Βασικά από όσο διάβασα, ετοιμάζονται να ξεφορτωθούν γενικά το XBox division (όπως παλιά η IBM, πούλησε το consumer τμήμα της στην Lenovo). Οπότε θα διώξουν ότι δεν χρειάζεται, για να είναι ελκυστικό το XBox σαν πακέτο!!
The Intepreter
Αυτόματη μετάφραση με LLM τοπικά μοντέλα, από τα Ιαπωνικά στα Αγγλικά!!
Το δοκίμασα με το Duckstation και έτρεξα το Space Battleship Yamato: The Distant Planet Iscandar (Visual Novel της πρώτης περιόδου με στοιχεία στρατηγικής). Δεν είναι τέλεια η μετάφραση, αλλά βγάζεις άκρη...
Ή δινεις κανά κατοστάρικο παραπάνω (σχεδόν 28 ευρώ τον μήνα, για 18 δόσεις) και παίρνεις OLED:
https://www.skroutz.gr/s/64439728/samsung-odyssey-g5-g50sf-oled-hdr-monitor-27-qhd-2560x1440-144hz-me-chrono-apokrisis-0-03ms-gtg.html
Βασικά, αυτό το τελευταίο μου κακοφάνηκε!! Ότι όλοι οι πιτσιρικάδες, είναι βλαμμένα με την μούρη μέσα στην οθόνη!! Κατι παρόμοιο, που λέγανε για μας και τα βιντεογκέϊμς (και το heavy metal !!!).