Official thread περί adventure games

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Δυστυχώς κι εγώ μια απ'τα ίδια, μου φαίνεται too good to be true το όλο project, τόσο σαν ιδέα όσο και σαν εκτέλεση.
Το Poisoned Pawn απ'όσο είχα καταλάβει δεν θα ήταν απλό remake αλλά θα εμπλούτιζε/προχωρούσε και την ιστορία με κάποιο τρόπο. Μάλλον δεν θα το δούμε ποτέ.

Βέβαια, για να πω την αλήθεια, μετά τη σεναριακή αναμπουμπούλα του Tesla Effect, δεν ξέρω αν θα ήθελα να βάλουν χέρι στην πλοκή των παλιότερων παιχνιδιών τους και ν' αρχίσουν τα retcons για να βγάζει νόημα :rolleyes:
 
To Poisoned Pawn ήταν πάντα φλου, μιας και ξεκίνησε ως καθαρά fan made project, μετά χώθηκε και ο Aaron Conners αλλά μόνος του, όχι ως Big Finish Games, και του έδωσε αίγλη official παιχνιδιού της σειράς, μετά πήγε να χωθεί και η Big Finish ως εταιρεία αλλά ήθελε και creative control (καλώς κακώς, πάντως δική τους IP είναι), οι fan developers τσίνησαν και γενικά έγιναν κουλουβάχατα, πάντως πρόκειται για παιχνίδι που δεν μπήκε ποτέ σε πραγματική παραγωγή (αν και δούλεψαν developers της Big Finish σε αυτό για κάποιο διάστημα, αυτό έγινε σε καθαρά εθελοντική βάση), οπότε συγκρίσεις με το Pandora Remake δεν ευσταθούν.

ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Ι WANT TO BELIEVE, ΑΝΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΣΥΓΧΥΣΕΤΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΡΤΖΟΥΦΛΙΛΑ ΣΑΣ.
 
Κάνε κάνα σελφτεστ
 
Γουστα ειναι αυτα. Πρεπει να παιξεις για να βγαλεις συμπερασματα. Εαν μπορεις να το πεις προβλημα, ειναι αρχαια παιχνιδια. Το 3, ως νεοτερο, εχει ωραια γραφικα και στεκει μια χαρα.
Εαν δεν σου αρεσουν, μπορεις παντα να δοκιμασεις τα μαγκι και μπιανκα.
 
Φίλε δεν ξέρω, ένα μεταλλά παίζεις με μια πουκαμίσα, κάπως φλώρο, που θέλει να μπει σε πειρατικό συγκρότημα για να τα φτιάξει με μια φίλη της ξαδέρφης του. Πολύ 80'ς το κόνσεπτ. Και όλο περπατάς, δεν έχει ξύλο. Νομίζω παίρνεις ένα ρόπαλο σε κάποια φάση αλλά παίζεις πέτρα-ψαλίδι-χαρτί με τους εχθρούς, όπως στο Σόνιν Δε Λάντ. Ο παππούς μου κάτι άλλα έλεγε ενθουσιασμένος, αλλά δεν κατάλαβα. Βγαίνω τώρα γιατί έχω να μπω FT2N.gg!3
 
Φίλε δεν ξέρω, ένα μεταλλά παίζεις με μια πουκαμίσα, κάπως φλώρο, που θέλει να μπει σε πειρατικό συγκρότημα για να τα φτιάξει με μια φίλη της ξαδέρφης του. Πολύ 80'ς το κόνσεπτ. Και όλο περπατάς, δεν έχει ξύλο. Νομίζω παίρνεις ένα ρόπαλο σε κάποια φάση αλλά παίζεις πέτρα-ψαλίδι-χαρτί με τους εχθρούς, όπως στο Σόνιν Δε Λάντ. Ο παππούς μου κάτι άλλα έλεγε ενθουσιασμένος, αλλά δεν κατάλαβα. Βγαίνω τώρα γιατί έχω να μπω FT2N.gg!3
Ναι και αν θυμάμαι καλά τον λένε Σταθμπρας Ψαλτγουντ :p
 
Έχουν λίγο "περίεργους" γρίφους, με cartoon logic, κάτι που ταιριάζει φυσικά πλήρως στο ύφος της σειράς. Για εμένα τα extra mechanics της εποχής (Pull/Push κυρίως, αλλά και το Open και λιγότερο το Give) δε θα έπρεπε να υπάρχουν, Look Use Talk Walk είναι τα μόνα που χρειάζεσαι σε ένα adventure. Νομίζω ούτε στα remaster το "φιάξανε" αυτό, το θυμάμαι από τη φάση με το χρηματοκιβώτιο στο 1..
Πάντως αν αγαπάς ghost pirate stories γενικά έχουν όλα τη χάρη τους. Όμορφα με ωραία μουσική και voice acting. Δε νομίζω να υπάρχει adventurάς που να μην έχει κάνει μια βόλτα από Monkey Island, έστω και από περιέργεια.
 
δε θα έπρεπε να υπάρχουν, Look Use Talk Walk είναι τα μόνα που χρειάζεσαι σε ένα adventure.
Το κρίνεις με σημερινά δεδομένα. Έλα λίγο σε εκείνη την εποχή που υπήρχε ακόμα επηροή από τα text adventures που έγραφες εντολές.

Σκέψου ότι εγώ τότε το έπαιξα χωρίς ποντίκι...

Μετά από χρόνια με χάλασε στο book of unwritten tales 2 ότι όταν γύρισα πίσω στο χρόνο τις εντολές τις διάλεγες και δεν τις πληκτρολογούσες...

Το hero's quest έπαιξα επίτηδες την παλιά έκδοση που πληκτρολογούσες εντολές...
 
Έχουν λίγο "περίεργους" γρίφους, με cartoon logic, κάτι που ταιριάζει φυσικά πλήρως στο ύφος της σειράς.
Σε όλα τα παιχνίδια οι γρίφοι είναι διάχυτοι με ωμό ρεαλισμό. Π.χ. θες να πάρεις το χάρτη από την πλάτη ενός τουρίστα που κάνει ηλιοθεραπεία ανασκελα. Τι πιο λογικό από το να του ρίξεις χωρίς να το καταλάβει κόκκινη μπογιά μπροστά, να νομίζει οτι κάηκε και μετά να γυρίσει μπρούμυτα ωστε να δεις το χάρτη στην πλάτη του. Το πως θα βγάλεις το χάρτη από την πλάτη δεν το λέω για να μη χαλάσω όλο το γρίφο. Απλά ΜΑΓΕΙΑ τα παιχνίδια αυτά.
 
Σε όλα τα παιχνίδια οι γρίφοι είναι διάχυτοι με ωμό ρεαλισμό. Π.χ. θες να πάρεις το χάρτη από την πλάτη ενός τουρίστα που κάνει ηλιοθεραπεία ανασκελα. Τι πιο λογικό από το να του ρίξεις χωρίς να το καταλάβει κόκκινη μπογιά μπροστά, να νομίζει οτι κάηκε και μετά να γυρίσει μπρούμυτα ωστε να δεις το χάρτη στην πλάτη του. Το πως θα βγάλεις το χάρτη από την πλάτη δεν το λέω για να μη χαλάσω όλο το γρίφο. Απλά ΜΑΓΕΙΑ τα παιχνίδια αυτά.
νομίζω είναι η αγαπημένη μου στιγμή στο MI3 (στο MI2 είναι όταν κανονίζεις τον Σταν)
 
Σε όλα τα παιχνίδια οι γρίφοι είναι διάχυτοι με ωμό ρεαλισμό. Π.χ. θες να πάρεις το χάρτη από την πλάτη ενός τουρίστα που κάνει ηλιοθεραπεία ανασκελα. Τι πιο λογικό από το να του ρίξεις χωρίς να το καταλάβει κόκκινη μπογιά μπροστά, να νομίζει οτι κάηκε και μετά να γυρίσει μπρούμυτα ωστε να δεις το χάρτη στην πλάτη του. Το πως θα βγάλεις το χάρτη από την πλάτη δεν το λέω για να μη χαλάσω όλο το γρίφο. Απλά ΜΑΓΕΙΑ τα παιχνίδια αυτά.
Monkey wrench says hi...
 
Και δωσε του γραμματα στα περιοδικα της εποχης για walkthrough και λυσεις.
 
Σε όλα τα παιχνίδια οι γρίφοι είναι διάχυτοι με ωμό ρεαλισμό.
Ναι ειδικά το 2 έχει μερικούς τέρμα λογικούς. Not.
 


Λεπτομέρεια που έχασε. Στο πισί έπαιζε και έκδοση Hercules. Ήταν ενδιαφέρουσα επιλογή όταν η εναλλακτική ήταν η άθλια CGA (που είχα).
 
Back
Top