Elden Ring

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
ακόμη και ως αστείο
Δε νομίζω ότι χρειάζεται οδηγός στρατηγικής για να αντιμετωπίσουμε το reset era (λες και δεν ξέρουμε το ποιόν τους τόσα χρόνια, από το neogaf κιόλας) και το πετάει ο γάιδαρος που αναλύουν ως "σοβαρό" ή "αστείο".

Τα πράγματα είναι απλά. Ο δημιουργός αποφασίζει πως θέλει να φτιάξει το παιχνίδι του. Αν νοιάζεται αρκετά για άτομα με σχετικά θέματα υγείας, θα βοηθήσει από τη μεριά του: υπότιτλοι, ρυθμίσεις για αχρωματοψία, οπτικά ερεθίσματα αντί ήχου για κωφάλαλους κλπ. Το έχω δει σε αρκετά indie παιχνίδια, δεν είναι ανέφικτο αλλά ήταν τίτλοι με πιο περιορισμένο περιβάλλον/μικρότερη κλίμακα. Στο ER δεν ξέρω κατά πόσο εύκολο είναι να γίνουν όλα αυτά. Κανείς όμως δεν είναι σε θέση να επιβάλλει στον developer τι θα κάνει. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για παροχές βοήθειας σε πλήρως υγιή άτομα που έχουν μάθει να τα ταΐζουν στο στόμα. Τα δυο μου σεντς.
 
Στο Ρεσετέρα έχει ανοίξει μια τεράστια συζήτηση σχετικά με το αν πρέπει τα παιχνίδια της From Software να αποκτήσουν difficulty levels, με αφορμή μια συνέντευξη του Miyazaki που είπε ότι δεν θα το κάνουν. Η συζήτηση εκεί έχει ντυθεί με τον μανδύα του accessibility, δηλαδή να υπάρχουν επιλογές δυσκολίας για να βοηθηθούν άτομα με αναπηρία. Εδώ τι πιστεύουμε;
Δε βλέπω τον λόγο για τον οποίο θα πρέπει να κάνει αλλαγές ο δημιουργός, σε έναν κόσμο υπεραφθονίας σε video games. Δεν παράγει μόνον η FS games και δεν παράγουν όλοι τα ίδια (σχεδόν...). Υπάρχουν και άλλοι ποιοτικοί τίτλοι εκεί έξω. Δεν είναι μονον τα της FS.
 
Όπως είπε και ο Παύλος, πιστεύω ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος της συζήτησης οφείλεται στο λεγόμενο fear of missing out (FOMO). Τα παιχνίδια της From έχουν πλέον γίνει mainstream, κυριαρχούν στις συζητήσεις των gamers για μήνες, οπότε οι terminally online χρήστες του site δεν αντέχουν να είναι στην απ' έξω. Είναι και αυτό ένα από τα σημεία των καιρών, ενήλικες να συμπεριφέρονται σαν μπέμπηδες.
 
Πάντως από τη στιγμή που ξεκάθαρα δεν αναφερόμαστε σε προβλήματα προσβασιμότητας (αχρωματοψία κ.ο.κ.) μια τέτοια συζήτηση τη λες και προσβλητική με λίγη κακή θέληση. :giggle:

Κάποιο καλό τρολλάκι να τους κάνει τη συζήτηση λοκώ χρειάζεται.
 
100 ώρες μες στο game και ακόμα ανακαλύπτω νέα πράγματα... Τι έφτιαξες βρε Μιγιαζάκι;
 
...στην τελική ας βάλουν επιλογή δυσκολίας χωρίς δυνατότητα αλλαγής on the fly και φυσικά με τα ανάλογα achievments τυπου
"finish the game in Hard Mode".
...αλλά μετά θα παραπονιέται ο κόσμος "δεν μπορώ να ξεκλειδώσω όλα τα achievements! Ξέρω τί έκανες πέρσι το καλοκαίρι Miyazaki"
 
Ο χαρτης δεν λειτουργει ακριβως με fog αλλα ανοιγει μετα απο pick up, μπορεις να το προσπερασεις και να μην τον ανοιξεις ποτε.

Update: Φαινεται στον κλειστο χαρτη που εναι το pick up για να τον ανοιξεις.

Σε αλλα νεα βρηκαμε εναν χαρ/ρα γνωριμο απο τα παλια που παντα μας ξεγελαει. Εδω στο Casual Souls τον ξεγελαμε και τον κλεβουμε εμεις!
 
Έχει φτάσει κανείς στο τέλος/κοντά στο τέλος; Ισχύει ότι το τελευταίο κομμάτι είναι αρκετά κατώτερο ποιοτικά;
 
@Great0ldOne εσενα κυριως κοιτω γιατι αν εχω καταλαβει καλα, εισαι το ιδιο εχμ, επιφυλακτικος (γουαου, πολιτικαλ κορεκτνες απ τον χειρομαλαχτη...) με μενα απεναντι στα νταρκ σωλς:








βλεπω τι γραφει ο καργιος, βλεπω τα βιντεα, εχω κι ενα διαφορετικο προαισθημα, ισως λογω του open wolrdness του κειμ κι ερχομαι και σε ρωτω:
μηπως να διναμε μια ευκαιρια στο έλτε ρί ???
(ρε, δεν πιστευα στα ματια μου. στα μενου του παιγνιδιου, κινεισαι κανονικα, με ποντικι, σαν αθρωπος. αληθεια λεω)


εντιτ: α, τα βιντεα που εβαλα εχουν το κοινο σημειο οτι οι τυποι που τα φτιασανε σιχαινονται τα νταρκ σωλς. αρα, μας ενδιαφερουν.
 
(ρε, δεν πιστευα στα ματια μου. στα μενου του παιγνιδιου, κινεισαι κανονικα, με ποντικι, σαν αθρωπος. αληθεια λεω)

Αυτό αν ισχύει όντως πρόκειται unironically για τη σπουδαιότερη καινοτομία στην ιστορία των PC ports της From.

Χεστήκαμε για τις Open-World αρχιδιές και τον Τσώρτς Άρ Άρ Μάρτην και τον Μιγιαζάκι, να χρησιμοποιούμε το γαμημένο το mouse για να μπούμε στο γαμημένο το μενού και να φορέσουμε τα γαμημένα τα σπαθιά μας θέλουμε, χωρίς να πρέπει να πατάμε "START-L1-R1-X-A-ΤΡΙΓΩΝΟ-ΦΛΙΚ ΦΛΑΚ-&^@!#$-ΡΟΜΒΟ-ΚΑΡΛΙΤΟΣ".
 
Έχει φτάσει κανείς στο τέλος/κοντά στο τέλος; Ισχύει ότι το τελευταίο κομμάτι είναι αρκετά κατώτερο ποιοτικά;
Είμαι στο last boss. ΛΕΝΕ ΜΠΟΥΡΔΕΣ! Το τελευταίο κομμάτι είναι και το καλύτερο
 
@Great0ldOne εσενα κυριως κοιτω γιατι αν εχω καταλαβει καλα, εισαι το ιδιο εχμ, επιφυλακτικος (γουαου, πολιτικαλ κορεκτνες απ τον χειρομαλαχτη...) με μενα απεναντι στα νταρκ σωλς:








βλεπω τι γραφει ο καργιος, βλεπω τα βιντεα, εχω κι ενα διαφορετικο προαισθημα, ισως λογω του open wolrdness του κειμ κι ερχομαι και σε ρωτω:
μηπως να διναμε μια ευκαιρια στο έλτε ρί ???
(ρε, δεν πιστευα στα ματια μου. στα μενου του παιγνιδιου, κινεισαι κανονικα, με ποντικι, σαν αθρωπος. αληθεια λεω)


εντιτ: α, τα βιντεα που εβαλα εχουν το κοινο σημειο οτι οι τυποι που τα φτιασανε σιχαινονται τα νταρκ σωλς. αρα, μας ενδιαφερουν.

ναι, δωσε του μια ευκαιρια, μα τα χιλια κουναβια. δεν κολλησα ΠΟΤΕ με σοουλς παιχνιδι. το παρατουσα στο πρωτο boss που προκαλουσε πονοκωλο. το elden ring ειναι μια μαγεια. δεν μπορει να περιγραφει με τιποτα. καταλαβαινω οτι ακουγομαι σαν ιεροκυρηκας, το καταλαβαινω πολυ καλα, πιστεψε με. εχω χασει το μυαλο μου ομως με αυτα που βλεπω. καλο ειναι να μη βλεπετε βιντεο με σποηλερς. απλα παιχτε και οι τελευταιοι που αμφιβαλλουν.
 
Αδιάφορο, αν τελικά το παιχνίδι μου αρέσει. Μπορεί να μάθουμε σύντομα, με έχετε ταράξει στο hype, παλιόπαιδα.
 
Στηριζω την τολμηρη σου αποφαση γκου.
δες και κατι τετοιο λιγο πριν αρχισεις για να μην πας ξεβρακωτος στ αγγουρια (ή ξυπολυτος στ αγκαθια, οποια εικονα σου φαινεται πιο ομορφη και ακινδυνη) και καλη δυναμη...

 
Back
Top