Wasteland 3

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 123 total)
  • Author
    Posts
  • #464119
    ultimusultimus
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 733
    Offline
    Replies: 733
    Been thanked: 81 times

    πφφφ ακομα ένα παιχνίδι που είναι στην λίστα για να παίξω. το ειχα ξεχάσει κιόλας.

    Άσε σε καταλαβαίνω.. Το εγκατέστησα πριν κανά 2-3 βδομάδες.. έπαιξα λίγο στην αρχή με εντελώς ότιναναι πάρτυ.. Και κάποτε, μάλλον καλοκαίρι θα κάνω το κανονικό playthrough.
    Έχει μαζευτεί πολύ πράμα  :(

    #464120
    Avatargaius germanicus
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2030
    Offline
    Replies: 2030
    Been thanked: 24 times

    Όταν είχες 99% πιθανότητα να πετύχεις και αστοχούσες 2 στις 3 

    η πιθανοτητα να χτυπησεις τον εχθρο η οχι αναλογα με το σκιλλς σου,τα attributes  κτλπ υπηρχε και στο fallout και προσθετει το στοιχειο του ρισκου στις επιλογες που εχεις στις μαχες.
    μπορει το 95% να φαινεται οτι θα χτυπησεις 100% στο wasteland 2 αλλα δεν ειναι ετσι,στο hit chance αν θυμαμαι καλα δεν υπολογιζεται το evasion που εχουν οι εχθροι οποτε το 95% που βλεπεις μπορει να ειναι πολυ χαμηλοτερο.υπαρχει παντα και το τυχαιο rng,χωρις αυτο οι μαχες θα ηταν μια αυτοματοποιημενη διαδικασια χωρις σκεψη και επιλογες,παντως δεν θυμαμαι να ειχα ποτε χασει βολη με 95% επιτυχια,παιζει να ηταν 1-2 φορες.

    #464121
    AvatarAlastor
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 255
    Offline
    Replies: 255
    Been thanked: 0 times

    @gaius germanicus
    Πράγματι και το Fallout είχε percentages, αλλά στο Fallout δε θυμάμαι να είχα χάσει και πολλές βολές με 95%, δε μπορώ να πω και για το Wasteland 2 το ίδιο. Τώρα αν το 95% δε περιλαμβάνει Χ και είναι πολύ χαμηλότερο άμα βάλεις το X εγώ αυτό το λέω κακό UI και δε μειώνει στο ελάχιστο τον εκνευρισμό. ;)

    #464122
    AvatarMogrey665
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2510
    Offline
    Replies: 2510
    Been thanked: 174 times

    εχουν περάσει πάρα πολλά χρονια αλλά νομίζω με 95% στο fallout ηταν σαν να πετύχαινες στα σίγουρα. αλλα οπως ειπα περάσαν πάρα πολλά χρονια και δεν θυμάμαι :/

    Look behind the mirror, i'm lost in the twilight hall

    pc specs: regular potato (amd ryzen 2600 - rx 570 - 16gb ram)

    #464123
    vtheofilisvtheofilis
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3704
    Offline
    Replies: 3704
    Been thanked: 56 times

    εχουν περάσει πάρα πολλά χρονια αλλά νομίζω με 95% στο fallout ηταν σαν να πετύχαινες στα σίγουρα. αλλα οπως ειπα περάσαν πάρα πολλά χρονια και δεν θυμάμαι :/

    Είχα build sniper δικηγόρο, όταν το έπαιξα. Υπήρχε μια μικρή πιθανότητα αστοχίας, ακόμα και με ανεβασμένα τα στατιστικά σου.

    Σχετικά με τα όπλα, να με συμπαθάτε, αλλά είναι λογικό να είναι προβληματικά στην ενσωμάτωση τους. Τα πυροβόλα όπλα είναι πολύ αποτελεσματικά με πολύ λιγότερη εξάσκηση σε σχέση με τα τόξα, τα ξίφη, κοκ.

    #464124
    NorthlanderNorthlander
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 13520
    Offline
    Replies: 13520
    Been thanked: 631 times

    Είναι άκρως ενδιαφέρουσα η εφαρμογή στατιστικής και θεωρίας παιγνίων σε τέτοια ζητήματα. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι μεταδιδακτορικός μαθηματικός για να κάνεις σωστή ενσωμάτωση ενός τέτοιου συστήματος σε βιντεοπαιχνίδια, ώστε να ανταποκρίνεται αυτό που βλέπει ο παίκτης σε πραγματικό στοχαστικό λογάριθμο. Αλλά σίγουρα θέλει αρκετό σκάλισμα για να δουλέψει σωστά.

    Παράδειγμα τρανό το XCOM2 (και ειδικότερο το Long War mod, όπου έριξαν ολόκληρο κατεβατό για το πώς αντιμετωπίζεται το hit chance και τι αντίκτυπο έχει στην τελική πράξη).

    #464125
    vtheofilisvtheofilis
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3704
    Offline
    Replies: 3704
    Been thanked: 56 times

    Θυμάμαι ότι κάπου διάβαζα, ότι σε μια αναφορά προς την Ελισάβετ (του 16ου αιώνα) γίνονταν σύγκριση του long bow με το αρκεβούζιο (αν θυμάμαι καλά), Το longbow υπερείχε παντού, εκτός από ένα σημείο. Ήθελε πολύ περισσότερη εξάσκηση.

    Αντίστοιχα, το skill ενός χαρακτήρα όσον αφορά την χρήση πυροβόλων όπλων, θα έπρεπε να ανεβαίνει και πιο γρήγορα σε σχέση πχ με το skill τοξοβολίας. Σε ένα RPG, μπορείς να επιφέρεις ισορροπία και με άλλους τρόπους. Να κάνεις τα αρκεβούζια σπάνια, ακριβά, να βάλεις penalty checks για σωστό γέμισμα, υγρασία στο περιβάλλον κοκ. Και φυσικά, αν στον κόσμο του παιχνιδιού, έχεις fireballs, δράκους, ξωτικά, δεν θα προκαλούν το ίδιο δέος όπως αυτό που προκαλούσαν στον πραγματικό κόσμο.

    #464126
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8551
    Offline
    Replies: 8551
    Been thanked: 635 times

    Αρκεβούζιο που λες, είναι το arquebuss; Τι μαθαίνει κανείς! ούτε ήξερα πως έχει μετάφραση στα ελληνικά.  :P
    Στο pillars που το είδα για πρώτη φορά, είναι σαν κάποιο αρχαίο είδος καραμπίνας/τουφεκιού.

    Δεν έχω παίξει ακόμη W2, αλλά στο Pillars βρήκα την υλοποίηση πολύ καλή. Αργά όπλα (ειδικά τα arquebuss πρέπει να είναι το πιο αργό, από τα 3 που έχει, τα άλλα 2 είναι pistol και blunderbuss), με επίσης αργό γέμισμα, penalty στο accuracy, αλλά σε ζημιά θέριζαν.

    ολες οι επιλογες ειναι “safe”

    Δεν είναι κακό που οι κλάσεις είναι balanced. ούτε σε γλυτώνει από crippling αν επιλέγεις ό,τι να ΄ναι στο leveling. Δηλαδή το πρώτο BG που οι melee ήταν τούμπανα και στο 2ο οι μάγοι ισοπέδωναν (σχεδόν) τα πάντα και μπορούσαν να ρίξουν μπουλούκια εχθρών μόνοι τους ήταν το ιδανικό;

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #464127
    Κώστας ΚαλλιανιώτηςΚώστας Καλλιανιώτης
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 8350
    Online
    Replies: 8350
    Been thanked: 1311 times

    Πάντως όσον αφορά την βαθμολογία του WL2 που αναφέρθηκε παραπίσω, δεν νομίζω να την άλλαζα και ριζικά αν το έγραφα σήμερα πχ. Άντε το πολύ-πολύ να το έριχνα στο 90% έχοντας την στερνή γνώση των παιχνιδιών που κυκλοφόρησαν στην συνέχεια. Μπήκα σε αυτό προσμένοντας να δω ένα αξιοπρεπές sequel του Wasteland προσαρμοσμένο όσο γίνεται στα στάνταρντς της εποχής μας, και βρήκα αυτό (και με το παραπάνω) συν στοιχεία τα οποία ξυπνούσαν συναισθήματα που είχα να νιώσω προσωπικά από την εποχή που σκότωνα Raiders έξω από την Shady Sands ή όταν έμπαινα στο Den και ένιωθα πως βρίσκομαι στο χειρότερο hive of scum and villainy.

    Γενικά επιμένω πως, άσχετα αν εξακολουθώ να ισχυρίζομαι πως το WL2 πλησιάζει πιο κοντά στην Fallout εμπειρία σε σχέση με τα fallout 3 και 4, ίσως πολύς κόσμος διατέθηκε “ψιλο-meh” προς αυτό επειδή περίμενε μια post-apocalyptic εμπειρία που θα έμοιαζε περισσότερο στο Fallout απ'ότι στο πρώτο Wasteland.

    #464128
    AvatarAlastor
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 255
    Offline
    Replies: 255
    Been thanked: 0 times

    Γενικά επιμένω πως, άσχετα αν εξακολουθώ να ισχυρίζομαι πως το WL2 πλησιάζει πιο κοντά στην Fallout εμπειρία σε σχέση με τα fallout 3 και 4

    Καλά καμία διαφωνία εδώ. Αλλά μεταξύ μας ακόμα κι ένα post-apocalyptic Bubble Bobble θα πλησίαζε την Fallout εμπειρία πιο καλά απο τα BethoFallout, οπότε..

    #464129
    JonIrenicusJonIrenicus
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 7039
    Offline
    Replies: 7039
    Been thanked: 179 times

    Σωστά, αλλά λίγο ακόμα και θα βγάλουμε το wasteland 2 απο “το fallout 3 που δικαιουμασταν και ποτε δεν πηραμε” σε ένα παιχνιδάκι της σειράς. Ευτυχώς ο hellion επανέφερε το τρένο στις ράγες.

    #464130
    AvatarAlastor
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 255
    Offline
    Replies: 255
    Been thanked: 0 times

    το fallout 3 που δικαιουμασταν και ποτε δεν πηραμε

    Εγώ μια φορά το Fallout 3 που δικαιούμαι και περιμένω ακόμα δεν το έχω πάρει. :/

    #464131
    JonIrenicusJonIrenicus
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 7039
    Offline
    Replies: 7039
    Been thanked: 179 times

    Δεν μπορώ να κάνω κάτι, συγγνώμη.

    #464132
    AvatarAlastor
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 255
    Offline
    Replies: 255
    Been thanked: 0 times

    Δεν μπορώ να κάνω κάτι, συγγνώμη.

    Εντάξει δε θα στο κρατήσω και Μανιάτικο.

    #464133
    NorthlanderNorthlander
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 13520
    Offline
    Replies: 13520
    Been thanked: 631 times

    ^Γιατί τέτοια ένταση από το πουθενά?

    και blunderbuss

    Βλαντερβούζιο?

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 123 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close