με χαλάει λίγο το καλώδια της gpu που δεν μπορεί να κρυφτεί αλλά μικρό το κακό. Τώρα με το pump της corsair έχω πρόβλημα communication με την μητρική αλλά πιστεύω θα το φτιάξω καθώς έχω βρει κάτι οδηγίες.
H κάρτα είναι προσωρινή για το σετάρισμα και μετά θα περάσω κανονικά την 9070 amd που έχω
έβαλα και τους σωλήνες
Νομίζω για πρώτη προσπάθεια σε hard tubes είμαι μια χαρά.
Θα ξεκινήσω asap το πρώτο μέρος έλεγχου για διαρροές με αέρα και μετά θα του περάσω υγρό να το δω σε πραγματικές συνθήκες.
είναι από τα game που παίζω αυτό το καιρό.
Συμφωνώ απόλυτα με το review που ενώ δεν έχει το βάθος οι τις καινοτομίες ενός Rogue Trader από την άλλη παίζεται αρκετά ευχάριστα.
Χτίζω και εγώ σιγά σιγά το νέο μου pc και πλέον είμαι στη φάση να περάσω τους σωλήνες κάτι που το έχω τραβήξει εδώ και καιρο λόγο ελειψης χρόνου. Πιστεύω ότι αυτό το μήνα θα τα καταφέρω να τον ολοκληρώσω
Μόλις το τελείωσα. Απίστευτη εμπειρία και μπαίνει άνετα στο πάνθεον με τα καλύτερα game που έχουν κυκλοφορήσει ever.
Η ιστορία, η μουσική τα γραφικά του τα πάντα σε κορυφαίο επίπεδο.
Στο final boss πηγα με level 56 αν και διάβαζα ότι πρέπει για να το βγάλεις να είσαι τουλάχιστον 70. Σίγουρα...
δεν θα το λεγα ότι στο death standing είναι κουκουρούκου οι χαρακτήρες. εχει αυτό το Ιαπωνικό χαρακτηριστικό που ακόμα και αν κάτι είναι σαν πρώτη ματιά εξωφρενικό αυτοί κάπως καταφέρνουν να το βάλουν μέσα στο gameplay πολύ ομαλά.
Πολύ πιο σοβαρό από τα snake game
Mόλις τελείωσα το disco elysium.
Φοβερή εμπειρία. Σίγουρα θελει πολύ όρεξη για διάβασμα με τα ατελείωτα του κείμενα αλλά σε ανταμείβει με αυτό τον μετα πολεμικό, μετά ιδεολογικό του κόσμο, παρακμιακό σε μια κατάσταση αναρχοκαπιταλισμου που οι μπάτσοι μόνο ως καρικατούρες υπάρχουν.
Ο δε...