Recent content by The Nameless One

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
  1. The Nameless One

    Marvel Cinematic Universe: το επίσημο thread

    Το IW θα πληρωνα να το ξαναδω σε σινεμα. Το EG μια σκηνη εχει ολο και ολο που αξιζει στην ταινια (το ντου ολων των χαρακτηρων)
  2. The Nameless One

    Football is life...

    Ναι
  3. The Nameless One

    Two minutes to midnight

    Μια φορά έχω κάνει μπάνιο σε λίμνη στη ζωή μου και πήγα να πνιγώ γιατί δεν είχε άνωση και δεν το περίμενα με αποτέλεσμα να βουλιάξω 😅
  4. The Nameless One

    Football is life...

    Αφού λες έτσι, έβαλα και εγώ το πιο άσχετο που έχουμε :p
  5. The Nameless One

    Football is life...

    Καλα, αυτο το κοκκινη καρτα γιατι εκρυψε το στομα ειναι μια μαλακια και μιση. Σε λιγο θα απαγορευσουν και την επαφη ενω προϋπόθεση για δελτιο επαγγελματια θα ειναι να εχεις κανει Γαλλικα και πιανο! AGAINST MODERN FOOTBALL!!!
  6. The Nameless One

    Γεωπολιτικά - The Road to World War III

    Αυτο ανέβασε χθες ο εν ενεργεια υπουργος Αμυνας του Ισραηλ Εχουν ξεφυγει τελειως :mad:
  7. The Nameless One

    Gaming Industry Drama thread

    Τελικα φαγαμε ακυρο. Το meeting πισω απο κλειστες πορτες με την Ubisoft δεν εχει καμια σχεση ειμαι σιγουρος. Αντε να κλεισει, μονο κακο κανει...
  8. The Nameless One

    Gaming Industry Drama thread

    https://www.gamesradar.com/games/racing/the-timing-is-impossible-to-ignore-stop-killing-games-says-ubisoft-attended-invitation-only-meeting-with-eu-commission-ahead-of-response-to-campaign-sparked-by-the-crew-shutdown-but-it-was-not-invited/ Για πιεσεις κατω απο το τραπεζι το βλεπω
  9. The Nameless One

    Γεωπολιτικά - The Road to World War III

    ΗΠΑ-Ιραν κατεληξαν σε συμφωνια https://www.bbc.com/news/live/cj0grpyg4v1t Να δουμε τι θα κανει το Ισραηλ βεβαια
  10. The Nameless One

    Marvel Cinematic Universe: το επίσημο thread

    Γιατί όπως είπα δεν είμαι σινεφίλ για να παρακολουθήσω μια ταινία για την καλλιτεχνική της αξία (αν και το έχω κάνει ποτέ όμως σε σινεμά). Mainstream κοινό είμαι που θα δει μια δύο ταινίες και αυτές γιατί αξίζει να τις δει εκεί σε iMax πχ (dune, avatar, )
  11. The Nameless One

    Marvel Cinematic Universe: το επίσημο thread

    σινεφιλ δεν ειμαι, αλλα ο κινηματογραφος ειναι ακομα ευκαιρια για εξοδο,παρεα, διασκεδαση. Σιγουρα δεν θα παω ποτε ομως να δω την τελευταια Ιρακινη ταινια οσο "ποιοτική" και να ειναι.
  12. The Nameless One

    Marvel Cinematic Universe: το επίσημο thread

    Καλύτερα, να πάρετε τις μαρβελοταινιες σας από τους κινηματογράφους μας και να τις βάλετε εκεί που ξέρετε!!!
  13. The Nameless One

    Vampire the Masquerade - ETERNAL WHISPERS: Disco Clone με Βαμπιρια

    Ελπιζω να εισαι μελος των τρελων βαμπιρ :)
Back
Top