LATEST NEWS

April Fools 2021 – Αναβολή για το Pathfinder: Wrath of the Righteous

Άλλη μία καθυστέρηση λόγω κορονοϊού.

Δυστυχώς από τις παγκόσμιες εξελίξεις δεν γλίτωσε ούτε η ανάπτυξη του Pathfinder: Wrath of the Righteous (WotR). Το άτυπο sequel του εξαιρετικού Pathfinder: Kingmaker αναμενόταν να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους. Με επίσημο ενημερωτικό από την Owlcat Games μάθαμε ότι το WotR δυστυχώς επηρεάστηκε αρνητικά από τους ατυχείς χειρισμούς στο ζήτημα της πανδημίας από μεριάς κυβερνήσεων της Ρωσίας και της Κύπρου όπου η εταιρεία διατηρεί γραφεία.

Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες με μέτρα που πήραν (π.χ. εργασία εξ αποστάσεως) και την κυκλοφορία της beta (διαθέσιμη στους backers της Kickstarter campaign), οι τελευταίες εξελίξεις ήταν καθοριστικές για την απόφαση αναβολής. Σύμφωνα με τον Sova Koshka, PR της εταιρείας, η κατάσταση ήταν ήδη οριακή παρά τη διαφαινόμενη πρόοδο. “Καταφέραμε και είχαμε πρόσβαση στο εμβόλιο Sputnik που βοήθησε στην ομαλότερη λειτουργία της εταιρείας και την κυκλοφορία της backer beta. Οι απαιτήσεις σε server hardware λόγω της επιτυχημένης beta μάς οδήγησαν να παραγγείλουμε περισσότερο υλικό από την Taiwan. Δυστυχώς ο εγκλωβισμός του πλοίου Ever Given στη Διώρυγα του Σουέζ καθυστέρησε σημαντικά το μεταγωγικό με τελικό προορισμό την Κύπρο όπου θα λαμβάναμε το νέο hardware. Στόχος μας είναι να παραδώσουμε το καλύτερο δυνατό παιχνίδι, αποφεύγοντας λάθη του παρελθόντος αλλά και πρόσφατες κυκλοφορίες” δείχνοντας με έμμεσο τρόπο το Cyberpunk 2077. “Μόνη μας επιλογή ήταν να παρατείνουμε την ανάπτυξη, ώστε να παραδώσουμε ένα παιχνίδι για το οποίο τόσο εμείς όσο και οι οπαδοί θα είναι περήφανοι.”.

Η αναβολή του Pathfinder: Wrath of the Righteous μπαίνει στη μακροσκελή πλέον λίστα με καθυστερήσεις σε ανάπτυξη παιχνιδιών. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να μετράμε τους μήνες και να βρούμε άλλες διεξόδους. Δόξα το backlog.

Παύλος Γεράνιος

Γέννημα-θρέμμα της Υπερβορείας, ο Παύλος έκανε καιρό να γνωρίσει την αλληλεπίδραση με την οθόνη. Τα πρώτα παιχνίδια που θυμάται να παίζει ήταν τα Gran Prix, Test Drive, Digger και Flight για DOS σε εποχές που οι περισσότεροι είχαν πλέον Windows... Αυτό δεν τον πτόησε και αγάπησε τη Μητέρα Πλατφόρμα από την πρώτη στιγμή. Θήτευσε και στην άγονη παραμεθόριο των κονσολών (πάντα σε σπίτια φίλων, ποτέ στο δικό του), αλλά το PC ήταν αυτό που τον κράτησε. Λάτρης των ποιοτικών τίτλων από όλα τα είδη, θεωρεί πώς η ιστορία και αυτό που θέλει να πει το παιχνίδι ως μέσο είναι το κυριότερο και όχι η ταμπέλα. Υπάρχουν πάντα οι εξαιρέσεις φυσικά...

6 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Related Articles

Back to top button
elEL