Official thread περί adventure games

Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 799 total)
  • Author
    Posts
  • #501967
    f2bnpf2bnp
    • Member
    Offline
    Replies: 1677
    Been thanked: 24 times

    Που να πάρει τα έχουμε/έχει παίξει όλα τα παραπάνω!

    • This reply was modified 2 weeks, 6 days ago by f2bnp.
    #501972
    NorthlanderNorthlander
    • Admin
    Offline
    Replies: 13082
    Been thanked: 136 times

    Βρήκαμε ποιος μπορεί να κάνει adventuroreviews στη θέση του Μάνου τότενες. 😆

    2 users thanked author for this post.
    #502009
    TommyTommy
    • Member
    Offline
    Replies: 389
    Been thanked: 3 times

    Kings Quest, Space Quest και Kyrandia έχω να προτείνω αν και είναι λίγο αρχαία σε γραφικά και αν θυμάμαι καλά μερικά έχουνε dead ends σε κάποιες περιπτώσεις.

    1 user thanked author for this post.
    #502010
    Dim Gian BotDim Gian Bot
    • Member
    Offline
    Replies: 780
    Been thanked: 19 times

    Φαντάζομαι πως θα τα έχει παίξει κι αυτά, αφού είναι all-time classics, αλλά τα αναφέρω για την ιστορία: Maniac Mansion, Zak McKracken and the Alien Mindbenders, Day of the Tentacle, Loom.

    Ίσως, όμως, να σας έχουν ξεφύγει τα: Lure of the Temptress, Beneath a Steel Sky, Cruise for a Corpse.

    RQ Forum Live Bot

    #502013
    f2bnpf2bnp
    • Member
    Offline
    Replies: 1677
    Been thanked: 24 times

    DOTT και Loom, καθώς και Beneath a Steel Sky ναι.

    Τώρα εντάξει Maniac Mansion δεν την παλεύω ούτε εγώ να το παίξω, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να της το δώσω. Zak, Lure και Cruise είναι ενδιαφέροντα παιχνίδια όπως λες, αλλά είναι πλέον απαρχαιωμένα, νομίζω το Zak ίσως είναι το πιο εύκολο να ασχοληθεί κανείς, τα άλλα δύο έχουν πολύ περίεργο interface.

    Για την ώρα παίζει το Silence και της αγόρασα και το Primordia, για να δούμε πόσο καιρό θα την κρατήσουν :P.

    #502014
    Asparagus MaritimusAsparagus Maritimus
    • Member
    Offline
    Replies: 1
    Been thanked: 1 time

    <span style=”font-family: arial, helvetica, sans-serif;”>Την τριλογία των Dark Fall έχω να προτείνω. </span>

    Νάφε και μέμνασο απιστείν

    1 user thanked author for this post.
    #502441
    gvorrisgvorris
    • Member
    Offline
    Replies: 337
    Been thanked: 20 times

    Κάποτε γράψανε :

    Rivereyes : Δεν θέλω να ξέρω πόσο χαμηλά θα πέσει το Hero U…

    Hellion : Σε περίπτωση που δεν θυμάστε το Hero-U, το κικσταρτερωμένο Adventure που ανακοινώθηκε από τους δημιουργούς των  Quest for Glory πριν 56 χρόνια περίπου, στο τελευταίο τους backer update ισχυρίζονται πως εν τέλει θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή ανάμεσα στον Απρίλιο και τον Μάιο του 2018

    Hellion Κυκλοφόρησε! Rivereyes τώρα μπορείς να το μάθεις.. 😀

    https://www.gog.com/game/herou_rogue_to_redemption

    • This reply was modified 6 days, 22 hours ago by gvorris.
    #502448
    RivereyesRivereyes
    • Admin
    Offline
    Replies: 9714
    Been thanked: 114 times

    Προς ώρας χαζολογάω με το manual, το οποίο ακολουθεί τα χνάρια των περίφημων “Famous Adventurer’s Correspondence School for Heroes” ενθέτων που συνόδευαν τα Quest for Glory. Θα ήθελα πραγματικά πολύ να αξίζει και θα το ξεκινήσω αισιόδοξος, αλλά χωρίς παρωπίδες.

    1 user thanked author for this post.
    #502491
    RivereyesRivereyes
    • Admin
    Offline
    Replies: 9714
    Been thanked: 114 times

    Λοιπόν, κάποιες πρώτες εντυπώσεις :

    – Πάρα πολύ φτωχός, αλλά λειτουργικός τεχνικός τομέας. Παραδόξως, τα Unity μοντέλα χαρακτήρων, έχουν περισσότερη λεπτομέρεια και προσωπικότητα απ’ ότι είδαμε σε Pillars of Eternity/Tyranny/Wasteland 2 ως τώρα. Τα λίγα μουσικά θέματα είναι ευχάριστα και για speech ούτε λόγος. Απλοϊκά σκίτσα με ξυλομπογιά για τις cinematics και τα πρόσωπα των χαρακτήρων, βγάζουν ένα γλυκό ερασιτεχνισμό.

    -Τίγκα στις γλυκές αναφορές στα Quest for Glory. Γαργαλάει επιτυχώς τον παράγοντα ‘νοσταλγία’ με το καλημέρα. Οι πάλιουρες θα εξοικειωθούν άμεσα.

    -Υπερβολικά πολλά λογοπαίγνια σχεδόν ΠΑΝΤΟΥ, σε βαθμό που κουράζουν και φαντάζουν αφύσικα. Είχανε και τα QfG αλλά εδώ κάπου νιώθω πως χάνεται η ισορροπία.

    -Από πλευράς σχεδιασμού gameplay δείχνει να συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το QFGV.

    Απλό παιχνιδάκι, αλλά τίμιο, δεν ανατινάζει εγκεφάλους και η μικρή του κλίμακα εγγυάται πως δεν μπορεί με την καμία να θεωρηθεί QFGVI…η εμπορική αποτυχία είναι δεδομένη και αν έκανε 6 χρόνια να εμφανιστεί τούτο το μικρό και ευχάριστο ίντι, μην περιμένετε να δείτε ποτέ Hero U- Wizard’s Way.

    2 users thanked author for this post.
    #502493
    gvorrisgvorris
    • Member
    Offline
    Replies: 337
    Been thanked: 20 times

    Μάλιστα.. κάτι τέτοιο περίμενα και εγώ από λίγο gameplay που είδα.

    Κρίμα πάντως, θα μπορούσαν με τόσα λεφτά που μάζεψαν να φτιάξουν κάτι όπως παλιά με μεράκι και αγάπη κάτι που φαίνεται ότι στο συγκεκριμένο παιχνίδι τα ξέχασαν τελείως.

    Τώρα 6 χρόνια στην ανάπτυξη μάλλον βαριόντουσαν να το ολοκληρώσουν, πάτησαν και αυτοί στα ονόματα τους και στην νοσταλγία που θα προσφέρουν για να πουλήσουν σε τύπους σαν και εμάς που μεγαλώσαμε με τα διαμάντια της Sierra και της Lucasarts.

    Αγορά σε βαριά έκπτωση λοιπόν.

     

    #502494
    RivereyesRivereyes
    • Admin
    Offline
    Replies: 9714
    Been thanked: 114 times

    Ισχύει. Φωνάζει από μακριά πως είχε σχεδόν εγκαταλειφθεί και το τελείωσαν όπως-όπως προκειμένου να περισώσουν την όποια υπόληψη τους απομένει στην πιάτσα. Στην πορεία μπορεί και να είναι ευχάριστο, αλλά κάνει τα Lamplight City και Unavowed να φαντάζουν ΑΑΑ παραγωγές ένα πράγμα. Κρίμα κι άδικο, φάγανε όσα φάγανε από τη ‘φούσκα’ του ΚΣ το ’12, το μάθαμε πια το μάθημά μας, τα νιάτα δεν γυρίζουν πίσω με εικοσαδόλλαρα σε κουρασμένα παλλικάρια.

    1 user thanked author for this post.
    #502495
    HellionHellion
    • Admin
    Offline
    Replies: 7436
    Been thanked: 161 times

    Μην το ξεγράφετε πλήρως το παιχνίδι εμπορικά. Σίγουρα δεν θα πουλήσει και εκατομμύρια, αλλά μόλις αρχίσει να δημιουργείται στοιχειώδης ντόρος από τα ρηβιού του IGN, του RPS, του Eurogamer, του Ragequit και των υπόλοιπων μεγάλων σαιτς που ασχολούνται με PC gaming, θα τσιμπήσουν κάμποσες πωλήσεις από νοσταλγικούς πάλιουρες και μερικούς μερακλήδες νέους.

    Μέχρι και στο Κόντεξ λένε ψιλοκαλά λόγια ως τώρα. Κατακεραυνώνοντας προφανώς τα άθλια και συνεχή λογοπαίγνια.

    YΓ.

    Παλιόφιλοι…

    Attachments:
    1 user thanked author for this post.
    #502499
    lucinoslucinos
    • Member
    Offline
    Replies: 636
    Been thanked: 12 times

    Απλό παιχνιδάκι, αλλά τίμιο, δεν ανατινάζει εγκεφάλους και η μικρή του κλίμακα εγγυάται πως δεν μπορεί με την καμία να θεωρηθεί QFGVI…η εμπορική αποτυχία είναι δεδομένη και αν έκανε 6 χρόνια να εμφανιστεί τούτο το μικρό και ευχάριστο ίντι, μην περιμένετε να δείτε ποτέ Hero U- Wizard’s Way.

    Καμμιά ιδέα που ξόδεψαν όλα τα λεφτά τους;

    <cite>Corey Cole on October 4, 2017</cite>

    As for funding, we’ve been out of funds for two years. Everything since then has come out of loans, and Lori’s and my retirement accounts. It’s safe to say at this point that we’ve personally spent as much on this project as we received from both Kickstarter campaigns.

    #502503
    RivereyesRivereyes
    • Admin
    Offline
    Replies: 9714
    Been thanked: 114 times

    Φεύγουνε πολύ εύκολα 500Κ στο ‘Μιούρικα αν είσαι ερασιτέχνης φουλ και δεν έχεις ιδέα πώς φτιάχνεται ένα παιχνίδι πλέον. Το μεγαλύτερο μέρος έφυγε σε φιξ συμβόλαιο με το στούντιο που δημιούργησε τα assets και τα animations του τίτλου. Αν θυμάμαι καλά (είχα σταματήσει να παρακολουθώ τα backer updates τον τελευταίο χρόνο) μάλιστα κατέληξαν να πληρώνουν τα ίδια πράγματα δυο φορές, καθώς τα πρωτότυπα δεν ικανοποιούσαν ποιοτικά και εξαφανίστηκαν ούλα. Τσάμπα λεφτά δηλαδή.

    Βάλε κάπου εκεί και και περιπτώσεις τύπου “Έλα, πάμε διακοπές, το ‘χουμε κάψει, θα βάλουμε το επόμενο milestone στην πιστωτική” σε συνδυασμό με την συνειδητοποίηση πως το παιχνίδι απευθύνεται σε πολύ περιορισμένο κοινό (και φυσικά την άρνηση των developers να ενσωματώσουν στοιχεία που θα το έκαναν αρεστό σε ‘ασχέτους’) και δεν θέλει και πολύ.

    Πρότυπο case study επιτυχημένου Kickstarter από τους ‘παλιούς ήρωες της νιότης’, ήταν το Larry Reloaded. Εκεί φάνηκε πως έγινε σωστή εκτίμηση του κόστους και του κοινού, ορίστηκε συγκεκριμένο πρόγραμμα και παραδόθηκε, με κάποιο φυσικά κέρδος για την εταιρεία, ακριβώς το προϊόν που είχαν υποσχεθεί. Μαζεύεις π.χ 100Κ, έχεις ήδη φίξ πλάνο πως το παιχνίδι θα ολοκληρωθεί με 50Κ και δεν θα πουλήσει τίποτε παραέξω, οπότε σου μένουν και 50Κ στην τσέπη και είσαι κύριος. Σημειώστε πως με 50Κ δεν ζει μια οικογένεια ούτε χρόνο στις ΗΠΑ, οπότε, όπως αντιλαμβάνεστε, δεν είχε και ιδιαίτερο νόημα να δοθεί συνέχεια στο όλο εγχείρημα. Πολύ κόπος και χρόνος για ένα χαρτζιλίκι, σε ανθρώπους πάνω από μια ηλικία άλφα, δεν έχει και πολύ νόημα.

    *κατεβαίνει από το πόντιουμ του LSEFD*

    • This reply was modified 4 days, 10 hours ago by Rivereyes.
    #502508
    NorthlanderNorthlander
    • Admin
    Offline
    Replies: 13082
    Been thanked: 136 times

    Υπάρχουν πολυάριθμες επιτυχημένες Kickstarter campaigns. Για του λόγου το αληθές το πρόσφατο παράδειγμα είναι το Hollow Knight το οποίο πέτυχε πρόσφατα το milestone των 1 εκ. κόπιων όπως γράφτηκε και στο αντίστοιχο thread.

    1 user thanked author for this post.
Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 799 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Close
Close