Recent content by chek2fire

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  1. chek2fire

    arena revisited

    με χαλάει λίγο το καλώδια της gpu που δεν μπορεί να κρυφτεί αλλά μικρό το κακό. Τώρα με το pump της corsair έχω πρόβλημα communication με την μητρική αλλά πιστεύω θα το φτιάξω καθώς έχω βρει κάτι οδηγίες. H κάρτα είναι προσωρινή για το σετάρισμα και μετά θα περάσω κανονικά την 9070 amd που έχω
  2. chek2fire

    arena revisited

    Καλά αυτό το μαύρο υγρό της EK δεν υπάρχει. Φοβερή δουλειά έχουν κάνει
  3. chek2fire

    arena revisited

    Και το τελευταίο βήμα πριν την ενεργοποίηση είναι το liquid τεστ για διαρροή. Το αφήνεις και τρέχει έτσι ένα 24αωρο.
  4. chek2fire

    arena revisited

    μια ώρα και η βελόνα κολλημένη στο 0.5. Επόμενο βήμα πλέον το liquid 24αωρο testing.
  5. chek2fire

    arena revisited

    έβαλα και τους σωλήνες Νομίζω για πρώτη προσπάθεια σε hard tubes είμαι μια χαρά. Θα ξεκινήσω asap το πρώτο μέρος έλεγχου για διαρροές με αέρα και μετά θα του περάσω υγρό να το δω σε πραγματικές συνθήκες.
  6. chek2fire

    WARHAMMER 40,000: MECHANICUS II

    είναι από τα game που παίζω αυτό το καιρό. Συμφωνώ απόλυτα με το review που ενώ δεν έχει το βάθος οι τις καινοτομίες ενός Rogue Trader από την άλλη παίζεται αρκετά ευχάριστα.
  7. chek2fire

    arena revisited

    για υγρό έχω πάρει το black της EK
  8. chek2fire

    arena revisited

    Χτίζω και εγώ σιγά σιγά το νέο μου pc και πλέον είμαι στη φάση να περάσω τους σωλήνες κάτι που το έχω τραβήξει εδώ και καιρο λόγο ελειψης χρόνου. Πιστεύω ότι αυτό το μήνα θα τα καταφέρω να τον ολοκληρώσω
  9. chek2fire

    Clair Obscur: Expedition 33

    Μόλις το τελείωσα. Απίστευτη εμπειρία και μπαίνει άνετα στο πάνθεον με τα καλύτερα game που έχουν κυκλοφορήσει ever. Η ιστορία, η μουσική τα γραφικά του τα πάντα σε κορυφαίο επίπεδο. Στο final boss πηγα με level 56 αν και διάβαζα ότι πρέπει για να το βγάλεις να είσαι τουλάχιστον 70. Σίγουρα...
  10. chek2fire

    DEATH STRANDING 2: ON THE BEACH

    δεν θα το λεγα ότι στο death standing είναι κουκουρούκου οι χαρακτήρες. εχει αυτό το Ιαπωνικό χαρακτηριστικό που ακόμα και αν κάτι είναι σαν πρώτη ματιά εξωφρενικό αυτοί κάπως καταφέρνουν να το βάλουν μέσα στο gameplay πολύ ομαλά. Πολύ πιο σοβαρό από τα snake game
  11. chek2fire

    Table-top games (Board gaming thread etc.)

    βλέπω πρόσθεσαν και solo mode στο game
  12. chek2fire

    τέιντη γκρέι: φωλ οβάβαλον

    καλά το άλογο είναι όντος πιο πολυ διακοσμητικό
  13. chek2fire

    Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part III

    Mόλις τελείωσα το disco elysium. Φοβερή εμπειρία. Σίγουρα θελει πολύ όρεξη για διάβασμα με τα ατελείωτα του κείμενα αλλά σε ανταμείβει με αυτό τον μετα πολεμικό, μετά ιδεολογικό του κόσμο, παρακμιακό σε μια κατάσταση αναρχοκαπιταλισμου που οι μπάτσοι μόνο ως καρικατούρες υπάρχουν. Ο δε...
Back
Top