Έτυχε να είμαι ξύπνιος και είδα το πρώτο ημίχρονο. Άξιοι της μοίρας τους, δεν μπορούσαν να συντονιστούν ως ομάδα, τους είχα και για πρώτους ομίλου... Highlight ο διαιτητής, θέλω να σφυρίξει τελικό. Ο τύπος σίγουρα έχει επιζήσει καρτέλ και μασάει πρωινό κουβάδες με καρφιά χωρίς γάλα.