Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part III

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Ξαναπαίζω το Curse of Monkey Island, τελευταία φορά το ζούσα μέσα από μια 15" CRT, όταν ήταν state of the art. Αλλά διανύω σκληρή περίοδο παλιμπαιδισμού (Τριβιζάς, προβοκατόρικα ποστ σε αθλητικά θρεντς κ.ά.), οπότε it feels right.
 
Ξαναπαίζω το Curse of Monkey Island, τελευταία φορά το ζούσα μέσα από μια 15" CRT, όταν ήταν state of the art. Αλλά διανύω σκληρή περίοδο παλιμπαιδισμού (Τριβιζάς, προβοκατόρικα ποστ σε αθλητικά θρεντς κ.ά.), οπότε it feels right.

Ελα στην αγκαλιά μου Μιτσάκο. Το curse είναι κατα την ταπεινή μου ΑΠΟΨΑΡΑ το καλύτερο της σειράς. Πιριοντ. Υπέροχο αρτ, χιουμορ και γριφοι. Να, τέτοια γράφετε και θα με πιάσουν οι ζήλιες και θα παώ να το εγκαταστήσω ξανά διαβάζοντας παράλληλα την σκληρόδετη έκδοση των Πειρατών της Καμινάδας.
 
Ελα στην αγκαλιά μου Μιτσάκο. Το curse είναι κατα την ταπεινή μου ΑΠΟΨΑΡΑ το καλύτερο της σειράς. Πιριοντ. Υπέροχο αρτ, χιουμορ και γριφοι. Να, τέτοια γράφετε και θα με πιάσουν οι ζήλιες και θα παώ να το εγκαταστήσω ξανά διαβάζοντας παράλληλα την σκληρόδετη έκδοση των Πειρατών της Καμινάδας.
:agkalia:
 
Ξεκινησα το PACMAN WORLD REPACK 2. Πολεμαω φαντασματα αλλα εχει καιτ ον φιλο μου τον Eggman. Μα να εχει τον Eggman και οχι εμενα? Με μια μπουνια τον εχω διαλυσει τον Pac man! Εχει γραφικαρες σε high 1440p 60 fps και ειναι καλυτερο απο το προηγουμενο!
 
Ρε προσπάθησα να ξεκινήσω το Σούισαϊντ Σκουάντ, αγγαρεία είναι το γαμήδι. Λέω οκ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΟ να είναι, δεν θα αξίζει όσο μια τυρόπιτα για το στόρι έστω και τις κάτσηνς; Ε δεν παλεύεται η μλκ, τζενέρικ στο φουλ, ψυχή στο μηδέν, 4 χαρακτήρες που παίζουν με ακριβώς τον ίδιο τρόπο, υπό το μηδέν ποικιλία στο γκέημπλεϊ, λάιβ σέρβις μπούρδες κυριολεκτικά παντού.

ΓΑ ΜΗ ΣΕ ΤΑ

Λυπήθηκα πραγματικά το διεύρο που έδωσα, πόσο έπιασε το χιστόρικαλ λόου του, κάπου εκεί. Θα κάνω άλλη μία προσπάθεια μήπως αντέξω να φτάσω στο επόμενο μίσιον πριν βαρεθώ και πάει για φούντο και ανιστάλ η μπλοκμπαστεριά.
 
Back
Top