Recent content by j_lynx

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  1. j_lynx

    Start your engines!!! (The Sim Racing thread)

    To Assetto Corsa Rally!
  2. j_lynx

    Start your engines!!! (The Sim Racing thread)

    Τελικά έχω περισσότερο θέμα στο τσιμέντο από ότι στο χώμα Μετά από τα μικρά ατυχηματάκια που είχα στην Ουαλία, ο επόμενος γύρος μου πήγε πολύ καλύτερα. 8ος και έπεσα μερικές θέσεις σίγουρα στην τρίτη ειδική που ήταν νύχτα.
  3. j_lynx

    Grand Theft Auto 6

    Αυτή τη στιγμή έχει μέσα 40κ και παίζουν , αναμονή του 6. Έχει τραβήξει και κάτι τρελά peaks . Μπορεί να μην έχει το Pc τόσους παίκτες όσο οι κονσόλες, αλλά έχει πάρα πολλούς. Και οι πάρα πολλοί παίκτες σημαίνουν και πάρα πολλά λεφτά ! Και με την απληστία που τους διακατέχει ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ!
  4. j_lynx

    Start your engines!!! (The Sim Racing thread)

    Το έχω ήδη το Dirt 2 , αλλά δεν το έπιανα μέχρι να πάρω τιμονιέρα. Ανυπομονώ για το update. Μιας και έχουμε και acropolis σε μερικέςμέρες!
  5. j_lynx

    Grand Theft Auto 6

    Γιατί ; Θα είναι και για pc ;;;
  6. j_lynx

    Start your engines!!! (The Sim Racing thread)

    Είναι τέλειο! Το μόνο κακό είναι ότι δεν έχω παίξει καθόλου dirt 2 και γενικότερα dirt με τιμονιέρα για να τα συγκρίνω.
  7. j_lynx

    Start your engines!!! (The Sim Racing thread)

    Δυσκολεύομαι λίγο...
  8. j_lynx

    The Elder Scrolls VI

    Εγώ πιστεύω ότι το πρώτα θα βγει το GTA 6 σε pc Και μετά ίσως δούμε το επόμενο elder scrolls
  9. j_lynx

    007 FIRST LIGHT

    και μέναν και μέναν. θα τιμήθει στα σίγουρα
  10. j_lynx

    Start your engines!!! (The Sim Racing thread)

    οι κακές παρέες τελικά με επηρέασαν. Σήμερα έκανα την πρώτη βόλτα με την Lancia.
  11. j_lynx

    Vampire the Masquerade - ETERNAL WHISPERS: Disco Clone με Βαμπιρια

    πήγα να γράψω ότι δεν είναι στους ποδαράδες αυτές, αλλά βλέπω ξανθιά με γυαλιά
  12. j_lynx

    Windrose

    Ωχ το ξέχασα αυτό. Απάντησα για όταν έπαιζα solo. Αν βάλω τον grand champion μέσα τότε θα ήταν μια φάση όπως το Phasmo. ΠΟΛΥ ΨΟΦΟΣ ! Είτε πρέπει να κουβαλάς κα τον champιon είτε ο champion θα είναι κάπου κρυμμένος και θα περιμένει να να του φέρεις εσύ τα κέρδη και τα achievement. Δεν θέλει...
  13. j_lynx

    Subnautica

    Καλά για μένα δεν ήταν ποτέ horror. Survival με πολύ καλή ιστορία είναι. Αν και έχει πολύ εξερεύνηση μέσα.
  14. j_lynx

    Subnautica

    Δώστου! 22 ώρες έγραψα εγώ στο δεύτερο. Τώρα αναμονή για νέο content!
  15. j_lynx

    Windrose

    Εγώ πάλι βρίσκω πολύ πιο εύκολο να πέσεις στο Windrose , παρά στο Conan. Ειδικά αν σου την πέσουν πολλοί μαζί. Αν βάλεις και στην εξίσωση τους διαβόλους που πετάνε τα ακόντια, κλάψτα.
Back
Top