Single Player RPGs

Viewing 9 posts - 1,876 through 1,884 (of 1,884 total)
  • Author
    Ηλίας ΙακωβόπουλοςΗλίας Ιακωβόπουλος
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    Replies: 7109

Δεν ξέρω πως κατέληξα σε αυτή την γωνιά του ίντερνετ, αλλά νομίζω ότι το εν λόγω RPG θα τα σπάσει

Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    Replies: 8472

https://store.steampowered.com/bundle/380/The_Infinity_Collection/

Wind and stone, I search my heart and find...

2 users thanked author for this post.
    Κώστας ΚαλλιανιώτηςΚώστας Καλλιανιώτης
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    Replies: 8177

O Avellone μιλάει στο Eurogamer για το post-ending content που κόπηκε από το New Vegas. Μικρής σημασίας πράγματα αλλά έτσι για το ρωκ.

https://www.eurogamer.net/articles/2019-05-30-chris-avellone-explains-what-happened-to-fallout-new-vegass-post-game

2 users thanked author for this post.
    Κώστας ΚαλλιανιώτηςΚώστας Καλλιανιώτης
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    Replies: 8177

Avellonιάδας συνέχεια: δηλώνει στo VG247 πως “τα games οφείλουν να είναι apolitical”, και το twitter σκρητσάρει αυτιστικά:

Can stories be apolitical? We asked some video game writers and narrative designers

…Not everyone agrees with this sentiment, however. Freelance games writer and narrative designer Chris Avellone believes stories can be apolitical, and that his are. “They may become political as societal norms change, but I believe it’s possible to do apolitical games,” he says. “I also don’t condone developers who want to do political games or make a statement – I think a game is served better by asking a question, provide a range of perspectives on the question, but then leaving the answer to the player. I try to frame any politics in the parameters of the world, the lore, and the franchise.

“The reason I take this approach is because I view games as entertainment. If you’re purposely pushing an agenda or point of view in your game – especially a real-world one that’s clearly divorced from the game world – and you’re dictating that perspective as correct vs. asking a question or examining the perspective more broadly, then it’s left the gaming realm and the ‘game’ has become a pulpit.”

3 users thanked author for this post.
    Guybrush ThreepwoodGuybrush Threepwood
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    Replies: 26

Εντάξει, αστειότητες. Ο Avellone μπορεί να έχει γίνει πιο φουντωμένος μαϊντανός κι από αυτόν που έχει η γυναίκα μου στη γλάστρα της, αλλά το ταλέντο του είναι αδιαμφισβήτητο. Και μόνο μέσα από τις ερωτήσεις μπορείς να ερεθίσεις έξυπνα και γόνιμα την πολιτική σκέψη του κοινού σου. Τα κηρύγματα πήγαιναν, πηγαίνουν και θα πηγαίνουν πάντοτε άπατα.

• Οργανωμένος Νεολαίος
    Replies: 1424

“Refusing to engage with that reality leads to shitty art that validates horrible perspectives by treating them as legitimate. Some people have shitty opinions, and they deserve that gut-punch.”

Oh, god…

EDIT: Σοβαρά όμως, δεν μπορώ να καταλάβω τι το κακό εμπεριέχει η δήλωση του Avellone. Στην ουσία λέει ότι ένα παιχνίδι (όπως και οποιοδήποτε έργο τέχνης κατ’εμέ) θα πρέπει να σου παρουσιάζει μία κατάσταση και να σου δίνει την ευκαιρία να διαμορφώσεις ο ίδιος άποψη. Προσωπικά αδυνατώ να καταλάβω πως το πατρονάρισμα και η προώθηση συγκεκριμένων ιδεών και οπτικών (και μάλιστα από άτομα τα οποία δεν έχω κανένα λόγο να θεωρήσω ότι έχουν κερδίσει το δικαίωμα να με “διδάξουν”) μπορεί να με βοηθήσει να διαμορφώσω μία πιο ολοκληρωμένη προσωπικότητα, μιας και δε με βοηθά να αναπτύξω κριτική σκέψη, αλλά το άκρως αντίθετο.

• This reply was modified 1 week, 5 days ago by Avatar Raz.
    • Υφυπουργός Πολιτισμού

Μόνο χλεύη και φτύσιμο στα μηδενικά της πολιτικής ορθότητας.

1 user thanked author for this post.
    • Υφυπουργός Πολιτισμού

1 user thanked author for this post.
    tony crowtony crow
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    Replies: 6656

Ακου πτωμα να μαθαινεις

3 users thanked author for this post.
Viewing 9 posts - 1,876 through 1,884 (of 1,884 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close