Καλα, αυτο το κοκκινη καρτα γιατι εκρυψε το στομα ειναι μια μαλακια και μιση. Σε λιγο θα απαγορευσουν και την επαφη ενω προϋπόθεση για δελτιο επαγγελματια θα ειναι να εχεις κανει Γαλλικα και πιανο!
AGAINST MODERN FOOTBALL!!!
https://www.gamesradar.com/games/racing/the-timing-is-impossible-to-ignore-stop-killing-games-says-ubisoft-attended-invitation-only-meeting-with-eu-commission-ahead-of-response-to-campaign-sparked-by-the-crew-shutdown-but-it-was-not-invited/
Για πιεσεις κατω απο το τραπεζι το βλεπω
Γιατί όπως είπα δεν είμαι σινεφίλ για να παρακολουθήσω μια ταινία για την καλλιτεχνική της αξία (αν και το έχω κάνει ποτέ όμως σε σινεμά). Mainstream κοινό είμαι που θα δει μια δύο ταινίες και αυτές γιατί αξίζει να τις δει εκεί σε iMax πχ (dune, avatar, )
σινεφιλ δεν ειμαι, αλλα ο κινηματογραφος ειναι ακομα ευκαιρια για εξοδο,παρεα, διασκεδαση. Σιγουρα δεν θα παω ποτε ομως να δω την τελευταια Ιρακινη ταινια οσο "ποιοτική" και να ειναι.