτερα. αναφερω και πιο πανω γιατι. κυκλοφορουσε ηδη 6 μηνες, το επομενο ερχοταν ταχεως και ολοι ξερουμε οτι το fm δεν μπαινει σε sales, χαμπλομπαντλο, κι εκπτωσεις γιατι ειναι ΑΑΑ τιτλος κι εχει χαρντκορ φανς που κατα 90% ισως και παραπανω, το αγοραζουν day 1. αρα το πανω νουμερο, ετσι στον αερα, για μενα δεν ειναι πανω απο 10000 κομματια, οχι οτι εχει ιδιαιτερη σημασια, απλα για τη συζητηση.

    Admiral wrote:
    …η αγορά ενός νόμιμου αντιτύπου να είναι εύκολη και ανώδυνη, κυρίως στο θέμα της πληρωμής…

    κι οχι μονο στο θεμα της πληρωμης. και στην υποστηριξη με πατσηζ, χορταστικα κανονικα dlc που αξιζουν τα λεφτα τους, αλλά και στο θεμα με τα δρακοντεια drm και σε αθλιοτητες του στυλ starforce παλιοτερα και πιο προσφατα τα windows live, τα origin και δεν ξερω κι εγω τι αλλο…
    εχουμε ολοι αντιμετωπισει το φαινομενο και θυμαμαι ποστς απ το παλιο φορουμ κι απο δω, με παιχνιδια που τ αγοραζες και δεν μπορουσες να τα παιξεις, ενω οι πειρατες τα επαιζαν ανετα, δηλαδη το ακριβως αντιθετο απ οτι επεδίωκαν οι εταιριες…

    στα υπολοιπα εχεις απολυτο δικιο. ειδικα το κικσταρτερ πιστευω, ακομα και με τις παιδικες ασθενειες του, αλλαξε τα παντα. οι μεγαλες εταιρειες ειδαν λεφτακια να φευγουν απ τα χερια τους και ζοριστηκαν. κι αυτο μονο καλο μπορει να ειναι για τον καταναλωτη

    #284583
    SavatarSavatar
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1210
    Offline
    Replies: 1210
    Been thanked: 131 times

    Ωραίο θέμα άνοιξες Brother Bruce, αλλά φοβάμαι μήπως εκτροχιάσουμε το τόπικ, οπότε καταθέτω τις σκέψεις μου σε σπόϊλερ για να μην ζαλίζω…

    Κάποτε (νομίζω στα φορουμ του PCM παλαιότερα, ύστερα και από ένα αντίσοιχο άρθρο με μια μελέτη στην Ελβετία πάνω στο θέμα) το είχαμε ξαναπεί, η πειρατία, όσο περίεργο και αν ακούγεται, οικονομικά ευνοεί συνολικά έναν χώρο για τον απλό λόγο: αυξάνει το αγοραστικό κοινό! Δηλαδή ασχολείτε κόσμος με έναν χώρο (π.χ. gaming) που αν δεν είχε την επιλογή του τζάμπε ΔΕΝ θα το εκάνε ποτέ! Αύριο-μεθαύριο , αναλόγος των συνθηκών, θα εξελιχθεί σε έναν αγοραστή που αλλιώς δεν θα υπήρχε ποτέ (γιατί δεν θα είχε ασχοληθεί με τον χώρο, θα είχε επενδύσει ελεύθερο χρόνο αλλού). Αυτό ουσιαστικά έχουν δείξει και άλλες μελέτες, όσο οξύμορο και να ακούγεται η πειρατία λειτουργεί υπέρ τους μακροπρόθεσμα αυξάνοντας το αγοραστικό κοινό. Αυτά καθαρά οικονομικά πάντα, σε ηθικό επίπεδο δεν θα διαφωνίσω με κανέναν, εργάζεται κόσμος, πρέπει να μπορεί να αμοίβεται για αυτό, προσφέρει ψυχαγωγία, τέχνη, πολιτισμό, οφείλει να έχει απολαβές και όχι να τον κλέβουμε (φυσικά πάντα θα υπάρχει το ζήτημα των σχέσεων παραγωγής και εκεί, δηλαδή κατά πόσο καρποφορούν αυτοί που παρήγαγαν την εργασία τα κέρδη και όχι ένας τρίτος άσχετος με την δημιουργία που απλά είχε το κεφάλαιο να εξαγοράσει φτηνά την εργασία τους και να την εκμεταλευτεί εμπορικά) . Άμεσο αντίκτυπο φυσικά και οι συνθήκες στα οικονομικά μας, γιατί όσο παθιασμένος gamer και αν είσαι θα βάλεις την επιβίωση σου πάνω από όλα. Πίσω στο gaming μας, για να το κλείσω, πως καταφέρνει στην τελική μια Riot (τεράστιος σεβασμός , ασχέτως αν αρέσει σε κάποιον το LoL) με ένα τζάμπα παιχνίδι, χωρίς pay to win μηχανισμούς (αλλά ουσιαστικά με ένα cosmetic donate σύστημα) να έχει εξελιχθεί σε μια κερδοφόρα μηχανή?

    #284584
    Brother BruceBrother Bruce
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5290
    Offline
    Replies: 5290
    Been thanked: 35 times

    προς θεου, σαβαταρ, ειμαι ο πρωτος που δεν τον νοιαζουν τα οφτοπικ κι εχεις δικιο σε ολα οσα λες. απλα, το θεμα μου εδω δεν ηταν οτι οπως λες, οντως η πειρατεια δεν ειναι απαραιτητα η Αυτοκρατορια του Κακού, και δεν ευθυνεται για ολα τα κακα και στραβα της gaming βιομηχανιας. ηταν οτι ουσιαστικα η εταιρεια εκανε στην πλατη των “αθωων” πειρατων ενα πειραμα κι οτι τα συμπερασματα ειναι απολυτως ξεκαθαρα. γι αυτο εξαλλου οπως βλεπεις χτυπιουνται οτι δεν ειχαν σκοπο τις ατομικες διωξεις ή κυρωσεις.

    γενικα, δεν ξερω αν ειναι αιρετικο αυτο που θα πω, αλλα βλεπω μια στροφη τελευταια απο εταιριες, ειδικο τυπο, και απ τα ιντερνέτς γενικοτερα προς μια σχετικη απενεχοποιηση του μαυρογενη. δεν μιλαω για το ηθικο μερος και θα ηθελα να μην αρχισουμε να το συζηταμε. μιλαμε για το οικονομικο. απο τη μία τα χαμπλονταμπλο και τα σειλς του 1 και 2 ευρω, απο τηνα αλλη τα κικσταρτερ που ουσιαστικα σου λενε οι δημιουργοι: “δε θα εχω drm, αν θες πιρατεψε με, αλλά ρε φιλε, μην το κανεις. δωσε 10 ευρω στο κικσταρτερ και βοηθα ουσιαστικα. δεν ειναι μεγαλο ποσό…” και ουσιαστικα σε φερνουν στο φιλοτιμο. επισης μην ξεχναμε οτι υπαρχουν πια και εταιρειες που με τη δραση τους εμπρακτα σου απαγορευουν να πιρατεψεις. δηλαδη ειλικρινα δεν εχω συναντησει γκειμερ που να μην εχει τους γουιτσορες οριτζιναλ, ακομα κι αν καποια στιγμη τους ειχε κατεβασει…

    ξεφυγα. αλλά βλεπω και σ αυτο το θεμα, οπως και στο αλλο με την υπαρξη του θεουλη, ωριμοτητα, επιχειρηματα κι επιπεδο. βεβαια ολα σχετικα ειναι… δεν μπορει, καποια στγμη θα μπει κι ο γκαιος να ποσταρει… 👿 :whistle: 😆 :trollface: :trollface: :trollface:

    #284585
    Ηλίας ΙακωβόπουλοςΗλίας Ιακωβόπουλος
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 7126
    Offline
    Replies: 7126
    Been thanked: 90 times

    Και να προσθέσω πως όχι μόνο στο μέλλον, αλλά σε πολλές περιπτώσεις πιο σύντομα. Εγώ όσους συμφοιτητές μου αλλά και από άλλες σχολές, που το συζητάμε συχνά, όλοι μου λένε το ίδιο. Κατεβάζουμε, τσεκάρουμε και αγοράζουμε μετά. Εγώ πλέον προσπαθώ να αγοράζω από τα ντόπια μικρά μαγαζάκια που πολλές φορές έχουν και καλύτερες τιμές, πχ το μάνατζερ το πήρα 30. Αλλά ρε παιδιά αφού έβγαλε κέρδος γιατί ξύνεται η SEGA?

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 267 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close