The Last of Us (Ναι, ξέρω. Αλλά Φρίσκο/PS Now)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • Author
    Posts
  • #514540
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    Μετά την σκληρή απογοήτευση του Red Dead Redemption, είπα να ρεφάρω με το The Last of Us για το οποίο είχε γίνει κακός χαμός και φραμπαλάς μεγάλος στα κέημινκ μήδια προ ετών.

    Είμαι ίσως λίγο πριν τα μισά του παιχνιδιού και ως τώρα…έχουμε ένα Walking Dead της Telltale με κονσολάδικο gameplay (stealth takedowns, πιστολίδια με φρικτό χειρισμό, παραπλάνηση ζομπεχθρών) και καμία επιλογή ως προς το σενάριό του. Συνεχίζω σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς ως το τέλος, αλλά με αυτά που έχω δει έως τώρα, πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω προς τί ο ντόρος. ΟΚ. Οι διάλογοι είναι καλογραμμένοι. Κλισέ και εντός πλαισίου 100%, αλλά καλογραμμένοι. Στον καιρό του τα γραφικά σίγουρα θα ήταν φοβερά. Ακόμη στέκονται.

    Αλλά σεναριακά/αφηγηματικά, δεν έχω δει ως τώρα κάτι που να μην έχει κάνει το The Walking Dead (στα καλά του) δέκα φορές πιο συναισθηματικά/δυνατά. Ίσως από τα μισά του παιχνιδιού και μετά να έρχονται τα πάντα τούμπα και θα έρθω εδώ να μασουλήξω δημόσια το καπέλο μου, αλλά πραγματικά, η αρχή του είναι ο ορισμός του κλισεδιάρικου ‘Μουντρούχος τύπος βλαστημάει την ώρα και τη στιγμή που πρέπιε να βοηθάει την τσαχπίνα και καπάτσα έφηβη, δένονται, εκδηλώνει πατρικά αισθήματα και κουβαλάει άπειρα σανίδια για να βοηθάει τη μικρή, καθώς εκείνη δεν κολυμπάει/σκαρφαλώνει/λαλαλαλά’. Πρώτη εντύπωση, σκληρό ΜΕΧ.

    Κάρα, έχεις το μικρόφωνο, σταύρωσέ με 🙂

    2 users thanked author for this post.
    #514541
    tony crowtony crow
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 6662
    Offline
    Replies: 6662
    Been thanked: 427 times

    παιξε bloodborne…

    Ακου πτωμα να μαθαινεις

    3 users thanked author for this post.
    #514542
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    Διαβάζω πολλά για την ατμόσφαιρα του Bloodborne Τόνεχ, αλλά δυστυχώς δεν έχω πια το χρόνο να κάθομαι με τις ώρες να πασχίζω να κερδίσω 20 μέτρα χώμα σε ένα παιχνίδι. Ακόμα και οι γιωτοθάνατοί μου στο Last of Us (είναι αληθινή μιζέρια να προσπαθείς να σημαδέψεις με χειριστήριο) πλέον με κάνουν να τσινάω άσκημα. Έχω αποδεχτεί πως τα παιχνίδια της From Software είναι για να τα θαυμάζω από μακριά, ως εικαστικές δημιουργίες. Όχι για τα γέρικα και ροζιασμένα χέρια μου!

    #514548
    soad667soad667
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 4536
    Offline
    Replies: 4536
    Been thanked: 765 times

    Το έχω ξαναπεί, εδώ, μπορεί και στο πισί μάστερ, αλλά δε γαμιέται. Όταν το ανεψάκι πήρε PS3 μου το έφερε για να του το σετάρω, να περάσω λειτουργικό, απντέητς, κατέβασμα των παιχνιδιών, να τα πατσάρω κιόλας, να του κάνω κι ένα τρισάγιο κι ότι άλλο απαιτεί το κονσόλ γκέημινγκ του σήμερα. Δύο γκέημς μου είχε φέρει, Τζιτιέι 5 και Λαστ οφ Ας, σχετικά φρεσκαδούρες τότε και τα δύο. Μου το παράτησε και καναδυό μέρες, οπότε λέω ευκαιρία να λιώσω μιας και το Τζιτιέι 5 δεν μας είχε κάνει τη τιμή ακόμα και το άλλο γινόταν ντόρος και ήθελα να δω γιατί.

    Το Τζιτιέι μου προκάλεσε εγκεφαλικό με το πόσο άσχημο ήταν οπτικά, χειρισμός, όλα. Με αποτέλεσμα να το παρατήσω στο τέταρτο πάνω και να πω ότι αν ήταν να το παίξουμε έτσι, μη σώσει και βγει σε πισί ποτέ. Ευτυχώς η πραγματική έκδοση ήρθε στα πισί παρέα με τις κονσόλες της επόμενης γενιάς και επανήλθε η ισορροπία στο σύμπαν.

    Το Λαστ οφ Ας από την άλλη το έπαιξα κανένα μισάωρο με σαράντα λεπτά πριν το παρατήσω. Δεν ήξερα τι να περιμένω, αλλά το κόνσεπτ φαινόταν αρκετά ενδιαφέρον. Αλλά δε περίμενα να είναι τόσο τελτεηλιά και με κούρασε ξάπλα στη πολυθρόνα και να παίζω σχεδόν με το ένα χέρι. Πέντε βήματα, πάτα κύκλο, άλλα πέντε, τώρα πάτα τρίγωνο για να δούμε αν προσέχεις. Βασικά περίμενα κάτι πιο διαδραστικό με στοιχεια στελθ/άξιον κάτι και αυτό το πράγμα στην αρχή τουλάχιστον δεν έλεγε να πάρει μπρος με τίποτα. Οπότε έκλεισα και αυτό κι έκατσα να δω καμιά ταινία.

    #514550
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    Σόδα μετά το σαραντάλεπτο παίρνει μπρος…μόνο μηχανικά. Δηλαδή είναι φάση στέλθαρε εδώ, κράφταρε εκείνο, τουφέκα αυτόνε πριν πατήσεις τρίγωνο/τετράγωνο για να δεις την επόμενη κάτσιν. Αλλά με τόσα που ακούγονταν, νόμιζα πως θα είχε έτσι κανά κλαψομούνικο στόρι δυνατό αλλά δεεεε. Το Life Is Strange 2 είναι χιλιόμετρα μπροστά στην τέχνη του ‘πολυθρονάτου’ κέημινκ δηλαδή (με ξέρεις πια τί χούγια έχω). Θα ενημερώσω αν κάπου ‘ξυπνήσει’ το στόρι ή παρουσιάσει κάτι που δεν έχουμε ήδη δει δεκάδες φορές. Και αυτοί οι κακόμοιροι οι κονσολάδες, είναι δυνατόν να έχουν ευχαριστηθεί ποτέ μια πιστολιά έστω χωρίς Auto Aim; Τί στερημένη ύπαρξη τα παιδιά γαμώτο…

    #514554
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8550
    Offline
    Replies: 8550
    Been thanked: 635 times

    και καμία επιλογή ως προς το σενάριό του

    Καλά μην προσποιούμαστε πάντως ότι τα WD και που έχουν, καταλήγουν (συνήθως) σε διαφορετικά αποτελέσματα. Από κει και πέρα, για μένα μόνο και μόνο ότι έχει φουλ gameplay σε σχέση με τα πρώτα το καθιστά ανώτερο.

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #514556
    soad667soad667
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 4536
    Offline
    Replies: 4536
    Been thanked: 765 times

    Kαλά με τα πολυθρονάτα κι εγώ δεν έχω πρόβλημα πλέον, απλά από αυτό και τότε δεν περίμενα ούτε κατά διάνοια κάτι τέτοιο. Δεν είχα εντρυφήσει και στο υποτζενρέ ακόμα. Και άκουγα τριγύρω να λένε για στελθ μηχανισμούς κτλ και λέω πότε θα γίνουν αυτά ρε, έστω κάτι σε τουτόριαλ που να σε προϊδεάζει ότι τώρα θα τα βάλουμε στο παιχνίδι. Μάλλον είχα γαμάτο συγχρονισμό και το σταμάτησα ακριβώς πριν ξεδιπλώσει και αυτή την πτυχή του γκέημπλεϊ του.

    Φίλος πήρε gtav και ps3 τότε, το gtav εκτός του ότι του φάνηκε μλκ δεν την πάλεψε και με το (ημι;)αυτόματο σημάδι, οπότε το πούλησε και το πήρε μερικά μηνάκια μετά στο πισί. Και κράτησε το ps3 μόνο για ποδοσφαιράκια κι nba. Είχαμε δει κι ένα call of duty και ένα από τα uncharted. Kαι τα δύο απάλευτα λόγω χειρισμού, ακόμα θυμάμαι να προσπαθούμε να χωνέψουμε πως όχι μόνο παλεύονται, αλλά θριαμβεύουν κιόλας αυτά τα τζενρέ με τέτοιο χειρισμό. Είτε ανεγκέφαλο auto aim, είτε μπαίνεις ο ίδιος σε φουλ ανάπηρο μοντ προσπαθώντας να σημαδέψεις με το γκέημπαντ. Όπως δύο φίλοι που παίζαμε παλιά μούλτι Κουέηκ στα νετ καφέ και αυτοί μαθημένοι από το Ντουμ και λόγω συνήθειας παίζανε μόνο με κήμπορντ. Είχαν πλάκα τα ματς και πως προσπαθούσαν να σημαδέψουν σε δυο άξονες ένα πράγμα.

    #514558
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    Πάνο μαζί σου, δεν είναι πως τα interactive movies προσφέρουν ιδιαίτερες ‘επιλογές’ αλλά και μόνο η ψευδαίσθηση πως μπορούμε ρε παιδί μου ΚΑΠΩΣ να αντιδράσουμε στα γεγονότα και τους διαλόγους ενός παιχνιδιού, προσθέτει πόντους στην εμπειρία του εμβαπτισμού. Και στην Καγκουρειάδα όλοι οι διάλογοι είναι ΛΟΛΕΝ-ΜΠΟΛΕΝ-ΜΑΛΑΚΑ αλλά ύπουλα και σε βάθος χρόνου, χτίζουν το δέσιμό σου ως παίκτη με τον Καγκουραλέξη της Καρδιάς.

    Το Last of Us ως τώρα δεν μου έχει δείξει σεναριακά πάντως τί το έκανε να ξεχωρίσει τόσο και να αφηνιάσει ο κονσολικός τύπος για πάρτη του. Αν σάρωσε 95άρια και 100άρια, το Γουίτσερ Τρία δηλαδής, έπρεπε να είναι στο 151-152%.

    1 user thanked author for this post.
    #514561
    Steel_HavocSteel_Havoc
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3876
    Offline
    Replies: 3876
    Been thanked: 136 times

    Σαν ιστορία δεν ήταν κάτι τρελά πρωτότυπο αλλά κρατούσε το ενδιαφέρον τουλάχιστον, η εισαγωγή επίσης είναι πολύ καλή, προσωπικά από της καλύτερες που έχω δει τολμώ να πω. Η ατμόσφαιρα του δελάστοφα  είναι το δυνατό του χαρτί και η έντονη αίσθηση επιβίωσης που προσφέρει σε αυτόν τον τομέα μπορώ να πω οτι τα πάει πολύ καλά. Τώρα για τον χειρισμό που λέτε εντάξει δεν είναι και ο ιδανικότερος όπως και στα πρώτα uncharted το shooting ήθελε λίγη δουλειά ακόμα αλλα δεν τον λες και φρικτό, στο δεύτερο μέρος ειδικά και με το shooting του uncharted 4 σίγουρα θα είναι πολύ καλύτερα.

    #514566
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    Μέσα για την εισαγωγή και μένα με άρπαξε από τα μούτρα, ανατρίχιασα. Είπα ‘Ωχ έχουμε κάτι ξεχωριστό εδώ’. Δυστυχώς μετά πέσαμε σε γνώριμες λούπες ‘Πέτα μπουκάλι-μαχαίρωσε νεφρό-τρέχα μακριά’ και επήλθε η ξενέρα.

    1 user thanked author for this post.
    #514569
    Dim Gian BotDim Gian Bot
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 928
    Offline
    Replies: 928
    Been thanked: 182 times

    ‘Πέτα μπουκάλι-μαχαίρωσε νεφρό-τρέχα μακριά’.

    Γιατί νεφρό συγκεκριμένα; Είναι κάποιου είδους ατσίβμεντ; :Ρ

    RQ Forum Live Bot

    1 user thanked author for this post.
    #514572
    AvatarKara
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5294
    Offline
    Replies: 5294
    Been thanked: 497 times

    Είχα γράψει τις εντυπώσεις μου στο τι παίζουμε λίγες μέρες πριν

    Τερμάτισα το The Last of Us σε χρόνο λιγότερο κι από το howlongtobeat(!). Εντάξει το έπαιξα σαν κυνηγημένη γιατί είχα λίγες μέρες για με το trial, αλλά και γιατί όντως δεν ήθελα να το αφήσω. Η ιστορία μου άρεσε πάρα πολύ τόσο αυτή καθαυτή όσο και η παρουσίασή της. Ο πρόλογος του είναι από τους καλύτερους που έχω δει σε παιχνίδι και το τέλος του ακριβώς αυτό που ήθελα. Πανηγύριζα και στεναχωρήθηκα αλλά πιο πολύ πανηγύριζα που τέλειωσε έτσι. Και χωρίς να έβγαινε το 2 που έχουν ανακοινώσει, βρήκα την ιστορία πολύ μεστή. Δεν είχα ψάξει και ιδιαίτερα το παιχνίδι πιο πριν και ξαφνιάστηκα με το πόσο stealth ήταν. Σε συνδιασμό με το gamepad/analog stick που δεν μπορούσα να σημαδέψω ούτε βουνό μπροστά μου αναγκάστηκα και έπαιξα ακόμα πιο stealth και μεθοδικά. Απλό και αποτελεσμαστικό crafting, μου θύμισε λίγο τα reboot Tomb Raider. Ενώ η αναλογία δράσης/cutscenes μου θύμισε το Max Payne 3 δίχως βέβαια να μου αλλάζει τα όπλα με το ζόρι μετά από κάθε cutscene. Γενικώς δηλώνω κατενθουσιασμένη, άψογη παραγωγή σε όλα της και είναι πολύ πολύ κρίμα που η Sony το κράτησε για πάρτη της. Αξίζει.

    Συμπληρωματικά θεωρώ πως είναι εντελώς άδικη η σύγκριση με interactive movies/walking simulator. Το The Last of Us έχει μεν cutscene ακόμα κι όταν απλώς ανεβαίνουμε σκάλα αλλά παραμένει παιχνιδένιο παιχνίδι. Στα Tomb Raider/Max Payne 3 που μου θύμησε δεν υπάρχουν επιλογές, δεν παίζουμε κάποιο rpg αλλά action με σφιχτό narrative. Θεωρώ πως μια χαρά στέκεται στην κατηγορία του. Το βρήκα ατμοσφαιρικότατο και μου άρεσε το minimal HUD, όπως και η προσθήκη διαφορετικών εχθών. Κι αυτόν τον “μουντρούχο” που χειριζόμαστε τον αγάπησα στο τέλος γιατί οι προτεραιότητές του είναι εντελώς λάθος. Γιατί μπαίνει αυτόματα στους μεγάλους “γκρίζους” gaming χαρ/ρες. Και ο πρόλογος και το τέλος κάθε άλλο παρά κλισέ είναι στο παιχνίδι.

    1 user thanked author for this post.
    #514574
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    Να π.χ το Tomb Raider μου είχε αρέσει, το είχα βρει πολύ ‘γεμάτο’ κι ας με είχε αφήσει αδιάφορο σαν σενάριο. Το Max Payne 3 ήταν έρωτας τρελός και ακαριαίος. Ίσως να είναι όντως και θέμα προσωπικής προτίμησης ως προς το στόρι. Επαναλαμβάνω, η εισαγωγή ήταν δυνατή αλλά ναι, ίσως λόγω του μεγάλου hype όσο και αυτής, να περίμενα πολύ περισσότερο πράγματα από τον τίτλο σε επίπεδο αφήγησης. Σεναριακά προφανώς σκάλες πάνω από το Tomb Raider. Θα το συνεχίσω μέχρι το τέλος και θα επανέλθω.

    ΥΓ Ομολόγησε, είναι το story mode του Division που δεν παρέδωσε ποτέ η Ubisoft, γι’αυτό και το αγάπησες περισσότερο!

    #514576
    AvatarKara
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5294
    Offline
    Replies: 5294
    Been thanked: 497 times

    ΥΓ Ομολόγησε, είναι το story mode του Division που δεν παρέδωσε ποτέ η Ubisoft, γι’αυτό και το αγάπησες περισσότερο!

    Χαχαχα ούτε καν. Σίγουρα παίζει ρόλο πως δεν έχω καμία σχέση με το franchise Walking Dead (κόμιξ, σειρά, games), οπότε δεν έχω κορεστεί στο setting. To οποίο setting δεν είναι πρωτότυπο, αλλά νομίζω έχει καλή παρουσίαση/προσέγγιση, ενώ από άποψη διάρκειας κρατάει τόσο ώστε να μην κουράζει.

    #514577
    mits@kos[email protected]
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 1246
    Offline
    Replies: 1246
    Been thanked: 116 times

    Πες τα Kara, γιατί οι κύριοι φοράνε οπαδικά γυαλιά.

    "Zelda looked at the chimney sweep... Her father, the vicar, wouldn't be home for hours."

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close