- Joined
- Nov 27, 2012
- Messages
- 13,549
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!νταξ όμως παιδιά μην λέμε και ότι πίπα θέλουμε για circlejerk στην nvidia, το εντυπωσιακό δεν είναι το RT αλλά το tesselation που δεν υπήρχε καν την εποχή του HL2
Στα παιχνίδια μπήκε με το DX11 οπότε είναι αρκετά μεταγενέστερη τεχνολογία και θυμάμαι τότε που έκλαναν οι κάρτες μας να τρέξουν το uningine heave benchmarkΝα πω την αλήθεια δεν θυμάμαι πότε εμφανίστηκε ως mainstream τεχνοτροπία. Αν είναι σωστή η παρακάτω λίστα υπήρχε από το 1996 αλλά πρέπει να αφορά το tesselation ως πιο γενικό όρο. Πιστεύω ότι αυτό που γνωρίζουμε εμείς ως tesselation ήταν πολύ μεταγενέστερο.
![]()
Tessellation Games - Giant Bomb
Real-Time Polygonal Tessellation is a method of drawing polygonal models. A dynamic process, tessellation renders and dumps triangular polygons in proportion to distance and level-of-detail. It is a flagship feature of DirectX 11 and OpenGL.www.giantbomb.com
Demo στις 18 Μαρτίου:
ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΑΝΩΜΑΛΟΙ?![]()