Wasteland 3

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 123 total)
  • Author
    Posts
  • #464134
    Brother BruceBrother Bruce
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 5290
    Offline
    Replies: 5290
    Been thanked: 35 times

    divac2.jpg ρ 96f744a2f94032ff40920f1c342079ac_L.jpg

    #464135
    Avatargaius germanicus
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2030
    Offline
    Replies: 2030
    Been thanked: 24 times

    Δεν είναι κακό που οι κλάσεις είναι balanced. ούτε σε γλυτώνει από crippling αν επιλέγεις ό,τι να ΄ναι στο leveling. Δηλαδή το πρώτο BG που οι melee ήταν τούμπανα και στο 2ο οι μάγοι ισοπέδωναν (σχεδόν) τα πάντα και μπορούσαν να ρίξουν μπουλούκια εχθρών μόνοι τους ήταν το ιδανικό; 

    βασικα εδω θιγεις 2 πραγματα,την ελευθερια που ειχες στο baldurs gate να φτιαξεις min-max χαρακτηρες που θα σπερνουν στο πιλλαρς δεν την εχεις και αυτο για μενα ειναι αρνητικο,δε μπορω να το γραψω αλλιως,μπαλανς 100% χρειαζονται στα MM0 και οχι σε single crpgs ελεος δηλ.το ουσιαστικο λεβελινγκ του DnD συστηματος αντικατασταθηκε απο τα “ζητω εγινα 10 λεβελ στο πιλλαρς και πηRα 0.5% αυξηση στο deflection OYAYA”.
    απο την αλλη,ισχυρους μαγους τους χρειαζεσαι στο baldurs gate 2 γιατι εκτος απο τρας μαχες εχει και πολλες δυσκολες,με τον κανγκαξ,με τα δρακουλινια,με τον αιρινικους,με τον τορ γκαλ το βρωμερο τρολλ,με το twisted rune κτλπ.οι μαγοι μπορουν να θερισουν 10-10 τα ορκ,αλλα στις δυσκολες μαχες θελεις ενα ισοροπημενο παρτυ για να βγεις νικητης,στο βανιλα παντα και χωρις να χρησιμοποιεις τις παμπολες πουστιες που εχουν ανακαλυφθει.
    υπαρχουν βεβαια και οι τυποι που τελειωνουν το παιχνιδι με ενα χαρακτηρα και στο very hard εκμεταλευομενοι δυνατες class και καθε ειδους meta gaming παγαποντια,αλλα ουτε παρα τις προσπαθειες για το αντιθετο ο saywer καταφερε να φτιαξει ενα παιχνιδι με 100% balance,ολα σχεδον τα feautures του συστηματος του πιλλαρς ειναι αγρια εκμεταλευσιμα.
    πχ με τα camping supplies ο saywer προσπαθησε να βαλει τερμα στο “ριχνω οσα ρεστ θελω οποτε θελω”,μονο που πολλοι παιχτες απλα οταν τους τελειωναν τα supplies τρεχανε πισω στην ταβερνα να αγορασουν αλλα,μια τρυπα στο νερο δηλ.

    #464136
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8585
    Offline
    Replies: 8585
    Been thanked: 671 times

    Τελευταίο μικρό σχόλιο γιατί είμαστε και σε λάθος θέμα… :P

    Στο pillars μπορείς άνετα να κάνεις min-max, με ένα ψάξιμο στο ίντερνετ για build της κλάσης που σε ενδιαφέρει θα δεις ότι είναι έτσι. Ενδεικτικά για το cipher που έχω, βρήκα 3, όλα με τερματισμένα stats “που πρέπει” κι όλα τα άλλα πάτο,  όταν έψαχνα για να δω μήπως πρέπει να κάνω respec όταν το ξανάπιασα στο 3.0 και WM. Προσωπικά δεν είμαι φαν του μιν μαξ σε rpg που χειρίζεσαι πάρτυ.

    Για το balancing εννοώ ότι όλες οι κλάσεις να έχουν ενδιαφέρον. Για παράδειγμα,  στα bg δύσκολα θα ψηνόμουν να φτιάξω pc fighter ή bard, ενώ στο pillars πιο εύκολα.

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #464137
    StamatimenosStamatimenos
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2281
    Offline
    Replies: 2281
    Been thanked: 84 times

    Προσωπικά απολαμβάνω το game απίστευτα, (αν και μάλλον φτάνω στο τέλος, ήδη συμπλήρωσα 31 ώρες και ο Παπαφλέσσας λέει για 30-40)
    Και χαίρομαι που “μας” έχουν φάτσα κάρτα! Και αν τολμάει ας μηνύσει όποιον θέλει η Bugthesda!

    edit: Αυτοί υπόσχονται 80hrs gameplay. Exaggeration ή πρόσθεσαν ΤΟΣΟ πολλά quests με την Director's Cut? :O

    #464138
    Great0ldOneGreat0ldOne
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3996
    Offline
    Replies: 3996
    Been thanked: 344 times

    Για Wasteland 2 Director's Cut λες; Εγώ πάντως χρειάστηκα άνετα μια 60άρα ώρες για να δω το τέλος, συν περίπου άλλες 10 μετά που κυνηγούσα κάτι achievement.

    #464139
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    To απλό το βανίλλα το έκαμα 80 ώρες με ούλα τα side quests ΚΑΙ το σκάψιμο στην Redondo Beach. Συμπαθητικό ήταν, τίποτε φοβερό. Το Wasteland 3 για αψυχολόγητους λόγους, το στήριξα στο Fig. Ίσως μου άρεσαν τα γραφικά. Τελευταίο παιχνίδι που στηρίζω από την inXile προφανώς. Το φιάσκο του Νουμενέρα στο ενδιάμεσο, με ξενέρωσε δια παντός με την εταιρεία. Προφανώς το W3 θα είναι καλύτερο από το W2 εκτός απροόπτου, οπότε σίγουρα θα μιλάμε για ένα πολύ αξιοπρεπές (κατ ' ελάχιστον) RPG.

    #464140
    AvatarEpitaph
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 3622
    Offline
    Replies: 3622
    Been thanked: 97 times

    Προφανώς το W3 θα είναι καλύτερο από το W2 εκτός απροόπτου, οπότε σίγουρα θα μιλάμε για ένα πολύ αξιοπρεπές (κατ ' ελάχιστον) RPG.

    Μα το Witcher 3 είναι καλύτερο από το WItcher 2.

    :gappa:

    #464141
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    'Πιτάφγιο, συγκεντρώσου.

    #499426
    Κώστας ΚαλλιανιώτηςΚώστας Καλλιανιώτης
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 8397
    Offline
    Replies: 8397
    Been thanked: 1363 times

    Κάνα χρόνο μετά, έχουμε νέα για τον τίτλο:

    Παραιτήθηκαν 2 από τους 3 βασικούς συγγραφείς του αχαχαχαχ.

     

     

    Αισιόδοξη προοπτική: είτε τελείωσαν τη δουλειά τους, είτε θα αναλάβει το σύνολο του project ο εναπομείνας George Ziets.

    Απαισιόδοξη προοπτική: το πρότζεκτ πάει για φούντο και θα κλαίμε τα λεφτά μας.

    O Colin McComb φέρεται να βρήκε δουλειά στη Λάριαν πάντως.

    #499430
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    Ο παράς μου στο μαύρο φούντο.

    Παράγοντας νοσταλγία : έχει εκπαραθυρωθεί προ πολλού.

    Καθαρή ποιότητα/αξία του Wasteland 2 : Εχμμμμ….

    Πόσο θύμα ήμουν που στήριξα το Φίγκ του; ΜΠΟΛΙΚΑ.

    #499442
    AvatarMogrey665
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 2519
    Offline
    Replies: 2519
    Been thanked: 180 times

    θέλω να πιστεύω ότι απλά τελείωσαν την δουλειά τους.

    το 2 ήταν αξιοπρεπεστατο πάντως στέφανε άσχετα που δεν ήταν fallout.

    Look behind the mirror, i'm lost in the twilight hall

    pc specs: regular potato (amd ryzen 2600 - rx 570 - 16gb ram)

    #499446
    Στέφανος ΚουτσούκοςΣτέφανος Κουτσούκος
    • Οργανωμένος Νεολαίος
    • Posts: 10579
    Offline
    Replies: 10579
    Been thanked: 814 times

    Αξιοπρεπές ναι. Εγώ έφταιγα που το περίμενα μεγαλειώδες όμως. Δεν έπρεπε.

    #508604
    Κώστας ΚαλλιανιώτηςΚώστας Καλλιανιώτης
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 8397
    Offline
    Replies: 8397
    Been thanked: 1363 times

    Όλως περιέργως το πρότζεκτ δεν έχει πεθάνει. Στείλανε νέο backer update όπου λένε πως πέτυχαν το stretch goal και βάζουν μια νέα περιοχή στο παιχνίδι.

    https://www.fig.co/campaigns/wasteland-3/updates/857

     

    Christmas in the Wasteland


    Closer to Colorado

    Hi everyone, Paul here with an end of year check-in on Wasteland. With 2019 right around the corner, we’re ever closer to Colorado and the Desert Rangers’ answer to the Patriarch’s call. We hope this finds everyone having a fantastic holiday season! We’re very excited to have Wasteland 3 at the stage now where we can focus most of our efforts on bringing the game world to life and maximizing its reactivity to player choices. Our team is currently hard at work doing an end-to-end pass through the game to instill each quest, character, and moment with as much interactivity and personality as we can possibly cram into it! We absolutely cannot wait to start sharing more on this front in early 2019 and are looking forward to giving you, our backers, the opportunity to help shape some of the most interesting (and weird!) moments of reactivity in the game! Further in this update, we’ve got some news on the stretch goal front, but right now we wanted to kick things off with some big news for the company.

    The More Things Change, The More They Stay The Same

    Many of you are already aware, but just in case, we announced some major news last month – we are now part of the Microsoft Studios community! This is a big deal and we’re excited for the opportunities this presents!

    Here is what inXile CEO Brian Fargo had to say during the announcement at Microsoft’s XO18 event:

    The important takeaway for backers is that we are keeping all of our Wasteland 3 commitments.

    Are Mac and Linux users still getting their versions of the game?

    Yes.

    Will there still be a PlayStation 4 version?

    Yes.

    Will those of us getting physical goods still be receiving them?

    Yes.

    I am an investor in the game. What does this news mean for me?

    Fig addressed those concerns directly in a blog post here. Long story short: nothing changes for you.

    For those of you curious to read more about this milestone, Brian expounded more on what this means for inXile in an extended interview.

    Beyond that, for our backers and fans, we want to emphasize that inXile is, and will continue to be, an RPG studio. Having access to the larger Microsoft community and infrastructure will allow us to more fully realize the vision we have for our games, including Wasteland 3, but it will not change our values as a development group. Our core tenets remain absolutely the same today as they did a month or a year ago.

    As we work on Wasteland 3, we are committed to storytelling and gameplay that allow you to solve issues through brains and might, engage in a deep conversation system, wrestle with hard choices and true reactivity that result in different endings, customize your experience with deep character creation and development, and experience deep world-building that inspires you to explore every last corner. Wasteland 3 will continue to be brutal, bleak, and with a deep vein of dark humor because this is the kind of game that we are passionate about.  We look forward to continuing to bring them to you next year and in the years to come!

    “Are we going to get the Bizarre?”

    As many of you recall, when the Fig crowdfunding campaign ended, we got close to (but didn’t quite reach) our stretch goal for “The Bizarre”, a new area of the game. We left its status open-ended as slacker backer support continued to come in. In recent months, we’ve begun getting the inquiries – “Hey, are we close?” “Did the Bizarre make it in?” “Are we getting the Bizarre?”, etc. etc., and we’re happy to report today that, YES, YOU DID IT! 

    Thanks to your support, The Bizarre is now in Wasteland 3! Expect to hear more about this curious slice of the Colorado Wasteland as we roll through 2019!

    Our design team has also been hard at work fleshing out our combat systems to make battles as tactically interesting and choice-filled as they can be! One example of this is a new Down-But-Not-Out system that will give players (as well as foes) a chance to stage desperate comebacks from near-death situations. The Wasteland is a brutal and deadly place, but it is also a place where the extremely cunning or stubborn can sometimes cheat death in dramatic ways! You can expect us to share this system (as well as other nefarious surprises and aces in the hole) in much greater detail in our early 2019 updates, and we’re counting on your feedback to help make everything that we’ve been working on as good as possible!

    We Wish You a Merry Christmas and a Wasteland New Year!

    Thanks to all of you one last time for helping to make the Bizarre a reality! 2019 is shaping up to be an amazing year for Wasteland fans, and we are looking forward to taking the journey with you! We look forward to finally being able to share some first looks at how all those systems are coming together and give you some glimpses into the world of Wasteland 3. In the meanwhile, all of us at inXile wish you a Merry Christmas, Happy Holidays, and a Happy New Year! Safe travels if you are heading anywhere!

    Until Next Time,
    Paul Marzagalli
    Public Relations & Community Manager
    @phimseto

     

    Για ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας προφανώς ούτε λόγος ακόμα.

    #508612
    Παναγιώτης ΜητράκηςΠαναγιώτης Μητράκης
    • Υφυπουργός Πολιτισμού
    • Posts: 8585
    Offline
    Replies: 8585
    Been thanked: 671 times

    Γιατί να είχε πεθάνει (θα μιλάγαμε τότε για τοπ τεν σκαμς στο ks); Είχαν πει ότι δεν αλλάζει κάτι μετά τη συμφωνία με τη ms.

    Wasteland 3 and The Bard’s Tale IV Will Still be Multiplatform

    Wind and stone, I search my heart and find...

    #516071
    Κώστας ΚαλλιανιώτηςΚώστας Καλλιανιώτης
    • Υπουργός Ανάπτυξης
    • Posts: 8397
    Offline
    Replies: 8397
    Been thanked: 1363 times

    Attention.

    ?????⚰️????️?️❓

    Publiée par Wasteland sur Vendredi 31 mai 2019

    Thank you for your attention.

    Πολύ σημαντικό ποστ.

    1 user thanked author for this post.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 123 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Back to top button
Follow on Feedly

Close
Close