Might and Magic Heroes VI

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #251711
    chek2firechek2fire
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1118
    Online
    Replies: 1118
    Been thanked: 45 times

    Μια και δεν υπάρχει θέμα και έχω και τρελό κόλλημα με το game τις τελευταίες μέρες είπα να ανοίξω θέμα. Σίγουρα το γνωρίζεται όλοι το game και θα έχετε παίξει και παλιότερα της σειράς.
    Να πω την αμαρτία μου δεν είχα παίξει κανένα από τα προηγούμενα αν και αυτό το είδος είναι ένα από τα αγαπημένα μου.
    Το game είναι πάντως απίστευτα εθιστικό σαν gameplay.
    Εδώ το trailer του

    #366057
    chek2firechek2fire
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1118
    Online
    Replies: 1118
    Been thanked: 45 times

    Πάντως το game παιδιά ακόμα και στο normal που παίζω είναι απίστευτα δύσκολο και μιλάμε κάθε μάχη που δίνεις φεύγεις με τρελές απώλειες.
    με λίγο ψάξιμο είδα άπειρα post που το αναφέρουν αυτό. Καλό ως ένα σημείο πιστεύω όμως να μην καταντήσει κουραστικό.

    #366058
    NorthlanderNorthlander
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 13356
    Offline
    Replies: 13356
    Been thanked: 381 times

    Όταν αποφασίσεις να τελειώσεις με αυτό, πιάσε και το HoM&M III μαζί με όλα τα expansions του πες αντίο στη ζωή και βυθίσου στη λήθη.

    #366059
    AvatarRenivid Anul
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 233
    Offline
    Replies: 233
    Been thanked: 1 time

    Το συγκεκριμένο της σειράς εγώ το βρήκα μετριότατο, ακόμα και το V ήταν ανώτερο κατά πολύ.
    Συμφωνώ στη δυσκολία, απλά απάλευτο.
    Παράτα το και πιάσε το III να νιώσεις την γλύκα του genre.

    #366060
    chek2firechek2fire
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1118
    Online
    Replies: 1118
    Been thanked: 45 times

    Οι τύποι έχουν δημιουργήσει το δυσκολότερο νομίζω tutorial στην ιστορία του gaming. Εγώ προσωπικά δεν θυμάμαι ποτέ σε άλλο game να υπάρχει tutorial που σε πιάνει από τα μούτρα και σε ρίχνει όχι μονο στα βαθιά αλλά λες και παίζεις τις τελευταίες πίστες.
    Τρελό respawn από τον αντίπαλο που βγάζει συνέχεια δεκάδες μονάδες μέσα σε ένα γύρο που τις βρίσκει ένας θεός ξέρει, αντίπαλοι που για να τους ρίξεις φτύνεις αίμα και φεύγεις τελείως σακατεμένος και που μέχρι να αναπληρώσεις εσύ τα στρατεύματα ο αντίπαλος τα έχει δεκαπλασιάσει και όλα αυτά στο tutrorial. Δεν μπορώ να φανταστώ τι μπορεί να συμβαίνει στην συνέχεια.
    Θέλω να μην πιστέψω ότι είναι τελείως σπασμένος ο μηχανισμός του παιχνδιού αλλά στο internet υπάρχουν άπερια post για την δυσκολία του παιχνιδιού.
    Ενά άλλο που με έχει ξενερώσει είναι ότι λόγο αυτού του ξέφρενου respawn των αντιπάλων και ότι κάθε στράτευμα που χάνεις σου στοιχίζει πάρα πολύ ακυρώνει την εξερεύνηση του χάρτη γιατί πρέπει να πηγαίνεις να την πέφτεις με την μια στις πόλεις για να μην προλάβει η ΑΙ και δημιουργήσει ορδές από enemies.
    Το παλεύω ακόμα γιατί γενικά μου αρέσουν αυτού του είδους τα game αλλά από την άλλη έχει αρχίσει και γίνετε εξωφρενικά κουραστικό.

    #366061
    AvatarRenivid Anul
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 233
    Offline
    Replies: 233
    Been thanked: 1 time

    Εγώ πάντως τα παράτησα στην last mission του haven που μου φάνηκε κατάφωρη αδικία.
    Το παιχνίδι ούτως η άλλως ήταν του αδερφού μου οπότε ευτυχώς δεν το πήρα πατριοτικά να το συνεχίσω για να βγάλω την αξία των χρημάτων.
    Αν είναι έτσι η δυσκολία στο 2ο campaign δεν θέλω να φανταστώ τι θα γίνεται στη συνέχεια.
    Α και πολλά ευχαριστώ σε αυτόν που σκέφτηκε να βάλει αυτά τα -πως λεγόντουσαν δεν θυμάμαι- με tips από άλλους παίκτες που σε κάποιες πίστες ήταν καθοριστικά για το σωστό μονοπάτι

    #366062
    chek2firechek2fire
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1118
    Online
    Replies: 1118
    Been thanked: 45 times

    Θεωρώ μεγάλη μλκ να κάνεις τα tutorial τόσο δύσκολα και κολοπαιδαρισμό από τους developer του τίτλου. Είναι σαν να σε κοροϊδεύουν και να σε τρολάρουν ότι είσαι άχρηστος που δεν μπορείς να βγάλεις tutorial.
    Ti μλκ είναι αυτοί θέε μου και ποιος τους εμπειστεύεται σε δουλειές τέτοιους τύπους να βγάουν παιχνίδια.
    Προσωπικά χάσανε έναν υποψηφιο αγοραστή των expansion τους και γενικά ότι άλλου game βγει στην αγορά σαν might and magic.

    #366063
    NorthlanderNorthlander
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 13356
    Offline
    Replies: 13356
    Been thanked: 381 times

    Η ερώτηση είναι “γιατί δεν έχεις εγκαταστήσει ακόμη το Heroes of Might and Magic III?”.

    #366064
    GrmadnessGrmadness
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 4820
    Offline
    Replies: 4820
    Been thanked: 20 times

    chek2fire,άκου τον Βόρειο, ξέρει τι λέει. Ειδικά το expansion Armageddon’s Blade είναι από άλλο πλανήτη. ( όχι πως το Shadow of Death υστερεί κάπου, κάθε άλλο)

    42, the answer to everything

    #366065
    chek2firechek2fire
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1118
    Online
    Replies: 1118
    Been thanked: 45 times

    Δεν με ψήνει να παίξω τόσο παλιό game. Θέλω έτσι κάτι ποιο σύγχρονο. Καλό θα ήταν να το επαιζα στην εποχή τα αλλά δεν ψήνει τώρα.
    Κάτι άλλο που θέλω να σημειώσω είναι για ποιους φτιάχνουν οι developer αυτούς τους τίτλους? Δλδ με τόσο τεράστια δυσκολία και με τέτοιο σπασμένο μηχανισμό κατάφωρα υπέρ της ΑΙ ποιος πιστεύουν ότι θα ασχοληθεί με τον τίτλο τους η ότι δεν θα πάθουν μακροπρόθεσμα εμπορική ζημιά.
    Μιλάμε η βλακεία σε όλο της το μεγαλείο.
    Και όποιος έχει αντίρηση με όσα γράφω δεν έχει παρά να το δοκιμάσει το game.

    #366066
    f2bnpf2bnp
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1689
    Offline
    Replies: 1689
    Been thanked: 39 times

    Το HOMM VI απευθύνεται ξεκάθαρα νομίζω σε fans των προηγούμενών. Ως εκ τούτου η δυσκολία του μπορεί να σου φαίνεται μεγάλη, εγώ προσωπικά όσο έχω παίξει δεν δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα.
    Και το παιχνίδι είναι πολύ πολύ ανώτερο του V, μιλάμε για μεγάλη πατάτα αυτό το παιχνίδι. Προσπάθησε να μιμηθεί απόλυτα το HOMM III. Αν ήθελα να ξαναπαίξω το ίδιο παιχνίδι θα έπαιρνα από το ράφι μου και θα το εγκαθιστούσα.

    Αν θέλετε να παίξετε πραγματικά δύσκολο παιχνίδι που φέρνει σε HOMM, τότε παίξτε το King’s Bounty The Legend. Αυτό μου είχε βγάλει το λάδι. :P

    #366067
    AvatarRenivid Anul
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 233
    Offline
    Replies: 233
    Been thanked: 1 time

    Είναι και πόσο μετρ είναι ο καθένας στο εκάστοτε είδος.
    Αλλά εδώ θέλω να επισημάνω ότι το the Legend το θεωρώ δύσκολο ενώ το Homm 6 αδικία σκέτη.

    Στο ΚΒ έκανα το λάθος να το δοκιμάσω με mage που είναι αρκετά δύσκολοτερος από τις άλλες δύο classes και απλά εξαιτίας των μεγάλων απωλειών μου στις μάχες στέρευαν τελείως τα dwellings με τα χρήσιμα units. Ήταν δηλασή εν μέρει και δικό μου λάθος και απλά το οριοθετώ ως δύσκολο.

    Αλλά όμως δεν είναι δυνατόν τώρα στο Homm VI να σου ξεκινάει το ΑΙ με 5 πόλεις και εσύ να έχεις για 1η mission να κάνεις τον νομάδα. To βρίσκω βάρβαρο.
    Και αν θυμάμαι καλά τότε που γινόταν το marketing λέγανε για απλοποίηση για προσέγγιση και νέων παικτών πέρα των φανατικών( με πρώτο βροντερο επιχείρημα την μείωση των resources που όπως την δει κανείς. Δεν θεωρώ ότι απλοποίησε και ιδιαίτερα τα πράγματα). Μπαρούφες σκέτες.
    Anyways γι αυτό το έστειλα στο διάολο και κάθισα και αυτο το καλοκαίρι στο παλιό και καλό ΙΙΙ.

    Α και btw σχετικά με τα KB βρήκα εξαιρετικό το 1ο expansion το Τwilight Princess. Balanced και ωραίες προσθήκες, το χάρηκα από start till end.

    #366068
    tommastommas
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 338
    Offline
    Replies: 338
    Been thanked: 16 times

    Εμένα πάλι δε με προβλημάτισε η δυσκολία του παιχνιδιού και πρέπει να το είχα παίξει στο τελευταίο ή στο προτελευταίο (δε θυμάμαι ειλικρινά).

    Η μόνη σίγουρη “συμβουλή” για παιχνίδια του είδους είναι να αναθεωρείτε συνεχώς τις στρατηγικές σας και να μη διστάζετε να ξαναξεκινάτε τις αποστολές άμα βλέπετε ότι δε σας βγαίνουν οι επιλογές σας. Όσο πιο γρήγορα αποδέχεστε την “ήττα” σας τόσο περισσότερο κέρδος θα έχετε σε χρόνο και νεύρα.

    Προσωπικά, 2 πράγματα με είχαν ενοχλήσει στο ΗοΜΜ VI (ή ΜΜΗ VI αν προτιμάτε) : οι αφαίρεση των παλιών καλών town screens και το γεγονός ότι για να δεις τα γεγονότα με σωστή χρονολογική σειρά (και να μην ξεκινάς αποστολές χωρίς να μπορείς να καταλαβαίνεις τι έχει γίνει ή να γνωρίζεις τις εξελίξεις εκ των προτέρων) πρέπει να πηδάς από εναλλάσσεσαι μεταξύ των campaign συνεχώς έχοντας διαβάσει τη σειρά στο Internet εκ των προτέρων φυσικά. :dry:

    Τα ΚΒ για μένα είναι σαφώς δυσκολότερα μιας και στερεύουν τα dwelings και μπορείς να βρεθείς σε σίγουρο αδιέξοδο χωρίς να το πάρεις πρέφα και όλη σου η campaign να πάει στράφι. Το ARMORED princess το έχω λιώσει και εγώ (με self-impossed δυσκολία) χωρίς απώλειες για να γουστάρουμε (τα καλά της τότε ανεργίας).

    Βέβαια άμα σφιχτείς στην αρχή και το τηρήσεις γίνεται πολύ ευκολότερο προς το τέλος. B)

    #366069
    Κώστας ΚαλλιανιώτηςΚώστας Καλλιανιώτης
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 7816
    Online
    Replies: 7816
    Been thanked: 589 times

    Είχα ρηβιουάρει και το standalone expansion του ΜΜΗ6 πριν λίγους μήνες…

    https://www.ragequit.gr/reviews/item/might-and-magic-heroes-6-shades-of-darkness

    #366070
    f2bnpf2bnp
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1689
    Offline
    Replies: 1689
    Been thanked: 39 times

    Εμένα αγαπημένο μου HOMM είναι το II πάντως. Το IIΙ είναι ομολογουμένως το καλύτερο αλλά το II έχει άλλη θέση στην καρδιά μου :P.

    Το μόνο που με εκνευρίζει στο III είναι οι περισσότεροι fans. Οι περισσότεροι απλώς περιμένουν να βγεί ένα HOMM III-2. Δεν γίνεται, άμα θέλετε παίξτε ξανά το ίδιο παιχνίδι. Θάψανε το IV που ήταν αξιοπρεπέστατο παιχνίδι επειδή ήταν πολύ διαφορετικό από το III.
    Και μετά βγήκε η μαλακία το V που προσπαθούσε να γίνει HOMM III. Yawn…

    Το VI δυστυχώς δεν το έχω παίξει εις βάθος αλλά μου αρέσουν οι αλλαγές του μέχρι στιγμής και φαίνεται να έχει ενδιαφέρουσα πλοκή (σε αντίθεση με το V…).

    Είναι όπως τα λέει ο Tommas πάντως, πρέπει να παραδέχεσαι ήττα όσο πιο σύντομα γίνεται. Από τα πρώτα κιόλας παιχνίδια δουλεύει έτσι. Η AI μπορεί να σε ξεφτιλίσει για πλάκα. Μόλις πάρεις πρέφα πως κινείται και τι κάνει έχεις πολλές περισσότερες πιθανότητες.

    Χαρακτηριστικό παράδειγμα, με τους “κακούς” στο II, υπάρχει πίστα που ξεκινάς με ελάχιστο στρατό και ο χάρτης είναι πρακτικά τετράγωνος. Υπάρχουν 4 κάστρα, ένα σε κάθε γωνία του τετραγώνου. Τα 2 είναι abandoned και εσύ και ο αντίπαλός σου έχετε 1.
    Αυτός όμως είχε αρκετό στρατό για αρχή και με έκοβε φέτες. Μέχρι που κατάφερα να του πάρω όλα τα κάστρα και αν τον αποκλείσω. Η AI τρελάθηκε, είχα από έναν ήρωα σε κάθε κάστρο με λίγο στρατό αλλά αρκετή υποστήριξή από τα towers. Έτσι έκοβε βόλτες μην μπορώντας να αποφασίσει που να πάει. Τελικά νίκησα σε λιγότερο από δύο βδομάδες διότι χωρίς κάστρο έχεις μία βδομάδα για να βρεις ένα αλλιώς πούλους.

    Αυτά τα ωραία.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close