Thief 4

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 208 total)
  • Author
    Posts
  • #335790
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 10113
    Offline
    Replies: 10113
    Been thanked: 363 times

    Άνταν, δε λέω ότι οι μηχανισμοί δεν έχουν εξαίσιο βάθος και το όλο στήσιμο των παλιών Θίφ δεν είναι πραγματικά ρηξικέλευθο, καινοτόμο και φοβερό. Απλώς, έχοντας συνηθίσει με τις μοντέρνες “ευκολίες” σε χειρισμό και UI, ενδέχεται ένας νέος παίκτης να στραβομουτσουνιάσει όταν του πέσουν στο διάβα του όλες αυτές οι επιλογές με το πιο πριμιτίφ ιντερφέης, σε σχέση πάντα μ’εκείνο που θα δούμε του χρόνου.

    Από αυτή την άποψη, λατρεύω τα -σωστά- remakes, γιατί ουσιαστικά εκμοντερνίζουν και κάνουν πιο προσιτές ορισμένες εκπληκτικές ιδέες, που αν πρόλαβες στον καιρό τους σου μένουν ανεξίτηλα χαραγμένες, αν όμως έχασες (η περίπτωσή μου με το Thief) εκτιμάς το κόνσεπτ, αλλά δεν την παλεύεις με την εκτέλεση, ειδικά όταν η DX 11.1 δόξα του νέου σε περιμένει στη γωνία.

    #335791
    HellionHellion
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 7497
    Online
    Replies: 7497
    Been thanked: 216 times

    Αυτοί οι “μοντερνισμοί” είναι που με κάνουν να τρέμω στην ιδέα του τι μπορεί να πάει στραβά, βασικά. Προκαθορισμένα climbing spots, προκαθορισμένα cover spots, “PRESS X TO LAUNCH A ROPE ARROW”, “PRESS QTE TO KNOCK OUT THE GUARD”, άκυρα “κεινοιματωγραφοικά” cutscenes που απλά προσπαθούν να εντυπωσιάσουν… Το υπερβολικό streamlining που υφίστανται τίτλοι της γενεάς μας (και το οποίο είδαμε μέχρι και σε σημεία του Human Revolution, κακά τα ψέμματα), είναι τόσο αντι-THIEF όσο ο Three-Dog είναι αντι-Fallout.

    Τι να κανς. Πίστη και αισιοδοξία προς το παρόν. Αφού αντέξαμε το Deadly Shadows, θα την παλέψουμε και με αυτό όπως και να είναι.

    #335792
    Admiral
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3256
    Offline
    Replies: 3256
    Been thanked: 17 times

    Υπάρχουν 2-3 πράγματα που μπορεί να φέρουν αισιοδοξία. Καταρχάς έχουμε την εμπορική επιτυχία του Dishonored, ενός παιχνιδιού που έχει ορισμένες ομοιότητες με το Thief (stealth-based gameplay, ψιλοsteampunk κόσμος). Επιπλέον, υποτίθεται πως στην αρχή μιας νέας console generation ο κόσμος είναι πιο ανοικτός σε νέες προτάσεις, οπότε ίσως υπάρχει λιγότερη πίεση στους developers για να ακολουθήσουν τη μόδα της εποχής.

    Είμαι και εγώ συγκρατημένα αισιόδοξος.

    #335793
    Great0ldOneGreat0ldOne
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3836
    Offline
    Replies: 3836
    Been thanked: 56 times

    Στο expert Thief 1 + 2 (για το 3 δεν ορκίζομαι, κι ας το έπαιξα πιο πρόσφατα) δεν επιτρέπουν να σκοτώσεις ΚΑΝΕΝΑ άνθρωπο. Σε συνδυασμό με τα extra objectives και loot requirements, μόνο όποιος κάνει ghost τις αποστολές έτσι μετράει σα taffer.

    Ο χειρισμός αν εκμεταλλευόταν καλύτερα το mouse θα ήταν απλά τέλειως, ενώ το gameplay και το interface είναι θαύματα απλότητας, και όχι τυχαία.

    Η Looking Glass Studios πάντα έφτιαχνε διαμάντια έτη φωτός μπροστά από την εποχή τους. Ultima Underworld 1 + 2 και System Shock είναι σημεία αναφοράς ακόμα και σήμερα, αλλά ήταν cult hits και όχι τεράστια blockbuster, εξαιτίας δυο λόγων.

    1) Σήμερα φαντάζει αστείο, αλλα UU + SS ήταν βαριά και ασήκωτα σε hardware requirements για την εποχή τους.
    2) Το User Interface απαιτούσε διδακτορικό, ειδικά του System Shock 1. Σήμερα με το mouselook mod, και με απλό μεταπτυχιακό την παλεύεις.

    To Thief 1 συγκριτικά και όχι μόνο, είναι πάναπλο. Πρέπει να είσαι κρυμένος. Στο φως σε βλέπουν, στο σκοτάδι όχι. Αν τρέχεις σε ακούν, αν πηγαίνεις σιγά όχι, έχει σημασία και το αν είσαι σε χαλί ή σιδερένια σκάλα. Μπορείς να βγάλεις knock-out εχθρούς αν πλησιάσεις αθόρυβα από πίσω και ρίξεις μια καρατιά. Αν αφήσεις σώμα νικημένου εχθρού σε κοινή θέα, θα σε πάρουν χαμπάρι. Αυτά. Φαντάσου κάποιον που δεν έχει δει ούτε ψηφιακό ρολόι στη ζωή του, και προσπάθησε να του εξηγήσεις ακόμη και το Tetris ή Pacman πιο απλά.

    Και το Interface είναι εξίσου απλό και κατανοητό. Ένα visibility gem, μια health bar και το αντικείμενο που χρησιμοποιείς. Αν βρεις book, parchment ή loot, ένα κλικ και τα διαβάζεις/παίρνεις. Και η γιαγιά μου μια χαρά θα τα κατάφερνε.

    Ο χειρισμός δυστυχώς είναι άβολος γιατί βασίζεται υπερβολικά στο keyboard και έχουμε καλομάθει σε καλύτερα keyboard+mouse solutions. Είναι όμως πρακτικά το μόνο που χρειάζεται να εκμοντερνιστεί στο Thief 4, και πολύ φοβάμαι πως η δόξα του DX11.1 θα είναι να δούμε τον Garrett σε ένα cover-based shooter με τόξα, και να πηδάει από τοίχο σε τοίχο σα νίντζα-μπαλαρίνα που ΔΕΝ είναι.

    Edit:

    Hellion wrote:
    Τι να κανς. Πίστη και αισιοδοξία προς το παρόν. Αφού αντέξαμε το Deadly Shadows, θα την παλέψουμε και με αυτό όπως και να είναι.

    Γιατί ρε Hellion; Αν εξαιρέσεις πως για να την παλέψουν οι κονσόλες, οι μεγάλες ανοικτές πίστες του Thief 2 χωρίστηκαν σε ζώνες :sick: , μιά χαρά Thief είναι το Deadly Shadows, μακάρι να μείνει εξίσου Thief και το επερχόμενο.

    #335794
    HellionHellion
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 7497
    Online
    Replies: 7497
    Been thanked: 216 times
    Great0ldOne wrote:
    Γιατί ρε Hellion; Αν εξαιρέσεις πως για να την παλέψουν οι κονσόλες, οι μεγάλες ανοικτές πίστες του Thief 2 χωρίστηκαν σε ζώνες :sick: , μιά χαρά Thief είναι το Deadly Shadows, μακάρι να μείνει εξίσου Thief και το επερχόμενο.

    Πολλά και μικρά πράγματα που αφαίρεσαν από την αισθητική των τίτλων όπως την είχα λατρέψει.

    -Απουσία Rope Arrows, εισαγωγή των ανεκδιήγητων Climbing Gloves.

    -Εξαφανισμός των Mission Briefings με την μορφή Cutscenes, αντικατάστασή τους με ένα απλό κείμενο το οποίο “διάβαζε” ο Garrett.

    -Άρση του υπερκαβλωτικού θέματος “Normal – Hard – Expert” δυσκολίας (ότι δηλαδή, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και να κάνεις, το παιχνίδι “εύκολο” δεν θα γίνει ΠΟΤΕ), εισαγωγή “Easy Mode” για τους φλωράδες.

    -Υπεραπλούστευση και τελείως στείρα έκφραση στα mission objectives. Δηλαδή, το “Lord Bafford spent an enormous amount of money to acquire a particularly extravagant scepter. Find it. Make it yours” του Thief 1 αντικαταστάθηκε από… “Find 50% Special loot” στο Deadly Shadows. Ε σάλτα και γαμηθείτε δηλαδή.

    -Ο τρόπος που χειρίζεσαι το Blackjack έγινε τελείως ανάπηρος. Έπρεπε να στέκεσαι ΑΚΡΙΒΩΣ πίσω από τον εκάστοτε εχθρό, και δεν μπορούσες να τον βγάλεις knockout αν σε έψαχνε.

    -To LOOT GLINT. Εκεί που έπρεπε να ψάχνεις κάθε σπιθαμή της έπαυλης για να ανακαλύψεις επιτέλους σε μια κρυφή εσοχή πάνω από το τζάκι τα δαχτυλίδια που ήθελες για το Expert Difficulty, στο Deadly Shadows το loot λαμπιρίζει από χιλιόμετρα, απομακρύνοντας κάθε υπόνοια challenge factor και δυσκολίας.

    -Ο χωρισμός σε ζώνες, όπως ανέφερες.

    Σίγουρα θα βρω και 1-2 άλλα τέτοια. Είναι μικρές πινελιές ίσως, αλλά όσον αφορά εμένα αφαίρεσαν άπειρα από την εμπειρία.

    #335795
    Great0ldOneGreat0ldOne
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3836
    Offline
    Replies: 3836
    Been thanked: 56 times

    Άστα αυτά. Χέστηκες πάνω σου στο Welcome to the Cradle, γατάκι, έκανες uninstall, format και ευχέλαιο και τώρα πουλάς τρέλα πως το Deadly Shadows “δεν προσφέρει Thief εμπειρία” :trollface: .

    Ένα-ένα (πως φαίνεται πως δεν έχω δουλειά πρωινιάτικα).

    -Τα climbing gloves δε με ενόχλησαν, η απουσία rope arrows ήταν πλήγμα.

    -Πρόβλημα, αλλά επίσης, μακάρι μόνο τέτοια να είναι τα προβλήματα του Thief 4.

    -Δε σε καταλαβαίνω. Οποιοσδήποτε taffer σέβεται τον εαυτό του, αυτόματα βάζει τη δυσκολία στο expert( είχε το Deadly Shadows, δε μπορεί να έχω τόσες παραισθήσεις), αφού δυσανασχετίσει που δεν έχει παραπάνω (υποχρεωτικό ghosting και disable στο save/load, όχι παίζουμε). Τι σημασία έχει τι κάνουν οι νουμπάδες;

    -Loot is what it is all about. Τα υπόλοιπα είναι σάλτσες για CA-LARPERS :P.

    -Τι εννοείς; Σε όλη μου τη Thief καριέρα, από το Thief 1, ξανά Thief 1 Gold, Thief 2, T2X και δεκάδες, ίσως εκατοντάδες fan missions, όλα στο Expert από την πρώτη στιγμή που έκανα install το Thief 1, δεν έχω κάνει ούτε ένα knockout με blackjack αν δεν ήμουν ΑΚΡΙΒΩΣ πίσω από το σβέρκο του εχθρού, με GPS συντεταγμένες. Γινόταν κι αλλίως :blink: :ohmy: ; Επίσης, αν σε ψάχνουν, έχεις ήδη κάνει fail, n00b :P .

    -Αυτό καλό θα ήταν στο expert να λείπει, ή έστω να υπάρχει toggle on/off. Είναι από τα λίγα πράγματα που αισιοδοξώ για το Thief 4, μιας και τo quest compass στο Human Revolution μπορούσε να απενεργοποιηθεί από τα Option.

    #335796
    HellionHellion
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 7497
    Online
    Replies: 7497
    Been thanked: 216 times
    Great0ldOne wrote:
    Άστα αυτά. Χέστηκες πάνω σου στο Welcome to the Cradle, γατάκι, έκανες uninstall, format και ευχέλαιο και τώρα πουλάς τρέλα πως το Deadly Shadows “δεν προσφέρει Thief εμπειρία” :trollface: .

    To Shalebridge Cradle ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΙΑ μπροστά στα Hammerite Skeletons (ο ήχος της αλυσίδας που έκαναν όσο πλησίαζαν, χαλαρά με στοιχειώνει ακόμα), τα Ζόμπι, και τα Children of Karras. Το Cradle θεωρώ πως βασίζονταν υπερβολικά στο “Shock Factor” για να τρομάξει, με ξαφνικούς ήχους και τέτοια. Δεν ήταν και άσχημη αποστολή προφανώς, αλλά η πίστα όπου περιφερόσουν στο αποκλεισμένο μέρος της City για να βρεις το Eye στον Καθεδρικό, πχ, προσωπικά με τρόμαξε απείρως περισσότερο.

    -Δε σε καταλαβαίνω. Οποιοσδήποτε taffer σέβεται τον εαυτό του, αυτόματα βάζει τη δυσκολία στο expert( είχε το Deadly Shadows, δε μπορεί να έχω τόσες παραισθήσεις), αφού δυσανασχετίσει που δεν έχει παραπάνω (υποχρεωτικό ghosting και disable στο save/load, όχι παίζουμε). Τι σημασία έχει τι κάνουν οι νουμπάδες;

    Το γεγονός από μόνο του ότι πλέον είχαν αρχίσει να θεωρούν τους noobάδες ως μέρος του target audience τους, σε αντίθεση με το παρελθόν, έλεγε πάρα πολλά από μόνο του. Από τη στιγμή που ο κατώτερος κοινός παρονομαστής είναι στον πάτο, θέλοντας και μη επηρεάζεται και η “hardcore elite”.

    -Loot is what it is all about. Τα υπόλειπα είναι σάλτσες για CA-LARPERS :P.

    Διαφωνώ οριζόντια, κάθετα, πλάγια, x=2ψ, π=3,14 και e=mc2.

    Τα Thief ήταν κάτι παραπάνω από απλό “βρες το loot”. Ήταν μια συγκέντρωση στοιχείων που σε έβαζαν σε έναν πραγματικά πρωτόγνωρο ρόλο, και πυρήνας όλων αυτών των στοιχείων ήταν το γεγονός ότι ΗΣΟΥΝ ο Garrett. Δεν υπήρχε κανένα απολύτως cutscene πέραν των mission endings και briefings, ώστε να βιώνεις την δράση μόνο μπροστά σου. Άκουγες την φωνή του Garrett, και την θεωρούσες δική σου φωνή. Ήθελες να βρεις το loot, γιατί ο Garrett είχε μονολογήσει πως αν δεν βρει λεφτά τότε ο σπιτονοικοκύρης του θα τον διώξει. Και, διάβαζες τα Briefings, και αυτόματα σου δινόταν η εντύπωση πως είσαι στο μυαλό του Garrett και διαβάζεις τις σημειώσεις που έχει γράψει ο ίδιος για την αποστολή.

    Το “find 50% loot” είναι ένα έκτρωμα που διαβάζει ο Xboxάς από τον καναπέ του για να έχει μια γενική ιδέα του τι πρέπει να κάνει πριν αρχίσει να σφάζει.

    -Τι εννοείς; Σε όλη μου τη Thief καριέρα, από το Thief 1, ξανά Thief 1 Gold, Thief 2, T2X και δεκάδες, ίσως εκατοντάδες fan missions, όλα στο Expert από την πρώτη στιγμή που έκανα install το Thief 1, δεν έχω κάνει ούτε ένα knockout με blackjack αν δεν ήμουν ΑΚΡΙΒΩΣ πίσω από το σβέρκο του εχθρού, με GPS συντεταγμένες. Γινόταν κι αλλίως :blink: :ohmy: ; Επίσης, αν σε ψάχνουν, έχεις ήδη κάνει fail, n00b :P .

    Ασχέτως με όσα γράφεις, το να μην επιτυγχάνεται το Blackjack αν είσαι πχ διαγώνια πίσω 170 μοίρες και όχι ΑΚΡΙΒΩΣ 180 μοίρες πίσω από τον εχθρό είναι χείριστο design του χειρίστου είδους, simple as that.

    Και μάλιστα ούτε καν να μην επιτυγχάνεται. Το Blackjack σηκωνόταν ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ οσάν καβλί όταν βρισκόσουν στο κατάλληλο σημείο. Σα να σου λέει το game δηλαδή “βάρα τώρα, τώρα σε αφήνω να βαρέσεις”.

    #335797
    Admiral
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 3256
    Offline
    Replies: 3256
    Been thanked: 17 times

    Δεν έχω παίξει ποτέ κάποιο Thief, είναι καλά παιχνίδια;

    #335798
    tony crowtony crow
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 6489
    Offline
    Replies: 6489
    Been thanked: 145 times
    Admiral wrote:
    Δεν έχω παίξει ποτέ κάποιο Thief, είναι καλά παιχνίδια; ιεροσυλια καψτε τον τωρα 😆 😆 Περα απο την πλακα ειναι πολυ καλα γκειμς αν και το ντεντλι σαντοους ειναι λιγο ποιο καζουαλ απο τα αλλα

    Ακου πτωμα να μαθαινεις

    #335799
    Great0ldOneGreat0ldOne
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3836
    Offline
    Replies: 3836
    Been thanked: 56 times

    Let the quote wars begin!

    Hellion wrote:
    To Shalebridge Cradle ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΙΑ μπροστά στα Hammerite Skeletons (ο ήχος της αλυσίδας που έκαναν όσο πλησίαζαν, χαλαρά με στοιχειώνει ακόμα), τα Ζόμπι, και τα Children of Karras. Το Cradle θεωρώ πως βασίζονταν υπερβολικά στο “Shock Factor” για να τρομάξει, με ξαφνικούς ήχους και τέτοια. Δεν ήταν και άσχημη αποστολή προφανώς, αλλά η πίστα όπου περιφερόσουν στο αποκλεισμένο μέρος της City για να βρεις το Eye στον Καθεδρικό, πχ, προσωπικά με τρόμαξε απείρως περισσότερο.

    Δε διαφωνώ πουθενά, εκτός ίσως από τα Children of Karras που μόνο ενοχλητικά θα τα χαρακτήριζα.
    Thief 1 Cathedral και μέρη του System Shock 2 είναι ξεκάθαρα οι πιο τρομακτικές gaming εμπειρίες μου (δεν έχω παίξει ακόμα Amnesia, η κότα).

    Hellion wrote:
    Το γεγονός από μόνο του ότι πλέον είχαν αρχίσει να θεωρούν τους noobάδες ως μέρος του target audience τους, σε αντίθεση με το παρελθόν, έλεγε πάρα πολλά από μόνο του. Από τη στιγμή που ο κατώτερος κοινός παρονομαστής είναι στον πάτο, θέλοντας και μη επηρεάζεται και η “hardcore elite”.

    Έχει λογική αυτό που λες, και συχνά το βλέπουμε να ισχύει, αλλά δε το θεωρώ απαράβατο νόμο της θερμοδυναμικής. Το θέμα είναι ποιος developer θα κάτσει να διαχωρίσει ουσιαστικά την Elite difficulty από την casual, όταν κάτι τέτοιο θέλει πολύ προσεκτικό σχεδιασμό, με εκτενείς διαφορές στο design. Πάντως, το Expert του Deadly Shadows, αν είχε το Loot glint Off, θα ήταν τουλάχιστον αξιοπρεπές.

    Hellion wrote:
    Τα Thief ήταν κάτι παραπάνω από απλό “βρες το loot”. Ήταν μια συγκέντρωση στοιχείων που σε έβαζαν σε έναν πραγματικά πρωτόγνωρο ρόλο, και πυρήνας όλων αυτών των στοιχείων ήταν το γεγονός ότι ΗΣΟΥΝ ο Garrett. Δεν υπήρχε κανένα απολύτως cutscene πέραν των mission endings και briefings, ώστε να βιώνεις την δράση μόνο μπροστά σου. Άκουγες την φωνή του Garrett, και την θεωρούσες δική σου φωνή.

    Δε διαφωνώ πουθενά, απλά δε θεωρώ πως η απουσία εκτενούς περιγραφής κάθε μπιχλιμπιδιού που βρίσκεις στο δρόμο σου σε εμποδίζει να είσαι ο Garrett. Για να το κάνω πιο πιπεράτο, θα σου πω ίσα-ίσα, το να βλέπει ένα έργο τέχνης ανεκτίμητης αξίας απλά σα loot ταιριάζει περισσότερο στο χαρακτήρα του. Ο Garrett όταν βλέπει το Bafford’s scepter δε σκέπτεται, “γουάου, είναι τόσο όμορφο και ξεχωριστό που πρέπει να γίνει δικό μου”, βλέπει ένα μαντζαφλάρι που μπορεί να πουλήσει στον κλεπταποδόχο για 300 gold και τα άλλα είναι λεπτομέριες. Επίσης, επειδή είναι και κομμάτι αναρχοαυτόνομος, τη βρίσκει στο να τη μπαίνει στη μύτη της πλουτοκρατίας και να της στερεί τα παιχνίδια στα οποία δίνει τόση αξία, αλλά μέχρι εκεί. Το ίδιο το αντικείμενο, για αυτόν είναι απλά loot.

    Hellion wrote:
    Ήθελες να βρεις το loot, γιατί ο Garrett είχε μονολογήσει πως αν δεν βρει λεφτά τότε ο σπιτονοικοκύρης του θα τον διώξει.

    Αυτή η ιστορία με τα λεφτά για το νοίκι είναι από τις μεγάλες αδυναμίες των Thief. Έχουμε ένα Master Thief, κατά κοινή ομολογία ο καλύτερος της πόλης/κόσμου. Μόνο στο tutorial του πρώτου game είναι νουμπάς, από την πρώτη κιόλας κανονική αποστολή το status του είναι δεδομένο. Από εκεί και πέρα, μαζεύει ό,τι γυαλίζει και δεν είναι καρφωμένο στο πάτωμα από τις πιο πλούσιες γειτονιές της πόλης.

    Όσα και να δίνει σε booze and whores, θα έπρεπε να κολυμπάει στο χρήμα. Παρόλα αυτά, κάθε τρεις και λίγο χρειάζεται φράγκα για να βγάλει το μήνα, ξέρεις, νοίκι, αέριο, τα ψώνια της βδομάδας. Μεροκαματιάρης άνθρωπος. Όπως ο Alan στο Two and a Half Men, πλέον είναι μπατίρης because he was written that way, χωρίς λογική εξήγηση.

    Έ, όχι. Εκεί που θα παραδεχτώ την Eidos Montreal, είναι άμα στο Thief 4 το βράδυ ρημάζει παλάτια, και το πρωί στήνει ασφαλιστική εταιρία και πουλάει ασφάλειες έναντι κλοπής στους Δούκες που έχει ήδη κατακλέψει. Μέχρι το τέλος του παιχνιδιού, θα έχει δικό του ουρανοξύστη (ο πρώτος στον κόσμο του παιχνιδιού) με τον πρώην σπιτονοικοκύρη λουστράκι για τα καλά παπούτσια, αυτά που φοράει μόνο για να δεχτεί βασιλιάδες και πάπες στην κεντρική βιβλιοθήκη.

    Hellion wrote:
    Ασχέτως με όσα γράφεις, το να μην επιτυγχάνεται το Blackjack αν είσαι πχ διαγώνια πίσω 170 μοίρες και όχι ΑΚΡΙΒΩΣ 180 μοίρες πίσω από τον εχθρό είναι χείριστο design του χειρίστου είδους, simple as that.

    Θα με αναγκάσεις να κάνω install ξανά το Deadly Shadows, γέρος άνθρωπος, και να τσεκάρω αν αυτό που λες ισχύει. Πραγματικά, δεν είχα κανένα πρόβλημα στο να κάνω blackjack knockout τους φρουρούς, και πριν υπερέβαλα, δεν είχα GPS συντεταγμένες.

    Σε κάθε περίπτωση, εμένα η ανησυχία μου παραμένει πως θα δούμε κάνα μπαστάρδεμα Assassin’s Creed με Tomb Raider, με ολίγο από ατμοσιδερωμένο Mass Effect 3 και μια τζούρα Mirror’s Edge για να δέσει το γλυκό. Και αν αυτό ακούγεται FRAKING AWESAUM, η απάντηση είναι “ναι, αλλά σε νέο IP. O Garrett δεν είναι παρκουριάρης σνιπεράς”.

    Admiral wrote:
    Δεν έχω παίξει ποτέ κάποιο Thief, είναι καλά παιχνίδια;

    0/10, wouldn’t read again.

    #335800
    Alucard
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2977
    Offline
    Replies: 2977
    Been thanked: 0 times
    Admiral wrote:
    Δεν έχω παίξει ποτέ κάποιο Thief, είναι καλά παιχνίδια;

    Πρόσεχε τι ρωτάς…

    Έδωσε μια καλή ιδέα/εντύπωση ο Στέφανος παραπάνω, όταν ρώτησα και ‘γω γιατί και ΄γω δεν έτυχε ποτέ να τα παίξω… Ίσως βέβαια με αυτά που διαβάζω καλύτερα να περιμένω το 4 κατευθείαν… :silly:

    #335801
    HellionHellion
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 7497
    Online
    Replies: 7497
    Been thanked: 216 times

    Καλά το 1998 βγήκε το πρώτο Thief, δεν το λες και απαρχαιωμένο από άποψης γραφικών. :cheer:

    https://www.youtube.com/watch?v=hJLEtMaYKOg

    Η σειρά είναι must-play όσον αφορά εμένα. Ελάτε κι εσείς στο club όσων ακονίζουν τα ακόντια στο άκουσμα της φράσης “και γαμώ τα Splinter Cell ρε φίλε, εισήγαγαν ένα Stealth Gameplay στυλ παιχνιδιού που δεν είχαμε ξαναδεί!”, άσκοπος PC φανατισμός για πάντα.

    Great0ldOne wrote:
    Δε διαφωνώ πουθενά, απλά δε θεωρώ πως η απουσία εκτενούς περιγραφής κάθε μπιχλιμπιδιού που βρίσκεις στο δρόμο σου σε εμποδίζει να είσαι ο Garrett. Για να το κάνω πιο πιπεράτο, θα σου πω ίσα-ίσα, το να βλέπει ένα έργο τέχνης ανεκτίμητης αξίας απλά σα loot ταιριάζει περισσότερο στο χαρακτήρα του. Ο Garrett όταν βλέπει το Bafford’s scepter δε σκέπτεται, “γουάου, είναι τόσο όμορφο και ξεχωριστό που πρέπει να γίνει δικό μου”, βλέπει ένα μαντζαφλάρι που μπορεί να πουλήσει στον κλεπταποδόχο για 300 gold και τα άλλα είναι λεπτομέριες. Επίσης, επειδή είναι και κομμάτι αναρχοαυτόνομος, τη βρίσκει στο να τη μπαίνει στη μύτη της πλουτοκρατίας και να της στερεί τα παιχνίδια στα οποία δίνει τόση αξία, αλλά μέχρι εκεί. Το ίδιο το αντικείμενο, για αυτόν είναι απλά loot.

    Αυτό ακριβώς που λες στο τέλος αναιρεί το ότι βλέπει τα πάντα ως “απλό loot”. Αν θυμάσαι στην πρώτη αποστολή του THIEF, όταν ο Garrett μπαίνει στο throne room του Lord Bafford αναφωνεί “a throne room…how pretentious can you get!”. Περιφρονεί τους Ευγενείς, και τους ληστεύει όχι απλά για να μπορεί να κολυμπάει στο loot και το χρυσάφι, αλλά για να τους στείλει παράλληλα και ένα μήνυμα.

    Και στην τελική, οι περιγραφές των αντικειμένων προσδίδουν στο RP. Γιατί είναι τόσο κακό αυτό? :cheer:

    Great0ldOne wrote:
    Αυτή η ιστορία με τα λεφτά για το νοίκι είναι από τις μεγάλες αδυναμίες των Thief. Έχουμε ένα Master Thief, κατά κοινή ομολογία ο καλύτερος της πόλης/κόσμου. Μόνο στο tutorial του πρώτου game είναι νουμπάς, από την πρώτη κιόλας κανονική αποστολή το status του είναι δεδομένο. Από εκεί και πέρα, μαζεύει ό,τι γυαλίζει και δεν είναι καρφωμένο στο πάτωμα από τις πιο πλούσιες γειτονιές της πόλης.

    Για ακόμη μια φορά, we agree to disagree. Προσωπικά γούσταρα ΑΠΕΙΡΩΣ περισσότερο τον Garrett όπως ήταν, ένας αφύσικα ικανός Thief που όμως παρέμενε άνθρωπος και, ως ένα βαθμό, ταπεινός, παρά να τον έβλεπα ως έναν άλλον Αρπέν Λουσέν, έναν playboy από την Ριβιέρα που ζει σε πανάκριβα ξενοδοχεία και κλέβει αντικείμενα απλά για σπορ. Ο Garrett είναι κλέφτης λίγο-πολύ γιατί…μόνο αυτό ξέρει να κάνει. Και το κάνει απλά για να ζήσει, όχι για να γίνει κι αυτός λεφτάς όπως οι ευγενείς.

    #335802
    Great0ldOneGreat0ldOne
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3836
    Offline
    Replies: 3836
    Been thanked: 56 times
    Hellion wrote:
    Και στην τελική, οι περιγραφές των αντικειμένων προσδίδουν στο RP. Γιατί είναι τόσο κακό αυτό? :cheer:

    Φυσικά και δεν είναι κακό αν υπάρχει, απλά δε θεωρώ πως η απουσία του είναι αρκετή για να κάνει το Deadly Shadows “κακό Thief”. Για άλλη μια φορά, από μέρους μου μακάρι τα προβλήματα του Thief 4 να είναι τέτοια πταίσματα.

    Η για να το θέσω αλλιώς, αν οι περιγραφές των αντικειμένων επιστρέψουν πιο γαμάτες από ποτέ, αλλά ο Garrett ρημάζει τους φρουρούς που θα τον αντιληφθούν με combo που θα έκαναν τον Dante να σκάσει από ζήλεια, μετά μπαίνει σε cover πίσω από ένα κάρο και σφάζει με αυτόματο steam crossbow όσους τρέξουν να τσεκάρουν τη φασαρία, και μετά γίνεται αόρατος μέσω νέων ιδιοτήτων που ανακάλυψαν οι Keepers πως έχει το Eye (αναβαθμίζονται σε 8 διαφορετικά talent trees, φυσικά), εσύ θα είσαι ευχαριστημένος;

    Hellion wrote:
    Προσωπικά γούσταρα ΑΠΕΙΡΩΣ περισσότερο τον Garrett όπως ήταν, ένας αφύσικα ικανός Thief που όμως παρέμενε άνθρωπος

    Μα αυτό ακριβώς είναι που γουστάρω και εγώ, επικεντρωμένος όμως στο τι σημαίνει αυτό για το gameplay και όχι το RP. Νομίζω οτι η προηγούμενη παράγραφος κάνει ξεκάθαρη την αγωνία μου πως στο 4 o Garrett ΔΕΝ θα είναι πια απλός άνθρωπος, αλλά ένας ακόμη σούπερ τύπος που προτιμάει μεν το stealth για να μη του σκονίζονται τ’ αρχίδια σε κυνηγητά με τους φρουρούς, αλλά στην ανάγκη ρίχνει fireballs από τα μάτια του και κλανιές κρότου-λάμψης.

    Hellion wrote:
    Ο Garrett είναι κλέφτης λίγο-πολύ γιατί…μόνο αυτό ξέρει να κάνει. Και το κάνει απλά για να ζήσει, όχι για να γίνει κι αυτός λεφτάς όπως οι ευγενείς.

    Δεν αντιλέγω, εγώ θέλω να μάθω τι διάλο κάνει τα φράγκα που μαζεύω με το τσουβάλι σε κάθε αποστολή, ωστέ μετά πάλι να έχει ανάγκη να βγει στη γύρα. Συλλέγει γραμματόσημα; Τα δίνει στους φτωχούς; Του τα τρων οι γκόμενες; Είναι κρυφός ευεργέτης όλων των ορφανοτροφείων της πόλης; I mean, wtf.

    Επίσης, χωρίς να μπορώ τώρα να κάνω πλήρη ψυχανάλυση του Garrett, ποτέ δε μου έδωσε την εντύπωση πως είναι αδιάφορος στο χρήμα, και αρκείται απλά στο να έχει τα απαραίτητα. Μια άλφα-βήτα-γάμα απληστία την έχει. Μη ξεχνάς, ο Constantine στο 1 δεν έστειλε με το ζόρι τον Garrett να βρει το The Eye. Του έταξε 100.000 gold coins, έβαλε και τη Victoria να κουνήσει λίγο τον κώλο της, έγινε ζελές ο δικός σου.

    #335803
    vtheofilisvtheofilis
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3689
    Offline
    Replies: 3689
    Been thanked: 26 times

    Ούτε εγώ έχω παίξει κάποιο. Είχα πάρει το Thief II δώρο από το PC Master Gold, αλλά ήταν ελαττωματικά τα DVD. :facepalm:
    Οπότε τα έχω στην wishlist μου γα την ώρα. :)

    #335804
    tony crowtony crow
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 6489
    Offline
    Replies: 6489
    Been thanked: 145 times
    Great0ldOne wrote:
    Μη ξεχνάς, ο Constantine στο 1 δεν έστειλε με το ζόρι τον Garrett να βρει το The Eye. Του έταξε 100.000 gold coins, έβαλε και τη Victoria να κουνήσει λίγο τον κώλο της, έγινε ζελές ο δικός σου.

    την πληρωσε με το ματι του ομως ο γκαρετ

    Ακου πτωμα να μαθαινεις

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 208 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Follow on Feedly

Close
Close