THE LAST OF US PART II REMASTERED

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Να υποθέσω το κράξιμο που τρώει το TLOUII είναι για κάτι πολύ παραπάνω απ' το ότι κάνουν την Ελι και την Άμπι ζευγαράκι, έτσι;

Στην περίπτωση που ΔΕΝ τρολάρεις κι έχεις πέσει θύμα παραπληροφόρησης, να πω ότι αυτό που λες δεν συμβαίνει στο παιχνίδι. Υπάρχουν πράγματι μπόλικα "woke" σκηνικά και χαρακτήρες, τα οποία έγιναν κόκκινο πανί για μερίδα παικτών, αλλά όχι το συγκεκριμένο.

Πέρα απ' αυτό, να επαναλάβω κι εδώ ότι το πρώτο Last of Us το θεωρώ εκνευριστικά υπερτιμημένο παιχνίδι - είναι μια τυπική ζομποϊστορία, δοσμένη με εντελώς κινηματογραφικό τρόπο. Το gameplay ασχολίαστο, ειδικά εν έτει 2025 δεν έχει να προσφέρει τίποτα στον παίκτη.

Το δεύτερο μέρος δεν το έχω παίξει, το παρακολούθησα ωστόσο στο YT κυρίως από περιέργεια μετά τις αντιδράσεις. Κάποια αφηγηματικά κόλπα είναι πολύ φτηνά (π.χ. η χρήση των σκυλιών), και γενικά μού έδωσε κι εμένα την αίσθηση ότι ήταν ένα προσωπικό στοίχημα του Druckman που χειρίστηκε το θέμα κάπως προβοκατόρικα. Φυσικά δικό του παιχνίδι είναι, ό,τι θέλει κάνει. Σίγουρα θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς θα το χειριστούν οι δημιουργοί της τηλεοπτικής σειράς.
 
Πέρα απ' αυτό, να επαναλάβω κι εδώ ότι το πρώτο Last of Us το θεωρώ εκνευριστικά υπερτιμημένο παιχνίδι - είναι μια τυπική ζομποϊστορία, δοσμένη με εντελώς κινηματογραφικό τρόπο. Το gameplay ασχολίαστο, ειδικά εν έτει 2025 δεν έχει να προσφέρει τίποτα στον παίκτη.

Σώπα καλέ, δεν ντρέπεσαι λίγο για το υπερέπος του known universe στην προ έλδεν ρινγκ εποχή; τσκ τσκ τσκ
Για το gameplay νταξ, είσαι φουλ άδικος, τουλάχιστον ισάξιο με το Shaun of the Dead.
 
Πέρα απ' αυτό, να επαναλάβω κι εδώ ότι το πρώτο Last of Us το θεωρώ εκνευριστικά υπερτιμημένο παιχνίδι - είναι μια τυπική ζομποϊστορία, δοσμένη με εντελώς κινηματογραφικό τρόπο. Το gameplay ασχολίαστο, ειδικά εν έτει 2025 δεν έχει να προσφέρει τίποτα στον παίκτη.
Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα που λένε. Θεωρώ ότι το θέμα δεν είναι πάντα αν μια ιστορία είναι τυπική ή όχι, αλλά το πως χτίζεται η πλοκή και πλασάρεται στον παίκτη. Και το πρώτο Last of Us, σε αυτόν τον τομέα, το καταφέρνει περίφημα. Όπως επίσης και στο κομμάτι του gameplay, που ακόμα και σήμερα είναι αρτιότατο ως action game, αν αναλογιστείς κιόλας ότι πρόκειται για προϊόν του 2013.

Όντας λοιπόν προϊόν της εποχής του, αν κάποιος το έπαιξε τότε, λογικό είναι να το λατρεύει (εγώ το πρωτοέπαιξα το 2017, δεν ανήκω ούτε κατά διάνοια στους φανατικούς), αν το έπαιξε το 2025, οι πιθανότητες να το κάνει εικόνισμα, μειώνονται. Παρ' όλα αυτά, δυσκολεύομαι να σκεφτώ κάποιο πρόσφατο παιχνίδι που να τα καταφέρνει πολύ καλύτερα στον τομέα της δράσης και ΔΕΝ είναι soulslike.

Τώρα, υπερέπος δεν θα το χαρακτήριζα, γενικά δεν μου αρέσουν οι υπερφίαλες δηλώσεις. Σίγουρα το γεγονός ότι είναι παραγωγή της Sony και όχι λ.χ. της Ubisoft, ανέβασε με τα χρόνια τις μετοχές του. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι πρόκειται για ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι που αξίζει να ασχοληθεί κανείς, χωρίς να έχει στο μυαλό του τους Νιλ Ντράκμεν αυτού του κόσμου.
 
Καλώς ή κακώς το έπαιξα το '23 (νομίζω), δηλαδή 10 χρόνια από την αρχική του κυκλοφορία. Επιμένω ότι για σήμερα είναι ένα τρομερά ελλιπές action/stealth game σε όλους τους τομείς. Ειδικά το stealth κομμάτι είναι για γέλια, κάτι που οφείλεται εν πολλοίς και στην A.I. των συμμάχων σου (συνήθως η Ellie), που απλά σουλατσάρουν σκυφτοί μπροστά στα μάτια των εχθρών αλλά ποτέ δεν τραβούν τα πυρά τους. Θα μου πεις το πρώτο παιχνίδι είναι με αυτό το κουσούρι ή το τελευταίο; Θα απαντήσω ότι από τη στιγμή που ένα παιχνίδι θεωρείται από μεγάλη μερίδα κοινού και κριτικών ως ορόσημο στο είδος του, δεν θα έπρεπε να κοιτάζει άλλα games.
Το πιστολίδι ανέμπνευστο, τα cover mechanics απλοϊκά, ειδικές δυνάμεις δεν υπάρχουν για σεναριακούς λόγους, γενικά οι μάχες είναι αρκετά flat. Τα puzzles απλά υπάρχουν για να σπάει η δράση και να μιλάνε οι χαρακτήρες μεταξύ τους, μηδέν πρόκληση ή ευρηματικότητα. Τι μένει; Γραφικά, ήχος, ερμηνείες, διάλογοι, δηλαδή όλη αυτή η κινηματογραφική εσάνς που έφερε τα Sony fanboys σε παροξυσμό επειδή "ΜΑΛΑΚΑ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑΙΝΊΑ". Ε αυτά είναι όντως σε υψηλότατο επίπεδο, όπως μας έχει συνηθίσει η Sony. Κακό παιχνίδι δεν είναι, αλλά το πιο υπερεκτιμημένο ever μάλλον ναι.
 
Όσον αφορά το ΑΙ των συμμάχων που αναφέρεις, οι οποίοι σουλατσάρουν μπροστά στα μάτια των εχθρών, είναι ένας μηχανισμός προκειμένου να μην χρειάζεται να τους νταντεύουμε. Σίγουρα, κανείς δεν θα ήθελε να χάνεται οποιαδήποτε προσπάθειά μας για stealth προσέγγιση, επειδή ο σύμμαχός μας έδειξε ποδαράκι τη στιγμή που δεν έπρεπε. Το Last of Us δεν είναι σκληροπυρηνικό stealth game, απλώς έχει στοιχεία stealth και μάλιστα προαιρετικά, αλλιώς θα παίζαμε Thief.

Καλώς ή κακώς, αυτήν την τακτική επέλεξε η Naughty Dog για να μην προκαλέσει προβλήματα στο gameplay και ας φαίνεται παράλογο - είδαμε και τα πιο "αληθοφανή" stealth games πόσο καλά τα καταφέρνουν με το ΑΙ...

Τέλος, σχετικά με το πιστολίδι, εμένα μου φάνηκε μια χαρά, πρακτικά ακολουθεί την προσέγγιση των Uncharted και λειτουργεί. Δεν είναι Max Payne, αλλά είναι πολύ άνω του μετρίου.

Οπότε καταλήγουμε στο "περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα"...
 
Σίγουρα προτιμότερο αυτό από το να σου χαλάνε το stealth οι σύμμαχοι αλλά ακόμα καλύτερο θα ήταν να καθόταν π.χ. σε ένα ασφαλές μέρος (στην αρχή της "πίστας" για παράδειγμα) και να εμφανιζόταν ξανά δίπλα σου όταν περνούσε ο κίνδυνος. Εφόσον δεν μιλάμε για ρεαλισμό αλλά για πρακτικές λύσεις, μπορούσαν να βρουν κάτι που θα έκανε το stealth λιγότερο γελοίο στο μάτι του παίκτη. Τέλος πάντων.
Όσο για το shooting κομμάτι, ούτε και στο Uncharted μου άρεσε, αλλά τουλάχιστον εκεί είχες μια κάπως μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων. Συγκρίνοντας με άλλα cover shooters, μου έρχονται στο μυαλό τα Gears of War, το Binary Domain, η νέα τριλογία Tomb Raider, τα Mass Effect 2 & 3 - όλα πολύ πιο συναρπαστικά στον τομέα της μάχης.
 
Δεν τρόλαρα, πραγματικά δεν έχω ιδέα για το στόρι και φανταζόμουν πως ο ντόρος και η δύσσα πεφταν για κανένα λεσβιακό ρομάντζο. Τώρα είμαι ακόμα πιο περίεργος να δω τί τόσο φρικτό γίνεται στο 2.

Αν και συντάσσομαι με Ζωρζ ως προς την 'ποιητική αδεία' της ΑΙ των συντρόφων σου σ'αυτά τα παιχνίδια, πράγματι, άφησα το TLOU γιατί όσο έπαιξα ήταν μέτρια αντιγραφή Walking Dead. Με όλο το ντόρο που έγινε πάντως, έχω ψηθεί να του δώσω δεύτερη ευκαιρία στο pc.
 
φανταζόμουν πως ο ντόρος και η δύσσα πεφταν για κανένα λεσβιακό ρομάντζο.
Έχει και απο αυτό...
Το στελθ που αναφέρετε πάντως όντως είναι πολύ απλοϊκό και υπάρχει απλά για μια διαφορετική προσέγγιση της μάχης, όπως και στον Μαλαντροιντ και εμένα μού χτυπούσε άσχημα να περνάει ο άλλος σκυφτός ανάμεσα απο τα πόδια των αντιπάλων και να μην παίρνουν χαμπάρι τίποτα, δεδομένου όμως οτι δεν παίζω Thief η Μetal gear τάσσομαι με τον Σεφιρ. Το shooting απο την άλλη στο πρώτο μέρος ήταν όντως νερόβραστο και έκανε τυπικά την δουλειά του αλλά ήταν πολύ πιο βελτιωμένο στο 2, κοιτάει στα μάτια τους υπόλοιπους third person shooter τίτλους με αξιοπρέπεια δηλαδή. Αν ποτέ κυκλοφορήσει και τρίτο μέρος της σειράς καλό θα ήταν να λάβουνε όλα τα κακώς κείμενα υπόψιν γιατί χώρος για βελτίωση υπάρχει.
 
Last edited:
Μήπως οι κοπέλες δε σφάζουν αρκετά ανελέητα τα ζόμπγια;
H κοντη ξανθια με την οποια βγαινω 11 μηνες οχι δεν σφαζει ζομπι. Ελπιζω η επομενη που θα βρω η ψιλη με τα γυαλια να σφαζει. Αν ειναι και ψιλη με ξανθια με γυαλια ακομα καλυτερα.
 
Μάγκα μου ο Σρε το έχει εξελίξει τόσο πολύ που όχι μόνο ξέρει ύψος και χρώμα μαλλιών στην επόμενη αλλά βάζει και την προϋπόθεση να σφάζει ζόμπι. Έπιασαν τόπο τα μαθήματα του κουνελου....
 
Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα που λένε. Θεωρώ ότι το θέμα δεν είναι πάντα αν μια ιστορία είναι τυπική ή όχι, αλλά το πως χτίζεται η πλοκή και πλασάρεται στον παίκτη. Και το πρώτο Last of Us, σε αυτόν τον τομέα, το καταφέρνει περίφημα. Όπως επίσης και στο κομμάτι του gameplay, που ακόμα και σήμερα είναι αρτιότατο ως action game, αν αναλογιστείς κιόλας ότι πρόκειται για προϊόν του 2013.

Όντας λοιπόν προϊόν της εποχής του, αν κάποιος το έπαιξε τότε, λογικό είναι να το λατρεύει (εγώ το πρωτοέπαιξα το 2017, δεν ανήκω ούτε κατά διάνοια στους φανατικούς), αν το έπαιξε το 2025, οι πιθανότητες να το κάνει εικόνισμα, μειώνονται. Παρ' όλα αυτά, δυσκολεύομαι να σκεφτώ κάποιο πρόσφατο παιχνίδι που να τα καταφέρνει πολύ καλύτερα στον τομέα της δράσης και ΔΕΝ είναι soulslike.

Τώρα, υπερέπος δεν θα το χαρακτήριζα, γενικά δεν μου αρέσουν οι υπερφίαλες δηλώσεις. Σίγουρα το γεγονός ότι είναι παραγωγή της Sony και όχι λ.χ. της Ubisoft, ανέβασε με τα χρόνια τις μετοχές του. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι πρόκειται για ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι που αξίζει να ασχοληθεί κανείς, χωρίς να έχει στο μυαλό του τους Νιλ Ντράκμεν αυτού του κόσμου.
Disagree γιατί και εγώ που δεν είμαι φίλος των action, βρήκα το gameplay πολύ απλό και επαναλαμβανόμενο. Έχεις βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια πριν φτάσεις στην μέση. Και εάν στο 1ο είχε το σενάριο να σε κρατάει, το 2ο δεν είχε ούτε αυτό. Θεωρώ δείγμα της ξεροκέφαλιας μου ότι κατάφερα και το τελείωσα
 
Μάγκα μου ο Σρε το έχει εξελίξει τόσο πολύ που όχι μόνο ξέρει ύψος και χρώμα μαλλιών στην επόμενη αλλά βάζει και την προϋπόθεση να σφάζει ζόμπι. Έπιασαν τόπο τα μαθήματα του κουνελου....
Ετσι ειναι. Συναντηθηκαμε χτες πρωτη φορα μετα απο 3 εβδομαδες γιατι ειχε θυμωσει επειδη της ειπα οτι θελω να κανω σχεση με ψιλη με γυαλια ενω αυτη ειναι κοντη και δεν φοραει γυαλια. Γενικα εννοω να σφαζει τερατα οχι μονο ζομπι. Θελω καποια που να της αρεσει η δραση και η περιπετεια και να ειναι γενναια. Απαραιτητη προυποθεση ειναι να φοραει γυαλια. Τις επομενες μερες θα ξεκινησω το Last of us 2.
 
Γνωρισα περσι μια ψηλη που σφαζει ζομπι αλλα δερν φοραει γυαλια.. Την ειδα σε μια εκθεση κομικς που ειχα παει με τους φιλους μου. Ηταν γεματη αιματα και κρατουσε ενα ροπαλο. Μου ειπε οτι ψαχνει για ζομπι. Αφου μιλησαμε και γνωριστηκαμε της ειπα οτι και εγω σφαζω ζομπι. Μου ειπε πως το τελευταιο παιχνιδι που ειχε παιξει ηταν το last of us στο pc μαζι με τον αδελφο της. Δυστυχως ηταν μικρη 17. Αν ηταν 18 η μεγαλυτερη θα της ελεγα να ανταλλαξουμε τηλεφωνα και να βγουμε!
 
φανταζόμουν πως ο ντόρος και η δύσσα πεφταν για κανένα λεσβιακό ρομάντζο
Εντάξει πρέπει να είναι κανείς αυτιστής για να σκούξει για κάτι τέτοιο, πόσω μάλλον αν είναι σωστά δοσμένο βλ Brokeback Mountain, Severance κλπ.

Από αυτά που έχω δει, η δύσσα έγινε για το γεγονός ότι
ένας αγαπητός χαρακτήρας αντικαταστάθηκε από έναν που όσο κι αν κωλοχτυπήθηκε ο Δρακμαν, παρέμεινε αντιπαθής μέχρι το τέλος. Και το τέλος, για το πως ψιλοακυρώνει για ένα χαρακτήρα το ταξίδι του, με απότομη αλλαγή συμπεριφοράς.

Δεν έχω παίξει κανένα από τα 2. Θα ξεκινήσω από το πρώτο, και αν μου αρέσει αρκετά, ίσως δώσω μια ευκαιρία στο δεύτερο σε γενναία έκπτωση.
 
Last edited by a moderator:
Back
Top