Grim Dawn

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 135 total)
  • Author
    Posts
  • #338463
    tyrion395tyrion395
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1351
    Offline
    Replies: 1351
    Been thanked: 109 times

    Γιατί”όπως αναμενόταν”; Έχω πετύχει παιχνίδια στο gog να είναι φθηνότερα 1-2 ευρώ απ΄οτι στο στιμ.

    Με βάση όλη τη φασαρία που έγινε γύρω από τη gog έκδοση του grim dawn και την, μάλλον, απροθυμία του developer να το βγάλει εκεί, ε περίμενα γενικά πως θα ακολουθήσουν τη μέθοδο 1$=1€.  Έχεις πετύχει στα σοβαρά καινούρια και δημοφιλή παιχνίδια στο steam που τηρούν τις ισοτιμίες και βγαίνουν φθηνότερα στην μετά 1$=1€ εποχή; Αντίθετα εγώ έχω πετύχει κάποιες περιπτώσεις τελευταία που και στο πουλάνε πιο ακριβά και δε σου δίνουν store credit. Μπορεί να μη πρόσεξα καλά.. :hmm:

    #338464
    PainPain
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3148
    Offline
    Replies: 3148
    Been thanked: 85 times

    Δεν ξέρω αν το αγοράσατε ήδη από το GoG, πάντως το γράφω για τους μελλοντικούς αναγνώστες.

    Αν θέλετε να παίξετε multiplayer με την GoG έκδοση:
    1. Θα πρέπει να έχετε installed και το GoG Galaxy
    2. Μην περιμένετε να παίξετε με φίλους σας που έχουν την steam έκδοση του παιχνιδιού.

    Το γράφουν και στη σελίδα του παιχνιδιού στο GoG και αν θυμάμαι καλά το είχαν δηλώσει και στο kickstarter τους (ή το διάβασα κάπου αλλού): Το multiplayer που ουσιαστικά προσφέρει το παιχνίδι αυτό καθ'αυτό είναι το LAN. Από εκεί και πέρα, επειδή η εταιρεία δεν διαθέτει δικούς της mp servers, είναι θέμα των συνεργαζόμενων πλατφόρμων (steam, gog) να διαχειριστούν το online mp κομμάτι.

    In other news, level75 με το βελτιωμένο build και έφτασα στο final boss του elite. Προς το παρόν ανεβάζω όλα τα resistances στο 80+ και φαρμάρω chipped claws μπας και φτιάξω το Juggernaut relic…

    #338465
    Avatarkuv
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 108
    Offline
    Replies: 108
    Been thanked: 0 times

    Δεν έχω κάτι να αναφέρω για το GOG/STEAM, δεν καταλαβαίνω γιατί απασχολεί τόσο πολύ τον κόσμο. Καλώς/κακώς, το Steam είναι στην κορυφή, οπότε είναι λογικό να το πρόσεξαν περισσότερο.

    Όσο για το παιχνίδι είναι πολύ τίμιο RPG, ευχάριστο, αντρικό, ωραίο. Έχει μερικά unrefined πράγματα (μου κάνει εντύπωση αν σκεφτώ πόσο καιρό το ψειρίζουν), όπως το crafting σύστημα, τα άπειρα αφιλτράριστα components/recipes, ενώ και το Devotion system φαίνεται 'κουμπωμένο' άκομψα από πάνω (όπως ανέφερε ήδη ένας πόστερ πιο πάνω) και τα loots πέφτουν ασυνάρτητα, χωρίς λογική πρόοδο. Παρόλα αυτά είναι πολύ πολύ διασκεδαστικό, σχετικά λογική τιμή, μπόλικο περιεχόμενο και ανυπομονώ να βρω χρόνο να ασχοληθώ λίγο ακόμα (έχω μόνο 2 χαρακτήρες στα επίπεδα 25-30).

    Και μια απορία- αν κατάλαβα καλά από αυτά που γράφετε, το matchmaking το αναλαμβάνει ατομικά κάθε δίκτυο, πχ Steam, GOG;

    #338466
    Great0ldOneGreat0ldOne
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3989
    Offline
    Replies: 3989
    Been thanked: 327 times

    Δεν έχω κάτι να αναφέρω για το GOG/STEAM, δεν καταλαβαίνω γιατί απασχολεί τόσο πολύ τον κόσμο.

    Πιστεύω πως το γεγονός πως υποσχέθηκαν ρητά DRM-free/GOG έκδοση κατά τη διάρκεια του Kickstarter δικαιολογεί και με το παραπάνω τον ντόρο…

    Καλώς/κακώς, το Steam είναι στην κορυφή, οπότε είναι λογικό να το πρόσεξαν περισσότερο.

    Πέραν του ότι πάντα με δεδομένη την υπόσχεση του kickstarter ακόμα και αυτό δύσκολα το δέχομαι, νομίζω πως οι απαντήσεις του lead designer δείχνουν ξεκάθαρη ασχετοσύνη (δεν ξέρανε καλά-καλά τι είναι το DRM και τι το DRM-free, παραδέχτηκαν ευθέως πως υποσχέθηκαν DRM-free έκδοση επειδή ήταν της μόδας(!) χωρίς να έχουν ιδέα τι ακριβώς σημαίνει αυτό) και όχι οποιουδήποτε είδους λογικό σχεδιασμό.

    Και μια απορία- αν κατάλαβα καλά από αυτά που γράφετε, το matchmaking το αναλαμβάνει ατομικά κάθε δίκτυο, πχ Steam, GOG;

    Έτσι ακριβώς.

    #338467
    PainPain
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3148
    Offline
    Replies: 3148
    Been thanked: 85 times

    Δεν έχω κάτι να αναφέρω για το GOG/STEAM, δεν καταλαβαίνω γιατί απασχολεί τόσο πολύ τον κόσμο. Καλώς/κακώς, το Steam είναι στην κορυφή, οπότε είναι λογικό να το πρόσεξαν περισσότερο.

    Όσο για το παιχνίδι είναι πολύ τίμιο RPG, ευχάριστο, αντρικό, ωραίο. Έχει μερικά unrefined πράγματα (μου κάνει εντύπωση αν σκεφτώ πόσο καιρό το ψειρίζουν), όπως το crafting σύστημα, τα άπειρα αφιλτράριστα components/recipes, ενώ και το Devotion system φαίνεται 'κουμπωμένο' άκομψα από πάνω (όπως ανέφερε ήδη ένας πόστερ πιο πάνω) και τα loots πέφτουν ασυνάρτητα, χωρίς λογική πρόοδο. Παρόλα αυτά είναι πολύ πολύ διασκεδαστικό, σχετικά λογική τιμή, μπόλικο περιεχόμενο και ανυπομονώ να βρω χρόνο να ασχοληθώ λίγο ακόμα (έχω μόνο 2 χαρακτήρες στα επίπεδα 25-30).

    Και μια απορία- αν κατάλαβα καλά από αυτά που γράφετε, το matchmaking το αναλαμβάνει ατομικά κάθε δίκτυο, πχ Steam, GOG;

    To crafting system είναι μια χαρά, αν ανέβεις λίγο και αρχίσεις να αποκτάς κάποια από τα “καλά” recipes θα αρχίσει να βγάζει νόημα. Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι πως τα αρχικά yellow recipes ουσιαστικά χρησιμοποιούνται ως το αντίστοιχο “gamble” του Diablo 2. Έχουν chance να κάνουν craft double rare green items χωρίς όμως να υπάρχει κάποιο hint για αυτό (η recipe είναι yellow, το λογικό είναι να βγάζει μόνο yellow items). Προσωπικά δεν με βλέπω να ασχολούμαι με το συγκεκριμένο τύπο crafting καθώς χρειάζεται άπειρα resources και είναι ουσιαστικά ανούσιο, εκτός και αν σου κάτσει το 0,00001% και βγάλεις το καλύτερο item για το build σου. Πάντως οι περισσότεροι που έχουν ασχοληθεί ουσιαστικά κάνουν dupe τα materials τους και απλά πατάνε το craft μερικές εκατοντάδες φορές την ημέρα μόνο και μόνο για να δοκιμάσουν την εικονική τύχη τους.

    Τα components και τα recipes μετά από λίγο θα σου είναι παιχνιδάκι. Όταν ξεκινήσεις να φτιάχνεις το πρώτο σου transcended relic, θα το καταλάβεις και εσύ.

    P.S. Το final boss στο elite είναι παλούκι τελικά. Ελπίζω πως σήμερα θα καταφέρω να το ρίξω αλλά και πάλι, αρχίζω και “φοβάμαι” για το τι ακολουθεί στο ultimate.

    #338468
    labKKlabKK
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 74
    Offline
    Replies: 74
    Been thanked: 0 times

    Παίζω και εγώ από steam.
    Τελικά αυτό το slow leveling και πιο αργό pacing μου είχε λείψει, (άλλο ένα fail του D3).

    Είμαι νέοπας ακόμα lv30 dual trickster και δεν είμαι σίγουρος αν θέλω να πάω προς lightning ή piercing damage.
    Φοβαμαι να βάλω και πόντους στο devotion tree γιατί δεν θέλω να καταλήξω σε αδιέξοδο.
    Γενικά όταν “ξεμαθαίνεις” skills κοστίζει φτηνά ωστε να πειραματιστείς ή από ένα σημείο και μετά είναι ασύμφορο???

    #338469
    PainPain
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3148
    Offline
    Replies: 3148
    Been thanked: 85 times

    Παίζω και εγώ από steam.
    Τελικά αυτό το slow leveling και πιο αργό pacing μου είχε λείψει, (άλλο ένα fail του D3).

    Είμαι νέοπας ακόμα lv30 dual trickster και δεν είμαι σίγουρος αν θέλω να πάω προς lightning ή piercing damage.
    Φοβαμαι να βάλω και πόντους στο devotion tree γιατί δεν θέλω να καταλήξω σε αδιέξοδο.
    Γενικά όταν “ξεμαθαίνεις” skills κοστίζει φτηνά ωστε να πειραματιστείς ή από ένα σημείο και μετά είναι ασύμφορο???

    Τo να αλλάξεις τα devotions σου είναι πραγματικά πάμφθηνο. Για τα class skills νομίζω ακριβαίνει σταδιακά, δεν έχω δοκιμάσει αρκετά. Αυτό που θέλει σίγουρα προσοχή είναι τα main points που βάζεις στην class (η κάτω μπάρα σε κάθε class που “ξεκλειδώνει” τα skills από επάνω) καθώς αυτά δεν υπάρχει προς το παρόν τρόπος να τα αφαιρέσεις (οι modders σίγουρα θα φτιάξουν κάτι στο προσεχές μέλλον).

    Γενικώς το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να επιλέξεις έναν τύπο damage που υποστηρίζει καλά η class σου και να κάνεις focus σε αυτόν. Για τα devotions καλύτερα δες και κανένα build στο forum παρόμοιο με αυτό που ακολουθείς προκειμένου να πάρεις μια ιδέα. Σε γενικές γραμμές οι περισσότεροι non-casters χρησιμοποιούν το devotion για να αυξήσουν  το survivability τους και επιλέγουν και 1 – 2 constellations που δίνουν skills.

    #338470
    Avatarsolaufein
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1672
    Offline
    Replies: 1672
    Been thanked: 0 times

    Έχει γούστο το σύστημα, μπορεί να κάνεις μπόλικους συνδυασμούς και μείξεις όπως φαίνεται. Άλλωστε οι flawed χαρακτήρες έχουν ποιό πολύ πλάκα αρκεί να μην είναι εντελώς άχρηστοι.
    Για τα class point δεν ήξερα πως δεν αφαιρούνται, κρίμα. Aλλά από την άλλη έτσι τι θα έκανες με το δευτερο χαρακτήρα στο επόμενο playthrough  :PP

    #338471
    labKKlabKK
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 74
    Offline
    Replies: 74
    Been thanked: 0 times

    Οι flawed χαρακτήρες δεν έχουν πλάκα οταν δεν σκοτώνουν…  ^.^

    Είμαι lv35. Έχω ένα skeleton key, να το χρησιμοποιήσω για να ανοίξω τις πύλες ή να περιμένω για αργότερα?  :hmm:

    #338472
    PainPain
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3148
    Offline
    Replies: 3148
    Been thanked: 85 times

    Οι flawed χαρακτήρες δεν έχουν πλάκα οταν δεν σκοτώνουν…  ^.^

    Είμαι lv35. Έχω ένα skeleton key, να το χρησιμοποιήσω για να ανοίξω τις πύλες ή να περιμένω για αργότερα?  :hmm:

    Ποιες πύλες από τις δύο; Υποθέτω εννοείς αυτές στα Steps of Torment. Αργότερα θα συναντήσεις και το Bastion of Chaos (Act4) το οποίο χρειάζεται key.

    Στο 35level, είναι σχεδόν σίγουρο πως θα πεθάνεις, ανεξαρτήτως του τι build έχεις επομένως δεν θα στο πρότεινα. Προσωπικά προτίμησα να περιμένω μέχρι το level50 καθώς δεν έλεγε να χάσω τον χαρακτήρα απλά για την πλάκα.

    Το συγκεκριμένο dungeon όπως και τα περισσότερα μέρη του κόσμου, κάνει scale με τον χαρακτήρα σου ως ένα συγκεκριμένο level. Δηλαδή αν μπεις level50, δεν σημαίνει πως θα έρθεις αντιμέτωπος με level35 mobs. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να φτάσεις μέχρι τις πύλες (δηλαδή να περάσεις τα δύο πρώτα “floors” που δεν χρειάζονται key) και να σκοτώσεις το boss μπροστά από τις πύλες. Αν δεις ότι είναι εύκολο για τον χαρακτήρα σου, μπορείς να δοκιμάσεις (αν ΔΕΝ παίζεις hardcore). Αργότερα θα έχεις αρκετά Blood of Cthon κλπ για να ξαναφτιάξεις keys επομένως μην αγχώνεσαι για αυτό. Και να μην καταφέρεις να φτάσεις μέχρι το τέλος, λογικά θα έχεις πάρει μερικά καλά drops.

    To ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ πράγμα στο παιχνίδι so far είναι το απίστευτο grinding που χρειάζεται προκειμένου να συγκεντρώσει κανείς αρκετά Chipped Claws για τα crafts. Δύο μέρες τώρα προσπαθώ να κάνω craft 2 Blood of Oleron που χρειάζομαι (48 chipped claws το κάθε ένα αν θυμάμαι καλά)

    #338473
    Avatarkuv
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 108
    Offline
    Replies: 108
    Been thanked: 0 times

    Κάτι που μου προκαλεί σύγχυση είναι ο μηχανισμός των drops, σαν κάτι να είναι off.

    Θα πέσει ένα πράσινο με συνολική “αξία” των stats (αν μπορούσαμε να τα βάλουμε όλα μαζί) θα είναι πχ 100, όταν είμαι level 20.
    Δέκα ώρες μετά, θα είμαι level 30, θα πέσει ένα μπλε αντικείμενο από κάποιο boss και η αξία του θα είναι 50.

    Εκτός και αν μου διαφεύγει κάτι τόσο πολύ ή δεν έχω καταλάβει κάποια ιδιαιτερότητα στα loot tables και τη σχέση τους με τα char levels και τα στατιστικά.

    ΥΓ. Το γράφω αυτό, για να μου το εξηγήσει ίσως κάποιος που έχει περισσότερες ώρες στο παιχνίδι, όχι ως κάτι αρνητικό που προσάπτω.

    #338474
    AvatarAlucard
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2977
    Offline
    Replies: 2977
    Been thanked: 0 times

    Ίσως να υποφέρει από την ίδια ασθένεια που είχε και το Titan Quest… Το οποίο έφτιαξε με community patch :(

    #338475
    Avatarsolaufein
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1672
    Offline
    Replies: 1672
    Been thanked: 0 times

    Kuv έχω μια απορία, ή μάλλον όχι απορία αλλά “teaser” απορία. Θα ήθελες τα loot table να είναι “σταθερά”, να μπορείς να τα φτιάξεις σε excel ρε παιδί μου αμα ασχοληθείς λίγο ή να βασίζονται σε λογάριθμο με την απαραίτητη “τύχη” ή nrg όπως θέλεις?
    Θεωρώ πώς οι πίνακες me εξοπλισμό του Diablo 3 είναι κάπως meh. Το να ξέρεις και το όνομα του αντικειμένου που ψάχνεις χαλάει κάτι από τη μαγεία. Μήπως το metagaming μας έχει κάπως κακομάθει?
    Το ποστ μου έχει μικρή σχέση και δεν είναι απάντηση στο δικό σου, είναι συνέχεια συζήτησης με κάποιον που έχει πείρα κλπ με τα παιχνίδια, κατά βάση επειδή ανέφερες τα drops.

    #338476
    Avatarkuv
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 108
    Offline
    Replies: 108
    Been thanked: 0 times

    Kuv έχω μια απορία, ή μάλλον όχι απορία αλλά “teaser” απορία. Θα ήθελες τα loot table να είναι “σταθερά”, να μπορείς να τα φτιάξεις σε excel ρε παιδί μου αμα ασχοληθείς λίγο ή να βασίζονται σε λογάριθμο με την απαραίτητη “τύχη” ή nrg όπως θέλεις?
    Θεωρώ πώς οι πίνακες me εξοπλισμό του Diablo 3 είναι κάπως meh. Το να ξέρεις και το όνομα του αντικειμένου που ψάχνεις χαλάει κάτι από τη μαγεία. Μήπως το metagaming μας έχει κάπως κακομάθει?
    Το ποστ μου έχει μικρή σχέση και δεν είναι απάντηση στο δικό σου, είναι συνέχεια συζήτησης με κάποιον που έχει πείρα κλπ με τα παιχνίδια, κατά βάση επειδή ανέφερες τα drops.

    Προτιμώ να είναι random, είναι η μισή μαγεία :)
    ΘΕΛΩ να πέφτουν RNG αντικείμενα που να μην μου κάνουν, εννοείται, που έχουν στατιστικά που δεν θέλω, που είναι αδύναμα, κ.λπ.
    Αυτά είναι κλασικοί μηχανισμοί του είδους, από την εποχή του Rogue.

    Αλλά όχι αντικείμενα που φαίνονται 'λάθος'.

    Υπάρχουν μαθηματικές ισορροπίες που συνδέουν αρμονικά τα στοιχεία του παιχνιδού, αν τις πειράξεις, κινδυνεύεις να πειράξεις και την ψυχολογία του παίκτη.
    Με άλλα λόγια, το ποντίκι ίσως σταματήσει να τρέχει αν δεν μεγαλώσεις το τυράκι μπροστά του, όταν παχύνει αρκετά  😎
    Τώρα αν αυτό είναι όντως η φιλοσοφία/τεχνοτροπία του παιχνιδιού, τη σέβομαι απόλυτα και ίσως (με τις ώρες) να τη συνηθίσω κιόλας.

    Πάντως ανυπομονώ να συνεχίσω το παιχνίδι, μόλις με το καλό φτιάξω τον υπολογιστή, γιατί από τον backup που έχω τώρα, ούτε που φορτώνει :throw:

    #338477
    PainPain
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3148
    Offline
    Replies: 3148
    Been thanked: 85 times

    Αυτό που χρειάζεται για να μην ενοχλούν τόσο τα “άκυρα” αντικείμενα είναι ακόμα περισσότερος αποθηκευτικός χώρος. Επίσης θα βοηθούσε η προσθήκη management των stash tabs (π.χ. όπως στο Path of Exile με τα named/colored tabs). Υποθέτω πως ακόμα και officially να μην βγει κάτι, κάποιο community mod θα προσθέσει κάτι αντίστοιχο, ειδικά αν λάβουμε υπόψιν το πόσοι το ζητάνε στο forum του GD.

    Μέχρι τότε, υπάρχει πάντα η λύση του character dupe, για όσους δεν έχουν θέμα να κάνουν κάτι τέτοιο. Το να πειράξει κανείς τα αρχεία των χαρακτήρων είναι άλλωστε πανεύκολο, όπως και στο Titan Quest. Το θέμα είναι γιατί να σε αναγκάζει το ίδιο το παιχνίδι να ακολουθήσεις τα κάπως “γκρίζα” μονοπάτια και να μην παρέχει QoL διευκολύνσεις.

    @Κuv Λογικά θα το συνηθίσεις αλλά σε κάποιες φάσεις και πάλι θα αγανακτείς. Όταν π.χ. θα σηκώσεις 4 φορές σερί το ίδιο 2h το οποίο αν ερχόταν όταν το χρειαζόσουν 10 levels νωρίτερα θα σου έκανε τη ζωή ευκολότερη.

    Κάτι που προσωπικά εκτιμώ απίστευτα είναι η έλλειψη οποιασδήποτε μορφής Magic Find στατιστικών. Στο Diablo ήταν πραγματικά κάτι το οποίο προσωπικά έβρισκα στην καλύτερη ενοχλητικό.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 135 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close