Overwatch

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 319 total)
  • Author
    Posts
  • #434701
    AvatarKaidan
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 182
    Offline
    Replies: 182
    Been thanked: 0 times

    Πολλά δεδομένα έχουν αρχίσει να βγαίνουν:

    Το overwatch έχει 7,000,000+ παίκτες.

    Aπό 1000 loot boxes έβγαλαν πως υπάρχει: 97% πιθανότητα για common, 78% για rare, 26% για epic, και 9% για legendary.

    Υπάρχουν γενικά στατιστικά στοιχεία πλέον στο masteroverwatch για τους ήρωες…

    Δημοφιλία: Mercy=7,25% , Lucio=7,15%, Soldier:76=6,41%, Pharah=6,26%, McCree=6,1%, Widowmaker=5,96%, Reinhardt=5,84%, Junkrat=5,58%, Genji=5,5%, Tracer=5,15%, Reaper=5,06%, Hanzo=5,05%, Roadhog=4,71%, D.Va=4,02%, Torbjorn=3,75%, Mei=3,46%, Bastion=2,93%, Winston=2,78%, Zarya=2,65%, Zenyatta=2,39%, Symmetra=1,97%.

    Ποσοστό επιτυχίας:  Symmetra=61,4%, Torbjorn=61,3%, Lucio=57,9%, Bastion=53,7%, D.Va=53,5%, Soldier:76=52,9%, Zarya=52,8%, Reaper=52,8%, Winston=52,2%, Reinhardt=51,6%, Mei=50,9%, Roadhoag=50,8%, Junkrat=50,6%, Genji=50,3%, Zenyatta=50,3%, Tracer=49,9%, Widowmaker=49,7%, Hanzo=49,2%, McCree=49,2%, Pharah=48,9%, Mercy=48,1%.

    Τώρα τι μπορεί να συμπεράνει κανείς απ'αυτά;; Δύσκολο να βγουν συμπεράσματα απ'τα ποσοστά επιτυχίας πιστεύω γιατί και εγώ π.χ. που έχω τρελά ποσοστά με την Symmetra τα έχω παίζοντας την μόνο όταν είμαι defence, μόνο στο πρώτο point, και μόνο σε συγκεκριμένους χάρτες. Επίσης, την βλέπω όσο ανεβαίνω level όλο και λιγότερο αφού τα κόλπα της πιάνουν καλύτερα σε νουμπάδες.

    Τέλος ένα προσωπικό tip που κατάλαβα λίγο αργά (δεν πήγα πολύ μακριά) τις προάλλες ενώ έπαιζα mercy… Η mercy μπορεί να ξεφύγει απ΄το graviton surge(Q) της Zarya με το guardian angel(Shift).

    #434702
    Oolated SquiggOolated Squigg
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1691
    Offline
    Replies: 1691
    Been thanked: 73 times

    Τέλος ένα προσωπικό tip που κατάλαβα λίγο αργά (δεν πήγα πολύ μακριά) τις προάλλες ενώ έπαιζα mercy… Η mercy μπορεί να ξεφύγει απ΄το graviton surge(Q) της Zarya με το guardian angel(Shift).

    Το ίδιο συμβαίνει και με την παγίδα του Σκουπιδοαρουραίου, την ίδια στιγμή που μπορεί να σταματήσει έναν charging Reinhardt και έναν dashing Genji.

    #434703
    AvatarKuivamaa
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3057
    Offline
    Replies: 3057
    Been thanked: 1 time

    Δημοφιλία: Mercy=7,25% , Lucio=7,15%, Soldier:76=6,41%, Pharah=6,26%, McCree=6,1%, Widowmaker=5,96%, Reinhardt=5,84%, Junkrat=5,58%, Genji=5,5%, Tracer=5,15%, Reaper=5,06%, Hanzo=5,05%, Roadhog=4,71%, D.Va=4,02%, Torbjorn=3,75%, Mei=3,46%, Bastion=2,93%, Winston=2,78%, Zarya=2,65%, Zenyatta=2,39%, Symmetra=1,97%.

    Ποσοστό επιτυχίας:  Symmetra=61,4%, Torbjorn=61,3%, Lucio=57,9%, Bastion=53,7%, D.Va=53,5%, Soldier:76=52,9%, Zarya=52,8%, Reaper=52,8%, Winston=52,2%, Reinhardt=51,6%, Mei=50,9%, Roadhoag=50,8%, Junkrat=50,6%, Genji=50,3%, Zenyatta=50,3%, Tracer=49,9%, Widowmaker=49,7%, Hanzo=49,2%, McCree=49,2%, Pharah=48,9%, Mercy=48,1%.

    Τώρα τι μπορεί να συμπεράνει κανείς απ'αυτά;; Δύσκολο να βγουν συμπεράσματα απ'τα ποσοστά επιτυχίας πιστεύω γιατί και εγώ π.χ. που έχω τρελά ποσοστά με την Symmetra τα έχω παίζοντας την μόνο όταν είμαι defence, μόνο στο πρώτο point, και μόνο σε συγκεκριμένους χάρτες. Επίσης, την βλέπω όσο ανεβαίνω level όλο και λιγότερο αφού τα κόλπα της πιάνουν καλύτερα σε νουμπάδες.

    Φυσικά και βγαίνει συμπέρασμα. Symmetra=61,4%, Torbjorn=61,3%, Lucio=57,9%, αυτοί οι τρεις έχουν τόσο μεγάλο ποσοστό επιτυχίας που ξεφεύγει καθαρά από το στατιστικό όριο λάθους. Η Blizzard θα ξέρει επίσης αν αυτό συμβαίνει παντού ή σε συγκεκριμένους χάρτες. Και αν η Symmetra έχει χαμηλό ποσοστό χρήσης (που σημαίνει ότι αφενός ίσως το ποσοστό νίκης να μην ειναι εντελώς αντιπροσωπευτικό λογω μικρου δείγματος, αφετέρου αποκλειεται να νερφάρουν τον λιγοτερο χρησιμοποιουμενο ηρωα) ο Lucio κάνει μπαμ ότι θα φάει ψαλίδι σύντομα. Οσο για τον Torbjörn ε ναι, νομίζω πως οι πυργίσκοι του  ειναι υπερβολικά ισχυροί στην άμυνα.

    #434704
    Ηλίας ΙακωβόπουλοςΗλίας Ιακωβόπουλος
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 7120
    Offline
    Replies: 7120
    Been thanked: 85 times

    Πάντως στο χοτς εγώ που έπαιζα με vikings είχα παρατηρήσει ότι είχαν ελάχιστη χρήση και σχεδόν 100% win ratio. Παρόαλ αυτά φαγαν 2 νερφαρισματα, νομίζω συνεχόμενα.

    #434705
    AvatarKaidan
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 182
    Offline
    Replies: 182
    Been thanked: 0 times

    Ερώτηση: Γνωρίζουμε πως δουλεύει το ΜΜ όσον αφορά το grouping?

    Π.χ. μπορεί να παίξουν full ομάδες με randoms ή με 2 “υπό-ομάδες” και αλλά τέτοια τραγικά που είχε το HotS (στις αρχές του τουλάχιστον, δε ξέρω για τώρα) ή υπάρχει μια σχετικά πιο δίκαιη φόρμουλα?

    Με προβλημάτισε αυτό που έγραψες… και έκανα ένα μικρό γκάλοπ σχεδόν τις μισές φορές που έχανα. Ρώταγα την ομάδα μου: Are you guys a team? και μετά ρώταγα τους αντιπάλους: Are you a team? Μέχρι στιγμής τις περισσότερες φορές είχαν team οι αντίπαλοι ενώ οι δικοί μου απαντούσαν όχι.

    Το αποκορύφωμα ήταν που πέτυχα μια αντίπαλη ομάδα με έναν 90 level ενώ η πλευρά μου ήταν 30-50 level. Μετά σκέφτηκα τουλάχιστον έχουν και έναν 13 level στην άλλη ομάδα, λίγο αργότερα όμως ξανακοίταξα και είδα ένα αστεράκι από κάτω απ'το πορτραίτο του, ήταν 113 level!!!! …και team, μου είπε, με τον 90 level και έναν άλλο!!

    #434706
    Oolated SquiggOolated Squigg
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1691
    Offline
    Replies: 1691
    Been thanked: 73 times

    Κυκλοφορεί μια φήμη ότι το παιχνίδι από default σε σπρώχνει σε ένα “forced” 50% winrate, δηλαδή άμα έχεις κάποιο winstreak σε βάζει σε match με παίκτες μεγαλύτερου level ή με παίκτες που έχουν και αυτοί winstreak, αντίστοιχα για loss-streaks. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει άλλα από αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ μου φαίνεται να επιβεβαιώνεται, δεν ξέρω αν πρόκειται για κολπάκι της Blizzard ή εάν έτσι προορίζεται να δουλέψει το match-making. Τώρα για τις ομάδες νομίζω ότι όταν παίζεις με ομάδες το παιχνίδι προσπαθεί να σας βάλει αντίπαλους με ομάδες (των ίδιων μελών? )

    #434707
    AvatarKaidan
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 182
    Offline
    Replies: 182
    Been thanked: 0 times

    Τώρα για τις ομάδες νομίζω ότι όταν παίζεις με ομάδες το παιχνίδι προσπαθεί να σας βάλει αντίπαλους με ομάδες

    Δεν ξέρω αν το προσπαθεί και δεν του βγαίνει και την πληρώνουν randomάδες σαν και εμένα. Πριν λίγο έχασα defence ενάντια σε 5-man team (τους ρώτησα και μου το είπαν) και οι δικοί μου μου είπαν πως είναι randomάδες όπως εγώ.

    Όσων αφορά το 50% το έχω δει ως ποσοστό +-5% να το έχει πάρα πολύ κόσμος. Οι εξαιρέσεις που έχω δει είναι άτομα που έχουν παίξει σχετικά λίγο και έχουν πάει π.χ. Bastion ή Torbjorn στα πρώτα level που πολλοί δεν ξέρουν καθόλου πως να τους διαχειριστούν. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα πως η θεωρία σου ισχύει.

    #434708
    Great0ldOneGreat0ldOne
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3970
    Offline
    Replies: 3970
    Been thanked: 306 times

    ενάντια σε 5-man team (τους ρώτησα και μου το είπαν)

    Δηλαδή αν δε ρωτήσεις, δε φαίνεται; Αυτά το HotS τα έχει λύσει καιρό πριν, μου κάνει εντύπωση που οι σχετικές ευκολίες στο UI δεν πέρασαν πακέτο στο Overwatch.

    #434709
    tommastommas
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 344
    Offline
    Replies: 344
    Been thanked: 41 times

    Σκεπτόμενος το HotS αυτό το ΜΜ υπήρχε (και υπάρχει) στα quickplay ακόμα και όταν ήταν το μόνο mode στις αρχές αρχές του. Επειδή αν δε κάνω λάθος θα βγει ranked mode (λογικά είτε με 2-man team είτε  με 5-man teams) και στο O/W δε νομίζω να αλλάξει παιδιά. Σου λέει normal παίζεις για χαβαλέ και για serious tryharding παίξε ranked.

    Εν ολίγοις παίξτε για το χαβαλέ, τα unlocks και για εκμάθηση νέων ηρώων και μη πολυασχολείστε με νίκες-ήττες κλπ μέχρι να βγει ranked mode. :drinks: Τουλάχιστον κατά την άποψη μου.  :)

    #434710
    Great0ldOneGreat0ldOne
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3970
    Offline
    Replies: 3970
    Been thanked: 306 times

    Εν ολίγοις παίξτε για το χαβαλέ, τα unlocks και για εκμάθηση νέων ηρώων και μη πολυασχολείστε με νίκες-ήττες κλπ μέχρι να βγει ranked mode. :drinks: Τουλάχιστον κατά την άποψη μου.  :)

    Δεν ξέρω από Overwatch, αλλά θα πω για Heroes of the Storm, μιας και είναι επίσης multiplayer competitive game της ίδιας εταιρίας.

    Αν είσαι νέος στο παιχνίδι, ή παλιός αλλά θες να μάθεις νέο ήρωα/χάρτη ή να δοκιμάσεις διαφορετικό playstyle, training versus A.I. μέχρι να μάθεις τουλάχιστον τα στοιχειώδη – και λίγο παραπάνω. Και λίγη ασχολία με guides (Icy veins) επίσης δε βλάπτει.

    To quick match μπορεί να μην έχει ranks, αλλά έχει hidden mmr και το YOLO play μπορεί να σε κολλήσει στα χαμηλά του mmr hell – αν το παιχνίδι σε ενδιαφέρει πραγματικά και έχεις σκοπό να ασχοληθείς σε βάθος χρόνου, ΔΕ θέλεις να βρεθείς σε αυτή τη χαβούζα με τους ηλίθιους, τελεία και παύλα.

    #434711
    tommastommas
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 344
    Offline
    Replies: 344
    Been thanked: 41 times

    To quick match μπορεί να μην έχει ranks, αλλά έχει hidden mmr και το YOLO play μπορεί να σε κολλήσει στα χαμηλά του mmr hell – αν το παιχνίδι σε ενδιαφέρει πραγματικά και έχεις σκοπό να ασχοληθείς σε βάθος χρόνου, ΔΕ θέλεις να βρεθείς σε αυτή τη χαβούζα με τους ηλίθιους, τελεία και παύλα.

    Δεν ήθελα να πω αυτό. Απλώς εννοούσα ότι δε πρέπει να εκνευρίζεται – χαλίεται κανείς επειδή πχ στο αντίπαλο team πχ βρέθηκε οργανωμένη 6αδα (που μάλιστα μπορεί και να trollάρουν παίρνοντας 5-6 φορές τον ίδιο ήρωα). Στο συγκεκριμένο παιχνίδι η εκμάθηση για τα βασικά όσον αφορά πως παίζεται ο κάθε ήρωας είναι κάτι που έρχεται πολύ γρήγορα και τα υπόλοιπα έρχονται με την εμπειρία που σίγουρα δεν αποκτάται παίζοντας vs AI. Guideς φυσικά και είναι ευπρόσδεκτοι.

    #434712
    AvatarKuivamaa
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3057
    Offline
    Replies: 3057
    Been thanked: 1 time

    Το MMR  στα περισσότερα παιχνίδια έτσι δουλεύει. Προσπαθεί να κρατήσει τους πάντες σε 50%-50% win-lose ratio. Πχ, παραδοσιακά η Αρενα στο WoW έτσι δουλεύει, αν αρχίσεις να παίρνεις σερί νικες, το MMR σου ανεβαίνει πάνω από το ELO (κανονικό rating) σε μια προσπάθεια να σου κόψει την πορεία, βάζοντας σου απέναντι όλο και δυσκολότερους αντιπάλους. Προφανώς αυτοί των οποίων η πορεία δεν κόβεται πουθενά πιάνουν κάτι 3000 elo rating και χρίζονται gladiators :D Ακόμα και στα mobile games αυτό συμβαίνει (πχ. Clash Royale), κανένας λόγος ανησυχίας.

    #434713
    AvatarKaidan
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 182
    Offline
    Replies: 182
    Been thanked: 0 times

    ενάντια σε 5-man team (τους ρώτησα και μου το είπαν)

    Δηλαδή αν δε ρωτήσεις, δε φαίνεται;

    Όχι απαραίτητα. π.χ. αυτό το 5-man για το οποίο έγραψα δεν ήμουν σίγουρος πως ήταν premade γιατί τους είχαμε πάει πάρα πολύ καλά μέχρι ένα σημείο, παρ'ολο που οι δικοί μου έπεφταν σαν μύγες και είχα κάνει 2 φορές 3 άτομα resurect. Είχα φάει με το πιστολάκι και έναν genji που μου την είχε πέσει. Όμως προς το τέλος φάνηκαν ξάφνου να έχουν σοβαρευτεί υπερβολικά, πράγμα που δεν σημαίνει απαραίτητα premade team αλλά εγώ ρώτησα όπως και να'χει. Μπορεί και οι ίδιοι να το πήγανε σχετικά χαλαρά (να μην μιλάγανε τόσο κλπ κλπ) για να νιώσουν καλύτερα για τη νίκη τους vs randoms μέχρι που είδαν πως μπορεί να μην τους βγαίνει έτσι και το σοβάρεψαν. Ποιος ξέρει.

    Έκανα ένα google search και βρήκα αυτό το σχετικό:

    In the beta so far, over 80% of the games played had either all solo queued individuals or a maximum of a two person group. So the majority of games being played do not actually involve “premades”.
    Also, when it comes to a 6 person team facing off against others, these are what the stats look like:
    6 v all individuals: 0.59% of games played in the beta
    6 v 2 person group as largest group size: 0.81%
    6 v 3: 0.44%
    6 v 4: 0.25%
    6 v 5: 0.18%
    6 v 6: 0.11%
    (the numbers for a 5 person premade look about the same)
    Even despite what the stats say, we have some plans that will make individuals facing off against “premades” even less likely in upcoming updates. Also, when the population of the game is larger (it's very small right now) this will be even less likely.
    From a high level perspective, our goal is to not prevent people from grouping. It's just the opposite. How do we get more people to group, be friends and coordinate. The experience is vastly improved if you play with people you like. We're focusing a lot right now on improving our social systems to enable people to form groups easier as well as make friends (and yes, with a small beta population your friends aren't all in right now — they will be in early May).
    We'll keep working to improve the experience. Sorry it has caused you some frustration.

    Πηγή (Reddit post που κάνει quote dev post πριν από 2 μήνες)

    Προσωπικά βρίσκω λες και μας υποτιμά τη νοημοσύνη με τον τρόπο που διαχειρίζεται τα στατιστικά στοιχεία που παρουσιάζει. Βέβαια αν κρίνω από πολλές απ'τις απαντήσεις στο reddit καλά κάνει αφού σχεδόν κανείς δεν αμφισβητεί κάτι. Στα γενικά στατιστικά βάζει τις 2-man premade team μαζί με τους randomάδες για να βγάλει πως αποτελούν το 80%, λες και μια 2-man premade team από άτομα που γνωρίζονται και συνεννοούνται με μικρόφωνα κλπ δεν είναι σημαντικό πλεονέκτημα vs randoms. …και μετά στα ειδικά στατιστικά που παρουσιάζει αναλύει μόνο τα ποσοστά των 6-man premade teams, δηλαδή αυτών που φτιάχνονται δυσκολότερα από όλες! Επίσης, δεν ξέρω γιατί λέει πως: ” when the population of the game is larger (it's very small right now) this will be even less likely.” εγώ θα έλεγα το αντίθετο δηλαδή πως αυτοί που ήταν στην closed beta δεν είχαν όσους φίλους ήθελαν με closed beta key για να κάνουν premade teams. :/

    #434714
    Great0ldOneGreat0ldOne
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3970
    Offline
    Replies: 3970
    Been thanked: 306 times

    κανένας λόγος ανησυχίας.

    Έχοντας 1690 online matches στο HotS, και 834 νίκες (49.3% win ratio) μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως υπάρχει τεράστιος λόγος ανησυχίας – ούτε είναι τυχαίο πως κάθε δυο μήνες η Blizzard φέρνει αλλαγές στο match editor μπας και διορθώσει το πράγμα. Μόνο αυτό που θα μπορούσε πραγματικά να διορθώσει την κατάσταση αρνείται πεισματικά να κάνει, δηλαδή hard mmr reset.

    Το πρόβλημα είναι πως είναι καθαρά συνεργατικό παιχνίδι, και το μίζερο mmr που λαμβάνει υπόψη ΜΟΝΟ το win-loss ratio συνεχώς πέφτει αν έχεις άσχετους στην ομάδα χωρίς να μπορείς να κάνεις κάτι – και όσο πέφτει, τόσο μεγαλώνει η πιθανότητα να έχεις άσχετους στην ομάδα.

    Μπαίνει προχτές Raynor σε χάρτη Infernal Shrines, και ευθύς πιάνει top lane και δεν κουνιέται από εκεί σε ΟΛΟ το παιχνίδι, (προσπαθώντας να) κάνει solo push. Δεν ήρθε ούτε σε ένα objective/team fight. Χάναμε φυσικά τα team fights, μετά οι αντίπαλοι του την έπεφταν και τον έριχναν, αυτός το χαβά του. Προφανώς χάσαμε. Κοιτάω μετά το profile του, και ο τύπος έχει 600 σερί games μόνο με Raynor, καταφανώς χωρίς να έχει να μάθει να παίζει. Γιατί έχω αυτόν τον βλάκα στην ομάδα μου; Ποιος ξέρει, το mmr πάντως κατρακύλησε. Και δεν είναι πως τυχαίνει μια στο τόσο – αν και αυτή ήταν extreme περίπτωση – τα μισά matches έχουν teammate που είναι σκέτο handicap.

    Θα μου πεις, τέτοιοι θα βρεθούν και στην απέναντι ομάδα και θα κερδίσεις και θα ανέβει το mmr. Και θα σου πω, πρώτον η αντίπαλη ομάδα σπάνια πάσχει από ΤΟΣΗ ασχετοσύνη, δεύτερον μετά από 400 ώρες παιχνιδιού έχω την απαίτηση να γίνομαι matched with and against παίκτες που νιώθουν, το θέμα δεν είναι να κερδίζω με snowballing επειδή οι αντίπαλοι είναι ανίδεοι, αλλά να παίζω αξιόλογα matches ακόμα κι αν χάνω.

    #434715
    J.LynxJ.Lynx
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2665
    Offline
    Replies: 2665
    Been thanked: 256 times

    κανένας λόγος ανησυχίας.

    Μπαίνει προχτές Raynor σε χάρτη Infernal Shrines, και ευθύς πιάνει top lane και δεν κουνιέται από εκεί σε ΟΛΟ το παιχνίδι, (προσπαθώντας να) κάνει solo push. Δεν ήρθε ούτε σε ένα objective/team fight. Χάναμε φυσικά τα team fights, μετά οι αντίπαλοι του την έπεφταν και τον έριχναν, αυτός το χαβά του. Προφανώς χάσαμε. Κοιτάω μετά το profile του, και ο τύπος έχει 600 σερί games μόνο με Raynor, καταφανώς χωρίς να έχει να μάθει να παίζει. Γιατί έχω αυτόν τον βλάκα στην ομάδα μου; Ποιος ξέρει, το mmr πάντως κατρακύλησε. Και δεν είναι πως τυχαίνει μια στο τόσο – αν και αυτή ήταν extreme περίπτωση – τα μισά matches έχουν teammate που είναι σκέτο handicap.

    Αυτός μίλησε καθόλου σε όλη την διάρκεια του αγώνα; Τελευταία έχω παρατηρήσει πολλά τέτοια περιστατικά και έχω αρχίσει και σκέφτομαι μήπως είναι bot. Τελευταίο και πιο τρανταχτό παράδειγμα ένας αντίπαλος leoric ο οποίος έκανε συνέχεια το εξής. Επίθεση μόνος του σε έναν πύργο. Πέθαινε, έμενε εκεί μέχρι να κάνει ressurection και επίθεση ξανα στον ίδιο πύργο μόνος.

    Θα μου πεις, τέτοιοι θα βρεθούν και στην απέναντι ομάδα και θα κερδίσεις και θα ανέβει το mmr. Και θα σου πω, πρώτον η αντίπαλη ομάδα σπάνια πάσχει από ΤΟΣΗ ασχετοσύνη[/b], δεύτερον μετά από 400 ώρες παιχνιδιού έχω την απαίτηση να γίνομαι matched with and against παίκτες που νιώθουν, το θέμα δεν είναι να κερδίζω με snowballing επειδή οι αντίπαλοι είναι ανίδεοι, αλλά να παίζω αξιόλογα matches ακόμα κι αν χάνω.

    ΣΟΒΑΡΑ ΠΕΣΤΑ!!! Όχι τίποτα άλλο, τόσο καιρό έλεγα ότι είμαστε οι γκαντέμιδες και τους έλκουμε….

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 319 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close