Recent content by captain kal

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  1. captain kal

    Τι ακούτε αυτή τη στιγμή ΙΙ

    Ένα κιβώτιο λακ, παρακαλώ:
  2. captain kal

    Stuff that is Interesting

    Εκ πείρας γιατί τα ρίχνω κάθε μέρα!!!
  3. captain kal

    Σκληροί Σαν Μέταλλο

    Βασικά γιατί έτσι πήγε η μέρα:
  4. captain kal

    Gaming Industry Drama thread

    Βασικά από όσο διάβασα, ετοιμάζονται να ξεφορτωθούν γενικά το XBox division (όπως παλιά η IBM, πούλησε το consumer τμήμα της στην Lenovo). Οπότε θα διώξουν ότι δεν χρειάζεται, για να είναι ελκυστικό το XBox σαν πακέτο!!
  5. captain kal

    Λίφτινγκ και μερεμέτια (Παλιά games στη σημερινή εποχή)

    The Intepreter Αυτόματη μετάφραση με LLM τοπικά μοντέλα, από τα Ιαπωνικά στα Αγγλικά!! Το δοκίμασα με το Duckstation και έτρεξα το Space Battleship Yamato: The Distant Planet Iscandar (Visual Novel της πρώτης περιόδου με στοιχεία στρατηγικής). Δεν είναι τέλεια η μετάφραση, αλλά βγάζεις άκρη...
  6. captain kal

    Αναβαθμίσεις των εορτών

    Σαφής και εύστοχος!!!
  7. captain kal

    Αναβαθμίσεις των εορτών

    Υπάρχει!! Λέγεται OLED!!!!
  8. captain kal

    Αναβαθμίσεις των εορτών

    Άμα έχεις και πρεσβυωπία και με 720p κάνεις την δουλειά σου!!!
  9. captain kal

    Stuff that is Interesting

    Ένα μπινελίκι, μπορείς να το ρίξεις άφοβα, εδώ σε όποιον θές!! Εκεί δεν θα το συμβούλευα!!
  10. captain kal

    Summer Game Fest +friends: Return of the Living Nerds

    Δείτε και αυτό: Hijong Park's Defender Patrol
  11. captain kal

    Αναβαθμίσεις των εορτών

    Ή δινεις κανά κατοστάρικο παραπάνω (σχεδόν 28 ευρώ τον μήνα, για 18 δόσεις) και παίρνεις OLED: https://www.skroutz.gr/s/64439728/samsung-odyssey-g5-g50sf-oled-hdr-monitor-27-qhd-2560x1440-144hz-me-chrono-apokrisis-0-03ms-gtg.html
  12. captain kal

    Προτάσεις για ταινία

    Βασικά, αυτό το τελευταίο μου κακοφάνηκε!! Ότι όλοι οι πιτσιρικάδες, είναι βλαμμένα με την μούρη μέσα στην οθόνη!! Κατι παρόμοιο, που λέγανε για μας και τα βιντεογκέϊμς (και το heavy metal !!!).
  13. captain kal

    Προτάσεις για ταινία

    Όντως, εκεί έχασα την εμπιστοσύνη μου, στο ανθρώπινο είδος!!!! Ίσως περίμενα κάτι σε Edge of Tomorrow !!!!
Back
Top