LATEST NEWS

Assassin’s Creed Infinity: η νέα live service υπηρεσία

Κατόπιν των διάφορων φημών που κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο, η Ubisoft μέσω του blog της επιβεβαίωσε την ανάπτυξη του Assassin’s Creed Infinity, το οποίο χαρακτηρίζει ως το μέλλον του franchise.

Η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς είναι ότι πλέον παύει η ύπαρξη μεμονωμένων παιχνιδιών για χάρη ενός νέου μοντέλου, όπου το περιβάλλον θα είναι ενιαίο και θα εμπλουτίζεται ανά τακτές χρονικές περιόδους. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ανακοίνωση “Αντί να συνεχίσουμε να παραδίδουμε τη σκυτάλη από παιχνίδι σε παιχνίδι, πιστεύουμε βαθιά ότι αυτή είναι μια ευκαιρία για ένα από τα πιο αγαπημένα franchises της Ubisoft να εξελιχθεί με έναν πιο ολοκληρωμένο και συνεργατικό τρόπο που θα είναι λιγότερο επικεντρωμένος στα στούντιο και περισσότερο επικεντρωμένος στο ταλέντο και την ηγεσία, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται εντός της Ubisoft”.

Η ανάπτυξη της πλατφόρμας βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, καθώς δεν αναμένεται να δει το φως της ημέρας σύντομα, αλλά επί της ουσίας διαφοροποιεί σημαντικά τον τρόπο που θα κινηθεί η σειρά από εδώ και στο εξής. Ίσως αποτελέσει μια καινούρια αρχή και για τα υπόλοιπα franchises της εταιρίας (π.χ. Far Cry).

Ίδωμεν.

Γιώργος Δεμπεγιώτης

Συντάκτης-λάτρης των action, shooter, adventure, RPG’s και ενίοτε racing παιχνιδιών, προτιμά κυρίως το single-player gaming. Που και που ξεσπάει σε κανά multi, αλλά δεν το παρακάνει κιόλας.

11 Comments

  1. Νομίζω δεν υπήρχε πλέον -ρεαλιστικά- η προοπτική να δούμε την ιστορία των AC να “κλείνει” με ικανοποιητικό τρόπο, ούτε και έπαιζε κανείς τα παιχνίδια για το σενάριο με τους templars και το animus. Αλλά σίγουρα δείχνει πού οδηγούνται τα μεγάλα franchises που δεν ενδιαφέρονται να υπηρετήσουν το αρχικό τους σενάριο αλλά να μείνουν αιωνίως relevant, όπως συμβαίνει εδώ και χρόνια με το Warcraft, για παράδειγμα.

  2. Κρίμα γαμώτο. Στάνταρ θα χωθώ στη μπέτα για να το καμαρώσω από τεχνικής άποψης αλλά δεν ψήνομαι να καίγομαι σε ‘αιώνιο’ live game γιατί έτσι θέλει η Ubisoft και η κάθε Ubisoft. Ελπίζω να συνεχίσουν να κυκλοφορούν παραδοσιακά και ‘ορθόδοξα’ παιχνίδια της σειράς, με αρχή, μέση και τέλος.

  3. /δικηγόρος του διαβόλου mode ON

    Από τη στιγμή που η σειρά είχε καταλήξει να είναι το ίδιο κι απαράλλαχτο game που βγαίνει κάθε 2 χρόνια και αλλάζει μόνο το ιστορικό background έναντι ταρίφας 60 ευρώ, δεν θα είχε merit μια απόπειρα να ενοποιήσουν τρόπον τινά όλο τους το περιεχόμενο, να υπάρχει ένας κοινός “σκελετός” ως τεχνικό υπόβαθρο, και μετά να ακολουθείς πχ το ένα plotline στο Α και το Β μέρος και μετά από λίγο καιρό να κατεβάζεις το Γ μέρος που θα διαδραματίζεται σε μεταγενέστερη ιστορική περίοδο και να βλέπεις σε αυτό μεταξύ άλλων υπαρκτές επιπτώσεις των πράξεών σου στα Α και Β μέρη?

    /δικηγόρος του διαβόλου mode OFF

    Πολλά θα εξαρτηθούν από το πώς θα λανσάρουν την υπηρεσία, βέβαια. Αν είναι να σκάμε συνδρομητική ταρίφα 150 ευρώ το χρόνο ή κάτι τέτοιο, με αντάλλαγμα να παίζουμε κουτσουρεμένα questlines που κρατάνε 5-6 ώρες, καλά κρασά.

  4. [QUOTE=”maladroid, post: 575197, member: 102613″]
    Νομίζω δεν υπήρχε πλέον -ρεαλιστικά- η προοπτική να δούμε την ιστορία των AC να “κλείνει” με ικανοποιητικό τρόπο, ούτε και έπαιζε κανείς τα παιχνίδια για το σενάριο με τους templars και το animus. Αλλά σίγουρα δείχνει πού οδηγούνται τα μεγάλα franchises που δεν ενδιαφέρονται να υπηρετήσουν το αρχικό τους σενάριο αλλά να μείνουν αιωνίως relevant, όπως συμβαίνει εδώ και χρόνια με το Warcraft, για παράδειγμα.
    [/QUOTE]
    δε νομίζω ότι το wow είναι relevant εδώ και αρκετά χρόνια.

  5. [QUOTE=”nitro912gr, post: 575204, member: 102594″]
    δε νομίζω ότι το wow είναι relevant εδώ και αρκετά χρόνια.
    [/QUOTE]

    You’d be surprised.

    Επίσης, το point μου δεν ήταν κατά πόσο το WoW τα πηγαίνει καλά ή όχι. Το point είναι ότι για να καταφέρει να συνεχίζεται στο διηνεκές έχει πετσοκόψει ό,τι plotline και χαρακτήρα υπήρχε μετά το τέλος του W3, ενώ εφηύρε σαράντα τόνους καινούργιου lore το οποίο άδειασε πάνω σε εκείνο που αγαπούσε ο κόσμος, θάβοντάς το από κάτω δια παντός.
    Πάντως, όπως είπε κι ο Hellion, η “ιστορικά theme parks” προσέγγιση που ακολουθούν ήδη τα AC είναι βολική για ένα γιγαντιαίο playground που συνεχώς εμπλουτίζεται με νέα πράγματα. Μένει να δούμε τον τρόπο εκτέλεσης και monetization.

  6. Όλα εξαρτώνται στο πως θα γίνει η υλοποίηση. Αν είναι ικανοί να εμπλουτίζουν το περιεχόμενο σε βαθμό που να αποτελεί καινούριο παιχνίδι έχει καλώς. Αν απλώς σκοπεύουν να έχουν άπειρα απλά questakia εδώ και εκεί όπως με τον Αλέξιο κλάψτα χαράλαμπε.

  7. [QUOTE=”j_lynx, post: 575226, member: 103332″]
    Όλα εξαρτώνται στο πως θα γίνει η υλοποίηση. Αν είναι ικανοί να εμπλουτίζουν το περιεχόμενο σε βαθμό που να αποτελεί καινούριο παιχνίδι έχει καλώς. Αν απλώς σκοπεύουν να έχουν άπειρα απλά questakia εδώ και εκεί όπως με τον Αλέξιο κλάψτα χαράλαμπε.
    [/QUOTE]
    Κι εγώ κάπως έτσι φαντάζομαι πως θα γίνει. Μια επέκταση του χάρτη κάθε τόσο με σκινς και quests τα οποία φυσικά θα απαιτούν κάποιο λεβελ που για να παρακάμψεις το grind…[ISPOILER]$$[/ISPOILER]

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Back to top button
elEL