Official thread περί adventure games

Viewing 4 posts - 796 through 799 (of 799 total)
  • Author
    Posts
  • #502509
    RivereyesRivereyes
    • Admin
    Offline
    Replies: 9729
    Been thanked: 119 times

    Ισχύει, έπρεπε να ήμουν πιο σαφής :

    Αναφερόμουν αποκλειστικά στο πολύ περιορισμένο γκρουπ ΚΣ που έγιναν από “παλιούς ήρωες της νιότης” οι οποίοι απευθύνονται στους τριαναπεντάρηδες-σαραντάρηδες οπαδούς τους. Το Hollow Knight και άλλα νέα παιχνίδια, φυσικά και έχουν κάθε προοπτική επιτυχίας, καθώς ξεκινάνε από το μηδέν, από μικρές ομάδες ανάπτυξης με τεράστιο μεράκι, εκεί άλλη φάση και φυσικά τα πάντα είναι διαφορετικά, γι’αυτό και πολλά projects όχι μόνο ολοκληρώνονται εγκαίρως, αλλά γνωρίζουν εμπορική και καλλιτεχνική επιτυχία.

    3 users thanked author for this post.
    #502513
    NorthlanderNorthlander
    • Admin
    Online
    Replies: 13110
    Been thanked: 153 times

    Αυτά είναι καταδικασμένα από χέρι, για πολλούς λόγους. α) Μεγαλώσαμεχ, β) πρέπει να αγγίξεις και τον παλμό. Η ακατέργαστη μαγεία που είχαν τα παλαιότερα παιχνίδια λόγω περιορισμών (τεχνολογικών,  μπορεί και υλοποίησης ιδεών) δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ανταγωνιστούν τις σημερινές βελτιώσεις (και δεν αναφέρομαι στις τάσεις για ΠάμπΤζι κτλ.).

    Τουλάχιστον ήταν τίμια τα παλικάρια και δεν έφαγαν τα λεφτά του κόσμου στο ντούκου (ασχέτως με τους λάθους ελιγμούς τους, αυτό έπρεπε να είναι στο risk assessment).

    Το Hollow Knight ομολογουμένως είναι ιδιάζουσα περίπτωση, διότι δεν ξεκίνησε από το μηδέν στην ουσία του κορμού του gameplay που είναι ένα metroidvania με ενσωματωμένη όλη τη φιλοσοφία gameplay/αφαιρετικού-ασαφούς narration που διακατέχει τα Dark Souls παιχνίδια (δεν είναι button-fest όπως το Guacemelee δηλαδή). Αυτά σε συνδυασμό με το εικαστικό του ήταν ιδανικοί κράχτες για ένα ήδη “ψημένο” κοινό.

    2 users thanked author for this post.
    #502518
    RivereyesRivereyes
    • Admin
    Offline
    Replies: 9729
    Been thanked: 119 times

    Συμφωνώ. Και δεν ξεχνάμε πως τα ‘παλιά καλά παιχνίδια’ στην πραγματικότητα εισήγαγαν φοβερές καινοτομίες. Τo Hero’s Quest, το Larry I, διάβολε, το Baldur’s Gate και το Planescape: Torment (αναφέρω τίτλους στους οποίους πάτησαν συγκεκριμένα Kickstarter), όλα βρίσκονταν στην αιχμή της τεχνολογίας για την εποχή τους, ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακά και σίγουρα τα έδειχνες σε κάποιο φίλο σου με καμάρι. Δεν ήταν ‘ρετρό’ δηλαδή όταν κυκλοφόρησαν, ούτε παρελθοντολάγνα. Τα περισσότερα δε, εισήγαγαν και πλουσιότατο gameplay το οποίο οδηγούσε κυριολεκτικά το gaming της εποχής του.

    Ο τρόπος με τον οποίο για παράδειγμα οργανικά αυξάνονταν οι ικανότητές σου μέσω της εξάσκησης στην σειρά Quest for Glory, ενέπνευσε άπειρους σχεδιαστές και υιοθετήθηκε από πάμπολλα παιχνίδια (προεξέχοντων των τελευταίων Elder Scrolls) τα οποία πήραν αυτό το νήμα προόδου και το τράβηξαν ακόμη πιο μακριά.

    Νομίζω τελικά αυτό που μένει είναι πως όσο ωριμάζει το gaming (θα ήταν και ενδιαφέρον άρθρο αυτό, πλάκα-πλάκα) και ωριμάζουμε και εμείς ως παίκτες, διακρίνονται πιο καθαρά συγκεκριμένες εποχές, περίοδοι και σχολές. Την πατήσαμε θυματεϊκα με τις Χρυσές Νοσταλγικές Παρωπίδες του ’12, έτσουξε όσο έτσουξε, πάμε για άλλα, μόνο μπροστά συνεχίζει ο δρόμος.

    1 user thanked author for this post.
    #502635
    HellionHellion
    • Admin
    Offline
    Replies: 7443
    Been thanked: 167 times

    O Corey Cole πόσταρε σήμερα στο φόρουμ του Hero-U πως το γκεημ έχει πουλήσει λίγο παραπάνω από 1000 κόπιες ως τώρα, αλλά αυτό είναι ψιλοαναμενόμενο γιατί έχουν μηδενική δημοσιότητα ακόμα (λέει ο ίδιος πως άρχισαν να στέλνουν ρηβιού κωδικούς μόνο μετά την επίσημη κυκλοφορία του γκεημ, και πως λαμβάνουν καμιά 50αριά αιτήσεις για κωδικούς ημερησίως) και πως αναμένει οι πωλήσεις να αυξηθούν σημαντικά μόλις αρχίσει να δημιουργείται στοιχειώδης ντόρος.

    Επίσης στο πρόσφατο kickstarter update γράφουν πως “ήδη εργάζονται πάνω σε 2 νέους Hero-U τίτλους”, ένα casual spin-off αλλά και το Wizard’s Way που έγραψε παραπάνω ο Μποράτσος πως δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει :Ρ

    Ισχύει πάντως αυτό που λένε εδώ κι εκεί, πως το παιχνίδι ξεκινάει ψιλοαργά και χτίζει ταχύτητα στην πορεία. Έχω φτάσει στην ημέρα 10+ και η κατάσταση έχει αρχίσει να ρολάρει στοιχειωδώς γρηγορότερα σε σχέση με τις αρχές όπου ήταν ουσιαστικά εξομοιωτής πανεπιστημίου. Γενικά περνάω καλά με την πάρτη του πάντως.

    1 user thanked author for this post.
Viewing 4 posts - 796 through 799 (of 799 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Close
Close