- Joined
- Nov 27, 2012
- Messages
- 13,745
Με αφορμή ένα σχετικό post του @mits@kos ανοίγω αυτό το thread ώστε να συζητήσουμε κατά πόσον αξίζουν οι κάθε λογής platforms το ποσοστό της προμήθειας που απαιτούν από την πώληση κάθε αντιτύπου software. Παρακάτω ακολουθούν τα ποσοστά προμήθειας για κάθε μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες:
Sony: 30%
Microsoft: 30%
Nintendo: 30%
Valve: 30% (25% ή 20% για όσους συγκεντρώσουν 10 εκ ή 50 εκ δολάρια σε revenue αντίστοιχα)
Apple: 30% (15% για revenue κάτω του ενός εκατομμυρίου δολαρίων)
Το επιχείρημα περιληπτικά υπέρ των platforms είναι ότι έχουν επενδύσει με διάφορους τρόπους τεράστια ποσά ώστε να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον που προσελκύει δεκάδες εκατομμύρια πελάτες και προσφέρει πολλά πράγματα στους developers.
Το επιχείρημα περιληπτικά υπέρ των developers είναι ότι αυτοί αναλαμβάνουν όλο το οικονομικό ρίσκο για τη δημιουργία ενός παιχνιδιού και ότι το 30% για κάθε πώληση (επί του τζίρου δηλαδή, όχι επί του κέρδους) είναι υπερβολικό με βάση αυτά που προσφέρουν οι platforms και το περιθώριο κέρδους τους.
Ποιος πιστεύετε ότι έχει δίκιο και γιατί; Discuss!
Sony: 30%
Microsoft: 30%
Nintendo: 30%
Valve: 30% (25% ή 20% για όσους συγκεντρώσουν 10 εκ ή 50 εκ δολάρια σε revenue αντίστοιχα)
Apple: 30% (15% για revenue κάτω του ενός εκατομμυρίου δολαρίων)
Το επιχείρημα περιληπτικά υπέρ των platforms είναι ότι έχουν επενδύσει με διάφορους τρόπους τεράστια ποσά ώστε να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον που προσελκύει δεκάδες εκατομμύρια πελάτες και προσφέρει πολλά πράγματα στους developers.
Το επιχείρημα περιληπτικά υπέρ των developers είναι ότι αυτοί αναλαμβάνουν όλο το οικονομικό ρίσκο για τη δημιουργία ενός παιχνιδιού και ότι το 30% για κάθε πώληση (επί του τζίρου δηλαδή, όχι επί του κέρδους) είναι υπερβολικό με βάση αυτά που προσφέρουν οι platforms και το περιθώριο κέρδους τους.
Ποιος πιστεύετε ότι έχει δίκιο και γιατί; Discuss!