PILLARS OF ETERNITY II: DEADFIRE Post-Release Thread

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 61 total)
  • Author
    Posts
  • #504849
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 10549
    Offline
    Replies: 10549
    Been thanked: 783 times

    Παραδόξως διαπιστώνω πως έγραψα πάνω από 14 ώρες χωρίς να το πολυκαταλάβω. Σκάλες ανώτερο από το πρώτο, για το Tyranny δεν συζητάμε, το έχει αφήσει σε γκρίζες σκόνες. Τελείωσα με όλα τα quests στην πρωτεύουσα Nehetaka και προκειμένου να το απολαύσετε όπως πρέπει, έχω μια συμβουλή : μην αποπειραθείτε να το παίξετε ‘τέλεια’ και ψυχαναγκαστικά, κυνηγώντας τις ‘καλύτερες’ δυνατές εκβάσεις στα quests, γιατί τις περισσότερες φορές, αυτές απλά δεν υπάρχουν.

    Αφεθείτε χαλαρά στο πειρατικό βάιμπ της φάσης, μετονομάστε το παπόρι σας και φύγετε για τη μακριά βόλτα.

    #505084
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 10549
    Offline
    Replies: 10549
    Been thanked: 783 times

    Το άτιμο είναι φοβερά ευχάριστο. Σαν υπερ-τούμπανο, stand-alone εκδοχή του Storm of Zehir, έχει (ειδικά όσο προχωράς και εγκαταλείπει τα σεναριακά προσχήματα) πολύ ωραία αίσθηση ‘χαλαρού’ AD & D campaign, περιμένεις τον Έρολ Φλύν να σκάσει μύτη κάποια στιγμή. Αυτό που κάνει, το πραγματικά άριστα, με τις quality of life αλλαγές του και τα όλα του. Επίσης, αυτό :

    Attachments:
    1 user thanked author for this post.
    #508347
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8370
    Offline
    Replies: 8370
    Been thanked: 505 times

    Βγήκε αισίως και το τρίτο και τελευταίο DLC (είδα και μεγάλο patch για 4.0.0 έκδοση), κανονικό, με την ιστορία του κτλ., όχι όπως το προηγούμενο που ήταν gauntlet/arena πρόκληση. Λογικά μόλις βρω season σε καλή τιμή, το ξεκινάω κι εγώ.

    Wind and stone, I search my heart and find...

    1 user thanked author for this post.
    #508791
    Κώστας ΚαλλιανιώτηςΚώστας Καλλιανιώτης
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 7942
    Offline
    Replies: 7942
    Been thanked: 718 times

    Μάλλον πρόκειται για χριστουγεννιάτικο θαύμα, αλλά απ’ότι φαίνεται το τελευταίο πατς για το Ντεντφαιρ εισάγει τη δυνατότητα για… Turn-based μάχες (!).

    [PoE2] My game has turn-based mode from projecteternity

    #508792
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 10549
    Offline
    Replies: 10549
    Been thanked: 783 times

    Glitch, το κατέβσαν μέσω hotfix. Κανείς δεν θα μάθει ποτέ αν πρόκειται για κάτι με το οποίο πειραματίστηκαν και εγκατέλειψαν χωρίς ποτέ να το αφαιρέσουν από τον κώδικα του παιχνιδιού ή για κάτι καινούριο που φιλοδοξούν να εισάγουν σε μελλοντικό πάτς. Θα ήθελε βαρβάτο rebalancing σε πάρα πολλά πράγματα αν όντως έμπαινε, οπότε και το θεωρώ χλωμό.

    #508793
    Κώστας ΚαλλιανιώτηςΚώστας Καλλιανιώτης
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 7942
    Offline
    Replies: 7942
    Been thanked: 718 times

    Θαρρώ πως ήταν αναβάθμιση του κωδικα εν όψει της κυκλοφορίας για κονσόλες ή κάτι παρόμοιο, η οποία αναβάθμιση για κάποιο λόγο μπλέχτηκε με το προγραμματισμένο patch του pc. Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως αν υλοποιούσαν οντως δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε tb και rtwp.

    #508928
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 10549
    Offline
    Replies: 10549
    Been thanked: 783 times

    Ετερματίσθη μετά από 40 περίπου ώρες και επιβεβαίωσε κάτι που έχω καταλάβει εδώ και αρκετό καιρό : τα ‘παραδοσιακά’ fantasy RPG’s δεν είναι πλέον για μένα. Δεν έχω το παραμικρό ενδιαφέρον για τις ‘φανταστικές’ τους γεωπολιτικές ίντριγκες. Δηλαδή θα μου φαινόταν απείρως πιο ενδιαφέρον το ίδιο παιχνίδι αν αντί για Χουάνα-Ραουαταϊ και δεν ξέρω-γω-τι, λάμβανε χώρα στον Ινδικό Ωκεανό κατά το 17ο αιώνα.

    Άπειρο περιεχόμενο, φοβερή υλοποίηση του D & D ονείρου για τους θιασώτες της φάσης, αλλά συναισθηματικά, με την νοσταλγία προ πολλού κορεσμένη, πέρασε και δεν με ακούμπησε στο ελάχιστο. Για τα DLC ούτε λόγος. Κορυφαίες στιγμές με διαφορά, τα A Paradise of the Mind, Bekarna’s Folly και New Gods Of The Deadfire.

    Εντυπωσιακές τεχνικά οι φάσεις όπου εμφανιζόταν ο Έοθας στον κόσμο του παιχνιδιού.

    Φινάλε με Πρίντσιπι-Φουράντε (όχι πως είχε τελικά καμιά σημασία ιδιαίτερη), ρομαντζάδα με το Μαγιάκι που με απαράτηξε μόλις ξηγήθηκα Πρίντσιπας.

    Καταλαβαίνω πως και γιατί οι ‘σκληροί’ θα το θεωρήσουν κορυφαίο RPG της χρονιάς, αλλά το KC: D με διασκέδασε απείρως περισσότερο.

    1 user thanked author for this post.
    #509002
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 10549
    Offline
    Replies: 10549
    Been thanked: 783 times

    Καλή χρονιά τσακάλια.

    Συνεχίζω την κουβέντα, καθώς η Επιστήμη™ και η Πρακτική Φνώση™ (sic) έρχονται να επιβεβαιώσουν αυτό που κατέδειξα στην σειρά αβανταδόρικων-φούλ κλικμπέητ άρθρων μου κατά την διάρκεια του έτους. Διάβαζα πάρα πολλές από τις λίστες με ‘Τα Παιχνίδια Που Δεν Έπαιξα το ’18’ εκλεκτών συναδέλφων ανά τα χαώδη Ίντερνετς και κρατούσα πάντα στο μυαλό μου τις δικές σας απαντήσεις στο ανάλογο νήμα.

    Νομίζω ότι πως προς έκπληξη κανενός απολύτως, το Deadfire κερδίζει με άνεση την πρωτιά ‘Παιχνιδιού Που Όλοι Παινεύουν Αλλά Κανείς Δεν Παίζει Γιατί….Εφηβεία; Λόγοι;’ Μήπως γιατί φοβόμαστε να παραδεχτούμε πως μεγαλώσαμε και το συγκεκριμένο πιάτο και περιτύλιγμα δεν μας καλύπτουν ουσιαστικά;

    Σκεφτείτε, το αγόρασα με μεγάλη καθυστέρηση και σε έκπτωση, δίχως ιδιαίτερο ενθουσιασμό. Παρ’ ολ’αυτά, του αφιέρωσα το χρόνο που ήθελε, ίσως περισσότερο από πείσμα. Και φυσικά στο τέλος εισέπραξα την απογοήτευση/επιβεβαίωση του προαισθήματός μου.

    Αν τώρα κάποιος αφιερώνει 200 ώρες το χρόνο στο ΧΨΖ άκυρο multiplayer, δεν είναι καθόλου κακό, σημαίνει μάλιστα κάτι πάρα πολύ απλό : αυτό είναι το παιχνίδι που τον διασκεδάζει. Ίσως έχει μια διαφορετική αντίληψη της ‘gaming ταυτότητάς του’, πιθανώς στηριγμένη στο ένδοξο παρελθόν αλλά η μόνη βεβαιότητα είναι πως τα πάντα αλλάζουν.

    Το τί παίξαμε αυτή την χρονιά, δείχνει πραγματικά και τί αγαπάμε. Θυμάστε τις εποχές που έβγαινε παιχνίδι και τρελαινόμασταν; Που μονοπωλούσε το χρόνο και το ενδιαφέρον μας; Δεν υπήρχε τότε ‘Ε είναι μεγάλο, θα το πιάσω τότε που…’. Απλά παίζαμε. Γιατί ήταν απόλαυση. Και είναι ακόμη. Αλλά αυτό που μου δείχνουν τα πειραματικά δεδομένα μου, είναι πως απ’ όλους όσους υπερθεμάτισαν για το Deadfire, ελάχιστοι τελικά…ασχολήθηκαν μαζί του. Και όσοι ασχολήθηκαν, καλά κάνανε φυσικά γιατί το γούσταραν και το στήριξαν.

    Αλλά καταλαβαίνετε πού το πάω. Ντισκάς.

    1 user thanked author for this post.
    #509003
    Κώστας ΚαλλιανιώτηςΚώστας Καλλιανιώτης
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 7942
    Offline
    Replies: 7942
    Been thanked: 718 times

    Μπορεί να σε έκαψαν απλώς τα indie σφηνάκια που reviewάρεις συνήθως, και ο εγκέφαλός σου ξεσυνήθισε και θεωρεί πλέον πως το default παιχνίδι πρέπει να είναι 2-3 ώρες σε διάρκεια και να πραγματεύεται διάφορους νεοεποχίτες ταλαίπωρους :O :O :O Εξαιρείται ο Καγκουραλέξης επειδή μίλησε στην ΠΑΣΟΚ, Μυκονιάτικη πσυχή σου.

    Καλή Χρονιά να έχωμε 😀

    #509004
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 10549
    Offline
    Replies: 10549
    Been thanked: 783 times

    Καλά για μένα ΠΡΟΦΑΝΩΣ έχει συμβεί αυτό προ πολλού ρε συ. Το θέμα προς συζήτηση είναι γιατί άπειρος κόσμος εκεί έξω που ενώ πέρασε 200+ ώρες σε άλλα ‘χαζά’ (κατά ίδιαν ομολογίαν) παιχνίδια, διατείνεται πως το Deadfire είναι ένα ΕΠΟΣ αλλά ε μωρέ, θα το δω ίσως του χρόνου, μπορεί του παραχρόνου, χεχέ, μάλλον ποτέ, πάμε ματσάκι Ρόκετ Λίγκ. Αλλά έπος, έ! Είναι σαν να υποστηρίζεις τη Μπανάθα και να μην έχεις δει ποτέ σου μισό παιχνίδι. Λίγο…εχμ;

    Αυτό είναι το ‘περίεργο’ που θέλω να διερευνήσω, τα δικά μου θολοκουλτουριάρικα νερά είναι από καιρό σεσημασμένα 😀

    1 user thanked author for this post.
    #509006
    Κώστας ΚαλλιανιώτηςΚώστας Καλλιανιώτης
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 7942
    Offline
    Replies: 7942
    Been thanked: 718 times

    Σε γενικευμένη κλίμακα, θαρρώ πως οφείλεται περισσότερο το ότι, όπως είχα γράψει και στο τελευταίο PCMRace, ατόνησε κατακόρυφα το nostalgia factor για τα Infinity Engine clones. Ο κόσμος έπαιξε, έλιωσε και λάτρεψε το πρώτο Pillars (εν μέρει επειδή ΕΠΡΕΠΕ να το λατρέψει ως φόρο τιμής στα νιάτα του και τον σπυριάρη έφηβο εαυτό που έβριζε τον Yoshimo κτλ κτλ), αλλά μετά τη χιλιοστή αντίστοιχη κυκλοφορία συνειδητοποίησε πως δεν γίνεται να παίζεις 100 IE-clones το χρόνο εν έτη 2018-2019.

    Πόσο μάλλον όταν είχε βγει και το Original Sin 2, που αντικειμενικά ως “Old-skool RPG” προσέφερε αρκετές περισσότερες και πιο “διαφορετικές/νεωτεριστικές” συγκινήσεις σε σχέση με το πιο παραδοσιακό real-time-with-pause Pillars 2, το οποίο χωρίς να το παίξει κανένας συμπεραίνει πως “ντάξ μωρέ, μια απ’τα ίδια με το 1 θα είναι (το οποίο μόνο εν μέρει είναι σωστό, υποθέτω), καλό αλλά θα το δω αργότερα”.

    Συνυπολογίζω και τον παράγοντα ότι έπραξαν την αδιανόητη μπετοστοκιά να ανακοινώσουν πως θα βγάλουν 3 DLC για το γκεημ, ήδη πριν την κυκλοφορία του. Δεδομένου του πόσο είχαν βελτιώσει αντίστοιχα την βανίλλα Pillars 1 εμπειρία τα 2 White March DLC, είναι σα να λες στον κόσμο “ε, παιδιά, αγοράστε την GOTY σε κάποιο sale μια και καλή”.

    1 user thanked author for this post.
    #509017
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8370
    Offline
    Replies: 8370
    Been thanked: 505 times

    Συμφωνώ σε αρκετά, my take…

    Ακόμα και για την υπερβολή για χάρη της υπερβολής Κώστα, τα ισομετρικά rpg από το μπαμ και δώθε (2013 αν δεν απατώμαι), δεν είναι ούτε 100 προφανώς, ούτε “καμιά 50αριά” όπως είχες γράψει πριν λίγο καιρό στο fb. Αν τα βάλεις κάτω και τα μετρήσεις, θα δεις ότι με το ζόρι είναι γύρω στα 20 (όσα έχουν επίσημα κυκλοφορήσει), κι αυτό υπολογίζοντας και μη kickstarterικά τύπου Age of Decadence. Αυτό μας κάνει περίπου 4 rpg τη χρονιά. Που ακριβώς είναι ο κορεσμός; Ξέρετε πόσα console rpgs βγαίνουν το χρόνο; Ναι σε σχέση με τέλη 90’s-αρχές 00’s είναι περισσότερα αλλά και πάλι… Εδώ pnc adventure βγαίνουν περισσότερα και δε βλέπω κανένα να αισθάνεται έτσι.

    Στέφανε δεν αμφιβάλλω ότι αρκετοί δεν το έπαιξαν αλλά οι περισσότεροι reviewers το κάλυψαν και με το παραπάνω (70 άρθρα στο MC και σκέψου ότι μιλάμε μόνο για αποκλειστικό τίτλο pc, προς το παρόν) κάτι που επιβεβαιώνεται κι από την παρουσία του στα βραβεία του Pope, που σύμφωνα με τον ίδιο οι υποψηφιότητες είναι τα περισσότερο παιγμένα παιχνίδια από κριτικούς κάθε χρονιά. Μεγάλη μερίδα αυτών που το αποθεώνουν και έχουν παίξει ελάχιστα ή καθόλου είναι κλασικοί early-mid 20’s χιπστέρια που ακολουθούν τη μόδα: μου είπε ο Μπάμπης ο εφημερηδοπώλης ότι είναι γαμάτο παιχνιδάκι και γω τον εμπιστεύομαι, άρα θα γράψω στο μπλογκ μου πως τα σπάει.

    Το τί παίξαμε αυτή την χρονιά, δείχνει πραγματικά και τί αγαπάμε. Θυμάστε τις εποχές που έβγαινε παιχνίδι και τρελαινόμασταν; Που μονοπωλούσε το χρόνο και το ενδιαφέρον μας; Δεν υπήρχε τότε ‘Ε είναι μεγάλο, θα το πιάσω τότε που…’. Απλά παίζαμε. Γιατί ήταν απόλαυση.

    Μπα, απλά τότε δεν είχαμε χρήματα και δεν υπήρχε πρόσβαση στο internet για να δούμε όλες τις νέες κυκλοφορίες, άρα το backlog ήταν 4-5 παιχνίδια, δηλ. ανύπαρκτο. Κάποια παιχνίδια παλιά, παραείναι “σημαντικά” για το genre τους για να τα αγνοήσεις, δε λέω να ζοριστείς για να τα βγάλεις απλά για να λες, κάποια ίσως έχουν γεράσει και δεν παλεύονται αλλά αρκετά από τα κλασικά άνετα σε στέλνουν για βρούβες και σήμερα, οπότε χρόνος φεύγει κι εκεί.  Εδώ ζήτημα είναι να έχω ακουμπήσει 10 ώρες στο Witcher 3 (είμαι σίγουρος ότι μέσα στο πρώτο τρίμηνο-τετράμηνο του 19 θα το βγάλω… το βασικό παιχνίδι 😆 ). Σύμφωνα με το σκεπτικό σου δε μου αρέσει δηλαδή; Ομοίως, δεν έχω ακουμπήσει καν Wasteland και OS. Αλλά ξέρω ότι με ενδιαφέρουν και θέλω να βγάλω κάποια στιγμή φέτος

    Το Deadfire επίσης δεν άγγιξα, όχι γιατί μου είναι αδιάφορα αλλά καθαρά γιατί μου τη σπάει το “episodic gaming”.  Διάνα πετυχε ο Χέλιον, από τη στιγμή που σου έχουν πει ότι θα βγάλουν 3 dlc περιμένεις (τουλάχιστον αν ήταν 1 μεγάλο exp άντε πες, πάει κι έρχεται να παίξεις το βασικό και κανά 6μηνο-8μηνο μετά να ξαναμπείς στον κόσμο του). Εδώ δεν έχω βρει την όρεξη ακόμα να ξαναεπισκεφθώ το Hollow Knight, παρόλο που έχουν προσθέσει πολύ πράγμα (τα κακά του να παίρνεις κάτι για review, να το λιώνεις και uninstall και μετά να σου έρχονται οι devs και να βάζουν κι άλλα, shame on you, το ίδιο με τα dlc του Redout, δεν ξέρω πότε θα τα παίξω  😐 ).

    Κατά τ’ άλλα Shit Life happens, υποχρεώσεις, ή και άλλα παιχνίδια που έχουν αυτή την υπόσχεση σφηνακίου. Για μένα φυσικά παίζει ρόλο και ο χρόνος αλλά και το είδος π.χ. πολύ σπάνια να βάλω ένα rpg μετά από κάποιο άλλο, γενικά πάω λίγο κύκλο τα genres για να μη μπουχτίσω.

    Τώρα στο γιατί παινεύουν αλλά δεν παίζουν, δεν ξέρω τους λόγους, μπορεί να είναι το χιπ πράγμα για να υποστηρίζεις (ή κράζεις σε άλλες περιπτώσεις), μπορεί να είναι αυτό που λες πως πολλοί γουστάρουν multi/gaas/whatever και το wow syndrome-“παίζω 1-2-3 game για όλη μου τη ζωή και δεν έχω χρόνο για άλλα-κάποτε θα το παίξω μωρέ”, ξέρω όμως ότι πολλά παιχνίδια είναι θύματα αυτής της κατάρας και δεν είναι το Deadfire το μόνο, ειδικά όσο ήταν προσβάσιμο και το Steam Spy η κατάσταση ήταν αποκαρδιωτική, με πολλά παιχνίδια, ακόμα και με καλές πωλήσεις να είναι παιγμένα από λίγους κατόχους τους.

    Καλή χρονιά σε όλους  🙂

    Wind and stone, I search my heart and find...

    1 user thanked author for this post.
    #509026
    AvatarMogrey665
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2433
    Offline
    Replies: 2433
    Been thanked: 125 times

    έχω αρχίσει να πιστεύω οτι ο κυρ στέφανος έχει αρχίσει να κουράζετε γενικά-ψυχολογικά με την ίδια την ζωή. ετσι ειναι οταν ζεις αιωνες (υπαρχουν φήμες οτι μεγάλωσε παρέα με τον βλαντ τεπες στα Καρπάθια)

    Look behind the mirror, i'm lost in the twilight hall

    pc specs: regular potato (amd ryzen 2600 - rx 570 - 16gb ram)

    1 user thanked author for this post.
    #509027
    Great0ldOneGreat0ldOne
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3909
    Online
    Replies: 3909
    Been thanked: 188 times

    Για τον εαυτό μου δεν θα μιλήσω, τουλάχιστον σε ότι αφορά το 2018. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν μπόρεσα να ασχοληθώ με το gaming όσο ήθελα, ειδικά το single-player, το ότι δεν είχα όρεξη όμως δεν είναι ανάμεσά τους. To 2019 αναμένεται ακόμα χειρότερο, αλλά nil desperandum.

    Από εκεί και πέρα, ο παράγοντας χρόνος δεν μπορεί να αγνοείται, όχι μόνο προς το συνολικό gaming χρόνο μέσα σε μια χρονιά, αλλά και ως πόσο μπορεί να αφιερωθεί ο καθένας σε κάτι που απαιτεί προσήλωση. Κοντοζυγώνουν τα δεύτερα -άντα, και στον κύκλο μου είναι gamers με καριέρες και συζύγους και νεογέννητα, και χρόνος για gaming, ΑΝ υπάρχει, είναι μισή ώρα το απόγευμα και άλλο ένα τέταρτο το επόμενο βράδυ και μετά την άλλη βδομάδα. Έτσι βλέπω ανθρώπους που το 2018 έπαιξαν 70 ώρες Heroes of the Storm και να λένε πως θα ήθελαν να παίξουν Pillars of Eternity 2, αλλά δεν έχουν χρόνο. Και έχουν απόλυτο δίκιο, γιατί το PoE2 και τα συν αυτό δεν είναι games που να σπάνε σε ένα μισάωρο τη βδομάδα επί ένα χρόνο. Δεν είναι ότι είχαν 70 ώρες και διάλεξαν το HotS επειδή τους διασκεδάζει περισσότερο από το PoE2, είναι ότι το HotS παίζεται στο χρόνο που ξεκλέβεις ανάμεσα στο τάισμα του μωρού και την προετοιμασία του powerpoint για το meeting της επόμενης μέρας, και το PoE2 απλά δεν παίζεται έτσι.

    Tl;dr – Το πρόβλημα του gaming χρόνου δεν είναι μόνο ποσοτικό, είναι και διαρθρωτικό, και αυτό ορισμένα games τα χαντακώνει παρόλο που πολλοί θα ήθελαν πραγματικά να τα παίξουν.

    • This reply was modified 3 months, 2 weeks ago by Great0ldOne Great0ldOne.
    #509116
    AvatarAdmiral
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3384
    Offline
    Replies: 3384
    Been thanked: 161 times

    Εγώ περιμένω υπομονετικά το turn-based mode, διότι ως γνωστόν RTwP = Βελζεβούλ.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 61 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close